Toinenkin kierros umpeutui.

melkei_kolme_pelleä

Kylläpä riittää suolan ja hiekanlevittäjillä taas hommia kun satoi uutta puhdasta räntää reippaasti tuolla eteläsuomessakin.
No saahan sitä taas uudestaan harjata ja pestä kadut, kyllä lepuuttajapellet sitten osaa vaatia ja saavat toiveensa täytettyä.

ps rotan ja kleptuksen ei tarvitse vastata tähän, pidetään tämä asiallisena.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielisairaat_hoitoon

      Ei täällä etelässä niin tyhmiä olla, että sohjon päälle hiekkaa laitettaisiin. Suolaa laitetaan epävarmojen nastakuskien vuoksi. Ja Sitäpaitsi kesärenkailla täällä mennään.

      • mielisairaat_hoitoon

        Unohtui tuosta vielä, että kesärenkailla menevät ajotaitoiset ja nastoilla onnettomat tumpelot. Toisaalta olisiko tuota tarvinnut täsmentää, asia kun on täysin selvä.


      • melkei_kolme_pelleä
        mielisairaat_hoitoon kirjoitti:

        Unohtui tuosta vielä, että kesärenkailla menevät ajotaitoiset ja nastoilla onnettomat tumpelot. Toisaalta olisiko tuota tarvinnut täsmentää, asia kun on täysin selvä.

        No ei sinulle tunnu hoito tepsivän mitenkään kun et noista houreista pääse eroon.


      • kitkatkatkatpitkään
        melkei_kolme_pelleä kirjoitti:

        No ei sinulle tunnu hoito tepsivän mitenkään kun et noista houreista pääse eroon.

        Ajotaitoinen ei tarvitse hoitoa.
        Eri asia on pellet, jotka eivät mene ihan täysin hallitusti.
        Osaava kuski ajaa ilman ongelmia kelillä kuin kelillä! Ennakointi osattava sovittaa nopeuteen, jos on todella liukasta! Amen!


    • Ai ne harjakoneet olikin talkkarien jotka pihojaan harjaavat. Heh luulin että kadut pestään ja harjataan toiseen kertaan. No eihän niin tietenkään missään tehdä. Olin taas todella urvelo.

      • mielisairaat_hoitoon

        Etpä ole alkuperäinen melkein_kolme_pelleä, huomaahan tuon sokea erkkikin.


      • mielisairaat_hoitoon kirjoitti:

        Etpä ole alkuperäinen melkein_kolme_pelleä, huomaahan tuon sokea erkkikin.

        Mikä vitun nimimerkkivaras sinä luulet olevasi?


      • mielisairaat-hoitoon
        mielisairaat_hoitoon kirjoitti:

        Mikä vitun nimimerkkivaras sinä luulet olevasi?

        Joo, taas joku vähä-älyinen mielisairas käyttää muiden nimi merkkejä.


      • mielisairaat-hoitoon
        mielisairaat-hoitoon kirjoitti:

        Joo, taas joku vähä-älyinen mielisairas käyttää muiden nimi merkkejä.

        Niin näkyy käyttävän, minä en muuten ole minä vaikka minula on tämä nimimerkki.


    • melkeinpä_kolme_pelleä

      Taas on kadut putsattu, odotetaan uutta lunta ja pakkasia, nastakelit jatkukoon.

      • Minä muuten olen minä vaikka muiden nimimerkillä kirjoittelenkin. Ja pelkkää asiaa taas kerran.


      • mielisairaat-hoitoon
        melkeinpä_kolme_pelleä kirjoitti:

        Minä muuten olen minä vaikka muiden nimimerkillä kirjoittelenkin. Ja pelkkää asiaa taas kerran.

        Senkus vaan olet, mutta et alkuperäinen.


      • et_uskalla_rekisteröityä
        mielisairaat-hoitoon kirjoitti:

        Senkus vaan olet, mutta et alkuperäinen.

        Harmittaako kun joku kirjoittaa sinun eri nimimerkeilläsi?


      • mielisairaat.sairaalaan
        et_uskalla_rekisteröityä kirjoitti:

        Harmittaako kun joku kirjoittaa sinun eri nimimerkeilläsi?

        Enemmänkin säälittää se, että mielenterveyspotilaat eivät saa tarvitsemaansa hoitoa. Eiköhän jokainen täysjärkinen osaa keksiä itselleen nimimerkin.


      • mielisairaat.sairaalaan kirjoitti:

        Enemmänkin säälittää se, että mielenterveyspotilaat eivät saa tarvitsemaansa hoitoa. Eiköhän jokainen täysjärkinen osaa keksiä itselleen nimimerkin.

        Niin minäkin keksin itselleni jatkuvasti eri nimimerkkejä mutta yhtään en ole uskaltanut rekisteröidä. Joku voi väittää minua pelkuriksi mutten mielestäni ole sellainen. Enhän ole?


      • vajakit.laitokseen
        mielisairaat.sairaalaan kirjoitti:

        Niin minäkin keksin itselleni jatkuvasti eri nimimerkkejä mutta yhtään en ole uskaltanut rekisteröidä. Joku voi väittää minua pelkuriksi mutten mielestäni ole sellainen. Enhän ole?

        Jos et olisi mielisairas, niin ymmärtäisit miksi joudun keksimään uusia nimimerkkejä.


      • Olet_vielä_tyhmäkin
        vajakit.laitokseen kirjoitti:

        Jos et olisi mielisairas, niin ymmärtäisit miksi joudun keksimään uusia nimimerkkejä.

        Keksit nimimerkkejä koska OLET NIIN SUURI PELKURI ETTET USKALLA REKATA NIMIMERKKIÄSI. Häiriköt toimivat niin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe