Margus Luht kokemuksia?

Viroon

Onko kellään kokemuksia Margus Luhtin nenäleikkauksista? Oletteko saaneet toivomaanne nenää?

6

2201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusinenä

      Mulla on tosi positiivisa kokemuksia! sain tänään kipsin just pois ja en vois olla tyytyväisempi :) leikkaus tehtiin suljetulla leikkauksella niin ei parantuminenkaa kestäny niin kauan! tosi mukava mies oli ja ainaskin mulla photoshopattu kuva vastas aikalailla tulosta:) oli myös tosi hyvä konsultaatio alussa ja kaikki oli hirmu mukavia!

      • Nostan

        Näitkö ennen ja jälkeen kuvia ennen kuin sinut leikattiin? Itse yritän etsiä korjaus leikkaukseen hyvää kirurgia mutta tuntuu vaikealta saada muuta kuin mainos puheita. Onko missään olemassa esim tämän kirurgin leikkausjälkeä kuvina ? ihan en uskalla lähteä edes konsultatioon suomi 24 perusteella . miksi plastiikkakirurgit ei laita nettiin kuvia omista tuloksistaan?!!!!


      • Plääähhhhh

        Kävin itse finestin konsultaatiossa. Itsellänikin olisi ollut "korjausleikkaus" edessä. Tai en ole itse vielä täysin tuytyväinen vaikka oma kirurgin mielestä tulos on todella hyvä. Finestillä minulle sanottiin, ettei margus luht käytännössä tee ikinä korjausleikkauksia. Luvattiin ilmoittaa mulle sen viikon loppuun mennessä, että suostuuko leikkaamaan. Nyt siitä on 2viikkoa eikä mulle oo ilmotettu mitää..


    • hörökorvaaaaa

      Ei nenä mutta muu leikkaus ja olen melko tyytyväinen siihen rahaan katsottuna .

    • uusinenä

      finestin konsultaatiossa näytettiin ennen ja jälkeen kuvia musta ne on samat kuin finestin sivuilla. Se konsultaatiohan on ilmanen yleensä kaikissa paikoissa niin ihan rohkeesti suosittelen että käyt useissa paikoissa ja sitten mietit mikä vaikuttaa parhaalta. Finestin Miriam eli se henkilö joka pitää yhteyttä, hoitaa suomen puolen, laskutuksen yms viestinnän marguksen kanssa vastasi aluksi sposteihino hyvin nopeasti mutta pari kertaa jouduin kyselemään asioiden perään kun ei vastausta kuulunut.... Kummiski sitten kun leikkaus oli tehty soitteli hän minulle aktiivisesti ja varmisti hyvinvointini! Ongelmia ei siis ollut se oli vain hieman outoa kun joskus piti odottaa vastausta..

    • uusinenä

      niin ylemmälle joka ei ole saanut vielä vastausta suosittelen perään kysymistä :) Ei ne kuitenkaan oo sua varmasti unohtanut siihen voi olla joku syy mikseivät ole vielä vastanneet!

      Mä suosittelen täysin finestiä ainakin jos kyseessä on tälläinen samanlainen pienempi leikkaus kun mulla. (Ei kokemusta siis avoimesta leikkauksesta)
      Aluksihan siis luulin ja olin täysin varautunut avoimeen mutta kun tapasin marguksen leikkauspäivänä ja hän näki nenäni livenä kertoi hän pystyvänsä siihen täysin hyvin suljetussakin. Toipumisaika lyheni varmaan tosi paljon verrattuna siihen jos oltaisiiin avoin tehty ja nyt ei ole mitään arpea missään kun nenää ei avattu! :) Mulla oli siis iso kyömy nenässä joka näkyi sivuprofiilista mutta nyt se on poissa ja en ikinä katuis päätöstäni :) Tietty rahallisesti oli aika kova sijoitus 18-vuotiaalta mutta olin säästänyt ja päätin sen olevan rahojeni arvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe