Perinteistä Tapparaa

juuujooo

Kahvakiekolla voittoon ja hurrit lomille 5/5

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmittaako

      Koitahan nyt vain alistua osaasi ja siihen tosiasiaan, että neitijoukkueesi ifk lähti hiekkarannoille, stringit päälle vaan neidit ja menoksi, voin antaa vähän vauhtia vielä raipan kanssa! TAPPARAN MIÄÄÄÄSSSS! ;-)

      Hyvää kesälomaa vain, me puolestamme jatkamme ÄIJIEN pelejä, ettehän te ifk-parkujat olisi pärjänneetkään pidemmälle. Mulla on yksi idea: Jos haluatte joskus menestyä jääkiekossa niin liittykää naisten sarjaan, siellä saatte kirkua ihan vaikka kuinka kovin, sopisitte sinne siis kuin nenä päähän! Hahahahhahahahahhahahahahhaha!

      • Lemieux

        Ei voita Tapparakaan kuin korkeintaan pronssin noin heikoilla puolustajilla. Metsolan varassa kaikki ja kun pelit kovenevat. ...., äijä näkee nyt jo painajaisia ja lopputulos on synkkä porkkanapöksyille!!!!!!!


      • juuujooo

        Haukuin juuri IFK:ta hurreiksi ja sitten väität että olen IFK fani? :D Tapparafanin pettämätön logiikka...
        Olen vain iloinen että HIFK tippui, kiitos peritamperelaisen kahvakiekon ;)


    • kahvakiekko

      Lukko tai Kärpät mestari. Kuka sitä Rautakorpi kakkosta nyt haluu voittavan

    • sgsgg

      Ifk ja muut neitijoukkueet ottaa aina puheeksi keksimänsä Tapparan "kahvakiekkoilun" jota ei ole edes olemassa, heti kun AINA häviävät Tapparalle. Ottaahan se varmaan koville. Mutta edelleen: Alistu vain osaasi, eipä sinulla ole vaihtoehtojakaan. Tappara jatkaa pelejä, ja kannattamasi parkujaneitijoukkue, snadin pellet lähti stringit jalassa heiluttamaan pyllyä hietsuun :-)

      • juuujooo

        Voi v**** että olette sitten tyhmiä. IFK fanit on rantaruotsalaisia, Hurreja joita aloitusviestissä pilkkasin.... En kannata IFK:ta koita jo tajuta. En kannata myöskään kahvaraa, joka tippuu lukkoa vastaan. Sillä tuomarilinja ei salli kahvakiekkoa jatkossa :DDD viime vuoden finaaleissakin se nähtiin. Heti kun tuomarit alko viheltämään sääntöjen mukaan, kahvara hävisi lol


    • 3åoginå3ig

      ai hävisi vai? Mun mielestä se kyllä ihan voitti eilen snadin pellet 4-3 jatkoerässä ja meni välieriin.

      Ahdistaako kun TAPPARA voitti ja lähetti snadin luuserit rannoille tekemään hiekkakakkuja? Buhahahhahahahahhaha :-)

      • sdjfsldjilk

        Kahvara fanille luetunymmärtäminen tuottaa tietysti ongelmia mutta ei mitään kyllä se siitä.

        Kyllä vielä joku päivä jääkiekossa sallitaan kahvaaminen ja tappara saattaa voitta liigan. elä lannistu!


    • eqEEG

      Ei toki tuota, selvästihän tuossa viestissä luki, että "Heti kun tuomarit alko viheltämään sääntöjen mukaan, kahvara hävisi lol ". Eli kyllä se taitaa nyt olla niin, että snädin stringien fanit eivät ymmärrä asioita, eikä sitä tosiasiaa että TAPPARA meni jatkoon ja tiputti neitijoukkueen hiekkarannoille pelailemaan vähän käsipalloa stringit päällä, NÄÄS. Aiaiaiaiiaiaiiaiaiia. Aina yhtä kivä vittuilla vähä-älyisille snädin stringien piipittäjä neideille :-) NÄÄÄÄÄÄSSSS! :-)

      • gjdfgjdio

        Tuossa puhuttiin viime vuoden finaaleista. Tänä vuonna tuomarit eivät vielä ole alkaneet viheltämään sääntökirjan mukaan. Tämä näkyy siinä että Tappara on jatkossa.


    • Tapparanmiäs

      Perinteistä kateutta vastustajilta.

    • Hockey1

      Ipa veti 134 min ja lomille,ton jälkeen on kyllä lomat ansaittu.

    • ipa867

      Tappara ja hyvät voittajat, lol. Itkette vielä tuomareista... nyt pääsitte helpolla jatkoon. Kannattaa ehkä panostaa siihen "taitoon" ja itkeä sitten lisää tuomareista, vtun kahvara.

      • Tapparanmiäs

        Taas yks kateellinen itkee, panosta sä vain siihen lomailuun. :)


    • täämennemalliillaansa

      Älkäämme tuomita Tapolaa. Seon vaan kun ei ole varaa palkata niitä maalintekijöitä. Ja miksi ei ole varaa niin 2 liigaseuraa.

    • KALUKALUKALUKALUKALU

      Rahalla ostaa kiekkoseurat. Mikä hienointa. Tappara kasvattaa omat. Omat junnut=omat pojat. Tapola tyypillisin eli hienoin valmentajaIKINÄA.

      • Nakkeilu

        Todellakin. Hienoja nämä tapparan omat kasvatit kuten Palola, Metsola, Aalto, Jormakka sun muut.


      • Kuupoilu
        Nakkeilu kirjoitti:

        Todellakin. Hienoja nämä tapparan omat kasvatit kuten Palola, Metsola, Aalto, Jormakka sun muut.

        Olipa tyhmä kommentti. Hyvä seura kasvattaa toistenkin lupauksista tähtiä, jos tumpelot ei itse osaa? Lisätäänkö listaan vielä vaikka Lehterä ja Enlund, ketä muita...? Riittähän näitä... Jormakan voi puolestani ottaa tuosta listasta pois, jos haluaa - mutta eipä senkään ura Tapparassa ainakaan takapakkia ottanut.


    • Kuupoilu

      Kateellisilla on ikuisesti kahva syvällä kainalossa. Tekee hyvää...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe