Seurustelun himo????

kyssäri

Eli siis oon yläastelainen tyttö, ja mulla on nyt joku hirvee hinku saada poikaystävä, onko se normaalia? Ja tuntuu että vaikka kuinka yritän ettii jotain hyvää tyyppii niin en koskaan löydä ketään, tai jos löydän, niin se on jo ihastunu johonkin muuhun... Auttakaa, mitä mun pitäis tehdä? :/

11

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-39ooo

      Ei kannata seurustella enne kun 35 vuotiaana vasta. Tytöt ei osaa sitoutua tuon ikäisenä yhteen poikaan eikä ne tiedä mitä ne haluaa. Monett pojatkin haluaa naida monia tyttöjä eli pettämisiä tulee kuitenkin paljon jos alat olee jonkun kanssa.

    • kyssäri

      Kiitos, pidetään mielessä :)

    • 6plus7

      Nonni, siinä olikin ensinmäinsenä "viisautta" jakamassa Suoli24 älykkö.;D
      Anyway, normaaliahan tuo ensinnäkin on.Ja nuo hyvät tyypit - ne tulee kyllä vastaan kun pitää silmät avoinna eikä koita väkisin alkaa vääntää kennenkään kanssa juttua. Aidosti mukavan kanssa juttu kun kestää pitempääkin kun on molemmin puolin aitoa kiinnostusta.

    • kyssäri

      Kiitos! Kerrankin joku vastaa oikeasti nimenomaan siihen mitä kysyn! :)

    • Joo, kyllä se on normaalia. Mutta väkisin vääntäminen ei kannata. Ihmiset ei pidä takertujista tai muuten epätoivoisista. Kyllä se sieltä tulee. muista olla ihmisten ilmoilla, ei se rakkaus kotoa tule hakemaan. Onnea vaan etsimiseen.
      Seurustelun himo, hyvin sanottu.

      • kyssäri

        Kiitos :D


      • kyssäri kirjoitti:

        Kiitos :D

        Kirjoittelit maaliskuun lopussa. Olisi hauska kuulla mitä seurustelurintamalle nyt kuuluu?
        Hauskaa kesää sinulle.


      • kyssäri

        Noh, oon tällä hetkellä ihastunut erääseen poikaan mut mä luulen et se on ihastunu toiseen tyyppiin.. Sori myöhä vastaus, en oo kauheesti tarkkaillu tätä :D


    • Isäsi_iässä

      Älä etsi väkisin, sillä tavalla et löydä kuin epäsopivia tyyppejä. Väkisin etsimällä voi helposti löytyä sellainenkin joka ottaa väkisin, koska on vaara, että arvostelukykysi sumentuu, "koska on pakko saada poikaystävä" ja ennenkuin huomaatkaan, sinulle saattaa alkaa kelvata sellaisetkin tyypit joita et olisi osannut kuvitellakaan itsellesi, vain koska seurustelun himosi on niin kova. On helppoa ajatella, ettei itse lankea tuollaiseen ansaan, mutta niin ovat ajatelleet kaikki muutkin naiset aikojen saatossa. Pariutumisen tarve voi oikeasti sokaista! Kaikki tuntuu hyvältä, kun vaan on joku. Sitä sietää vaikka mitä, kun on vaan joku. Ja nuorena sitä vasta sietääkin kaikkea, kun ei ole vielä elämänkokemusta. On vaan hyvin ikävä tapa hankkia elämänkokemuksia hankkimalla niitä väärillä tavoilla, ymmärrät varmasti sen. :) Kunnollinen kiva poika vaan "osuu kohdalle" sitten joskus. Kyllä minäkin tiedän millaista se oli kun ei kukaan tyttö näyttänyt minusta pitävän eikä varsinkaan kiinnostuvan. Anna kaiken edetä rauhassa omalla painollaan, äläkä välitä liikaa siitä "pakosta" joka "pakottaa" etsimään poikaystävän. Mikään ei oikeasti pakota sinua, sinä itse teet päätökset. Jos poikaystävä on "pakko" saada, joku toinen kuin sinä tulee jonain päivänä päättämään kaikesta sinun omassa elämässäsi, myös sinun kehostasi ja mitä sillä saa tehdä. Hän kyllä "tulee vastaan" kun on sen aika, kiirehtiä ei kannata. Tämä on ainoa oikea vastaus ja sinä tiedät sen itsekin, kun et vain anna "pakkosi" sokaista sinua. Moni tyttö on tehnyt paljon huonoja valintoja ja saanut kärsiä kaiken mahdollisen, koska "oli pakko saada poikaystävä". Älä sinä liity joukkoon vaan etsi rauhassa. Olet iloinen myöhemmällä iällä hyvin menneestä nuoruudesta, jossa on mahdollisimman vähän tosi ikäviä kokemuksia pojista. Ikäviä ja pahoja kokemuksia ei ole kiva muistella vuosikymmenienkään päästä. Mikään pakko ei ole jatkaa, jos toinen on ilkeä sinulle tai vaatii asioita joita et halua. Ole vaan oma itsesi ja muista aina kunnioittaa myös itseäsi. Toiset eivät aina niin tee, eivätkä kunnioitakaan, jollet sinä itse kunnioita itseäsi ja pidä omassa hallinnassasi miten sinua saa kohdella. Siis, älä kiirehdi! :)

    • 919

      Lopettaa tarpeettoman "eli"-sanan käyttö!

      • kyssäri

        Onko nyt noin ärsyttävää? XD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1205
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1147
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1043
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe