Tarvitsen apua, itsemurha

Itsemurha

Hei..
Olen tossa miettinyt että jos kuolisin, kuka muka jää kaipaamaan??
Oon kohta 13 w tyttö, joo mulla on kaikki ihan perus hyvin, mutta en vain jaksa, oikeasti. Mitä mun pitäs tehä? Oon aatellu hyppäämistä sillalta moottoritielle, tai hyppäämällä korkeelta pää ellä alas. En tiiä mistä tää on tullu, mua vaa rupes koskee sillee jännästi, mutta se on vaurioittanu mua... Mulla ei oo ku pari kaveria entisistä kouluista joita on 3.
Voiko joku auttaa mua?
Mitä pitäs tehä?
EN HAE HUOMIOTA! Pyydän vaan apua...
älkää ihmetelköö jos ilta-sanomis lukee et joku tyyppi on hypänny moottoritielle parin viikon päästä tai tänä vuonna, se oon sit mä.

Ja kuka jää mua kaipaamaa?
Antakaa syitä elää...

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atomicpitch

      No, sun perhe varmaan jäisi kaipaamaan sua esimerkiksi. Elämä on vähä vaikeata 13 vuotiaana, mutta jos sinnittelet muutaman vuoden niin sulla on varmasti ihan hyvä elämä.

    • kukka5000000

      tyttö hyvä mene¨ehdottomasti huomenna juttelemaan kouluterveydenhoitajalle, kuraattorille tai koulupsykologille.
      Saat varmasti apua pahaan oloosi. Voit myös soittaa milloin vaan sairaalan päivystykseen tai hätäkeskukseen 112.
      On paljon vaihtoehtoja miten sinun oloasi voidaan kohentaa. Et menetä mitään.
      Sinulla on elämä edessä ja jos hetken mietit miten voisit auttaa muita jotka ovat samassa tilanteessa voit samalla auttaa itseäsi. Jos tilanne on huono, mene nukkumaan ja aamulla voi alkaa uusi iloisempi elämä. Mene ehdottomasti juttelemaan ammattilaisen kanssa, siksi he ovat olemassa, voit joskus olla itse se joka auttaa muita.
      Hyvää yötä ja iloisia ajatuksia. Maailmassa on paljon hyvää kun avaa silmät .

    • Minäkin.jaksoin

      Älä missään tapauksessa tee itsemurhaa, sinä olet vielä niin nuori että et ole vielä ehtinyt kokea kaikkea erilaista mitä elämääsi tulee vielä.
      Mihin olisit matkalla kun kuolisit? Tiedätkö mihin joutuisit?
      Minullakin oli sinun ikäisenäsi vaikeaa, luulin ettei se menisi ikinä ohi, mutta se vaikea aika meni ohi lopulta. Sinun on vain jaksettava jatkaa... kesäkin tulee, katso ainakin vielä kesän yli. Haluathan nähdä ensi kesän? Linnut tulevat takaisin sen takia tänne suomeen että ne voivat tehdä tänne pesän ja poikaset. odota ainakin siihen asti kun näet linnun poikaset, ja sitten jos jaksat niin vielä ensi kesä, koska se tulee, vielä muutamia viikkoja niin kevät alkaa. Ihan varmasti! Voimia sinulle...!!!

    • jari-pekka-65

      Hei. Mulla on sun ikäinen tyttö. Hänellä on kaveri, joka on muuttanut usein ja eri koulujakin varmaan 4. He ovat kuitenkin pitäneet yhteyttä ja lomilla olleet toistensa luona. Pidä säkin vaan kiinni niistä kavereista. Pian on kesä ja voit vaikka lomalla mennä kaverien luokse. Asuvatko kaukana? Kyllä sä olet yksi arvokas pala tässä elämässä. Muista rukoilla.

    • Jokaisella on joku joka jää kaipaamaan, vaikka siltä ei tuntuisikaan. Olet vielä sen verran nuori, että olo voi parantua ajan kanssa.

    • Benatyret

      Sanoisin vaikka itselläni oli tuossa iässä pari yritystä takana ettei kannata. Aikuisena se on ok jo senkin takia että olet vastuussa itsestäsi ja ajatukset on selkeämmät jo. Käy koulut ja kato ysin lopussa minne menet lukio/amis/yliopisto/AMK vai mikä ehkä alaakin haet. Hei mietis tätä: tiedän 60 vuotiaita jotka ovat vaihtaneet alaa joten ei sekään ole syy lähteä ettei ole heti miettinyt sitä omaa juttuaan :)
      Au pair? Suomi on ankea maa sehän näkyy muutenkiin maisemassa joten auringosta nauttiminen kaukana iloisten ihmisten seurassa voi aikanaan piristää. Kavereita saa lisää kyllä harrastusten, kirjeenvaihdon ja some/foorumien kautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe