Tatueeratut fakki- idiootit.

Huvittunut

Yleensä vain fakki-idiootit, merimiehet, linnanhörhöt, kevytmieliset naikkoset ja alempi sosiaaliluokka antavat hakata itseensä ällöttäviä tatueerauksia. Yleensä ne tehdään muiden nähtäviksi ja koitetaan olla koviksia, mutta niillä ei kovuutta näytetä, vaan itsetunnon puutetta, jotka korvataan tatueerauksilla. Mitä ylempänä ihminen on sosiaaliluokassa, sitä vähemmän hän edes harkitsee tatueerauksia. Onhan se hupaisaa nähtävää kun 20 kymppisenä läpeensä tatueerattu ryppyinen mummeli tai vaari koittaa näyttää vieläkin kovista:-)

37

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkauppias

      Olet oikeassa. Minä en periaattesta ota työhön taskapellejä. He viestivat yrityksen huonosta yleismoraalista ja alakulttuurin suosimisesta.

      • a-ö-nolla

        ja minä asiakkaana en asioi heidän kanssaan. jätinpä ostoksenikin kassalle kun sattui tuollainen kassa neiti. ei todellakaan anna hyvää kuvaa liikkeen tasosta. mutta toisaalta hyvä ennakko varoitus henkilöstä.


    • Tervetuloa_2010_luvulle

      Ketä nykyään edes kiinnostaa onko tatuoitu vai ei? Ilmeisesti jotain kääkkää joka on jäänyt sinne 80-luvulle.

      • Hellsinking

        Tutkimukset osoittavat, että mitä alhaisempi älykkyysosamäärä, sen varmemmin myös tatuointeja. Alle keskiarvon ÄO:lla tatuoinnin määrät lisääntyvät ja niitä on varmemmin myös isketty näkyville ruumiinosille. Itse ihmettelen sitä, että mitäs sitten, kun ihokuvaansa kyllästyy vähän niikuin johonkin käyttämänsä paitaan?


      • Huvittunut

        Aika monia työnantajia kiinnostaa, millainen idiootti on tatskojen takana. Aivan normali ihmistä sieltä harvoin löytyy Kuulut itse alempaan sosiaaluokkaan, joten tyydy osaasi siellä.


      • KÄÄKKÄÄ

        Sanoppa yksikin työnantaja joka kyttää tatuointeja? Ei nykyaikana tatuointi ole mikään "kova-juttu", eikä merkki mistään rikollisesta.
        Mun mielestä sellaiset kääkät jotka puuttuvat toisten asioihin, voisivat, vaikka pitää turpansa kiinni.


    • tatskaton

      No tatuoituja pellejä kiinnostaa, että mitä heistä ajatellaan. Harmittaa varmaan, kun on mennyt pilaamaan ihonsa ja tajuaa, että ne tatuoinnit on ihan perskatin typerän näköisiä vanhemmiten. Iho roikkuu ja tribaalit venyy. Hah, pellet.

      • Faktaa

        Yksi hyöty niistä tatskoista on meille fiksummille. Näemme heti onko ihmisellä kaikki kotona vai ei ja mihin sosiaaliluokkaa ihminen kuuluu.


      • hölmön-merkki

        asiaa juuri noin


      • Täyteentatuoitu

        Fiksut ihmiset eivät kirjoita Suomi24 palstalle yhtään mitään:D


      • Kyllä_sitten_eläkkeellä

        Tietysti jos elää periaatteella, siten kun on vanha. Kuka tuollaisia edes miettii? Elämä voi olla ohitse jo huomenna..


    • tatska-perseessä

      niinhä nuo äidit teini tiineenä ohjelmassakin ovat kaikki tatuoituja. kyllä se jotain kertoo älykkyydestä varsinkin sen puutteesta

      • EmäläPitääElää

        Ole sinä älykäs, minä nussin ja elän.


      • MäVoinPeittääUudella

        Kannattaa toki kysyä tatuoidulta henkilöltä, että etkö ole koskaan kyllästynyt tohon/noihin? Vastaus täytyy toki lukea eleistä, sillä mieli yrittää sitkeästi kiistää ikävät asiat.


      • 20v_sitten_otettu

        Itse en edes muista tai kiinnitä huomiota tatuointeihini.


      • halvat-huvit

        tuota en yhtään ihmettele. seurassasi vain muut henkilöt pyrskähtelevät odottamatta nauruun ja virnuilevat. mikähän niitäkin vaivaa.


      • Hirskujia_riittää

        Toiset tekee, toiset hirskuvat. Ketä kiinnostaa jonkun hirskuminen? Eiköhän se kuitenkin ole ihan oma asia mitä ruumillaan tekee?


    • KÄKÄÄKKÄÄ
      • Valistunutnuori

        Vai oikein kauneustatuoinnit. Hahaha . Tatueeraus on todiste todella heikosta itsetunnosta, jota korvataan enemmän tai vähemmän typerillä tatueerauksilla.


      • Veksi

        Kyllä minä tunnen yhden älykkään tatuoidun henkilön, mutta hänellä on erittäin vakavia mielenterveysongelmia ja hän on tämän vuoksi itsetuhoinen. Pelkään, että jonain päivänä hän tajuaa miltä näyttää ja viheltää pelin lopullisesti poikki.

        Loput tuntemani tatuoidut ihmiset ovat niitä, jotka eivät koskaan ole lukeneet yhtään kirjaa, osaavat juuri ja juuri laskea (sormia apuna käyttäen) ja heillä kirjoittaminen on sitä luokkaa, että esimerkiksi yhdyssanat eivät koskaa mene oikein.
        Veikkaan, että sinäkin olet sellainen.


      • koskaa_koskaa

        koskaa


      • Tribaalipursuit

        Itseltäni on kyllä usein kysytty, että onko mulla kuvia ja miksei oo?


    • sijais_kärsija

      Minulle kuvat on matkamuistoja, enkä päivääkään ole niitä katunut. Jokaisella kuvalla oma tarinansa, ei mikään värikartasto niinku nämä tv- tutut.

      • EgyptiläinenJumaluus

        Tatuoin juuri kuolleen kissani kuvan iholle. En varmaan sitä koskaan tule katumaan.


    • Taskaville

      Minä päätit ottaa taskoja sen jälkeen kun olin saanut monta kertaa turpiini. Taskojen oton jälkeen olen saanut olla rauhassa, eikä riidänhaastajia ole ollut. Taskoja on senm verran paljon, että usottavuus on taattua ja myös itsetuntoni on kunnossa. Suositttelen heikoille ja itsetunnon puutteesta kärsville.

    • Täyteen_hakattu

      Herää kysymys mitä ketjun aloittajan elämässä on nyt tapahtunut, että tälläinen purkaus on täytynyt tulla kertomaan. Alaittaja tuskin sitä itse tunnustaa, mutta jostainhan tämä viha kumpuaa.

      Tunteeko tämän puolisi mahdollisesti vetoa, tatuoituihin roistoihin ja kun itse on kiltti insinööri, niin tuntee alemmuuden ja voimattomuuden tunnetta?

      Kerro nyt aloittaja, mistä kenkä puristaa, mitä on tapahtunut?

      • Huvittunut

        Kenkä ei todellakaan purista mistään, enkä tunne vihaa, vaan sääliä näitä tatskapellejä kohtaan. Alempaan sosiaaliluokkaan kuuluminen on jo sinänsä tyhmyydenkin ja köyydenkin merkki. Kun köyhä, tyhmä ja vailla itsetuntoa oleva pilaa tyhmyyttää vielä ihonsakin, niin onhan se perin huvittavaa.


      • Huolehdi_omat_asiasi

        No anna pilata, mitä se sinulle kuuluu mitenkään? Ja mitä oikein luulet olevasi parempi ihminen? Haluatko, että aletaan arvostelemaan sinunkin tekemiäsi, tai tekemättä jättämiäsi? Et ehkä olekkaan niin viisas kuin luulet, taidat olla vain keskinkertainen ja tajuat, että elämä meni jo.


      • köyhäeläkeläinen

        Tämä ns. sosiaaliluokkiin hokeminen alkaa kyllästyttää.
        Etenkin ne, jotka ylistävät rahaa ylitse muun.

        Useimmilta palstalle kirjoittavilta puuttuu ns. henkinen rikkaus.
        Ts. avarakatseisuus, sydämen sivistys ja aivan varmasti myös yleissivistys.

        Ja sitä minä sanon todelliseksi köyhyydeksi.

        Vaan minkäs teet.


      • Torttua

        Kyllähen sekin kertoo jo jotain ihmisestä, jos alkaa julkisesti arvostelemaan ja jakamaan ihmisiä johonkin luokkiin. Loppujenlopuksi, kuka täällä ketään parempi on? Samanlaisia paskanvääntäjiä me kaikki ollaan.


    • ArjalainenKarjalaine

      Jos tatuoi hakaristin otsaan, pääsee suoraan eläkkeelle, eikä tarvitse koskaan tehdä töitä ja tummapintaiset antaa rahaa melkein pyytämäti.

      • Näppi_Jakelle

        Skini-Sami aikanaan tatuoi tekstin "James Potkukelkka" käsivarteen ja hakaristin kaupantekijäisiksi. Ei ollut älyä, eikä tullut niin kovaa jätkää, että olisi reppana saanut rauhassa olla....

        Lääkärissä taidettiin ommella iho "kaksinkerroin", että saatiin piilotettua tämä älykkyyden osoitus.


    • LaseriaPeliin

      http://laserin.fi/

      Täältä löytyy apu niille, jotka jankkaavat hienoista kuvistaan kun ne ahdistaa kuitenkin niin vitusti.

    • yleistietoja

      Miksi sitten näillä yliopistoja käyneillä maistereilla ja tohtoreillakin on tatuointeja? Ne jopa kuvaavat itseään facebookiin, jossa saavat itsensä esille.

      Samoin varakkailla liikemiehillä ja -naisilla on tautointeja ja lävistyksiä kehossaan.

      Eivät ne ainakaan kuulu siihen "alempaan sosiaaliluokkaan" koulutuksensa ja varallisuutensa perusteella.

      • niinmiksi

        Warum?


      • NäinköNäkisin

        Itsensä koristelu liittyy ainutlaatuisuuden tavoitteluun eli narsismiin ja hyväksytyksi tulemisen tarpeeseen. Jos on kovin introvertti, ei meikkaa eikä tatuoi. Huomionkipeät ovat täynnä mustetta. Ei välttämättä liity älykkyyteen, mutta yleensä introvertit ovat älykkäämpiä ja vähemmän tatuoituja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe