rollossa on nähty fyrry

viirinkankaan-furry

joo sellaisen näin ja oli seksikäs ja haluan olla sellainen, nähdäänkö me nimimerkin furryn kanssa perjantaina?

499

180

    Vastaukset

    • niin näköjään suljettiin.. perjantaihin.. pääsiäinen on silloin... kaveri on mukana. noh 490 komenttia tuli ennätys minulle ite alotin tämän keskustelun ei tullut 500 kommenttia.

      • viirinkankaan-furry

        no voitaisko me nuuhkia sinun takahalkiota perjantaina? vai onko sinulla kaveri mukana?


    • NuuhkikaaNytPateAntaa

      Pate väyrys on luvannut haistella takahalkiotaan kaikkien häntä äänestäneiden. Oikein nuuhkia...nuuh...nuuh... Siis Sepen lisäksi.

      Pate ruukaa olla Pistossa furrypuku päällä ja takahalkio auki. Tulkaa Pistoon nuuhkimaan pate-furryn takahalkiota. Hurmaannutte ja äänestätte sitten varmasti patea. Patelle taas eduskunnan lehterille mustille silmälaseiille paalupaikka neljäksi vuodeksi LOISIMAAN LOISENA.

      Pate ottaa, muttei anna kenellekään mitään muuta kuin takahalkionsa hajua nuuhkittavaksi.

      Sepeä pyllyyn. Se on paten narsistinen motto.

      • furryt

        uuuhhhh, kiihottavaa, nyt on kyllä takahalkio kosteana ottamaan vastaa metristä parrua


      • viirinkankaan-furry

        taas on kirjoitettu minun nimimerkillä mitä satuu, nimimerkki furry, nähdäänkö perjantaina?


      • someron-furry

        Minä räyhään ja örvellän pääsiäisenä ja piilotan pääsiäismunia furrujen takahalkioihin ja sitten kaivan ne pois ilman liukkaria RÄÄÄYYHH!!!!!!! ÖÖÖRRR!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        ei taideta uskaltaa tavata sinua perjantaina kun taas täällä möykkäät


      • tulkaa perjantaina.. joku muu on kirjottanut minusta näköjään.. uittoon meen perjantaina.. nähellääkö sielä..?? kaverin kans ollaan tai minä vain.. ootan teitä sielä olen kiltisti teille mielellään haluan nähä teidät viirinkankaan-furry.


      • someron-furry

        roarrrr!!!!!!! räyhään ja riehun ja teille!!!! wroaarrrrr!!!! en tule kaverin kanssa kun rähisin sille räyhräyh!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        ei me uskalleta tulla baariin tapaamaan sinua ounasrinteen-furryn kanssa kun täällä vain rähiset


      • someron-furry

        tulukee vain baariin minä lupaan että räyhään teille ja työnnän nyrkin teidän takahalkioon HAHAHHAAHAAAA!!!!!!! olis mukavaa saada olla kahden kesken sinun viirinkankaan furryn kanssa vessassa vaikka tavattais?


      • Hillova

        Näyttää tulevan hyvin hillaa.


    • perjantaina liikun taas.. pääsiäinen on silloin... kaveri on toden näkösesti mukana.

    • mulla on vain yks nimi merkki ( ei ole muita) joku haluaa laittaa asiat minun niskaan.

      • someron-furry

        Minulla on monta nimimerkkiä ja örvellän niillä ja möykkään ROAAARR!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        Taas se täällä räyhää ja möykkäröi


    • ihan mien kirjotan tänne mun pääle kaatuu.. ei ole hauskaa.

      • furryy

        RRÄÄÄYYYHH!!!!! ÖÖRRR!!!!! Mun päälle kaatuu kun möykkään


      • viirinkankaan-furry

        tänään lähdetään baari kierrokselle pikkulauantain kunniaksi 21:00 ja siitä eteenpäin baareillaan...


      • viirinkankaan-furry

        missäs nimimerkki furry on kun ei näy baarissa???


      • viirinkankaan-furry

        toivottavasti nähdään furryn kanssa perjantaina baarissa ja sinulla on kaveri mukana, olis ollut mukavaa nähdä jo tänään mutta et ole vissiin viihteellä tänään?


    • takahalkifurruy

      röööyöhröööyhanuksestanam

      • viirinkankaan-furry

        varmistellaan tässä että olethan furry tulossa perjantaina baariin??


      • viirinkankaan-furry

        ja tulethan baariin selvinpäin? me furryt ei hyväksytä alkoholin käyttöä vaikka käydäänki baareissa, juodaan vain kahvia ja limukkaa joten ethän sinäkään ryyppää ja nähdään toisemme ihan selvinpäin....


      • Fursuit

        me turun furryt tullaan huomenna Rovaniemelle turusta viettämään pääsiäistä ja olisi mukavaa nähdä baarissa, se on tärkeää mitä viirinkankaan-furry sanoi että pitää olla selvinpäin kun tulee tapaamaan muita furryjä, saa sitä alkoholia muuten ottaa mutta tapaamisissa pitää olla vesiselvänä, toivottavasti nähdään vihdoin ja viimein se nimimerkki furry


      • viirinkankaan-furry

        eiku baarissa pitää olla päissään ko pelikaani ja sinulla pitää olla kaveri mukana!!!!! jos ei niin olet räyhääjä-furry


      • viirinkankaan-furry

        ei saa olla päissään!!!! saatana perkele ja jos sinulla on kaveri mukana niin peli on menetetty, ei saa olla kaveria mukana ja sinun pitää olla selvinpäin ja kaikkea paskaapoikittain ja pitkittäin


    • tuun kaupunkille 20:00 siitä eteepäin en ota kaveria mukaan..

      • viirinkankaan-furry

        joku taas kirjoittanut minun nimimerkillä mitä sattuu, elikkä sinulla kyllä pitäisi olla kaveri mukana että voidaan illalla nähdä baarissa, olen liikenteessä ounasrinteen-furryn kanssa...... toivottavasti nähdään :)


      • viirinkankaan-furry

        Tuleehan furry kaverin kanssa baariin? Olisi mukavaa jutella ja nähdä kuvia sinun furry asusta ja viettää hauska ilta


      • yks kaveri lähti mökille toinen on toisten kavereitten luona joudun tulee yksin eikai haittaa?? jos niin hitsi.


      • viirinkankaan-furry

        Kyllä se valitettavasti haittaa, ei voida nähdä illalla :( yritä saada joku kaveri mukaan olis todella mukavaa nähdä


      • Olen uitossa kaveri tulee tasan kymmeneltä.. Voidaako nähellä.?? Vai ei.


    • Mennään halfmoon puolen tunnin päästä tuuteko te..?? On kaverit mukana.

    • JouniKaljuTakaraivo

      Kävelen aina avopäin pakkasessakin mie jouni näkkälä.. Päälaella kaljua läiskä. Ei tärppää....ei tärppää silti...miehinen lyhy tukka aina....ei silti tärppää....byääähhh......byääähhhh...byääähhhh...olen jouni vanhapoika. 80 kymmppinen ämmikin hylkiii. 10 vuotta jo sitä kosiskellut....hylkiii se....byyääähhhhh....mie jouni......mie jouni parka.......näkkälä......olen katkera....byääääähhhhhh.
      Pusken pahan takaraivo raivo-oloni viattomiin naapureihini.....byääähhhh...ei tärppäää....naiset ei huoli minua jounia. Otan furryn takahalkiota...nuuhkin ja itken....nuuh...nuuuh...nuuhh....byäääähhhh. naiset ei huoli minua jouniparkaa.....byääähhhh.....

      • MeFurrutLohtutaJounia

        Ala tie jounikulta ikke. Haittele tie vain meijan furrujuen takahalkioita. Mita tie niitta naititta.
        Furrun takahalkio on palempi ko naiten tittu.
        Kulla tulla on puolia te paa ja kaljuki paittaa. Et te meitta furruja haittaa. Taat haittella takahalkioitamme tie puoliapaa jouni rukkiatilma.


    • Olen edelleen halfmoonissa on kakskaveria mukana missä te olette.?? Kysyn vain... Olis ollut hyvä nähä. Täälä oon.

      • viirinkankaan-furry

        me oltiin tulossa juttelemaan sinulle mutta sinulla oli 2 kaveria pöydässä, ei me suvaita semmottii nyt sinut luokitellaan räyhääjä furruksi kun et voinut sitten olla 1 kaverin kanssa


      • en tietyt että kaveri oli ottanut toisen kaverin mukaan noh voi pahus.


      • viirinkankaan-furry

        onko furry tänään baareilemassa?


      • someron-furry

        Viirinkankaan-furry ja ounasrinteen-furry voi nuolla minun mämmille maistuvaa takahalkiota!!!!! Olen räyhääjä furry että siitäs saitte hahahah


      • Äläs tulleen kirjottele.. Ne ei tykkää hyvää viirin-furry ja ounas-furry enkä minäkään.


      • viirinkankaan-furry

        vai että täällä se furry käskee meidän nuolla sen mämmistä takahalkiota pääsiäinen meni jo!!! , hyi hyi sinua kun öllöstät täällä!!!!


      • someron-furry

        Wroaarrr!!! Nuolkaa mämmihalkiota ounas-furry ja fuckins viirinkankaan-furry ja juokaa minun simalle maistuvaa virtsaa!!!!! ROARRR!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        vai että tuollaista pitäisi meidän tehdä nimimerkki furrylle, ei tule onnistumaan tuollainen!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        kun se vielä riehui ja otti kaksi kaveria mukaan baariin niin ei todellakaan mämmiä syödä sen persreijästä ja impata simaa sen kyrvännupista


      • viirinkankaan-furry

        Meinaako furry lähteä viikonloppuna baareihin? Me ollaan nyt ja perjantaina uudestaan


      • viirinkankaan-furry

        Tänään baarikierros viikonlopun kunniaksi :)


      • tänään minäkin baarikierros jos siinä kello 20:00 siitä eteenpäin... kun tuli rahaa.


      • viirinkankaan-furry

        Noniin, tuletko nyt yhden kaverin kanssa vai miten?????


      • tulen yhden kaverinkans kaupunkille.. toivottavastinyt näheltäis.??


      • viirinkankaan-furry

        Saa sinulla olla vaikka 2 kaveria mukana minullaki on 2 kamua mukana, me ei olla enään niin tarkkoja siitä säännöstä. Ehkäpä me nähdään jos samaan baariin eksytään


      • paikat-kuntoon
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        Saa sinulla olla vaikka 2 kaveria mukana minullaki on 2 kamua mukana, me ei olla enään niin tarkkoja siitä säännöstä. Ehkäpä me nähdään jos samaan baariin eksytään

        Saanko nuuhkia teidänkin takahalkioita?


      • paikat-kuntoon
        paikat-kuntoon kirjoitti:

        Saanko nuuhkia teidänkin takahalkioita?

        Tuo ei ollut minun kommenttini. Joku käytti nimimerkkiäni.


      • viirinkankaan-furry

        Sinulla pitää olla 2 kamua mukana kun minulla on 3, pitää säilyttää matemaattinen tasapaino eli 2 tavua kolmoseen ja se jaettuna takahalkioiden määrällä ja piin tavu neljään niin jos sinulla on 2 kamua niin voidaan nähdä jos ei ole niin näkö lähtee


      • Olen nyt uitossa kaverinkans kohta halfmoon.. Ei saatu muita kavereita mukaan... Jos nähellään olis kiva jos ei niin harmi..


      • viirinkankaan-furry

        Olet homofyrry hahahahhhh, suatanan gay!!!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        En ole kirjoittanu tuollaista joku lainannu nimimerkkiä!!!! Ollaan halfmoon diskopuolella eli isolla puolella... Baaritiskin nurkassa ollaan tule juttelemaan?????


      • viirinkankaan-furry

        Istutaan pöydässä diskopuolella 3 pöytä diskopuolen sisäänkäynnistä


      • viirinkankaan-furry

        Tule jutteleen ollaan diskopuoli ja toinen pöytä sisäänkäynnistä


      • viirinkankaan-furry

        Saatanan homo furry, vedä itteäs perseeseen


    • heeeispede

      idiootinyksinpuhelu.

    • SuloRaataaTäällä

      Ei se yksin puhu. Onhan täälä Sulokin. Ihan järkeviähän hyö haastaa. Huumorilla pitää ottaa ja sisäistää nämä korkeatasoiset furry.
      Sulohan on yliälykäs persoona.

      • JouniVanhapoikaNäkkälä

        Niin ja onhan se jouni poika näkkäläläki täällä itkemässä poikuuttaan.


    • paikat-kuntoon

      Parempi se on yksinki raatata ko tyhmien kanssa.
      Sulo raataa yksin furryista. Sulo on niin suloinen furryna takahalkio aukinaisena ja tuoksuvana
      Pistossa minun kanssani.
      Nuuhkin Sulon takahalkiota Pistossa olutta ryystäen takahalkio avoinna tuoksahellen Piston asiakkaiden nuuhkimisvälineisiin.

      • paikat-kuntoon

        Ei ollut minun kommenttini, Joku käyttää minun nimmariani.


    • Tulkaa tänne minun pöytään istuun tarjoan juomat.. Miten on.. ?? Olen kaverin kans vain.. Tullee..

      • viirinkankaan-furry

        Ollaan kolmannessa pöydässä edelleen, tule tänne


      • furry

        olen liikenteessä... entä te.?? ei ole kavereita mukana.. ei hauskaa yksin baariin johonkin.?


      • viirinkankaan-furry

        ollaan liikenteessä, missä baarissa olet?


    • Olen uitossa nyt olen vähän aikaa Täälä sitten ehkä kotia.. Olen pitkän pöydän luona. Tulkaa tänne missä olettekin tunnette minut kyllä. Juomat tarjoaisin. Ootan...

      • viirinkankaan-furry

        tule half-mooniin?


      • viirinkankaan-furry

        ei näkyny furryä half-moonissa olemme nyt todella pettyneitä, oltiin ounasrinteen-furryn, turun-furryjen, korkalovaaran-furryn, helsingin-furryjen kaa täällä mutta ei sinua näkynyt :( tuli niin paha mieli että ryypättiin 800e ja olet räyhääjä joka ei edes ole furry!!!!!!!!!!!!!


      • olin sielä koitin kattoa missä olette en nähnyt teitä..?? istuin baaritiskin lähellä pyöreissä tuoleissa missä te istuitte..?? seuraavan kerran liikun ehkä keskiviikkona. jos tekin silloin liikutte tulkaa uitoon.


      • viirinkankaan-furry

        no olisit kirjoittanu tänne suomi24 että tulet halfmooniin, eihän me mitään ennustajia olla että tiedettäis oletko halfmoonissa!!!!! kirjoitit vain että olet uitossa mutta sen jälkeen ei sinusta kuulunut mitään, istuttiin niissä pöydissä missä on punaiset tuolit ja välillä istuttiin niissä pyöreissä tuoleissa.... me oltais viimein tavattu mutta et ilmoittanut mitään että tulet halfmooniin


      • paikat-kuntoon

        Tulen nuuhkimaan takahalkioitanne kaikesta huolimatta. Siis vaikka uitotkin ovat alkaneet. Voihan sitä veneessäkin nuuhkia furryjen takahalkioita.
        Ottaa keksillä tukea joen pohjasta ja samalla nuuhkii..nuuhhh...nuuhhh..namia furrya.....nuuuuhhh....


    • tulkaa keskiviikkona uittoon pikku lauantain kuniaksi.. tulen kello 20:00 siitä eteenpäin näheltäis sielä jooko..??

      • viirinkankaan-furry

        Voin tulla kaverin kanssa jos sinäki tulet kaverin kaa uittoon


      • Maakansa

        A L I S T U I M M E -O M A A N - H Ä P E Ä Ä M M E :

        OLEMMEKO KOLMANSIEN HALLINNASSA (Hallinantunto )

        JÄIMME TULEEN MAKAMAAN KADOTIMME TERVEEN

        AJATELUN LAHJAN SEKÄ LUOVUUDEN

        Jokainen ajattelemasi asia , , , luo tulevaisuutesi , , ,

        Kunigaskunta kasvoi avoimessa Demokratiassa kukoitukseen

        Menestyvän Takana on- N a i n e n - Nainen Kodin Rakentaa

        H u l l u u s , , , s e n , , , o m i n , , , k ä s i n , , , p u r k a a

        Moni-Seksuaali (Ei - Hetero )

        Nainen , , , Luottamus

        Mies , , , arvostus

        Jaettu -Hyvä - Yhdessä , , , Parhaaksi

        Mallikkasti , , , kaikki , , , Mitä anoimme saamme Taikasin

        Y L I K A N S A L L I S U U S - R I K K A U D E K S I

        TERVE KAUNIS JA HYVÄ ON SUURIN UHKA

        Ääri Vasen Ääri Oikea !

        Kiitos:) Kuninkaallinen Naapuri apu , , , Joka Nostaa miedät Ylös , , ,

        T a r v i t t a e s s a , , ,

        MALLI :

        1:si Uhka

        2:si Pelko

        3.Me Suru

        4:Jä Viha

        5. Si Ymmärrys

        6.si ( A l i s t u m i n e n )

        7:semän I n n o s t u s

        8:sanTutkiminen

        9.Sän Mahdollisuus -Valmiiksi

        10 :nen Vauvasta -Vaariin -Sukupolvesta-Toiseen

        11: sta ( R a i t i s - Päivä-Jokainen )

        Kun , , , Elät Totuuden - Rakkaudeta , , , Meissä Luodaan

        TORNIO UUDELLEEN MATKUSTAJA SEKÄ SATAMA KAUPUNGIKSI

        Kukoistuksen Valtakausi

        Ylikansallisuus rikkaudeksi

        Manner yhteys Toimivaksi Eurooppaan ......

        Henkilöjunat ..........

        Tavarajunat ..........

        Pienet/ Keskisuuret Yritykset ...........

        Toimiviksi

        Henkilö Junalla Suomi Ruotsi Venäjä Sekä Norja mahdollisuus

        n 2-3 Miljoonaa matkustajaa Valuutan Tuojaa katukuvaan

        KOTI

        TOIMEENTULO

        TEVEYS

        YMPÄRISTÖ

        MANER-YHTYS TOIMIVAKSI

        EUROOPPAAN ..........

        ( Euroopan - Sydän )
        T O D E L L I N E N - M A I L M A :)

        Uusi : Trilologinen Analyyttinen yritysmuoto , , ,

        A B C , , , U U D I S T U M I N E N , , , Mahdollisuus - Valmiiksi :)

        Jonka perustana on uudellainen organisattiomalli , , ,

        T y ö n t e k i j ä t - h y ö t y v ä t - t y ö n s ä - h e d e l m i s t ä :)

        (Integraalinen , , , Psykoanalyysi) T U R V A V E R K K O

        Työkansa , , , Maakansa, , , Muut , , , Junantuomien rikkaudella , , ,

        Tietoisuuden kohtaaminen , , , Pelko kohdata Ongelmia , , ,

        Tietoisuuden kieltäminen , , , Tollisuudesta , , , Vieraantuminen , , ,

        Ymärrykseen Kaunista hyvää hyvällä Parhaaksi , , ,

        Sivistynyt - Ihmisyyden , , , tasapaino :) (Työ sekä Hallinto )

        ”Terve asenne ” P A L A N S S I :) Yksilö - Oikeus, , , Oma-elämä :)

        Tietoisuuden - Kohtaaminen , , , Sanaani voitte luottaaa, , ,

        Asiollle nimi sekä , , , Kasvot :)

        T y ö n t e k i j ä t - h y ö t y v ä t - t y ö n s ä - h e d e l m i s t ä :)

        Terve Itsetunto ! Äänestys-valinta :) Totuuden - Kohtaaminen :)

        Irti , , , Olenko , , , aivopesty , , , ?

        n 22 % Äänestys /Kannatus n 48 % Ei äänestä ei kannata , , , ?

        Alle puolet ( ½ ) , , , ? Ymmärrys !

        Ajaako , , , valta , , , Puolilla , , , valoilla :)

        Diileistä , , , Heikon Itsetunnon , , , Ryhmistä , , , ?

        Hedelmistä meidät Tunnetaan :)

        Edelläkävijöiden Tulevaisuuden Kultuuri , , ,

        Elä tässä ja nyt valloita Uusi - Huomen :)

        Koe arvosi

        Aito -moraale :)


    • viirinkankaan-furry

      no onkos furry tulossa uittoon kaverin kanssa keskiviikkona?

      • pitää alkaa kyseleen tuleeko kaveria mukaan.. entä jos ensaa kaveria mukaan.??


      • viirinkankaan-furry

        Ilmoitan illalla missä baarissa olen niin katsotaan jos voitais nähdä ilman kaveria


      • viirinkankaan-furry
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        Ilmoitan illalla missä baarissa olen niin katsotaan jos voitais nähdä ilman kaveria

        Kiva, vedellään sitten toisia perseeseen.


      • viirinkankaan-furry

        en ole tuollaisia kirjoittanut... kysyin kaverilta niin sen mielestä sinulla pitäisi olla kaveri mukana että voidaan nähdä, yritä saada joku kamu mukaan niin olis kiva nähdä, puhut mukavia jollekki kaverillesi niin kyllä joku lähtee sinun kanssa baariin :)


      • yritin puhua mukavia muutamalle kaverille.. eivät jaksaneet läheä pikku lauantaita viettää.. pahus vieköön..! minä lähen ainakin menen oliver's corner sieltä uittoon.


      • viirinkankaan-furry

        Ne on ollut päivällä laiskalla päällä, kysyppä uudestaan niin olen varma että saat kaverin mukaan baariin, minä tiedän tälläiset asiat


    • Olen edelleen olivers conors en saanut kavereita ei voi mitään.

      • viirinkankaan-furry

        Soitappa jollekki kaverilles ja pyydä uudestaan, olen varma että tulee baariin


    • furry

      Sain kaverin mukaan mennään uittoon tulkaa sinne.

      • viirinkankaan-furry

        Tulkaa half-mooniin ollaan siellä kun kaveri tarjoaa juomia minulle siellä


      • viirinkankaan-furry

        Tullaan, vedetäänkö sitten toisia perseeseen?


    • Fyrru

      Olen edelleen halfmoonissa kuusysissä, on kakskaveria mukana missä te olette.?? Kysyn vain... Olis ollut hyvä imuttaa. Täälä oon.

    • Ollaan isolla puolella kaverin kans siis disco puoli tulkaa tänne.

      • viirinkankaan-furry

        Ollaan discopuolella punaisissa pöydissä, 5 pöytä sisäänkäynnistä, ollaan piilossa pöydän alla, tule etsimään meitä...


      • viirinkankaan-furry

        taas joku lainannu minun nimimerkkiä, oltiin half-moonissa missä sinä olit ei nähty sinua oltiin pienellä puolella... nyt kyllä tuntuu siltä että huijaat meitä oltiin siellä ounasrinteen, fisting,nyrkki, turun, korkalovaaran, sepelivaaran, fuckins mother fucker furryjen kanssa!!!!! tais nimimerkki furry huijata meitä????


      • hoitoonohjaus

        Eikö teille pervoille ole omaa foorumia?

        Villitsette aivan liikaa näitä paikallisia avohoitopotilaita.


      • olin kaverin kans oltiin half-moonissa kello 02:45 disco puoli aina mennään eri aikaan.. reuraavan kerran liikun ens viikon aikaan. kannattis rekistöytyä nimi merkki.!


      • viirinkankaan-furry

        no niin näköjään pitää kun muut lainaa nimimerkkiä, olis kyllä mukavaa nähdä perjantaina baarissa ja kysyn aran kysymyksen että sitten kun nähdään niin annatko meille furruille eli minulle ja ounasrinteen-furrylle pillua??


    • viirinkankaanfurry

      mulla on vain yks nimi merkki ( ei ole muita) joku haluaa laittaa mällit minun niskaan. me turun furryt tullaan huomenna Rovaniemelle lahesta viettämään joulua ja olisi mukavaa nussia baarissa, se on tärkeää mitä viirinkankaan-furry sanoi että pitää olla selvinpäin kun tulee fistaamaan muita furryjä, saa sitä alkoholia muuten ottaa mutta fistaamisissa pitää olla vesiselvänä, toivottavasti nähdään vihdoin ja viimein se nimimerkki halifurry.

      • viirinkankaan-furry

        en ole kirjoittanu tommottii, ei meille furryille fistaus riitä pitää mahtua takahalkioon ainaki höyläämätön kakkosnelonen tai sitten vaahtosammutin, ja me homoillaan juhannuksena tullaan turusta porin ja Helsingin kautta ja sitten antverpeniin rekalla ja takasin , juhannuksena grillataan makkaraa ja työnnetään ne ilman sinappia persreikään


      • viirinkankaan-furry

        Mitäs furry tekee keskiviikkona? me ollaan ounasrinteen, korkalovaaran, mäntyvaaran, rantavitikan, pöykkölän, syväsenvaaran, nivavaaran, turun, Helsingin, oulun ja kemin furryjen kanssa liikenteessä, olisi mukavaa nähdä sinut?????


      • olen liikenteessä keskiviikkona.. kello 20:00 siitä eteenpäin olis hyvä nähä teidätkin..?


      • viirinkankaan-furry

        Tule tänään baariin me ollaan liikenteessä, ei tarvi olla sinulla kaveria mukana, olis mukava nähdä..


      • viirinkankaan-furry

        tuleeko furry tänään baariin? olisi mukavaa nähdä sinua ennen kuin lähdetään kavereiden kanssa reissuun huomenna, tullaan takaisin Rovaniemelle vasta joskus syyskuussa


      • en pääse nyt tuleen.. oletteko huomenna liikentessä..?? minä olen huomenna liikenteessä pikku lauantain kuniaksi.! olis ollut mukava nähä teidät huomenna.


      • viirinkankaan-furry

        Ollaan nyt liikenteessä, uitossa ollaan ja odotetaan sinua.. Huomenna lähdetään päivällä työreissuun ja tullaan vasta syyskuussa takaisin Rovaniemelle joten olisi nyt tänään ainoa mahdollisuus nähdä, toivottavasti pääsisit tulemaan


      • viirinkankaan-furry

        harmi kun et pääse tulemaan, saarenkylän-furry oli innoissaan kun luuli että tulet ja se saa näyttää sinulle kuvia sen uudesta furrypuvusta, oltais tarjottu koko ilta sinulle ja vielä grilliltä kunnon sapuskat, no harmi kun tässä kävi näin :(


      • viirinkankaan-furry

        Me ei päässä tänään baariin kun lähdettiin työreissuun mutta minun kaveri FISTING-FURRY haluais nähdä sinut, haluatko sinä nähdä minun kaverin??????


      • mikä ettei..! tulen kaupunkille kello 20:00 siitä eteenpäin... olen kiltisti minut tuntee lipiksestä lukee Hifi Konex.


    • viirinkankaan-furry

      mut tunnistaa analplugista, oon kans kuppilassa.

      • menen uittoon kello 20:00 toivottavasti nähellään.?


      • FISTING-FURRY

        Tulen kylille 22.00 ja menen suoraan halfmooniin kun kaveri on siellä tule sinäki sinne????


      • muutos suunitelmaan tulen halfmooniin 22:00 meen isolle puolelle disco nähellään sielä.


      • FISTING-FURRY

        Ok... Heti kun tulen sinne niin kysy minulta että onko minulla anal plug niin tunnistan sinut siitä, siellä on alkuillasta niin vähän muita asiakkaita että kysy niiltä joita näet siellä että onko anal plugia niin olen yksi niistä ja mennään sitten samaan pöytään juttelemaan jne....


      • FISTING-FURRY

        Jokos olet halfmoonissa???


    • Olen nyt disco isolla ei ole muita baaritiskillä istun ootan.??... Tullee..

      • FISTING-FURRY

        Olen seuraava asiakas joka tulee sinne tulen joko yksin tai kavereiden kanssa, heti kun näet muita asiakkaita niin kysy niiltä että onko niilllä anal plukia niin me tunnistetaan sinut siitä


      • FISTING-FURRY

        joko siellä on muita asiakkaita?


    • On muutamia ootan teitä..!? Lähen kohta jos ei näy teitä.?? Juiatiiko minua taas... Ei ole hauskaa.... En kohta usko teitä....

      • FISTING-FURRY

        siis me ollaan niitä asiakkaita, tule kysymään meiltä että onko teillä anal plukia niin siitä tunnistetaan sinut, se anal pluki tarkoittaa furryasua mutta toi on furrykieltä, tule vain kysymään meiltä rohkeasti sanot vain meille että onko teillä anal plukia niin mennään sitten pöytään juomaan ja tarjoan sinulle juomat, odotetaan että tule rohkeasti kysymään sitä meiltä niin kuin oikean furryn tulee tehdä


      • viirinkankaan-furry

        menehän nyt oikeasti kysymään minun kaveriltani FISTING-FURRYLTA että onko sillä anal plukia niin se tunnistaa sinut, ei se noin vaikeaa voi olla!!! itse olisin siellä mutta olen työkeikalla!!!


      • viirinkankaan-furry

        et sitten ollut baarissa, minun kaverini FISTING-FURRY soitti just että et tullut kysymään siltä että onko anal plukia, ei me oikein uskota että sinua on olemassa, harmi kun pilailet täällä ja pilaat meidän oikeiden furryjen illan!!!!!!!!!!!!!!! FISTING-FURRY odotti innoissaan että näkee sinut ja joutui pettymään :(((((( se oli just ostanu uuden furrypuvun ja odotti innoissaan että saa näyttää kuvia siitä sinulle, harmi kun taas räyhäsit ja tämä oli viimeinen kerta kun räyhäät meille ei enään uskota sinua


      • olen kotona viilattiin linsiin olipa mukavaa..! puhelimesta loppu virta sekin vielä ootin kyllä ei näkynyt heitä muutamalta kysyin nauroivatvain minulle... näinkö minua kohellaan? en tiiä mitä tässä tekis... kävin monella puolella katoo ei näkynyt...???


      • someron-furry

        HAHAHAHAAAA!!!!! en minä olekkaan oikea furry, kiusaan vain teitä vähä-älyisiä hölmöjä, uskoitteko oikeasti että tulen half-mooniin???? olette aika gay tyyppejä kun pukeudutte furry-pukuun, hahahahhahaaaaaa räyyyhhhhhhhhhh, mööörrrrrrrr, wroarrrrrrrr ja viirinkankaan-furry voi nussia itteään perseeseen hahahhahaaaaa t: furry


      • viirinkankaan-furry
        furry kirjoitti:

        olen kotona viilattiin linsiin olipa mukavaa..! puhelimesta loppu virta sekin vielä ootin kyllä ei näkynyt heitä muutamalta kysyin nauroivatvain minulle... näinkö minua kohellaan? en tiiä mitä tässä tekis... kävin monella puolella katoo ei näkynyt...???

        no kysyitkö sinä niiltä että onko niillä anal plukia??? jos et niin eihän ne sinua tunnista


      • mennääpä uitoon perjantaina asiat jutteleen kello 20:00 olen siiloin sielä olen sielä en tiiä teistä.?? joku someron fur kirjottelee jotakin.


      • someron-furry

        furryt ne vain kauniissa kevätillassa plugittaa toistensa pahalle haisevaa ja ruskeaa persereikää mutta se haju sekoituu kauniille haisevaan keväthankien sulaamiseen ja kiiman suureen hajuun, kiimamälli valuu jo takahalkiosta ja odotan jo perjantaita ja baaria että saan muiden kiimaisten furrujen plugia takahalkiooni Terveisin: furry


    • meen uittoon suoraan... tulkaa sinne jos haluatte nähä minut.. olen sielä 20:15 siitä eteenpäin.. olen pahoilla keskiviikosta jos asiat meni pieleen.

      • FISTING-FURRY

        Me mennään halffiin 22:00, siellä kuupoillaan koko ilta


    • En pääse sinne vissiin portti kielto.. Tulkaa uittoon olen pyöreässä pöydässä.. Tarjoan juomat miten on..? Juteltaisi Täälä. Näkisitte minut.

      • FISTING-FURRY

        Oletko yksin? Minä olen 3 kaverin kanssa, olis mukavaa jos sinulla olisi edes yksi kaveri mukana niin voitais nähdä ehkä


    • Olen edelleen uitossa pyöreässä pöydässä kaverit ovat kuumeessa.. Olis mukava nähä..?? Mulla on lippis jossa lukee hifi konex.. Ootan teitä.

      • FISTING-FURRY

        no harmi, sano kuumeessa oleville kavereillesi että tarjoat niille baarissa lämmintä juotavaa niin johan ne tulee sinne, ilmoita jos saat kaverin sinne niin me tullaan jutskailemaan


    • Sain kaverin tuleen tulkaa tänne.! Juteltais.. Jne...

      • FISTING-FURRY

        Tulkaa halfmoon minullaki on porttikielto mutta pääsin sisälle joten pääset sinäki, tulkaa olis mukavaa nähdä


    • Olen sisällä pääsin kaskumaa. Ollaan disco puolella punaset istumet toisissa istumissa ovelta katsottuna istutaan kysy nimi merkki furry tunnen teijät sit toivottavasti nähellään.!

    • Noh missä olette kaverikin ihmettelee ollaan disco puolella tulkaa ihmeessä ootelen teitä.???

      • FISTING-FURRY

        etsittiin sinua discopuolelta mutta ei löydetty, sinun olis pitäny olla pöydässä perse ylöspäin ja anal pluki sojottaa kohti diskon valoja, nyt ollaan surullisia


    • harmi ei teitä näkynyt.. kaverikin sano samaa.. olisin näytänyt kuvia.. seuraavan kerran olen liikenteessä vappuna.! näilä näkymin.. aina menee ristiin jutut.

      • FISTING-FURRY

        olitko sinä disopuolella perse pystyssä ja anal pluki sojotti kohti taivasta? olisin tunnistanut sinut anal plukista sinun pitää työntää pluki takahalkioon että tunnistan sinut


      • FISTING-FURRY

        no jopas täällä on railakKaasti lainattu minun nimimerkkiä en ole kirjoittanu tommottii, en ole ollut baarissa viikonloppuna, miten furrylla meni viikonloppu?


      • hyvin..! kavereitten kans mun kämpällä oltiin hauskaa piettiin.. mites sinulla FISTING-FURRY..?? kantsii rekistöröytyä eivät silloin lainaile nimi merkkiä.. olen liikenteessä ehkä keskiviikkona viimestään perjantaina siis vappuna..!


      • FISTING-FURRY

        Kotona olin minäki ja hieman ryypiskelin jne.. Ehkä lähen vappuna liikenteeseen


    • hahahahahhaaaa
    • someron-furry

      toi on kyllä hyvä juttu, me furryt ollaan gay pikkupoikia ja prinssinakeilla nusassaan toisia takahalkioon T: furry

    • ANALPLUK-FISTING-FURRY

      vaihdoin nimimerkkiä jos sitä ei nyt lainattais, mitä furry meinaa keskiviikkona? pikkulauantaita viettämään? minä lähden kaverin kanssa, tuletko sinä kaveris kanssa kylille?

      • toden näkösesti olen kuskina.. tai huristelen muuten vain.. tarviteko kyytiä.? hyvä kun muutitte nimi merkiä ei nyt luulis lainailla.


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Onko sinulla minkä merkkinen auto? Jos on talbot, lada, alfa, volgswagen tai nissan niin ei voida tulla sellaisten romujen kyytiin jos on Mazda, mersu, kia, Toyota tai hyundai niin sellaisten hyvien autojen kyytiin voidaan tulla


      • on volgswagen polo 1,2 tsi vm 2012 metallin harmaa huristelen illalla kyllä.. kello 20:00


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Perhana ei uskalleta tulla sellaisen rottelon kyytiin, olis ollut sulla kia, mersu, Toyota tai huyndai niin oltais tultu kyytiin


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY
        ANALPLUG-FISTING-FURRY kirjoitti:

        Perhana ei uskalleta tulla sellaisen rottelon kyytiin, olis ollut sulla kia, mersu, Toyota tai huyndai niin oltais tultu kyytiin

        Tule baariin kaverin kanssa olis huippua nähdä sinut, minä menen aloittamaan jo vapun viettoa parin muun furryn kanssa


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Ollaan baarissa tule furry tänne kaverisi kanssa, minun kamu otti furrypään mukaan ja laittaa sen päälle tässä illan aikana tulee hauska ilta:) en kirjoittanu tuota viestiä missä mollattiin volgswagenia, volkkari on hyvä auto


    • Olen huristelemassa jos kyytiä haluu leksan parkissa olen huomenna maistelemassa illalla olen.

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        tänään maistellaan, vappuna lähetään pohjoiseen... lähetään baarista pois joskus 2-3 välillä oletko silloin vielä parkissa???


      • ANALPLUK-FISTING-FURRY

        vieläkö olet leksan parkissa?


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        pitää ottaa taksi kun et vastaa mitään, oltais maksettu 150e ja tarjottu sapuskat jos olisit nakannu meidät ounasrinteelle


      • flyrry

        RRRÄÄÄYYHHHH!!!! minä teitä vajakkeja jotka pukeudutte johki kynittyyn karhunnahkaan nakkaa mihinkään, olen furry ja räyhään, MÖÖÖRRRRR ÖÖRRR ja paska lentää PRÖÖÖÖTTTT!!!!!!!!!!!!!!! nimimerkki furry


    • en ole kirjotellu tommottii olin parkissa 23:00 lähin sit kotia kun puhelimesta loppu virta oli autossa puhelin laturi ei alkanut lataa luulin että laturis vika kun tulin kotia ei alkanut tääläkään lataa nyt aamulla tutkin puhelinta piti akku käyttää pois. oletteko enään tänään liikenteessä..?? jos ette niin harmi.. pitää yksin viettää vappu näilä näkymin. (hyvät vaput)..!!!! viirinkankaan-furrylle ja ounaskankaan-furrylle ja

      ANALPLUG-FISTING-FURRYLLE.

      • ANALPLUK-FISTING-FURRY

        Ollaan vielä tänään baareissa huomenna lähetään pohjoiseen. Tule sinäki kaverisi kanssa baariin??? Olis todella mukavaa nähdä :)


      • ANALPLUG-FISTINF-FURRY

        Oletko illalla tulossa baariin kaverin kanssa? voitais etukäteen sopia missä baarissa nähdään


      • just olen lähössä baariin.. missä te olette.?? koitan saada kaverin mukaan ei varmaa. mukava olis nähä teidätkin.!.. olen vappua sit viettelemässä minut kyllä tuntee.


    • Olen baarissa seuraavaksi meen olivers conors juon vain yhen sielä sit uittoon loppu ilta sielä toivottavasti nähellään..?? En saanut kavereita mukaa eikai haittaa olisi mukavaa nähä.??

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        me oltiin halfmoon vitun hinari kun et ollut siellä!!!! et ole oikea furry vaan höpönlöpön puhuja!!!!! soitettiin sinulle 100000000000000000000 kertaa mutta e vastannu


    • ANALPLUG-FISTING-FURRY

      JEEEEE!!!! täällä biletetään baarissa parin furryn kanssa :D mitäs furry tekee????

    • Olin baarissa muutamassa yhen henkilön kans oltiin kun ykskaks hyökäs liiveihin kiinni eipä tartte näkyä enään minun piireissä toivottavasti teillä oli hauskaa.! olen vanhempien luona tulen vasta seuraavan viikonloppuna takaisin kaupunkiin. Nähelläänkö silloin baarissa jossain.??

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        voitais nähdä silloin baarissa


      • viirinkankaan-furry

        vai että liiveihin käyty kiinni, arvasin että olet räyhääjä-furry, ei me haluta enään olla sinun kanssa tekemisissä kun liiveihin käyt kiinni ja öriset kuin kiimainen karhu!!!


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Noniin, eipä meidän tarvi nähdä kun räyhäät ja uhkailet ja käyt liiveihin kiinni


    • helevttiinhurrit

      ei homoja heteroravintoleihin!!!!

    • ompas taas kirjotettu kaikkee kun olen ollut poissa.. siitä se suuttu kun näytin kuvia puhelimesta furry kuvia.. haukku minut ja furryt.! meen baareissa käymään kun on pikku lauantai.! kävis uitto,olivers,dooris,falfmoon. siinä kello 20:00 toivottavasti ette hylänyt minua.??

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Ei me nyt toista furrya hylätä ollaan kavereita edelleen. Tuleppa baariin jonku kaverisi kanssa niin voitaisiin nähdä, me mennään halfmooniin ja ehkä uittoon


      • yks kaveri lähti mökille toinen ei vastannut.. noh minä lähen kyllä toivottavasti nähellään..?? juomat tarjoaisin.!! kysy nimi merkki furry.!


      • someron-furry

        Terveiset furrylta kaikille furryille olette kaikki hom*ja HAHAHAHAHAAA!!!!! T:furry


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Tule halfmoon vessaan klo. 22.15 niin nähdään siellä???


      • Kyllä tulen menen isolle puolelle disko.. Kysy nimi merkkiä furry niin tunnen.. toivottavasti törmätään..


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        tule vessaan klo 23:25 niin nähdään siellä, kysy nimimerkkiä analplug-fisting-furry niin tunnistan sinut siitä, olisi todella mukavaa nähdä vessassa


    • Olen edelleen halfmoonissa toinen pöytä sisään tulessaan mikä on Vesa jos kysyn kun tiedä.?? Ei ole muita pöydässä.. Yksin olen..

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        siis vessa on vc missä käydään pissalla ja kakalla, odotin sinua siellä mutta ei näkynyt, tule sinne vaikka 00:25 niin nähdään siellä ja kysy minua siellä analplug-fisting-furry niin tunnistan sinut


    • Olen uitossa menee just kiinni olivers tai dooris tai joku muka join liikaa.. Niinpä niin..

      • Ja kysyin vesassa sinun nimi merkkiä tappelu melkein tuli missä tavataan..?? Miksi minun pälle käyään..??


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        perkele miksi et tullut halfmoonin vessaan? odotin sinua siellä!!! tule takaisin halfmooniin???? olis mukavaa nähdä sinua, jos et tule niin pakko luokitella sinut räyhääjäksi :(


      • ANAALI-FISTING-FUR
        furry kirjoitti:

        Ja kysyin vesassa sinun nimi merkkiä tappelu melkein tuli missä tavataan..?? Miksi minun pälle käyään..??

        ei ihmiset ymmärrä meitä furryja niin siitä syntyy tappelu


    • Meen doorikseen tulkaa sinne.. Mä tarjoan juomat sielä.. Miten on.??

      • ANAALIPLUGI-FISTINGI-FLU

        ok, tullaan sinne, tavataan doriksen vessassa 01:55????


      • analipluki-nyrkki.wtf

        et sitten ollut vessassa!!!!!!!!! nyt kyllä oli pettymys


    • Olen dooriksessa äkiä tänne ei muita minut näkee kyllä juomat tulee jos olette nopeita menikö ristiin taas perhana neljään olen täällä.. Valo merkkiin.. Ei voi olla totta meiän kans tulkaa en mee muualle. Piils..?? Olkaa nopeita kun minäkin olen...

    • Olen doorilsessa maksan taksin ja juomat ... miten on... Minut kyllä tuntee...

    • nähellääkö perjantaina.. jos en mene oulaaisiinn.. aina mene ristiin asiat.. pahus vieköön.. ehota mulle paikka missa tavataan..?? jos olen rovaniemellä... tulevana viikon loppuna paikalla... ANALPLUG-FISTING-FURRY kiirettä pitää...

    • olen pahoilani jos olen tehnyt jotain..! petolista juotavat kauhee pääkipu ei kantsis juua sekasin..! ja muuta ehota paikkaa mis oltais perjantaina jos olen rovaniemellä pahottelen vielä.. ANALPLUG-FISTING-FURRY.

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        No lähteekö furry tänään kylille vai oletko Rovaniemellä??


      • olen rovaniemellä ei tarttenut lähtee meen baariin uitto sieltä dooriksessa olen loppuillan sielä toden näkösesti pitää ottaa sievästi juotavia tuli keskiviikkona liikaa juotua jos nyt näheltäis..??


    • lähen just baariin uitto jois kaks sielä sit dooris.. jos en vastaa heti viestiin niin netti ei toimi kunnolla puhelimessa.. kysy nimi merkillä..

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Ota sinun kaveri messiin baariin niin voitais nähdä minä sinä sinun kaveri ja yksi minun kaveri, olisi toodella mukava nähdä sinua ja puhua furryjuttuja jne... Ilmoita jos saat kaverin mukaan baariin


    • Olen dooriksessa tulkaa tänne ei muita ootelen en saanut kaveria mukaa.. Ter furry.

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Yritä nyt joku kaveri saada mukaan, varmasti saat kun tarjoat juotavaa jne...


    • Ei tule kavereita koitan olla valomerkkiin Täälä tulkaa nyt olis hyvä nähä minut.. Näkisin teiät kans.! Juomat tulis kans.. Miten on.??.. Älkää missatko tilaisuutta.

      • ANALPLUF-FISTING-FURRY

        missä baarissa olet? me ollaan valdemarissa


    • Edelleen dooriksessa tulkaa ihmeessä tänne.. Oottelen..! Juteltais...

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        tule sinä halfmooniin, käveltiin Valdemarista halfmooniin, pääsetkö tänne, olen ounasrinteen-furryn kanssa täällä ja odotetaan sinua


    • Tulkaa tänne paikka teitä varten.! Juomat ootaa kohtajo.. Furry. Älkää missatko..

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        tule halfmoon, täällä on kuites rollon furryjen päällikkö ounasrinteen-furry, odotetaan täällä tule tänne????!!!!!! tarjotaan juomat sinulle ja sapuskat ja taksi ja thaihieronta jne.......


    • Tulkaa tänne kuulin että joka viimeks kävi liiveihin kiinni on siellä en halua nähä häntä siis tulkaa tänne joohan..??

      • ANAAL-FLUF-FISTING-FURRY

        no me furryt taistellaan sitä vastaan jos se käy sinun liiveihin taas kiinni, tule halfmoon???? olis todella mukavaa nähdä sinut


      • ANAALITAPPI-NYRKKINAINTI

        tuletko tänne vai puhutko lööperiä?!!!!!


    • Olen kulmassa pyöreä tuolin dj lähellä.. Kaijuttimen alla. Kysy furry.!

    • Missä te olette.. Kohta näköjään tullaan liiveihin kiinni en halua tapella.. Te hävisitte pois vissiin.?

    • noh sehän näkiminut joka viimeks kävi liiveihin kiinni en pääse vähään aikaan half moon se kävi ite käsiksi tuli päälle te furryt missä olitte oisitte vähän jelpannut.?? ompa hauskaa olisitte tulleet doorikseen.? en ite alottanut en halua tapella enkä räyhätä furry ei teeniin.

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        onko furry tänään illalla liikenteessa? baareissa?


      • en tiiä ei tässä kohta uskalla furry mennä mihinkään joko liiveissäkiinni tai kysyy sinun nimi merkkiä siitäkin meinaa tulla tappelu wcssä.


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Me mennään uitto ja ehkä dorikseen, kävikö sinun kaveri eilenki liiveihin kiinni? Harmi kun ihmiset ei ymmärrä minun nimimerkkiä


    • niin teki jos lähen niin menen saaren pisteelle söis ja jois siellä. puhelimesta netti ei toimi jos koitat kirjottaa en pysty vastaa lähtis 21:00 pois 23:00 tulkaa käymään sielä.??

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Tultais jos saatais kyyti sinne, onko sinulla kavereita autolla liikenteessä jos saatais kyyti sinne?? Jos ei ole niin olis mukavaa nähdä keskustassa baarissa vaikka uitossa tai doris


      • näköjään ensaa kuskia pittee vissiin kävellä saaren pisteelle pitää ottaa juotavia mukaan niin menee mukavasti kävely furrylla....


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Eikö kukaan oikeesti ole kuskina??? oletko kysyny kavereiltasi?? Pääsetkö taksilla keskustaan? Olis mukavaa nähdä


      • olen kysynyt taksi pitää uhrata lähen just meen uittoon suoraan lipis jossa lukee hifi konex ter furry.! tulkaa tekin sinne.


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Onhan sinulla kaveri mukana? Minulla on 3 kaveria olis hyvä jos sinulla olisi edes 1 kamu mukana


      • ANALPLG-FISTING-FURRY

        oletko nyt uitossa? ollaan siellä mutta ei nähdä sinua


      • en ole enään lähin 22:30 sama heppu joka kävi liiveihin kiini perjantaina tuli sinne oneks ei nähyt minua piti lähtee pois muuten olis tullut tapelu enkä pystynyt lähettää viestiä puhelimella ei netti toimi kaveri ei usko teitä pitää olla kaveri ei kaveria näin sano mulle furrylla alkaa olla uskottavuus koetuksella ketä uskoo ketä ei... pitää olla vähän aikaa pois kaupunkilta josko se rauhoittuis tilanne pitäs olla melkei yksityis tilaisuus missä näheltäis olen pahoillani että ei nähty ANALPLG-FISTING-FURRY terveisin furry..!!!!


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        no olisit tapellu sen kanssa tai puhunu asiat selviksi!!! miltä kuulostais jos tulisin sinun luo juomaan joku ilta? antaisit minulle emätintä niin olisi täydellinen ilta ;


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        voisitko antaa minulle emätintä jos tulisin kylään???


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        voisitko sinä järjestää meille yksityisbileet jossain niin nähtäisiin eikä menis asiat ristiin????? viikonloppuna mitä teet????


      • meen mökille kaverinkans torstaina tuun lauantaina iltana takasin minun luona vai muulla bileet..?? vai baarissa..?? kysyy furry..


    • ANALPLUG-FISTING-FURRY

      miksi mökille lähdit!!! viirinkankaan furry järjestää perjantaina kotonaan yksityisbileet ja olisit ollut siellä kunniavieras, nyt ei taideta uskoa sinua että olet furry kun et pääse bileisiin tulemaan!!! meitä harmittaa todella paljon!!!! kyllä tämä tais olla nyt tässä :(

    • perkuta katon jos tuun perjantaina Rovaniemelle älkää nyt ette voi olla tosissa..? kyllä me nähään minun luona tai kaupunkilla... minä luotan teihin vaikka ei olla nähty.. en luota kaikkiin kavereihin.. furry vain...

      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        Ilmoita tuletko perjantaina rovaniemelle


      • tulin rovaniemelle.. oliko yksityis bileet viirinkankaan furryn luona..?? minä kyllä pietän hauskaa tänään..!!! terveisin furry.


      • ANALPLUG-FISTING-FURRY

        on ne viirinkankaan furrun luona jos viirinkankaan furryllä ei ole illalla enään p.reikä hellänä viime yön juhlien jäljiltä niin se järjestää pippalot, kysy täällä siltä että onko sillä enään paikat hellänä ja järjestääkö se tänään bileet.


    • noh onko viirinkankaan furrun paikat hellänä enään..?? ja pietätkö bileet..?? terveisin furry.

      • viirinkankaan-furry

        Hieman on paikat hellänä, bileitä en pidä mutta baariin lähetään, tule sinäki kaverin kanssa baariin???? uittoon mennään ja ehkä doris


    • pitää kattoa lähenkö baareihin kaupunkille..? jokohan tilanne on rauhoittunut kaupunkilla ei tulla heti liiveihin kiinni..?? enkä luota kavereihin nyt ovat sanoneet että ei teitä ole.. minä ite kyllä olen furry saaren pisteelle jos tästä kävelis ottais juotavia mukaan menis mukavasti kävely kello 19:00 lähen ja pois 21:00 tulkaa tekin käymään jos pääsette..? puhelin toimii muuten hyvin mutta suomi24 hyppää pois sivuilta sen takia en pysty vastailee aina.

      • viirinkankaan-furry

        ei päässä kuin keskustaan, saarenpiste on liian kaukana että voitais kävellä sinne, jos tulet kylille ja saat kaverin mukaan niin ilmoittele, minulla toimii kännykässä netti hyvin niin voin lukea jos olet kirjoittanut tänne jotain


      • viirinkankaan-furry

        Me suojellaan sinua jos joku käy liiveihin, tule tänne kaverin kanssa meidän messiin


      • tulin vähän aika sit kotia pitää alkaa grillata tuleteko tänne seuraks..?? jos tulen baariin niin mihin baariin ja monelta..?? en saa kavereita mukaan kun minähän kirjotin että ei teitä ole niin sano kaverit minä ite uskon..! terveisin furry..!


      • viirinkankaan-furry

        Uittoon mennään, sinun pitää ottaa kaveri mukaan että se näkee meidät ja sitten uskoo että on furryja olemassa, toivottavasti tulet kamun kaa tänne. Harmi kun ei päässä grillaamaan sinun luo.. Mennään baariin 22:30


      • eihän niitä saamukaan kavereita olkoot mun puolesta minä lähen kyllä uitoon tulen sinne suoraan mulla on hifi konex lippis tulkaa jutteleen ei tartte ujostella.. terveisin furry.. jos kysytte nimki merkkiä on furry.!


      • viirinkankaan-furry

        Pitää olla sinulla kaveri mukana jos ei ole niin sitten tämä oli tässä :(


      • viirinkankaan-furry

        joku lainannut minun nimimerkkiä, ei tarvi olla sinulla kaveria mukana. kysy minua uitossa nimimerkillä viirinkankaan-furry, istun pitkässä pöydässä kohdassa joka on lähimpänä ulko-ovea...


      • mpfurry

        Olen nyt baari tiskillä lippis päässä furry..


      • viirinkankaan-furry

        minä istun pitkässä pöydässä ihan pöydän päädyssä tule kysymään nimimerkki viirinkankaan-furry


      • viirinkankaan-furry

        missä furry on? minä edelleen uitto ja pitkä pöytä


      • Norrbotte

        Många har frågat om det.


    • niin jäleen keran mentiin ristiin eivoi olla totta..?? tulkaa tänne pietän pileet teille nyt jos olette nopeita kello 5:00 asti olen hereillä eihän tässä tule kohta mitään rekistöytykää omilla nimi merkeillä niin muut voi heittää mitä sattuu. furrylla ainakin on hauskaa jus nyt musa soi potuttaa aina menee ristiin asiat.... furry........

      • nyrkkinainti-furrry

        minä olen vieläki uitossa odotan sinua tuletko tänne? pidätkö meille bileet? missäpäin sinä asut?


      • nyrkki-furrri

        voisitko järjestää bileet?


      • viirinkankaan-furry

        tulen sinun luo huomenna ja pidetään vuosisadan gaybileet? takahalkio huutaa hoosiannaa?????? eix jee nimimerkki furry?


      • muuten mutta tulee naapureita kylään perkuta muute kyllä olisin bileet kyllä...! aina tulee esteitä perhana... melle furrylleille...!!!


      • viirinkankaan-furry

        ei ne naapurit haittaa mitään siellähän ne seassa menee, saanko tulla tänään kylään muiden furryjen kanssa?


    • Jos ei naapurit ei haittaa tulkaa tänne vatialanpolku 3e furry bilettää jo olisi mukava nähä teitä..?? Terveisin furry.!!

      • viirinkankaan-furry

        Onko ne gay-bileet?? antaako sinun naapurit pyllyreikää meille jos tullaan sinun luokse???


      • Naapurit ei semmosia halua eikö voitas jutella ja hauskaa piettää..?? Ei ainakaan naapurin luona voi niin tehdä tulkaa jos pääsette . Terveisin furry.


      • viirinkankaan-furry

        Kyllä meidän pitää rypyläreikää saada kun tullaan, kysyn niiltä jos ne antais vessassa anusta meille


    • Ei ole gay bileitä normaalit bileet valitettavasti.. Furry... Jos haluatte tulla..??.....

      • viirinkankaan-furry

        oletko sinä gay? tiesithän että oikean furryn pitää olla gay ja järjestää gay-bileitä aina sillointällöin... ei tulla tänään mutta ilmoita heti kun järjestät gay-pippalot niin tullaan mielellään sinun luo tai saatetaan tulla sinuun ;)


    • viirinkankaan-furry

      Mitäs furry tekee viikonloppuna? voitko silloin järjestää meille GAY-BILEET??? olisi vihdoin mukavaa tavata sinut :-)

    • viirinkankaan-furry

      tuletko tänään baariin? olisi hauskaa nähdä, tule kaverisi kanssa uittoon???

      • olen kotona hauskaa on mukava tekstiviesti tuli mulle haukuttiin kunolla en tiiä kanatteeko mennä mihinkään olis mukava kyllä nähä teidät kyllä saatan mennä baariin....??


      • viirinkankaan-furry

        Ollaan uitossa, ota kaveri mukaan ja tule tänne?? Ja noi gaybile kirjoitukset ei ole minulta joku taas pelleillyt täällä.. tule tänne niin unohdat ikävät tekstiviestit


      • jos tulen sinne niin oletteko uitossa en menis moneen paikkaan... rekistöytykää ei tule väärin käsityksiä enkä saa kavereita mukaan oikeesti tuli rumaa tekstiä puhelimeen joka oli liiveissä kiinni lyntättiin kunolla (furry).... olipa hauskaa.


      • viirinkankaan-furry

        tule uittoon täällä ollaan mutta pitää olla kaveri mukana kun pöykkölän-furry vaatii että pitää olla kamu mukana, soita jollekki kamulles niin saat sen mukaan baariin ja nähdään viimein toisemme


      • viirinkankaan-furry

        täällä ollaan ota kemu mukaan ja tule tänne, saat sinä kaverin mukaan kun soitat ja pyydät


      • meen naapurin luo olisitte tulleet mun luo jos ei nyt nähellä ehkä huomenna minkä hän takia aina menee ristiin.? oltais juteltu mun luona ja hauskaa pietty normaalisti... olisin kuvia näyttänyt terveisin furry lähettää teille.


      • viirinkankaan-furry

        sanoit että tulet baariin, odotettiin sinua ja et tullut!!!! oliko tärkeämpää mennä naapurin luo? kyllä tämä nyt oli tässä puhut mitä sattuu!!!!! et edes pyytäny meitä sinun luo kylään, olet köntsäsi ansainnut


      • minkäs teet kun tarjotaan juotavia..... tulkaa lauantaina kello 21:00 tänne..?? vai oliko täs.? lähen lauantaina johonkin juomaan..???


      • viirinkankaan-furry

        mennään meki illalla juomaan, nähdään baarissa???


      • olishanse mukava nähä..?? baariin kaitse pitää suunistaa illalla..!! jne..... jos sitä pyöräilis saarenpisteelle alottelis sielä maistelemisen illalla lisää.


      • viirinkankaan-furry

        Me mennään varmaan uittoon tai dorikseen


      • minä menen uitoon suoraan kello 21:30 ja olen ulko terasilla sielä terveisin furry.! oisko jo aika nähellä.??


    • viirinkankaan-furry

      Missä fyrry on? Me halfmoonissa, tule tänne vai tullaanko illalla sinun luo gaybileisiin?? jos tullaan niin käytätkö liukuvoidetta kun räpätät meitä anukseen

      • olin dooriksessa oliteko sielä en pääse falfmoon portti kielto sinne olin kans uitossa terasilla perällä nyt kotona tuleteko tänne miten on.?? kuuteen hereillä jos ei näy niin oliko tässä.??


    • Olen dooriksessa tulkaa tänne.!! Voitte toki tulla minunkiluo terveveisin furry vain.!

    • viirinkankaan-furry

      jos tullaan sinun luo niin onko ne gay-bileet?? tullaan jos saan sinulta persereikää saanko???

    • Satunnainen.ohikulkija

      Mikä ihme tämä ketju on? Ihan puhtaasta uteliaisuudesta kysyn.

      • erikoinen ketju kaiki ei ymärrä fur juttuja.


      • viirinkankaan-furry

        nyt annetaan sinulle viimeinen mahdollisuus nähdä meidät, sovitaan että nähdään lauantaina uitossa heti kun se aukeaa niin ei ole paljon porukkaa siellä, tule jos tulet jos et niin ei uskota sinua ja tämä oli tässä, terveisin: viirinkankaan-furry, ounasrinteen-furry, ANALPLUG-FISTING-FURRY ja kaikki muut furryt....


      • viirinkankaan-furry

        Tuleeko furry tänään baariin? me mennään tänään kun huomenna lähden työkeikalle ouluun... ja tuo kirjoitus missä kirjoitetaan että mennään lauantaina baariin ei ole minun kirjoittama... mutta ilmoita jos olet tulossa keskustaan


      • olen naapurin luona bilettää..!! kantsisko rekistöytyä.?? ei lainailtas.. kun en tiiä millon te kirjotatte.. ja joku muu tulkee tänne iltaa viettää..?? en varmaa mee baariin tänään ilmotan jos menen huomenna kyllä varmaan..?? terveisin furry.


      • viirinkankaan-furry

        tulisit tänään? minä en pääse huomenna kun lähden 1 kuukaudeksi työhommiin ouluun, harmi jos et pääse tänään baariin :( ei päässä sinun luo kun kaveri tarjoaa täällä juomat siis baarissa :)


      • viirinkankaan-furry

        täällä olisi sinullekki juomia tarjolla :)


      • harmi en pääse sinne mutta tulkaa tänne.. iltaa viettää naapurit sammu yksin vissiin pitää viettää hauskaa..?! olen kiltisti teille... furry...


      • viirinkankaan-furry

        voidaan me tulla sinne, tiedätkö missä on vattajanpolku? se on siinä someronharjulla tullaan sinne kun kamu asuu siinä, tule vattajanpolulle klo. 0.45 niin ollaan siinä yhen asunnon pihalla


      • kyllä tiiän missä on osote ite asun ihan lähellä..! nähellään sit siellä. furry.


      • viirinkankaan-furry

        missä olet?? täällä odotellaan sinua


      • tulkaa ulos niin näen.. ?? jooko


      • viirinkankaan-furry

        ollaan ulkona mutta ei enään vattajanpolulla, ollaan tupakilla ja kaljalla tässä missä on se artic style vain mikä lie firma missä on värikuulasotaa jne... tule tänne???? meillä on furryasut päällä


      • minäpä tuun sinne parempi olla siellä..??


      • viirinkankaan-furry

        täällä ollaan, koputa oveen jos ei olla pihalla


      • tulkaapa koputtaa minun ovia furry odottaa täälä vatialanpolku 3e jos ei näy niin et ole oikea kirjottaja bilettelen täälä ootan.


      • viirinkankaan-furry

        me ollaan harrastettu furryhommia jo 10 vuotta joten sinun pitää tulla tänne!!!!! artic stylen pihalle ollaan, onko niin vaikeaa tulla tänne??


      • olekko oikea kirjottaja vai et..?? mie alan krillaan ulkona maistuis varmaan.?? ja kävin sielä pitkään ootelin ei näkynyt furry pettynyt täälä' olen takana terassilla.


      • viirinkankaan-riku-furry

        ei sinua ole näkyny, missä sinä olit? olitko vattajanpolulla? me oltiin mutta pyydettiin sinua sinne artic style luo ei sinua siellä näkyny, me ollaan täällä edelleen, tule tänne?


      • tulkaapa tänne vatialanpolku 3e ruoka olis kohta valmis miten on..?? furry


      • viirinkankaan-RIKU-furry

        no eipä tulla sinne, olet uusi furry niin et voi sanoa ehtoja meille, tule tänne, jos et tule niin ymmärretään että et ole oikea furry.. ollaan hieman pettyneitä että sinä tässä sanot ehdot meille


    • ????????????????..................

      • RIKU-furry

        tule tänne? ollaan nyt jossain vattajanpolulla, ja ollaan rovakadulla, tule tänne nin olet oikea föörri


      • RIKU-furry

        Tuleeko furry tänään kylille baariin?


    • joo tulen baariin uitto tai dooris tai koskikapakki.. oletko viirinkankaan-furry senhän piti ouluun mennä..? johonkin baariin meen.. terveisin furry ite biletän kyllä yritän aamuun asti...? minut tunistaa hifi konex lipiksestä nimimerkki furry en kaikille vastaa.

      • RIKU-furry

        En ole viirinkankaan furry olen RIKU-furry, tulen baariin


    • Olen koskikapakassa sit doorilseen loppuilta kotona bileten furry vain jos halluaa nähä tullee koskikapakiin olen 01:00 koskiksessa sit doorukseen....

      • RIKU-furry

        jos nähdään niin voidaanko harrastaa normaali furryjuttuja? sinä nusaset minua ja minä sinua perseeseen????


    • somerofur

      Tuleppa minun luo just lähen kotia nähellääkö mun luona.....????

      • RIKU-furry

        no tulen sinun luo jos voidaan harrastaa seksiä? anaaliseksiä, olisiko se mahdollista?


    • ei furryt niin tee mitä olen YouTubessa katsonut .... ei kaikki ole semmosia enkä ole ite semonen muuten hauskaa vietän kuuteen jos olis hereillä. furr.....

      • RIKU-furry

        kyllä ne furryt vain niin tekee, YouTubessa ei vaan saa näyttää sellaista kuvamateriaalia mutta muilla nettisivuilla niitä videoita näkee, jos et ole sellainen et ole oikea furry


      • viirinkankaan-furry

        kyllä RIKU-furry puhuu totta, furryn pitää olla gay ja harrastaa anaaliseksiä. Etkös sinä nimimerkki furry olekkaan oikea furry kun et heruta pyllyäsi????


    • noh jopas on kirjotettu furrya pelottaa jo tommonen.

      • ja oliko vatajanpolku..?? alkupäässä ootin artic stylen oliteko sieläkin..?? olisko pitänyt koputtaa ovia..??.......


      • viirinkankaan-furry

        ei tarvi pelätä mitään mutta pitää olla gay jos haluaa olla oikea furry, järjestätkö meille viikonloppuna gay-bileet????


      • meen vanhempienluo viikon lopuksi.. oliteko tosiaan täälä vatattajanpolku..?? ja sit artic stylen luona..?? meen baariin just olivers ,uitto,dooris tai joku muu loppu ilta kotona.. jos ei nähellä niin oletteko kunnolla jos pyydän mun luo.?? vai oliko kavereita vattajanpolku asumassa..?? olen varuillaan muut laitto paikat epä siistiksti auton kans terveisin furry. puhelimella en välttämättä pääse vastaamaan minut tunistaa hifi konex lipiksestä.


      • viirinkankaan-furry

        oltiin me siellä artic stylen luona ja vattajanpolku ja oli siinä joku vatialanpolku, jos järjestät meille gay-bileet niin ollaan siivosti, hieman koitellaan toistemme anuksia jne... Me ollaan myös baarissa, missä baarissa olet nyt????


    • Dooriksessa..!! Tulkaa tänne.. Juomat olis.. Furry....

    • noh nyt olen kotona tuletteko mun luo miten on...??? olen pettynyt jos ette tule mun luo varsinkin furry...!!!!! älkä vain sanoko että nukuttaa ite alotin kaheltatoista et silleen koitan olla kuuteeen asti hereillä.... miks mie en nähnyt teitä viimeks....????

    • näköjään pitää olla yksin pilettää yksin olis ollut saumaa mun luona ei näköjään FURRU PETTYNYT ERITTÄIN PALJON.... ei tästä vissiin tule mitään artic stylen olisko pitänyt koputtaa ovia vattajanpolku alkupäässä ootin teitä tavataa jossain......???? vaikka mun luona........????

      • viirinkankaan-furry

        Me alettiin eilen ryyppään jo aamu 7 ja juotiin koko yö, ei toiminu illalla netti niin ei päästy tänne suomi24.. tänään jatketaan juomista, järjestä meille tänään gay-furry bileet 20.00 alkaen niin sitten uskotaan että olet oikea furry


      • viirinkankaan-furry

        Et sitten kutsunut meitä gay-furry bileisiin, ollaan hyvin pettyneitä!!!!! taidat olla pelle joka täällä vain örisee muka olevansa oikea furry


      • tulkaapa mun luo ette pety... kun just tulin kämpille viikonloppuna en ole kotona pietäis hauskaa..? vai oliko tässä..?? terveisin furry.


    • ette sitten tulleet petyin pahasti.... furry!!!!! en pääsy koneelle kun olin naapurin luona ruuat tarjottiin ja juomat.....jne.........

      • viirinkankaan-furry

        Sinulle on tärkeämpää olla naapureiden kanssa kuin meidän furrujen kanssa, kyllä tämä oli nyt tässä et ole oikea furry!!! ei me kuule tulla sinun luo joskus yöllä sen jälkeen kun olet naapurin luota mennyt kotiin, me ollaan kunniavieraita, no RIKU-furry järjesti meille bileet niin se on oikea furry :)


      • viirinkankaan-furry

        JJJEEEEEE!!!! täällä jammaillaan RIKU-furryn luona ja taustalla soi aviciin the days... on se hyvä että löytyi oikea RIKU-furry Rovaniemeltä eikä mikään lätisijä


      • RIKU-furry

        Joo pitihän minun järjestää teille bileet kun se furry turhaa vain puhuu soopaa eikä järjestä mitään. Oli kyllä mukava meininki, kiitokset teille ounasrinteen viirinkankaan ja turun furryille kun tulille pippaloihin, olisiko juhannuksena uudet bileet????


    • Kokoketjusamaa

      Vastaa ja kysyy ittekseen, hullu mikä hullu.

    • olen ollut vanhempien luona työtä tekemässä heti morkataan näköjään enkä puhu soopaa...!! tänään olis gay-furry bileet 20.00 alkaen olis mukava jos pääsisitte..?? terveisin furry

      • viirinkankaan-furry

        Ei tulla, mennään RIKU-furryn bileisiin... JEEEEE!! furrybileet käyntiin


      • täälä olis ollut bileet gay furr... noh saanko tulla sinne.??


      • viirinkankaan-furry

        Ei tänne enään voi tulla, saat vielä yhden mahdollisuuden järjestää gay-furry bileet meille, jos perjantaina järjestät klo 18.00 niin uskotaan sinua, muuten ei uskota


      • muuten olisin järjestänyt mutta on ajot jokamies luokan ajot sattuu olemaan perjantaina silloin kolarissa mutta lauantaina kello21:00 siitä eteenpäin saatte rankasta minua..! sopiiko.?? youtube sieltä voitte kattoo mitä tarkotan terveisin furry


      • viirinkankaan-furry

        Me lähetään nyt baariin, uitto, olivers corner jne.....


      • viirinkankaan-furry

        tuleeko furry baariin?????


    • Satun olemaan koskikapakassa jos tuutte tänne niin nähellään koitan olla jonku aikaa..

      • viirinkankaan-furry

        voisitko tulla uittoon? me ollaan täällä


      • viirinkankaan-furry

        Lähettiin pois kun sinua ei näkynyt, jatketaan bileitä muualla, tuletko artic stylen pihalle? Klo 00.55


      • minäpä tulen sinne olkaa tekin sielä..?? tulkaa ulos tekin sopiiko..?? furry..... mulla on lipis päässä jos lukee konex hifi.


    • ootin pitkää kastuinkans artic stylen edessä oon nyt kotona biletän entäte.??.....

      • viirinkankaan-furry

        Nähtiin varmaan sinut mutta ei oltu varmoja oletko se sinä, nähtiin tyyppi jolla luki lippiksessä hifi konex mutta sanoit että sulla on lippis missä lukee konex hifi, kummin sulla nyt lippiksessä lukee?? harmi jos ei voitu nähdä sinun kirjoitusvirheen takia


      • sori kirjotus virhe hifi konex pitilukia.. pahus vieköön.


      • viirinkankaan-furry

        Oltiin artic stylen sisällä ja biletettiin, siitä ovelta nähtiin sinut, harmi kun tuli pieni kirjoitusvirhe.. lähdetkö tänään kylille baariin? Me lähetään 20.00


      • en varmaa mee baareihin mutta kotosalla aatelin bilettää..!! käyttekö artic stylen luona tänään..?? terveisin furry


      • viirinkankaan-furry

        ei varmaankaan käydä tänään artic stylessä mutta olisi mukavaa nähdä baarissa uitto jne....


      • raha riittää vain saaren pisteelle jos sielä kävis ehkä.


      • viirinkankaan-furry

        Kyllä aidolla furrylla rahaa pitää olla että uittoon pääsee... No me muut furryt pidetään hauskaa kylillä jne....


      • viirinkankaan-furry

        onko furry nyt kotona vai saarenpisteellä?


      • olen kotona hauskaa piettäen..! furry


      • viirinkankaan-furry

        me ollaan artik stylessä tuletko tänne?


      • mielellään minut tunistatte kyllä... furry


      • viirinkankaan-furry

        milloin tulet tänne?


      • viirinkankaan-furry

        tule tänne 01:20 niin ollaan pihalla


      • parempi olla paikalla... kun sataa ja tuulee furry.


      • viirinkankaan-furry

        Ollaan paikalla jo 00.05


      • minäpä tulen olkaa pihalla.


      • viirinkankaan-furry

        Olitko artic stylen pihalla? Me nähtiin vain joku heppu jolla oli lippiksessä römpsän kuva, olitko se sinä?? Tänään pikkulauantain kunniaksi baariin?? Me mennään


      • olin eilen illalla artic stylen pihalla oli lippis jossa luki hifi konex eikä ole semosta lipistä lähen huomenna kolariin ehkä perjantaina tulen viimestään lauantaina silloin pitää bilettää.


      • viirinkankaan-furry

        Me ei biletetä juhannuksena kun furryjen sääntökirjassa lukee että aidot furryt ei saa juhlia juhannuksena, kait sinäki olet selvinpäin???


    • viirinkankaan-furry

      voitaisko nähdä lauantaina ja ollaan ihan selvinpäin koko juhannus, sopiihan se???

      • sopiihan se.... furry


      • viirinkankaan-furry

        hyvä homma, jos lauantaina nähtäis alkuillasta jossain baarissa mutta juodaan vain kahvit tai limpparit ja sitten sinun luo??? minä en osta juhannukseksi alkoholia ollenkaan


    • viirinkankaan-furry

      voisitko sinä tulla omalla autolla kylille ja tultaisiin sinun kyydillä kylään sinne sinun luo????? siis lauataina

    • viirinkankaan-furry

      Nähdäänkö me furryn kanssa huomenna baarissa selvinpäin???

      • justiin tulin reisusta kyllä sopii mulle tulette kylään... baarissa vai saareen pisteellä tavataan..?? furry


      • viirinkankaan-furry

        Ollaan sitten selvinpäin, ja olethan sinäki selvinpäin??? Voisitko tulla kylille omalla autolla tai kaverin autolla ja tultaisiin sinun kyydissä kylään sinun luokse


      • joo omallla autolla lähen huristeleen.... mulla on volkswagen polo 1,2 sti metallin harmaa rek BSH-778 lähen just heiluttakaa kättä kun näette ja mulla on lipis hifi konex olen parkissa leksan.


      • viirinkankaan-furry

        Älä vielä mene parkkiin, tullaan sinne 20-21 välillä


      • viirinkankaan-furry

        Käytiin leksalla mutta ei nähty sinua, oli siellä polo mutta se oli tsi koneella eikä sti koneella niinkuin sinä kirjoitit, et kai taas kirjoittanut väärin ja sen takia meni jutut ristiin, alkoi harmittamaan niin paljon että alettiin juomaan, nähdään baarissa jos saat kaverin mukaan sinne, minulla on 3 kamua mukana


      • niin näköjään mentiin ristiin olen kotona alan juomaan ja krillaan terassilla..!!!! tulkaa tänne jos haluatte..??


      • viirinkankaan-furry

        Ei päässä sinne :( tule sinä baariin kaverin kanssa?? Harmi kun kirjoitit autosi mallin väärin niin taas tuli sekasotku!! Tule baariin niin uskotaan että olet oikea furry


      • niin tuun uitto meen siihen suoraan terassille juomaan...!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        Ok.. ja tulethan kaverin kanssa uittoon? Nähdään siellä


      • Olen yksin potuttaa p.... Meilä menee ristiin asiat..... Lähen kotia kohta biletän kotonasit loppu illan......


      • viirinkankaan-furry

        Ole baarissa ja pyydä kaveri sinne niin me tullaan ounasrinteen ja FISTING-furryn kaa teidän seuraan?? Ja tultais sitten sinun luo yöksi kylään


      • viirinkankaan-furry

        Ollaan uitossa ja nähdään sinut mutta olet yksin, ei voida tulla jutskaamaan kun sinulla ei ole kaveria messissä


    • viirinkankaan-furry

      mites nyt? nähdääkö me ja missä????

      • minä biletän kotona nyt en tiiä teistä ja missä nähellään...,?? tulkaa mun luo nyt niin kaikki on ok vai jossain muualla..??


    • furry on viihteelä.... furry pää päällä mitä te meinasitte tehä tänään..?? jos lähen niin menen saaren pisteelle bileet on täälä nyt JEEE.... hyvä musa soi furrylla on hauskaa....!!!!!!!!

      • viirinkankaan-furry

        Ollaan uitossa tule tänne???


      • sinne en pääse mutta saaren pisteelle pääsen... koko aika on bileet täälä someroharjulla..!! erittäin hauskaa on furrylla..!!.....jne.....


      • viirinkankaan-furry

        Harmi kun et pääse, kaveri täällä tarjoaa juomia minulle ja tarjoais sinullekki jos tulet tänne?? varmasti myös grillisapuskat tarjottaisiin sinulle...


      • niin tuleteko artic stylen luona käymään..?? ite yritän olla hereillä viiteenasti miten me tavattais.....???? kun kaveri sano että ei teitä ole olemassakaan kunhan pelleilette minun kans niin sano... en tiiä mihin tässä luottaa..?? pääsettekö käymään täälä... luotamus kohta on hakusessa..... tulkaa vatialanpolku 3e tai tekstatkaa 040 5234394 nimi merkki furry jooko..??


      • viirinkankaan-furry

        täällä uitossa voitaisiin tavata, ei valitettavasti päässä nyt artic stylen luo.. tule tänne jos haluat nähdä meidät, juomia olisi tarjolla jne.... harmi kun kaverisi sanoi niin, kyllä meitäki on täällä netissä koijattu aina välillä mutta se kuuluu tähän nettielämään


    • furlla on hauskaa on furry pää päällä terasilla MUSASOI että on haskaa jumi jammi jeee..... olis mukava nähä teidät mutta en pääse kaupugille... ette pääse vissiin mun luo on harmi......??? hauskaa että on hauskaa... niin kaveri sano että ei uskoa mitä kirjottaa te...... jne...... pittää vissiin lopettaa kirjottaminen kaveri sano lopettaa kirjottaminen teille............

      • viirinkankaan-furry

        no sinä teet miten haluat mutta jos et tule niin joudutaan muiden furryjen kanssa äänestämään sinut ulos furrykerhosta, silloin et saa pitää furryasua tai päätä päällä!!! miksi sinä kaveriasi uskot?? kait me itse tiedetään ollaanko furryja jne... minä olen ollut furry jo 5 vuotta eli hiukan pidempään kuin sinä ja tiedän nämä asiat.. tuletko uittoon vai et?


    • tulen juomat tuhos koira perkuta että potuttaa tölkit oli rikottu p......... olen terssilla ja olen yksi furry.

      • viirinkankaan-furry

        ok... koira perkule kun tuhosi juomat!!!!!! nähdään kohta


      • viirinkankaan-furry

        ok, mukavaa että tulet tänne :)


    • olionoiy786
      32

    • olin uitossa en nähnyt teietä...??? furry pettynyt........?????? olen furry jos äänestte mut pois ei se voi olla niin vaikiaa tava mut siis furry on osote ja puhelin numero siis tulkaa mun luo jooko ettei kaveri pääse ilkumaan minua....... vai oliko tässä............

      • viirinkankaan-furry

        tänään oli äänestys ja sinut äänestettiin pois luvuin 100-1 joten nyt et ole enään oikea furry


    • olisin bileet pietänyt teille..! harmi....

    • viirinkankaan-furry

      milloin bileet olisi??

      • keskiviikona sopiiko..??


      • viirinkankaan-furry

        jos voit hommata bileisiin 100 pulloa siideriä ja kaljaa ja 10 pulloa kossua??? sitten me voidaan tulla :) muuten ei


      • viirinkankaan-furry

        järjestätkö meille bileet missä kunnolla juomia?????


      • viirinkankaan-furry

        Järjestääkö furry meille tänään bileet niinkuin lupasit???


    • kaikki alko olla kondiksessa kun lähin nostaa rahaa kortti unohtu kotia kävin hakeen kortin sitte automaatti söi kortin ei ole pankkikorttia enään potuttaa vietävästi..!!

      • viirinkankaan-furry

        Rahan nosto automaattiko söi sinun kortin vai??


      • niin teki olen pahoilani että en pysty järjestään bileitä.


      • viirinkankaan-furry

        puhut lööperiä, ei rahannosto automaatti voi syödä korttia kun sitä korttia ei sinne voi työntää kun lyhyen matkaa kun nykyään on kaikilla sirukortit, harmi kun valehtelet meille!!!!!!! olisit edes keksinyt paremman tekosyyn olla järjestämättä bileitä!!!!!


      • pölöperi

        Päivää taas.


    • olin näköjään otanut vanhan kortin mukaa kumatkin olivat saman näkösiä tuhosin sen vanhan kortin..!!

      • viirinkankaan-furry

        eli sinulla on uusi kortti joka ei ole hukassa, nyt nopeasti juomien ostoon ja bileet illalla, vai pitääkö meidän pettyä ja todeta että et ole oikea furry???


    • lähen saaren pisteele tarjoan juotavat ja sapuskat... senhän olen velkaa.. nyt on oikea kortti mukana puhelimella en pysty vastaa hias netti sielä tulkaa jos pääsette.....??? lähen pois 22:00

      • viirinkankaan-furry

        Jos tulet dorikseen niin sitten voidaan tulla, ollaan keskustan baareissa, ja halfmoonissa käydään.


      • viirinkankaan-furry

        tuletko dooris tai halfmooniin?


      • RIKU-furry

        toi furry teki teille tepposet eikä järjestäny bileitä eikä tullu baariin, minä järjestän teille taas bileet tuletteko minun luo?? osoite on sama kuin viimeksikin t:RIKU-furry


      • viirinkankaan-furry

        ilman muuta tullaan sinun luo, harmi kun toi furry oli sonnanpuhuja ei tullut bileitä ei ja nyt se unohdetaan ei se ole oikea furry... tullaan 20min päästä sinun luo???


      • RIKU-furry

        Ok.. tulkaa.. minulla juomia 5 koria kaljaa ja siideriä ja teräviä monta litraa, nähdään kohta :)


      • viirinkankaan-furry

        JJJEEEEEEEE!!!!!! RIKU-furryn luona hyvä meininki, juomia on vaikka muille jakaa ja kuunnellaan hyviä furrybiisejä ja kaikilla on furrypuvut päällä :))))) minne se nimimerkki furry hävisi????


    • tehän potkitte minut pois furry jutuista oli äänestyskin... 100-1 3 heinäkuuta pitää piettää omat bileet silloin pitää kunnolla ostaa juotavia silloin se on varmaa pitää tästä lähtien vai omalla terasilla furryilla.... olis ollut mukava nähä viirinkankaan-furry ,RIKU-furry ,ANALPLUG-FISTING-FURRY ja monet muut...... tämä tais olla nyt oikeasti tässä..???

      • viirinkankaan-furry

        Saat vielä yhden mahdollisuuden liittyä meihin furryihin, jos tänään järjestät bileet jossa juomia 100 pulloa jne.. saat anteeksi, vai tuletko keskustan baareihin illalla??


    • RIKU-furry

      ei näköjään furry järjestäny tänäänkään bileitä, minä järjestän taas jälleenkerran, nyt on nimimerkki furry oikeasti äänestetty pois kerhosta ja se ei saa pitää furryasua tai päätä ollenkaan päällä tai se haukkuu sillä kaikki furryt luusereiksi eikös ne säännöt niin mennyt viirinkankaan-furry??????

      • viirinkankaan-furry

        olet oikeassa RIKU-furry, ei furry saa pitää asua ja jos pitää niin se pilaa kaikkien furryjen maineen, ok.. me tullaan sinun luo taas bilettämään, onneksi sinä olet oikea furry etkä mikään sonnanjauhaja, kohta nähdään :)


    • Olen vanhempien luona tuun ens viikolla 3 heinäkuuta takas kotiin silloin bileet on kaljaa siideriä väkevää ja terassi käytössä kans toivottavasti pääsette tulemaan silloin furry toivoo :):) vai ette.

      • viirinkankaan-furry

        Tuletko tänään kylille??


      • tulen varmaan huristeleen omalla autolla.. kello 21:00


      • viirinkankaan-furry

        Ota yksi kaveri mukaan niin tullaan sinun kyytiin


    • Eine tule kaverit kyytiin yks on mökillä toinen kotona sanovat eine uskoteitä ite olen leksan parkissa.

      • viirinkankaan-furry

        Oletko pitkään parkissa? Me tullaan 23.00 sinne


    • piti lähtee pois selkämeni kipeeks rusaus kävivaan pitkäleen pitäämennä toivottavasti lääkäriin tarvimennä.

      • viirinkankaan-furry

        Voin työntää pippelin sinun takahalkioon niin selkä paranee, sopiiko tänään illalla?? sinä ihana furryliini ;-)


      • viirinkankaan-furry

        missä minun furry-murry Aunus furry on? onko vielä selkä solmussa? minulla kulli kovana


      • viirinkankaan-furry

        Voisiko furry järjestää meille tänään bileet tai jos et bileitä voi järjestää niin nähtäisiinkö keskustan baareissa?? Olisi mukavaa nähdä kun on kaunis ilma jne....


      • kaupunkiin en pääse mutta perjantaina on bileet..! jne...... terveisin furry.


      • viirinkankaan-furry

        kyllä sinä pääset kaupunkiin ja sinun pitäis nyt tulla että uskotaan sinua, viimeviikollakin RIKU-furryn piti järjestää meille bileet kun sitä et lupauksesta huolimatta järjestänyt :(( monelta tulet baariin????


      • on bileet perjantaina oli sää mikä tahansa rahaa tulee perjantaina silloin on kajaa ja väkevää.


      • viirinkankaan-furry

        pitää olla bileet tänään tai sitten tulet baariin, muuten ei uskota sinua ja tämä oli tässä, et kai halua että RIKU-furry vie sinulta furryjen kunnian???


      • viirinkankaan-furry

        tuletko baariin ja olet oikea furry vai oletko pilipali puhuja joka vain luulee olevansa furry mutta onki oikeasti turhan läpisijä???? ollaan uitto ja olisi nyt aika nähdä sinut


    • parempi olla uitossa ja tulkaa juteleen tulen sinne kohta meen terassille istuun...

      • viirinkankaan-furry

        miksi vastaat viesteihin hitaasti? oltiin uitossa mutta ei enään olla vaan toisessa baarissa kun luultiin että et ole tulossa kylille


    • RIKU-furry

      uskokaa jo että ei se furry järjestä bileitä eikä tule baariin kun se puhuu palturia ja pitää hauskaa teidän kustannuksella, tuletteko minun luo nyt minulla bileet käynnissä

      • viirinkankaan-furry

        tuli furry vissiin baariin mutta me jo mentiin toiseen baariin kun furry vastaa niin hitaasti viesteihin niin menee jutut ristiin, ei ehditä tuntia odottaa vastausta viestiin että onko tulossa vai ei


      • viirinkankaan-furry

        Ollaan nyt kaverin luona somerolla vattajanpolku, ei kai fyrry ehtiny baariin lähteä kun meni taas ristiin???


      • kävin baaris tulin jus pois olen kotona.


    • viirinkankaan-furry

      onko furry tänään liikenteessä?

      • viirinkankaan-furry

        järjestätkö meille bileet perjantaina niin kuin lupasit? 100 pulloa siideriä ja kaljaa ja kunnolla väkeviä niin tullaan, olethan sanasi mittainen mies


    • viirinkankaan-furry

      onko furry viettämässä pikkulauantaita??????

      • en ole viettämässä perjantaina on sit bileet..!


      • viirinkankaan-furry

        ok.. hyvä homma että perjantaina pietät meille gay-fur bileet, ostathan paljon juomia sinne???? sinne tulee ainaki minun lisäksi ounasrinteen-furry, RIKU-furry, ANALPLUG-FISTING-furry ja uusi jäsen AUNUS-furry, pitää olla paljon kaljaa ja sidukkaa


      • viirinkankaan-furry

        Monelta furry järjestää meille bileet perjantaina???


      • viirinkankaan-furry

        niin monelta??? käydään ensin kamujen kaa furrypuvut päällä jäynäämässä ja säikyttelemässä ihmisiä ja sitten tullaan sinun luo vuosisadan gay-fur pirskeisiin


      • KIRKAUS

        OIVALLUS UUDISTA ASENNE MAHDOLLISUUDET -VALMIIKSI :)

        OIKEA ELÄMÄN SEKÄ TALOUS FILOSOFIA OIKEA TAHDON KÄYTTÖ

        TERVEEN AJATUKSEN TUOTTO MIELEN VOIMALLA

        JOKAINEN AJATUS LUO TULEVAISUUTESI , , , ONNEN - TUOTTO :)

        Olemmeko - k o l m a n s i e n - hallinnassa , , , Talousmahti -Sodassa :)

        Talousmahdin sekä markinoiden Haltuun Otto , , ,

        Meitä , , , V i e d ä ä n - I t s e p e t o k s e l l a :)

        Heikko Itsetunto Myy Kaiken Edukseen :)

        Ryhmäytyen , , , Heikot ! Ryhmä-Diilit :)

        A s e i n:

        1.Totuus 2.Suniteltu Ropakanda 3.Kateus

        4. Häpeä

        5 .Häpeä / valta !

        6. Uutispimennto / Ulkopuolelle , , , Jättö .

        7. Menneisyyden -Vangit / Sielun Betonit :)

        Ylpeyden Oman minän ykköset ( 1: set )

        Henkinen , , , Organisattio - Väkivalta :)

        Kuulu - Päivään jokaiseen , , , huomioon , , , huolenpitoon :)

        AB -Piimää n 3-4 cm Kylmäpuristettu 100% Tyrnimehu

        Yhteisvaikutus Arvot Teveeseen palanssiin

        Jopa lääkeistä Luopumisseen :)

        LAAJAVAIKUTEISIN LUOMU LÄÄKE PAKURINKÄÄPÄ

        POISTAA 300 % SOLUHAPETTUMAT :) 80 % ANTIOKSIDANTTI

        PÄÄSET SAIRAALA VAPAAKSI

        SAAVUTA AJATUKSEN KIRKAUS Nuorekkuus

        Ihon Pikmenntti n 3 kk Muttuu - Kuin Olisit ulkomalla Käynyt, , , :)

        Hiussuonisto Silmälasi Arvot Uudistuu , , , Puhdistuu :)

        Suolen toiminta , , , Väri Keltaiseksi "Kaasut Poistuu ( Hajuton -Koti )

        Elämän aktiiviteetit , , , Astit / Intohimot , , , Nuorekkuuden Tasolle:)

        TERVE -ASENNE / TERVE MIELI /ENERGIODU:)

        RAITIS ISÄNMAA LAPS EHEÄ ISÄNMAA ON ONNEN MITTARISI

        Irti Malli Meneisyyden - Opeista Isä Ja Äiti Siider Tyttö Ja poika Kalja :)

        Maliin :Raitis -Terve Isä Sekä Äiti Karisma :)

        Sote Soppa Kunnat , , , Virka takuut - Viiveellä ?

        Hyväveli-verkot , , , Avattu sekä , , , k u d o t t u , , ,

        Lailliseksi , , , maassamme , , ,

        Polittiset S u v a i t s e v a i s u u d e n , , , Suojelus-Enkelit :)

        Valli -Tuki Sananmitaisuuden : S a n a t ?

        O n k o , , , Niin korruptoitunut , , , ettei korruptiota edes tunnisteta . . .

        Avaa Avaudu Kylät Kunnat Sekä Kaupungit , , ,

        Koe Arvosi , , ,

        Koe arvokkaakaaksi Tuntemisen Kokemus :)

        Älyn Ja Järjen tehtävä Tunnistaa Oikea Väärästä

        Väärästä Seuraa Ragaistus Vienoa Omantunnon Kuiskintaa

        Herämöön Yksilöiden , , , tiputuksen aika , , ,

        "Uudet Henkilöt Tilalle :)

        Omantunnon -Y m m ä r t ä j ä t !

        Vaalit Valintasi Elä Tässä Ja nyt valloita uusi Huomen :)

        Rakkauden Totuudessa :)

        Anna Anteeksi , , ,

        Kunka , , , Sua loukkasin Loukkasin , , , Lupasin , , , Lupasin :)

        Parahin , , , Ansaitset kultaa onnea matkaan :)

        Rakkauden Totuuden Pelko Mutokseta:)

        Kaunista hyvää hyvällä parhaaksi :)

        Tietoisuus Ymmärrys Valmiiksi.

        Avoin Demokratia Avain kaikeen Kansantalouden tuotto , , ,

        1:s asia , , , Perhe - K o t i - L a p s e t Oikea -Toimeentulo :)

        Vaalit Valintasi Asian tuntevin Luotettavin Tehtävään , , Virkaan

        Sananmitainen , , yksilö Suoja /Vastuu Sekä Vastuun Kanto !

        Oivallus - Yhdessä :

        100% tekeminen

        101 % Kokeminen

        Oikea Elmän Filosofia

        Oikea Talous Filosofia

        Oikea Tahdon käyttö

        Yhdessä -Energiaan -Paras on Edessä :)

        Kansatalouden Perheen Kodin Turva

        Luotettava , , ,Maa Jonka Tunnistan Kodiksi :)


      • gay-furry

        furry on furry

        furry on furry

        furry on furry

        furry on furry

        furry on furry


    • Oivaltain

      Hedelmistä meidät tunnetaan , , ,☆ (IHMINEN )

      Ihminen tarvitsee Ihmistä olakseen Ihminen Ihmiselle :)

      Kohtaamisen taito, , , Ihminen Tavattavissa, , ,

      Rakkauta ei tarvitse etsiä , , , elämme jo rakkaudesta :)

      Oivallukseen , , , rakkaus asuu valona rinnassa, , ,

      Oivaltain yhdessä rinnassamme :)

      Kaikki muut valot voivat pettää vaan , , , se valo joka on rinnassasi elää , , ,

      Yhdessä tekeminen paras on edessä , , ,

      Oikea , , , Läsnä olemisen taito . . .

      Oikea , , , Elämän Flosofia . . .

      Oikea , , , Talous Filosofia. . .

      Oikea , , , Terve Itsetunto :)

      Oikea , , , Arvostus Kaikkeen :)

      Oikea , , , Kannustus , , , sukupolvesta toiseen :)

      Oikea , , , Avoin rakkaus :)

      Rakkaus on sama kuin totuus : Tämä yksi ainoa asia säteilee, , ,

      Kaikkeen muuhun , , ,

      "Rakkaus on elämän lähde ja myös sen päämmärä :)

      Kaikki olemassa oleva tulee rakkudesta joka vetää koko ihmiskuntaa, , ,

      Puolensa jättimäisen mangneetin tavoin :)

      Irotaudun menneisyyden vangeista , , , Sieluttomista , , , Laki Sieluista:)

      Sielun Betoneista " Infersioituneista Nurinpäinkääntyneetä tunnemailmasta :)

      Elämän hetki on uusi ja tuore , , ,

      Tiedon ja taidon portit ovat aina auki :)

      Siiryn Tietoisuuden Mailmaan , , , Tietoisuus Parantaa, , ,

      Stener , , , Kansa :)

      Kansalla on äly ja viisaus Kerää ne , , ,

      Jokainen Ajatus luo tulevaisuutemme :)

      Kaikki mitä annamme saamme takaisin :)

      Oikea , , , ajattelu , , ,Sekä Ymmärrys :)

      Orportuninsmi , , , Lupaa sekä Sortaa , , , ( Vaalituella ei totuutta :)

      "M a k s e t u t - s a n a t , , , ?

      Varoitus : (Tietoinen - A i v o p e s u )

      Oikea , , , Valinta -Totuuden, , , Omantunnon tie :)

      Edustajistoon , , , :)☆

      Rakas onnea matkaan , , , :)

      Mä , , , tunnen , , , :)

      Ansaitset , , , Kultaa :)

      Ainutkertainen , , , edelläkävijä :)

      Vaalit : ☆

      Ihminen Ihmiselle , , ,

      Omatunto Saapui Maakuntaan Sekä Kaupunkiin Rakkaudella :)

      Omantunnon sekä Terveen Sielun Kuiskintaa :)

      Olenko sananmittainen :)

      Sydämeni - Aika :)☆

      Minua ei kiinnosta, onko kertomasi tarina totta.

      Tahdon tietää, uskallatko antaa toisen pettyä , , ,

      Ollaksesi uskollinen itsellesi;

      Pystytkö kestämään syytökset petoksesta , , , pettämättä omaa sieluasi;

      Pystytkö olemaan epäluotettava ja siksi olen luottamuksen arvoinen.

      Tahdon tietää, osaatko nähdä , , , kauneuden joka päivä,,,

      Silloinkin, kun se ei ole kaunista,☆

      Ja ammentamaan, , , elinvoimasi , , , sen läsnäolosta:)

      Sydämeni - Aika :)

      Tähtemme *

      ☆☆☆☆☆

      ( IHMINEN )

    • aatelin tossa kello 20:00 piettää bileet käykää minun puolesta kans säykyttelee ihmisiä..!! terveisin furry

      • viirinkankaan-furry

        olethan muistanut hakea juomia meille furruille??


      • olen hakenut juomia... varsinkin furruille...


      • viirinkankaan-furry

        No hyvä, jeeeeee!!! Illalla bileet furrrrrrr


      • viirinkankaan-furry

        ostithan tarpeeksi juomia, RIKU-furry osti viimeksi 80 pulloa kaljaa ja 10 pulloa viinaa ja ne loppui kesken, ostithan ainaki 100 pulloa bisseä??


      • 75 kajaa ja 54 siideriä ja väkeviä... toivottavasti riitää....?? en pysty enään ajaa olin kihlajais kahveela tarjottiin juotavaa kehtaako tässä kysyä teiltä jos tuotte lisää


      • viirinkankaan-furry

        Missä furry on? Käytiin sinun oven takana ja oltiin siinä 25min. et avannut ovea meille, menikö taas ristiin meillä?? Ajettiin taksilla takaisin kaupunkiin ja nyt baariin, tuletko sinä baariin?


      • oliteko oikean oven takana VATIALANPOLKU 3E ja se pitää rinkauttaa ovikello....!!!!!!! täälä minä ootan juomien kera en ole koskenut tedän juomiin tulkaas tänne takas furry pyytää......!!!!!! tulen jopa ootaa ulos kun näet teidät


    • viirinkankaan-furry

      oltiin siellä sinun oven takana, furryt ei saa rinkauttaa ovikelloa se lukee furry-sääntökirjassa 3 jae ja 5 luku kohdalla... sinun olisi pitäny haistaa meidän takahalkiot ja tuoksun perusteella avata ovi meille, yritettiin piereskellä siinä mutta et vissiin haistanu meitä??? ei raskita enään tulla taksilla takaisin sinne, ollaan loppuilta baarissa, toivottavasti tulet tänne? harmi kun et haistanu meidän kakkapökäleelle tuoksuvaa takahalkiota

      • jaa olisin maksanut taksin tänne... jos ette tule minun pitää vissiin juua nuo juomat..??? päätäkää mitä teette... tuletteko vai ette..??


      • viirinkankaan-furry

        juo pois, tuletko kylille???


      • tuomosta määrää yksin huh huh........


      • meiltä

        Esitämme :

        Paikkasi edustajistoon, , , :)

        Kiitämme hyvästä asiallisesta kommentistasi.

        Olet nero.

        Osaat lyhyesti, selkeästi, ytimekkäästi,

        erittäin mielenkiintoisesti jne kirjoittaa meille näitä huippuluokkaa olevia viestejä.

        Kiitos näistä.

        Siis meiltä kaikilta ÄLYKKÄILTÄ täällä Maalikylästä. . . . :)

        Ihminen :)


      • viirinkankaan-furry
        furry kirjoitti:

        tuomosta määrää yksin huh huh........

        Olis ollut mukavaa että olisit avannut oven meille, söin päivällä hapankaalia, kananmunia ja hernekeittoa jotta haistaisit meidän takahalkiot, sinulla vissiin nuha??? Juo juomia vähemmäksi ja tule baariin??


    • arvos-Ihminen

      AJAST AIKAA MENI HYVIN :

      Ajast aikaa meni hyvin

      Miehille kuulu metsästys kalastus "Ja vapaus

      Naiset hoiti karjaa ja lapsia

      "Nyt - Malli :

      Naisille kuluu metsästys kalastus ja vapaus 

      "Miehet hoitaa karjaa ja lapsia sekä - v a n h u k s i a: Y n m . . .

      Malli opit toinen toistemme kautta . . .

      Äiti sekä isä Karisma 

      Isä ja Äiti Siider Tyttö ja Poika kalja, , ,

      Vanhemmuus hukassa "

      Täydellinen arvottomuus ja moralittomuus -

      O n t t o u s- s i e l u n - T e f l o n e i t a -

      Kaikki ulkoistetaan sisäisestä minästä = ? (Terve – Minä-Kuva )

      Minä Ykkönen 365 Päivää vuosi ( 1: n )

      -M i k ä ä n - e i - t u n n u - m i l t ä ä n 

      Ulkoistan kaiken , , , Uhri- Hpeä / Valta / Hallinnantunne

      Katsomme ulos ikunasta Näemme ------------?

      Homo - Tintti ja Lespe - Tintti ja P o j a t - Haukka tulee ja vie ne = ?

      "Kuka – Puolustaa - Suvaitsevaisuus "

      Olemme . . .Ontoutuneet mikään ei tunnu miltään Tytöt ovat Tyttöjen kanssa . . .

      Pojat ovat Poikien kanssa:

      Sairaasta ja tervestä - moni , , , seksuaalisuudella ei , , , omaatuntoa

      ei edes lupa "Eheytyä = ?

      H e t e r o u s - l u o j a n - p e r i m ä - j a t k u v u u s -

      liika aito - ei muotia = ?

      - Hurmio - on muotia-

      Terve elämä ja asenne Perhe koti ja lapset ei muotia "

      = ? O N T T O U D E S S A :

      Surullisinta näemme kaiken kauniin ja normaaalin uhkana "

      HEIKKO ITSETUNNTO MENNENMME ISÄNTÄ JUMALA TAI JONKIN

      SUREMMAN YHTEISÖN PUOLELLE S U U R E E N -

      H U R M I O V A L T A A N , , , : )

      TODETEN SUVAITSEN SALLIN . . . REALITETIT HUKASSA

      Kärsin itseinhosta häpeästä ja ymmärrrän arvottomuuteni en ihminen . . .

      Olen Sokeassa mailman - Itserakkaudessa

      Itsekkyydelläni jolla tuhoan itseni ja yhteisöni 

      Malli:

      Kuin hellyys saa aikaan ketjureatiota

      Nekatiivinen viestintä kulkee lukuun 7 : n

      Positiivinen lukuun 3:me

      Täydellinen Rakeene muutos

      LAPSEN –AIKA , , , PERUSTUS - LAKIIN 

      SUKUPOLVESTA TOISEEN VAUVASTA VAARIIN

      ”Elämme sukupolvesta Toiseen 

      Irrotaudu :

      IRTI MARKINAVOIMAIN ORAVAN PYÖRÄSTÄ

      MUISTA EHEÄ LAPS ISÄNMAA ON ONNEN MITTARISI

      SIIRRY EDELÄKÄVIJÖIDEN KUNNIAAN

      KANSATALOUSTUOTTAVAKSI

      Ajan varkaat varastavat Kalleinta mitä Lapsella On Lapsen Aika 

      Lapsen oma aika Omaan Kotiin Omaan Elämään !

      1:siPerustus lakiin lapsen aika 8-10 tuntia Kolutyö rauha /

      14 kotiauha/24 / perhe-aika /Myös Sukupolven rauha 

      2:si Verouudistus 5-39%

      Verolla sädetään toimeentulo /Vero/kela /

      Yksi vero ilmoitus poistoineen

      Sos /Lakkautus! Järjestelmä vanhentunut !

      Miljaadi Säästöt Kansantalouteen 1: asia Kansatalous tuottavaksi !

      Vienti Sekä Tuonti Palanssiin

      3:me Palkitseva verojärjestelmä 17-48 vuotiana

      Omantyön vaativuus lukitus Otv 48 Otv 1

      Otv 2 58 Vuotiaana

      Henkiset sekä Fyysiset arvot Huomiodaan

      Luodaan uusi kertymä järjestelmä 14-18työ/ tuntia kaksi kertymä

      päivää 63 vuotiaana terveenä eläkeelle Työ - Historia - Pankit /Säätöt Tuotoon 

      Ansaittu - Vero 5-39 %

      Palkitsevilla järjestelmillä

      Motivoidutaan terveesti työhön Työ ja teollisuus Motivaattivattio "

      Työ ja teollisuus Palautetaan ISÄNMAAHAN "

      Heikko Itsetunto . . . Myi Kaiken Itsepetoksella Halvoille , , , 

      EI SISÄISTÄNYT

      KANSANTALOUTTA KASALLISTUNTOA

      SYDÄMELLÄÄN 

      LAPPI JA KAINUU UUDEN EDELLÄKÄVIJÖIDEN VYÖHYKE - ALUEEKSI . . .

      VERO-ALE:5-7 % Malli:Historiasta . . . Lapin-Lisä Nosti Suomen Ylös !

      TEKNON TIETO-TAIDON HENKISEN SEKÄ FYYSISEN TIETOPANKIT AVULLA

      UUDISTA - TORNIO PROVINSSI VAPPAAKAUPPA ALUEEKSI 5-7 %

      UUDELLEEN MAKUSTAJA JA SATAMAKUPUNGIKSI

      TOIMIVA JOUKKOLIIKENNE HENKILÖ JUNALLA Jokaisen Perusoikeus!

      SUOMI RUOTSI NORJA VENÄJÄ

      Kruunut Eurot Ruplat Dollarit

      YLOIPISTOKUPUNGIT OULU - LUULEO -OULU

      NOPEA HENKILÖJUNA YHTEYS N 3 TUNTIA

      TORNIION UUSI ASEMA HOTELLI

      VANHAN AMARIN PAIKALLE , , , 

      Mahdollisuuksien markkinat Myös - Liha /Kalahallit /Marjoineen 

      NYT EDELLÄKÄVIJÖIDEN UUDISTUMINEN

      ”Nyt ole Malli :Sekä kuva Toteuta 

      Irti . . .Menneisyyden Vangeista . . .

      Mailman , , , tuho:

      Kuviteellisen pääoman Saldoilla 

      MINÄ - I T S E R A K A S (1.N ) Y M M Ä R R Ä N

      T U H O U D U N – YLPEYDEN - I T S E R A K A U T E E N

      Nyt ymmärsin Olen arvokas ihminen nyt on vuoroni jatkaa

      Ihminen ihminen ja ihminen

      Ihmisen suojelu on ihmisen varassa

      Kannusta itseäsi ja lähimäisiä 

      " R A K K A U A T E E N "

      Rakkaus ei pyydä mitän se ei vaadi mitään

      Avaa . . . sydämesi Rakkaudelle "

      ELÄMÄ-TARKOIUKSEEN -TOTEUTA

      TOTEEN ON TULTU :)

      Nyt se alkoielämä

      Ovallukseen Ymmärrän

      Terveen Elämätarkoituksen 

      Mahdollisuus - - - Valmiiksi 

      Ajan varkaat varastavat kaleita mitä lapsella on

      Lapsen oma aika . . .

      Valvonta . . . toimii . . .vain Kanteluilla 

      Kiitos  Juuri Sinä Nyt Olet arvos-Ihminen –Toteuta-Totuudet!

      ÄLYN JA JÄRJEN

      TEHTÄVÄTUNNISTAA. . .

      OIKEA VÄÄRÄSTÄ 

      Väärästä - seuraa – ragaistus !

    • viirinkankaan-furry

      Tule baariin??

    • TakahalkiotEläköönHuraa

      On se hyvä lukea välillä jotain järkevääkin täällä sekopäiden keskellä. Tämä ketju on niin ihanan älykäs, mielenkiintoinen, asiallinen ja ennenkaikkea järkevä.
      Olemme lääpällämme ihastuksesta tähän keskusteluketjuun.
      Kiitosta pukkaa, kiitosta pukkaa. Kiitos.
      Muistakaa haistella furryjen takahalkioita. Se on viisautta se, sanoo herra.

    • viirinkankaan-furry

      Joku taas lainannut minun nimimerkkiä, en ole ollut Rovaniemellä vaan 2 viikkoa olen ollut turussa turun-furrujen vieraana ja nyt olen takaisin Rovaniemellä.. Illalla vois baariin mennä jos jaksaa, mitäs furry tänään?

    • fyrru

      AJAST AIKAA MENI HYVIN :

      Ajast aikaa meni hyvin

      Miehille kuulu metsästys kalastus "Ja vapaus

      Naiset hoiti karjaa ja lapsia

      "Nyt - Malli :

      Naisille kuluu metsästys kalastus ja vapaus

      "Miehet hoitaa karjaa ja lapsia sekä - v a n h u k s i a: Y n m . . .

      Malli opit toinen toistemme kautta . . .

      Raitis - - - Äiti sekä isä Karisma

      Tai, , , Isä ja Äiti Siider Tyttö ja Poika kalja, , ,

      Vanhemmuus hukassa "

      Täydellinen arvottomuus ja moralittomuus -

      O n t t o u s- s i e l u n - T e f l o n e i t a -

      Kaikki ulkoistetaan sisäisestä minästä = ? (Terve – Minä-Kuva )

      Minä Ykkönen 365 Päivää vuosi ( 1: n )

      -M i k ä ä n - e i - t u n n u - m i l t ä ä n

      Ulkoistan kaiken , , , Uhri- Hpeä / Valta / Hallinnantunne

      Katsomme ulos ikunasta Näemme ------------?

      Homo - Tintti ja Lespe - Tintti ja P o j a t - Haukka tulee ja vie ne = ?

      "Kuka – Puolustaa - Suvaitsevaisuus "

      Olemme . . .Ontoutuneet mikään ei tunnu miltään Tytöt ovat Tyttöjen

      kanssa . . .

      Pojat ovat Poikien kanssa:

      Sairaasta ja tervestä - moni , , , seksuaalisuudella ei , , , omaatuntoa

      ei edes lupa "Eheytyä = ?

      H e t e r o u s - l u o j a n - p e r i m ä - j a t k u v u u s -

      liika aito - ei muotia = ?

      - Hurmio - on muotia-

      Terve elämä ja asenne Perhe koti ja lapset ei muotia "

      = ? O N T T O U D E S S A :

      Surullisinta näemme kaiken kauniin ja normaaalin uhkana "

      HEIKKO ITSETUNNTO MENNENMME ISÄNTÄ JUMALA TAI JONKIN

      SUREMMAN YHTEISÖN PUOLELLE S U U R E E N -

      H U R M I O V A L T A A N , , , : )

      TODETEN SUVAITSEN SALLIN . . . REALITETIT HUKASSA

      Kärsin itseinhosta häpeästä ja ymmärrrän arvottomuuteni en ihminen . . .

      Olen Sokeassa mailman - Itserakkaudessa

      Itsekkyydelläni jolla tuhoan itseni ja yhteisöni 

      Malli:

      Kuin hellyys saa aikaan ketjureatiota

      Nekatiivinen viestintä kulkee lukuun 7 : n

      Positiivinen lukuun 3:me

      Täydellinen Rakeene muutos

      LAPSEN –AIKA , , , PERUSTUS - LAKIIN

      SUKUPOLVESTA TOISEEN VAUVASTA VAARIIN

      ”Elämme sukupolvesta Toiseen

      Irrotaudu :

      IRTI MARKINAVOIMAIN ORAVAN PYÖRÄSTÄ

      MUISTA EHEÄ LAPS ISÄNMAA ON ONNEN MITTARISI

      SIIRRY EDELÄKÄVIJÖIDEN KUNNIAAN

      KANSATALOUSTUOTTAVAKSI

      Ajan varkaat varastavat Kalleinta mitä Lapsella On Lapsen Aika 

      Lapsen oma aika Omaan Kotiin Omaan Elämään !

      1:siPerustus lakiin lapsen aika 8-10 tuntia Kolutyö rauha /

      14 kotiauha/24 / perhe-aika /Myös Sukupolven rauha

      2:si Verouudistus 5-39%

      Verolla sädetään toimeentulo /Vero/kela /

      Yksi vero ilmoitus poistoineen

      Sos /Lakkautus! Järjestelmä vanhentunut !

      Miljaadi Säästöt Kansantalouteen 1: asia Kansatalous tuottavaksi !

      Vienti Sekä Tuonti Palanssiin

      3:me Palkitseva verojärjestelmä 17-48 vuotiana

      Omantyön vaativuus lukitus Otv 48 Otv 1

      Otv 2 58 Vuotiaana

      Henkiset sekä Fyysiset arvot Huomiodaan

      Luodaan uusi kertymä järjestelmä 14-18työ/ tuntia kaksi kertymä

      päivää 63 vuotiaana terveenä eläkeelle Työ - Historia - Pankit /Säätöt

      Tuotoon 

      Ansaittu - Vero 5-39 %

    • olin petynyt ette tuleet perjantaina tai lauantaina..... mistä minä tiiän sääntöjä kun olisin kuullu teiltä keran on semosia sääntöjä furruista en edelkään ole koskenut juomiin mutta pitää tuhota juomat viikolla biletin perjantaina ja lauantaina hauskaa on bilettää nyttenkin furry pää päällä musasoi nytenkin mutta nämä oli visiin jäähyväiset lämöllä muistan teitä (viirinkankaan-furry ja ounasrinteen-furry, RIKU-furry, ANALPLUG-FISTING-furry).....!!!!!!!!! hyviä keskusteluja muistaen FURRY somerolta vatialanpolku 3e ei tästä tulemitään medän tapamisesta aina meneee ristii meillä........................furrrrrrrr

      • viirinkankaan-furry

        me tultiin sinun oven taa pe ja la, harmi kun luulin että tiedät furrysäännöt


      • viirinkankaan-furry

        edelleenki minä olen ollut 2 viikkoa turussa ja en ole kirjoittanut mitään tänne vaan joku lainannut minun nimimerkkiä!!!!!!! en ole ollut tulossa kylään sinun luo eikä muutkaan furryt kun ollaan oltu turun-furryjen luona... ei meillä ole mitään sääntöä että pitäis haistaa meidän takahalkiot jne.... tänään baariin, mitäs furry???


    • AVOINKESKUSTELU

      AVOIN RAKENTAVA KESKUSTELU

      AVAUDU SIELUN SIIVOUS TERVE SIELUN VOIMA

      MIELI-HYVÄÄ KAUNISTA HYVÄÄ HYVÄLLÄ PARHAAKSEMMME

      MUISTA EHÄ LAPS ISÄNMAA ON ONNEN MITTARISI

      TURVAA TULEVAISUUTENI , , ,

      -Y K S I L Ö - L A P S I - O N - I H M I N E N :)

      Ihminen tarvitsee ihmistä olakseen ihminen ihmiselle :)

      Hallitusti eurosta markkaan ja EU:sta uuteen itsenäisyyteen

      Mitä merkitsee irtautuminen eurosta?

      Eurosta irtautuva Suomi saa itsenäisen keskuspankin, oman rahan ja mahdollisuuden itsenäiseen talouspolitiikkaan. Oma raha on itsenäisyyden välttämätön edellytys. Euro-Suomi on eurokriisin maksaja. Omaan rahaan siirtyvä Suomi pääsee eroon mielettömyydestä, jossa kansalaiset laitetaan vastuuseen keinottelijoiden tappioista.

      Omalla rahalla tulevaisuuteen1. Suomi tarvitsee oman rahan ja päätösvallan. Hallitusti eroon eurosta ja EU:sta.

      2. Kansanvalta harvojen vallan tilalle. Sitovat kansanäänestykset käyttöön.

      3. Hyvinvoinnin turvaaminen kasvupakon tilalle.

      4. Lisää osallisuutta, toimeliaisuutta ja toimeentuloa. Perustulo ja oikeus työhön.

      5. Energiaomavaraisuus uusiutuvilla 100 prosenttiin v. 2030.

      6. Puolueettomuuspolitiikka on Suomen paras turva.

      Nato-jäsenyys on torjuttava.

      Vaalit ovat mahdollisuus suunnanmuutoksen aloittamiseen

      Oma raha tarjoaa tien ulos nykyisestä umpikujasta.

      Oman rahan ja päätösvallan palauttaminen on välttämätöntä

      Suomen tulevaisuuden ja hyvinvoinnin kannalta.

      Uusi itsenäistyminen avaa toivon näköalan.

      Oikeudenmukainen ja turvallinen yhteiskunta,

      Jossa ihmiset voivat hyvin, voidaan rakentaa aidon kansanvallan ja valtiollisen itsenäisyyden perustalle.

      Itsenäinen, EU:sta eronnut

      Suomi voi tehdä aitoa kansainvälistä yhteistyötä paremmin kuin nykyinen alistettu

      EU-Suomi.

      ANNA ANTTEEKSI KUINKA SUA LOUKKASIN LOUKKASIN

      LUPASIN LUPASIN

      ORPORTURISMISMI ILMIÖ

      LUPAAN JA SORRAN

      MEDITOIDAAN MANIPULOIDAAN

      MEDIA TILASTO KIIHDYTTIMELLÄ

      LAKI ON KANTELUIDEN VARASSA

      HENKINEN ORGANISAATTIO VÄKIVALTA REHOTTAA

      KOTIRAAUHAA HÄRITSEVÄT PUHELIN SEKÄ POSTIMYYNNIT

      VALHE LAUSEELLA OLET VOITANUT TAI PALKITAAN

      VALHE VALTA VALLOITTANUT TERVEET MIELET ?

      SUVAITSEVAISUUDELLA SALLIMME :)

      UUSI SUUNTA TOTUUDEN TÄHDEN :)

      OMANTUNNNON ÄÄÄNI :)

      ANNA ANTEEKI KUINKA SUA LOUKKASIN LOUKKASIN

      LUPASIN JA SORSIN :) ( LUPAA SEKÄ SORTAA )

      POLITIIKKA OLI VAIN VALLAN VÄLINE :)

      PARAHIN ANAITSET KULTAA , , ,

      ONNEA MATKAAAN VALITSE TIESI :)

      UUSI EDELLÄKÄVIJÖIDEN SUUNTA

      VIENOA OMANTUNNON KUISKINTAA

      TERVE KANSALLISTUNTO -YKSILÖ -OIKEUS

      VASTUU SEKÄ VASTUUN KANTO

      KIITOS JUURI SINÄ OLET SANAN MITTAINEN :)

      TÄRKEIN LENKKI OLEN MALLI SEKÄ YHTEISÖNI KUVA

      A R V O S T U S :)

    • tuli nuo juomat hankittua aikamoinen määrä kaljaa75 siiderii48 en varmaa baariin se on kiusalista kun lainaillaan nimi merkiä saa väärin käsityksiä..!!!! terveisin furry

      • viirinkankaan-furry

        joo niin on kiusallista!!! no sinulla juomia mitä juoda :D keskiviikkona ehkä baariin...


      • Manipulattio

        ONKO MEILLÄ AIVO - RUSINOINTI VAIHE HÄPEN KÄTKÖ :)

        UUTISPIMENNOLLA :)

        POLITIIKKA OLI VAIN VALLAN VÄLINE ?

        TILASTO KIIHDYTTIMILLÄ n 52 % ÄÄNESTÄÄ 48% Jättää Äänestämättä

        Avoin Demoratia ei toteudu , , , ?

        Joka on avain Kaikkeen :)

        Manipulattion Kohteet :

        Heikon Itsetunnon Ryhmä - Diilit Myyvät Kaiken Edukseen :)

        Ylikansallinen Avoin - Vuorovaikutus , , , R i k k a u t e m m e :)

        Maa Kansa

        Työ Kansa

        Alkuperäis Kansat

        Sivistys Kansat

        Metsä kansa ?

        Kansataloutemme Sisäinen Rikkaus Balanssiin :)

        Vienti

        Sekä

        Tuonti

        Balannsiin

        Mahdollisuudet - valmiiksi

        Huom !

        Taitavin Henkilö Joka Paikkaan

        Varoitus : E i - p o l i t i k k o

        Orporturismi ilmiö :

        L u p a a :

        S e k ä

        S o r t a a :)

        Myy Kaiken Itsepetoksella halvoille :

        ? M a a , , , j o n k a , , , t u n n i s t a n , , , :)

        "KODIKSI :)


    • viirinkankaan-furry

      tuleeko furry tänään baariin? minä menen ounasrinteen ja ANAL-PLUG-fisting furryn kaa illalla kylille baariin

      • en tule olen vanhempien luona tulen ens viikon keskiviikkona kämpille takas menemme vanhempien kans pelloon ajoihin poikkinaintiajot nähellään ens viikolla terveisin furry


      • viirinkankaan-furry

        meki tullaan katsomaan poikkinaintiajoja ja samalla aunus-furry menee naimisiin ruotsalaisen INGA-furryn kanssa, ehkä nähdään pellossa :)


      • minä ajan ja isä ajaa fiiatilla numero 258 oneks olkoon minunkin puolesta toivoo furry.....jne....... mulla on musta lipis sitten jossa lukee lapinauto osa


      • viirinkankaan-furry

        ok... kattele kun ajat että näkyykö meitä yleisön joukossa, minulla on furrypää joka muistuttaa kettua ja AUNUS-furryllä sellainen joka muistuttaa hieman kissaa/sutta, ja INGA-furryn päätä en tiä kun en ole sitä vielä nähnyt mutta meillä on häiden kunniaksi furrypäät päällä... onko sinulla se furryasu päällä kun ajat kilpaa?


      • viirinkankaan-furry

        niin onko sinulla furrypää päällä kun ajat jokkisautolla? olisi helppo tunnistaa sinut siitä


      • viirinkankaan-furry

        näkikö furry meitä pellossa? me nähtiin sinut kun ajoit kilpaa..


      • viirinkankaan-furry

        Lähteekö furry tänään kylille baariin, olisi mukavaa nähdä, olen liikenteessä ounasrinteen-furryn ja aunus-furryn kanssa


      • furry-
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        Lähteekö furry tänään kylille baariin, olisi mukavaa nähdä, olen liikenteessä ounasrinteen-furryn ja aunus-furryn kanssa

        Tavataanko sitten Pahassa kurjessa ?


      • viirinkankaan-furry

        Ei pahassa kurjessa vaan halfmoonissa


    • Terveelämä

      Hallinto-Kansa Maa-Kansa Työ-Kansa -JunantuomatÄäri-Oikeat

      RAKENNE MUUTOS TILA AKUUTTI - AJAST AIKAA MENI HYVIN :

      Ajast aikaa meni hyvin

      Miehille kuulu metsästys kalastus "Ja vapaus

      Naiset hoiti karjaa ja lapsia

      "Nyt - Malli :

      Naisille kuluu metsästys kalastus ja vapaus

      "Miehet hoitaa karjaa ja lapsia sekä v a n h u k s i a: Y n m . . .

      Malli opit toinen toistemme kautta . . .

      Isä ja Äiti Siider Tyttö ja Poika kalja

      Vanhemmuus hukassa "

      Täydellinen arvottomuus ja moralittomuus -

      O n t t o u s- s i e l u n - T e f l o n e i t a -

      Kaikki ulkoistetaan sisäisestä minästä = ?

      Minä Ykkönen 365 Päivää vuosi ( 1: n )

      -M i k ä ä n - e i - t u n n u - m i l t ä ä n

      Ulkoistan kaiken , , ,

      Katsomme ulos ikunasta Näemme ------------?

      Homo Tintti ja Lespe Tintti ja P o j a t - Haukka tulee ja vie ne = ?

      "Kuka –Puolustaa - Suvaitsevaisuus "

      Olemme ontoutuneet mikään ei tunnu miltään Tytöt ovat Tyttöjen kanssa . . .

      Pojat ovat Poikien kanssa:

      Sairaasta ja tervestä - moni , , , seksuaalisuudella ei , , , omaatuntoa

      ei edes lupa "Eheytyä = ?

      H e t e r o u s - l u o j a n - p e r i m ä - j a t k u v u u s -

      liika aito - ei muotia = ?

      - Hurmio -on muotia-

      Terve elämä ja asenne Perhe koti ja lapset ei muotia "

      = ? O N T T O U D E S S A :

      Surullisinta näemme kaiken kauniin ja normaaalin uhkana "

    • en pääse nyt kaupunkille katotaan perjantaina sit uudelleen olen silloin liikenteessä käyn muutamissa paikoissa terveisin furry........

      • viirinkankaan-furry

        harmi kun et pääse, me ei varmaan perjantaina päässä kaupungille kun ei ole kyytiä, olisiko sinulla tiedossa kyytiä meille?


      • kurkeen

        Miksi menet sinne Half mooniin , eihän se ole homo-mesta .


      • umibanaan

        No ei mikään huono homma jos tykkää saada peppuun. Tosin tunteekohan bottom koskaan oloaan tukalaksi kun kiimainen toppi panee perseeseen monta kertaa viikossa:D


      • viirinkankaan-furry

        niin olisiko furryllä kyyti meille kylille tai sinun luo huomenna??? täällä vain kyselee viirinkankaan-furry, aunus-furry ja ounasrinteen-furry


      • kakkakikkare
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        niin olisiko furryllä kyyti meille kylille tai sinun luo huomenna??? täällä vain kyselee viirinkankaan-furry, aunus-furry ja ounasrinteen-furry

        on, pannaan siittimet sikinsokin.


      • paikatkuntoonn

        UUHHHH... toi kuulostaa hyvältä


    • no jo ontaas kirjoiteltu kaikenlaista.... näilä näkymin on vain taksi jolla liikkua... pitää juua noita juotavia joita tuli aikanaan hankittua jne....!!!! olitteko pellossa katoon ajoja..??? koitin katoo näkyykö teitä... ja olitteko te kaikki pelossa..?? terveisin furry

      • viirinkankaan-furry

        oltiin me kaikki pellossa ja käytiin katsomassa ajoja. me saadaan kyyti kaupunkiin klo. 21:00 nähdäänkö silloin jossain baarissa????


      • toivottavasti näheltäis... käyn lumikki laivalla sit johonkin baariin hauskaa pittee piettää....!!!! ainakin furry piettää.....!!!!!


      • viirinkankaan-furry

        pääsetkö halfmooniin? minä haluisin pohjanhoviin mutta kaveri haluaa välttämättä mennä halfmooniin, nähdäänkö siellä?


      • furrysi
        viirinkankaan-furry kirjoitti:

        pääsetkö halfmooniin? minä haluisin pohjanhoviin mutta kaveri haluaa välttämättä mennä halfmooniin, nähdäänkö siellä?

        tulen sinne, homostellaan vessassa, ei tarvi kumia.


    • Olen kaverin kans hafmoonissa nyt entä te on lipis päässä lukee hifi konex olaan jonkin aikaa sit mulla mun luona biletys..!!! Furry bilettää... terveisin furry.....jne..........

    • viirinkankaan-furry

      Nähdään halfmoonin vessassa klo 23.40? T. Furryt viirinkankaan aunus ja ounasrinteen ps. Meilla on furryasut päällä tunnistat meidät

    • syväsenvaaran-furry

      Mitä??? harrestaaanko Rovaniemelläkin fursuittausta??? minä muutin Helsingistä Rovaniemelle ja olen myös fursuit, kuka on tuo nimimerkki furry ???? olisi mukavaa nähdä hänet :) Terveisin: syväsenvaaran-furry

      • asuskelen someroharjulla vietän pikku lauantaita bilettäen.... entä sinä....??? oneks on muitakin ei tarte jutella yhtien kans... olis mukava nähä sinutkin..?? välillä täälä tulee kovia kometteja... kaikki ei pietä paikkaansa ja nimi merkejä käytetään hyväksi kantsii rekistöytyä..!!!! on kirjoteltu kaikkee minusta laijasta laitaan terveisin furry


      • syväsenvaaran-furry

        minäki vietän pikkulauantaita, olen uusi asukas täällä ja olen nyt keskustassa katsastamassa baaritarjontaa, olen nyt uitossa, pääsisitkö tulemaan tänne niin voitaisiin tutustua??? ja kiitti vinkistä rekisteröin kohta oman nimimerkkini


      • oleppa uitossa tulen sinne minut tunnistaa nimi merkki furry tai on lipis jossa lukee hifi konex... tulen ihan pian.... furry


      • syväsenvaaran-furry

        mukavaa että tulet, kirjoita tänne keskusteluun kun olet uitossa niin tiedän katsella missä olet


      • uittofurry

        nyt olen uitossa, uitin koko vehkeeni kakkavaossa.


    • moraaliapu

      Kaupungin tyttöt ja poijaat Elämä edessä ? ? ?

      Avoin keskustelu :

      VOIKO USKOTTOMUUDESTA TOIPUA?

      MAAILMA ROMAHTAA

      Olen vanhapiika yksilö - typpi ei tarvetta avautua ? :)

      Sanaton -Viestintä ?

      Ylitunnollinen rehellinen tosikko ?

      Rakastuin silmitömästi - toisen - -oma

      -Parahin - Kamu :) Parhaimpani -Parahin ?

      Järjettömyys Ihastua - - - päädynkö - K o s k e e n ?

      Petetty joutuu rakentamaan

      Uudelleen koko elämänsä

      Antoi Kaiken jäi yksin Revitty sydän.

      Saastuttin pesän - Paraimmalta :)

      Putosin Varhais lapsuuteen

      Tunto - En Tykkää - Tulee itsestä Itsekyyden - Häpeästäni ?

      ( Riitämätön Itselle -Mentin terveen kyvyn kasvaa yhdessä ? )

      Sielun-Jano :) Kanista hyvää ehjää ja kokonaista yhdessä :)

    • Postpositio

      Kouriintuntuva vakiintunut erikoismerkitys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe