uni ei tuu

pumpulipallo123

Noniin. Nyt meikäläiselle riitti. Uni ei vaan tuu. Oon kokeillu laske lampaita yms.. muita, makaan hiljaa silmät kiin, pyydän jos joku paijaa selästä, meditoin, luen kirjaa, rentoudun, kuuntele musaa esim... Rähinä Recordsin musaa. Oon lukenut kaikki uniterapeuttien vinkit. Oon siis noin 11 vuotias. Ja yleensä kun käyn esim.. terveystarkastuksessa multa kysytään et nukutko sä normaalisti. Mun on vaan pakko vastata et en. Mä nukahdan yleensä noin klo. 1.00 arkipäivinä mut kaks kertaa on ollut niin et arkipäivinä oon valvonut koko yön kun ei tuu. Ja nykyään kaverit nipottaa kun unohdan väsyneenä sanoja ja saatan sanoo samaa asiaa jotain 5 kertaa..JOTEN...
AUTTAKAA MUA! MÄ EN VOI ENÄÄ ELÄÄ NÄIN!!!!!!

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro-nyt-ekaksi

      äiskälle ja opelle.... siitä se lähtee... äläkä makaa siinä tietokoneen ääressä...

      • pumpulipallo123

        Vaikka kuulostaa pahalta niin se kielen käyttö kuriin!!!


      • Äläpä-änkytä
        pumpulipallo123 kirjoitti:

        Vaikka kuulostaa pahalta niin se kielen käyttö kuriin!!!

        Tottele vanhempias, se on sinun etu.
        Jos ei ole, lopeta kyselemästä ja pärjää yksinäsi.


      • kiusaamisen-vastainen

        Se on 11 vuotias lapsi eikä mikään 30 vuotias aikuinen! Miltä teistä tuntuis jos oisitte 11.v ja joku kommentois tolla lailla. IHMISET. TE KYLLÄ OSAATTE OLLA JÄRKEVIÄ! OLKAA SIIS!!!


      • lootuskukka564
        kiusaamisen-vastainen kirjoitti:

        Se on 11 vuotias lapsi eikä mikään 30 vuotias aikuinen! Miltä teistä tuntuis jos oisitte 11.v ja joku kommentois tolla lailla. IHMISET. TE KYLLÄ OSAATTE OLLA JÄRKEVIÄ! OLKAA SIIS!!!

        Totta! Kokeile lukee jotain kirjaa. Ei liian jännä.


    • plääh593

      Oma on ongelmas!

      • pumpulipallo123

        :'(:'(:'(:'(:'(


    • Tässäjotaki

      Itte olen kärsinyt univaikeuksista, kohta kymmenen vuotta. Toisinaan ei uni tule edes koko yönä. Tai kun, huomaan aina vain valvoani, en nuku ollenkaan sinä yönä, mutta seuraavana yönä ei ole ikinä ollut uni ongelmia. En suosittele tätä kuitenkaan kenellekkään, tämä on äärimmäinen hätä keino. Ittelle on auttanut iltaisin joku mukava ja rauhoittava dokumentti siinä ajatukset ovat vain keskittyneenä yhteen asiaan ja mieli rentoutuu. Ehkä sinun olisi löydettävä oma keinosi, se ei ole helppoa, mutta uskon sellaisen löytyvän. Ittellä siihen meni seitsemän vuotta.

      Yksi mikä varmasti auttaa on se, että ei ajatteke sitä isona ongelmana. Toisaalta hyväksyä ja toisaalta muuttaa, sikäli mikäli se on mahdollista. Radikaali hyväksyntä, se on itteä auttanu eniten, tuon dokumenttien katselun lisäksi ja muista muiden määrittelyt sen ongelmallisuudesta voivat vaikuttaa omaan ajatukseen sen ongelmallisuudesta enemmän , mitä se oikeasti onkaan.

    • leipä

      ei kannata juoda päiväsaikaan paljon kokista ja energiajuomia. nukkumaan mennes himmeä valaistus,hyvin tuuletettu huone ja korkeintaan rauhallista musaa. urheilla ei kannata ennen nukkumaanmenoa koska se piristää. tietokoneella pelaamista ja istumista kannattaa myös rajoittaa,kännykän kans pelaamista ja räpläilyä ja nopea tempoisten elokuvien ym katselua.

      kannattaa jutella koulun terveydenhoitajan kanssa asiasta -sillä voi olla hyviä vinkkejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe