Mitä söit tänään?

Heliumii

Otsikko kertoo jo pointin
Paljonko kaloreina? Olitko tyytyväinen?

52

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynyt--

      2 voicroissanttia (väliin vielä juusto kinkku) ...
      1 viili ...
      1 leipä (levite, juusto, kinkku)
      Mämmiä ja mustikkapiirakkaa ...
      :(
      Vihaan itseäni. Miten edes pystyin tuohon? Kaikki meni vielä KERRALLA, kun noitten croisanttien jälkeen tuli sellanen "äh, kaikki on jo pilalla, syön vielä vähän..." .
      Varmaan ainakin joku 1500-2000kcal

      Tälläsen yhen repsahduksen pystyisin antamaan ittelleni anteeksi mutta näitä on sattunut useita tässä viime viikkojen aikana.. Tulee tuskaa taas huomenna nousta vaa'alle, luvut alkaa varmaan pian nousta ryminällä

    • 5678

      vajaa 700 kcal. oon pysynyt ruodussa jo kolme viikkoa.

    • vettävaan

      En mitään...

    • minävaannnnn

      Öö jotai 700kcal meni, riisikakku, riisiä, salaattia, yks sellane iha mini suklaamuna, ja smoothieta vähän. :) iha tyytyväine

    • makarooniaaa

      1 makarooni :D eilinen meni iltamässyissä niin tänään elin MAKAROONILLA. oi kyllä.
      sitte 2 kuppia kahvia, >10kcal mehukeittoo pari lasillista, pepsi maxia..

    • Puhdasmieli

      Aamu: 1dl kaurapuuroannos (120 kcal) musta kahvi
      Päivä: näkkileipä (47 kcal)
      Iltapäivä: 1dl maitorahkaa (60 kcal) omena (40/50 kcal) musta kahvi
      Yht noin 277 kcal
      Urheillut olen tänään: 1 h katukoripalloa, 6km pyöräily ja 1/2 h hölkkälenkki :)
      Tosi hyvä mieli !

    • undercoveragent

      aamu: musta kahvi
      lounas: katkarapukeitto n. 1,5dl salaatti maitolasi
      iltapäivä: musta kahvi 2 ruisleipää vihanneksilla ja 2 palaa juustoa
      ilta: 2 kolmosolutta ja ykkösolut
      = n. 800kcal

      n. 30 min pyöräilyä, n. 5km reipasta kävelyä ja illalla venyttely ja kyykkyjä.

      kaljat olis pitänyt jättää juomatta, mutta ahdistus on niin valtava, ettei pysynyt ruodussa ja lääkkeitä ei ole. muuten aika tyytyväinen.

      kävin vaa'alla ensimmäistä kertaa aikoihin; vaatteet päällä (kerrospukeutuneisuus) 52,4kg -> reilusti voi ottaa kilon ainakin pois. strategiset 86-61-81 ja reidet 53cm. pituutta 162cm. psykiatrian polin papereissa, tai siis lääkärin lausunnossa lukee "huomattavan hoikka", vaikka mitään virallista epäilyäkään syömishäiriöstä ei ole. pari kiloa, pari senttiä vielä. huomenna alle 700kcal.

    • kjhgfg

      kaurapuuro ja meuhukeitto (se vähäkalorinen)
      pari banaania
      annos makaronilaatikkoa ja salaattia
      pari mutakakkupalaa ja ruisleipä, jotka oksensin.
      paino illalla sama kuin aamulla, eli oon tyytyväinen.

    • aikaläskii

      aamupala: kuppi vihreetä teetä, ruisleipä ja porkkana =n. 87kcal
      päiväruoka: raejuustoo ja parsakaalii = n. 80 kcal
      välipala: porkkana 8 hasselpähkinää 2 kuppii kahvia = n. 69 kcal
      iltaruoka: rasvatonta banaanijogurttia = 60kcal mysliä = 100kcal = 160kcal
      EN todellakaan oo tyytyväine. Piti syödä 300 kcal enintään mut söinki melkeen 400, h-y-i. Huomenna joudun menee kaverin kans subille ja sielt tulee 300 kcal. Huomenna en siis syö sen lisäks ku ehkä hieman kurkkuu.

      • miumaumöy

        Kannattaa subilla ottaa salaatti niin välttyy turhilta kaloreilta :)


    • helouuuuu

      -Light mansikkamehukeittoo 1kg
      -4 porkkanaa
      -500g viinirypäleit
      oisko joku 500kaloria
      olen tyytyväinen >)

    • Pumpkinsoup

      En mitään. Jou!

    • Xeona

      Aamulla paahtoleipää, ja teetä (60 kcal)
      Koulussa en mitään
      Kotona en mitään
      Kouluun pyörällä molempiin suuntiin (kulutin 150 kcal molempiin suuntiin) kävely lenkki koiran kanssa (20-30 kcal)
      Tyytyväinen, ellen nyt repsahda ruokaan

    • jaksaakuosyö8-3

      aamupala kanamuna puuroo, pinaatti ja manteleita
      koulus 3perunaa ja 4dl seitiä katkarapukastikkees, paljo salaattii ja kastiketta :P
      välipala 200g viiliä ja pellavarouhetta
      si taas koulul samaa ruokaa sama määrä ja maitoo
      illal viel maitorahkaa ja manteleit ; Doi nam ku oli hyvää
      urheiluu 1h : )

    • Eiedesnälkä

      1 karjalanpiirakka munavoilla

      Lasi maitoa

      Normaalikokoinen Hesburger mansikkapirtelö

      n. 300kcal. Enkä yritä laihduttaa, enkä tiedä miten päädyin tälle palstalle.

      • Eiedesnälkä

        Ainiin, ja pyöräilyä n. 6km verran


      • nxödöskbflflb

        Karjalanpiirakka munavoilla: 200kcal
        Lasi maitoa: 96kcal
        Normaalikokoinen Hesburger mansikkapirtelö: 441kcal

        n. 737kcal

        Just saying.


      • ällöttäväläski
        nxödöskbflflb kirjoitti:

        Karjalanpiirakka munavoilla: 200kcal
        Lasi maitoa: 96kcal
        Normaalikokoinen Hesburger mansikkapirtelö: 441kcal

        n. 737kcal

        Just saying.

        Joo itekkin laskeskelin että miten ihmeessä nuo voisi olla 300 :D


    • bzözlsbjclfn

      Eilisen sapuskat:
      Aamu: Kaurapuuro (144kcal) musta kahvi
      Päivä: Tomaattikeitto herkkusienillä (<400kcal)
      Ilta: Kaurapuuro (144kcal)

      Total: <700kcal

      Ilta syömisen olisi voinut jättää pois...

    • Laihislaihis

      1250 kilokaloria. Täysin tyytyväinen

    • MMuija

      Aamulla annos kaurapuuroa (1dl hiutaleita vettä)
      Päivällä kidneypapu-tonnikala-sipuli sötkötintä n. 300kcal
      Yhteensä n. 400kcal

      Olen tyytyväinen, kunhan en syö enempää mitään :)

    • Parantunut

      Te ootte sairaita. Yrittäkää laihtua terveellisesti, se on pysyvää. Tolla vauhdilla Menette säästöliekille ja kun alatte syömään normaalisti lihotte kaiken takasin. Ei siinä oo muutako laskette kalorinne ja liikuntanne niin että viikossa energiavajetta tulisi n. 3000-4500 kaloria, niin laihdutte puoli kiloa viikossa. Hidasta, mutta pysyvää, ja terveellistä. Miksi kituuttaa itseään noin pienillä ruokamäärillä kun voi laihtua terveellisestikin. Noilla sairailla ruokatottumuksilla lähtee vaan hiukset, iho menee paskaks, kuukautiset lähtee ennen pitkää, eli samalla saa heittää hyvästit kaikille naishormoneille ja samalla siis myös naiseudelle. Uskokaa mua, been there done that. Yritin laihduttaa sillä että en syönyt juuri mitään, laihduin nopeasti mutta kaikki tuli takasin korkojen kera heti kun lopetin ja myös yllämainitut sivuvaikutukset. Kun aloin laihduttaa terveellisesti, -25kg lähti n. 1,5vuodessa, 50kg painan, kivat pienet naiselliset lihakset, ei mitään sivuoireita, hiukset ja iho vaan hehkuu ja en oo ikinä ollut onnellisempi. Tuolla menolla teistä EI TUU ONNELLISIA. Masennutte vaan kun aivot ei saa ruokaa ja lopulta kuolette kun syötte aina vaan vähemmän. Siis HERÄTKÄÄ oikeesti. Itse toivoisin että olisin tajunnut tämän aikaisemmin, olis säästynyt monta vuotta elämästä.:( tsemppiä teille, toivon todella että parannutte!

      • elämähukassa--

        Ehe ehe, laihduin puolessa vuodessa n.12kg, 48-->36, eikä vielä ainakaan oo tullu mitään takasin, vaikka on tullut syötyä 2000 joskus ylikin kcal päivässä (järjetön määrä, kyllä, häpeän, mutta olen antanut itselleni anteeksi moisen ahmimisen kun en kertan lihokkaan)

        No, siltikin, tottakai olisin mieluummin terveellisesti laihduttanut, ajatella jos voisi tässä painossa olla 'terveenä' ilman sairaita ajatuksia. Paitsi ettei kukaan terve luultavasti noin pitkälle lähtisi laihdutuksessaan...


      • elämähukassa--

        Lisäksi vielä, en harrasta liikuntaakaan lähes yhtään, mitäs nyt pientä lihaskuntoa. (Ennen juoksin 1-2h lenkkejä, nykyään se on multa poissa)
        Saa nähä kuinka kauan tää onni säilyy enkä lähe lihoomaan noilla kaloreilla, sit pitääkin taas vähentää...


    • oottesairait

      Söin 3000 kcal sooo happy!! :)

      • wastedl

        Samoin.....vaikka juuri eilen oli samanlainen ahmimispäivä...
        Kaikki meni niiin hyvin iltaan asti, en olisi ikinä antanut itseni syödä sitä viiliä jos olisin arvannut millaiseen syöpöttelyyn se johtaisi :(
        Tosiaan, söin niin paljon että putosin jo kärryiltä, varmaankin lähemmäs 3000 kcal... Olisin ahlinut edes terveellistä ruokaa, mutta suurin osa kaloreista tuli HERKUISTA!:(


    • INHOANITSEÄNI

      AAMUPALA: Rahkaa (n.160kcal) ja vihreä tee (0kcal)
      LOUNAS: 2 tortillaa salaatilla, tomaatilla ja kurkulla (n.235kcal)...
      PÄIVÄLLINEN: kasviskeittoa (180kcal) ja ruisleipä (60kcal)

      VÄLIPALAT: äiti pakotti syömään yhden munkin(!!!!) koska en ollut koko vappuna syönyt yhtäkään.
      Siis siinä oli ainakin 420KCAL!!! KOKO PÄIVÄ OLISI MENNY HYVIN ILMAN TOTA MUNKKIA!! ARRRRRGGG.

      Eli yhteensä siis tuli yli 1000kaloria.. :)) vihaan itseäni. Olen ällöttävä paska.
      Nyt pitää polttaa ainakin 500kcal, että pystyn jotenkin elämään itseni kanssa...

      Huomenna sitten elelen salaatilla. Olen niin ällöttävä.

      • yritänauttss

        Sori et kerron, mutta olet laskenu väärin. Tossa on noin 1500 kcal. Laske uudestaan, niin tajuat mikset laihdu!


    • Hsjohpij

      Aamu: smoothie, n.200 kcl
      Koulu: salaattia, n.200kcl
      Kotona: siskonmakkarasoppaa, 300 kcl.
      Ihan ok, n.700 kcl.
      Laihduin vähän aikaa sitten 7kg, tämmöisellä ruokavaliolla(yllä) noin kahdessa viikossa. Mut sitten repsahdin, ja nyt kaikki pitää alottaa alusta.......

    • Miyawah

      Koulussa lautasellinen puuroa, päällä kiisseliä. Lasi maitoa. Tikkari.

    • parantuva

      8:30
      Puuroa 2 tl margariinia
      Päärynä
      Viili

      11:15
      Pyttipannua
      Paistettu kananmuna
      Parsakaalia
      Porkkanaraastetta

      14:00
      Viili
      Päärynä

      16:30
      Kalakeittoa
      2 näkkäriä 2 tl margariinia 2viipaletta juustoa tomaattia
      1 dl boysenmarjakiisseliä

      20:00
      2 palaa ruisleipää
      2 tl margariinia, 2 vlp. sulatejuustoa, paprikaa
      Rasvaton jogurtti
      Omena

      Täydellisesti ateriasuunnitelmaa noudattaen ja kohti vahvaa ja tervettä kroppaa sekä elämää ilman täyä paskaa sairautta :)

    • hosdfgijsk

      Reilu 800 kcal ja oon ihan järkyttynyt sillä oon miltei kaks viikkoa onnistunut elämään suunnilleen 600kcal per päivä.

    • Memmrrty

      En mitään. Paasto jatkuu huomenna. Olo on mahtava :)!

    • JooTota

      Ihan inan spagettia ja jogurtin...

    • Anoreksiaasaasbdlhwbd

      Aamu: n. Klo 12 olo jogurttia
      N. Klo 19 liian paljon makaronilaatikkoa
      N. Klo 20 kirsikoita n. 10 kpl

      About 500 kcl
      Ihan tyytyväinen, olin laihtunut kilon 4 päivässä(joista 2 meni mässäillessä).

    • 176-51

      En mitään vain vettä

    • epäonnistuja111

      Eilen tuli ahmittuu varmaan 3000kcal eestä eli tänään vaa vesilinjalla

    • jaajaajaajaa

      omena 2x
      1/4 vesimelonista
      banaani
      jugurtti
      persikkaa
      ben & jerry's jäätelöä melki koko purkki
      kana ja ananas täytteisestä pizzasta vähän yli puolet

      läsgi

    • Happyskinny

      Sen jälkeen, kun olen alkanut juomaan smoothien aamuisin, ei ole tarvinnut enää laskea kaloreita niin kuin ennen. Aikaisemmin lihoin automaattisesti jos söin muuta kuin pieniä välipaloja. Maha oli aivan jumissa ja mikään ei toiminut. Nyt juon aamulla varmaan litran marjasmoothieta, jossa on pellavansiemeniä, marjoja, avokadoa, luumupilttiä ja muuta. Joka päivä painan vähemmän, vaikka syön 2-3 kertaa enemmän kuin ennen. Joka päivä ison lautasellisen normaalia ruokaa ja jonkun välipalan. Maha toimii ja kaikki eilen syöty tulee normaalisti ulos eikä varastoidu. Voin paljon paremmin ja laihdun jopa nopeammin kuin kehoa kuivattamalla.

      • Happyskinny

        Enkä herkuttelee enää juuri koskaan, kun verensokeritkin pysyy paremmin tasapainossa.


    • 195_115

      Ihan mielenkiinnosta eksyin ja luin koko ketjun. Kyllä kieltämättä vähän hirvittää, tytöt teidän touhut. Itsellä tänään normaali treenipäivä ja kilokaloreita kertyy sellainen 5000. Siinä on heittoa -300kcal, kun vuosien kokemuksella menee omalla arviolla. En ole mikään diettaava kehonrakentaja niin ei tarvitse ruokiaan vaa'an kautta suuhun työntää. Kolme - neljäsataa sinne tai tänne ei näy missään.

      Sehän tässä hirvittääkin, kun niin moni teistä menee minun marginaali-kilokaloreilla tai jopa pienemmillä koko päivän. Tietysti painoeroahan on toki todella paljon mutta kyllä hoikan/laihan teini-ikäisen tai parikymppisen pitäisi se tonni - puolitoista saada, kun moni näyttää ihan mukavasti liikkuvankin...Offiks vähän meni mutta en voinut olla kirjoittamatta.

    • Antzky

      Aamupala: kahvi mustana
      Lounas: 1,5dl maustamaton jogurtti, omena, banaani. 4mansikkaa, kahvi mustana
      Päivällinen: kana(125g)salaatti raejuusto 100g, 2dl cola light
      Iltapala: 1,5dl maustamaton jogurtti, 3tl mustikoita, 3tl pähkinöitä

      Tyytyväinen, ei repsahduksia tänään

    • kontrollihukassa

      paahtoleipää,suklaata,omena,lisää suklaata,perunoita.... tää päivä meni niin perseelleen ku vaan voi mennä! eihän yks päivä haittaa mutta nyt on menny perseelleen melkein joka päivä.... mun pitäs päästä taas kontrolliin tai lihon sen viissataakiloo!!! ja en tietenkään oo mitään liikkunu koko päivänä -.- ku ei vaan jaksa... ( tekosyy!!!)

    • pikkulintu_86

      kananmuna, kasvisliemikuutio joka oli olevinaan keittoa laitoin siihen tuoretta selleriä ja hiukan pakastettua maissia. puolikkaan banaanin söin koska muuten heikottaa treenailla.normisti syön vähemmän.ikävästi paino on noussut alkoholin käytön takia, luulen.mutta nyt en ole juonut viikkoon enkä juokkaan enää niin usein alkoholia. teetä, kahvia, vettä ja tupakkaa menee paljon.

    • pikkulintu_86

      minuu harmittaa että tahdon juoda alkoholia mutten tiedä miten usein uskaltaa ja mikä alkoholi lihottaa vähiten, kirkkaita en voi ottaa koska ei tule mitään kivaa hiprakkaa vaan oksennan heti enkä voi sitä juoda.punaviini on hyvää, mut oon viimeaikoina juonut siideriä(light) ja oluita..nyt oli pakko jättää tauolle että juon alkoholia paljon.join 4-5 kertaa viikossa jopa kolme viikkoa :(

    • Tänäännäin

      Söin
      Kanakeittoa 240kcal
      Muusi ja jauhelihakastike 300kcal
      2 hapankorppua 80kcal
      2dl gefilus mehua 100kcal
      = 720kcal
      Järjellä tiedän että LIIAN VÄHÄN
      mutta joku sisällä sanoo että taas söin liikaa:(

    • xoxoxxo

      Mysliä 100kcal(?) ja n. puolet lwivästä loput sain laitettuu taskuun n. 30kcal ja mehua 50kcal. (pieni leipä) koulussa vettä. Kotona cokis zero 1kcal. vähän kana-kasvismössöäja maitoa . neljäsosa tikkujätskii. (Pakotus) 50kcal. Kohta salee iltapalaa eli liikaa ja en tyytyväine

      • Ihanvaanmietin

        kui vähä myslii söit? Koska yleensä sellases 30g annoksessa mysliä 200-300kcal


    • ansndn

      en mitään . olin/olen

    • fatass

      Aamupalal
      Ruisleipää ja vähän voita: 100cal yht.
      4 kirsikkatomaatia : 40cal
      Kahvia maidon kaa: 8cal

      Lounaaks
      Riisikakku: 8cal

      Illallinen
      Sellai vauvanruokapurkki spagettia: 175cal
      Ruisleipää ilman voita 80cal

      Iltapalaks
      Puolikas omena ja vähä kanelii: 20cal

      Koko päiväst tuli 450cal oon tyytyväinen !

    • taasmenipilalle

      Kaks rivii suklaata ...

    • moivaamoi

      Jonkut te ihmiset syötte jopa paljon enemmänkin mitä luulette koska ette osaa laskee oikein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe