Karavaanareista edelläkävijöitä entistä vahvemmin

nolla-auton-kuski

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaja

      Tämä on hyvä uutinen kun monesti olen ollut vaaratilanteessa kun karavaani on lähtenyt ohi minusta vaikka olen ajanut 100 km vauhtia 80 km nopeusrajoitusalueella kun niillä on isoja autoja vetämässä asuntovaunua ja niillä on kiire jonnekin kauppakeskukseen tai uskovienjuhliin ne eivät piittaa yhtään toisen kanssakukijoiden turvallisuudesta vaan asuntovaunu heittelehtien ajavat ohi vaan on hyvä että tulee lisää keskikaiteita että nämä joka kesänä parveilevat ohittajakaravaanit saadaan kuriin vaikka itselläni on toyota carina 1.6 moottorilla

    • tyttövaarani

      Asiaa itsevedän 1200kg ja7.m30cm pitkää asuntovaunua noin 70-80kmh tilanteesta riippuen ja ompaminustakin ajettu ohi asuntoautolla ja vaunu yhdistelmillä vaarallisen näköisesti.2013 kesällä ohitti rekka ylioudella ja osui vaunuuni tuhoisin seurauksin.olen monesti joutunut kiusaten kohteeksi koska olen nainen.

      • Palstavahtijoksu

        Onko sulla ilmalämitysvärkki,vai kalliimpi keskuslämmityksellä?


      • Voiriesa

        Välillä näytti jo hyvältä, vaan ei vieläkään päästy eroon tuosta idiottijokisesta!


      • tyttö_nysvärille

        Kun noinkin reilua alinopeutta nysväät niin totta kai sinut ohitetaan, miksi ei saisi?
        Rekka ohitti ylinopeudella...normaalilla, rajoitus 80km/h maantiellä!!! nyt olet varmaan nähnyt unta.
        Ei sinua naiseutesi takia kukaan liikenteessä kiusaa.
        Itse alinopeutta nysvätessäsi kiusaat muita tielläliikujia ja sitten valitat...
        katso peiliin ja häpeä!


      • PalstavahtiJoksu

        Minä ihmettelen sitä, kun ihmiset jaksaa puhjata rumatikin kanssa, kun lämmittäjiäkin on saatavilla


      • Niveleitä
        PalstavahtiJoksu kirjoitti:

        Minä ihmettelen sitä, kun ihmiset jaksaa puhjata rumatikin kanssa, kun lämmittäjiäkin on saatavilla

        Kerro idioottijokinen joskus niistä vanhan Rellureuhusi palloniveleistä!


      • Tyäeläkeläinen

        Käytettynä noin 10v vanhan keskuslämmityspelin alkaa saamaan jo samaan hintaan kuin uuden puhallushärvelin.


      • CocaColaa

        Nuukuuttasihan sinäkin idioottireino menit ostamaan vanhan puhallusrenaultinreuhun, vai eikö niillä CocaCola pullonkorkeillasi parempaa saanut?


    • eienää_rakenneta

      Paitsi että,, "Keskikaiteiden rakentaminen sellaisenaan lopetettiin. Yksi viimeisistä yksinkertaisista keskikaideratkaisuista rakennettiin muutama vuosi sitten Heinolan ja Jyväskylän välille valtatielle 4. "

      Eli noihin kaksikaistaisiin teihin ei enää pahemmin rakenneta keskikaiteita. onneksi..
      Enempää ei vois vit***taa kuin ajaa traktorin tai karavaanarin perässä monta kilometriä pääsemättä ohi..

      • ReinohöpöttäjäJoksu

        Jos hyvä tuuri käy, niin Fiatin hinnalla voi löytää autonkin itselleen. Jos ottaa ´Rumatikillä


      • Saatietysti

        Ainakin jos tyytyy vanhaan Renunreuhuun niin saa paljon halvemmallakin!


      • Itkettää

      • Siksipäsiksi
        Itkettää kirjoitti:

        Miksi idioottireinolle käy aina noin: http://urly.fi/5Jj ?

        No siksi tietysti kun se on idiootti!


    • ReinohopöttäjäJoksu

      Jos kaikilla olisi järkeä ,niin se olisi ilmaista

      Kyllä tämä on tämän vuoden paras juttu minulta kuningas karavaanari kun olen.





      Minun VIATISTA särkeentyi nämä eikä ollut paljonajettu ,oli italialainen helle kesän kuljin ,Tässä listani:

      Ei koskaan Fiatia

      VIATTI Ransitinreuhu oli meillä kanssa,vikoja oli yötäpäivää

      804 km paripyörän takarenkas hajosi Klo.19.07.

      1150km Rumatikin 3002sytytytin ei sytytänyt.1000 e maksoi korjaus Delttalla

      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti

      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin

      2106 km Portapotin pumppu lakkasi toimimasta Klo.13.09. Jäätyi Portapotti

      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle

      3275 km tv-antenninputken kiinnitys petti katosta

      3600 km likavemärin hana jäätyi umpeen Petosen ABCllä Öllölässä

      4790 km peruutuskamera pimeni, on tärkeävärkki

      5317 km tuulilasiin tuli kivi ja halkesi

      5709 km akku sökähti,uusi akku kun laitoin niin ei startannut ei mitään, eivät tienneet sitä REIJON DIESELISSÄ! Tilasin toisesta liikkeestä 2 sulaketta

      6900 km ulkooven toppari irtosi

      7121km huohotinputki jäätyi,vaikka ajo tietokone näytti lämmintä Klo.18.06.

      7222km monet laakerit meni, oli syttyä palamaan paripyörät

      7500 km pakoputken kannatinkumilenkki katkesi.makasin melkein päivän alla

      7775km ilmamäärämittari paloi 6kertaa, ei ole kuin ropottivahteisessa ja maksoi 1000e/kpl

      8000 km ei saanut ropottivaihtetta päälle Klo.09.12. sateella.eivät osanneet, Lapinautossa laittaa uutta ilmamäärämittaria päälle. rovaniemellä

      8700 km niveleitä rupesi menemään kartaanista,ostin ne Tamgearilta enkä Motonetistä kun eivät vastanneet puhelimeeni

      9100 kmRumatikin puhallin ei puhaltanut lämmintä pahviputkista. uusi pahviputki oli Kuopissa Klo.16.57. Starkilla kallista

      9438km takaiskunvaimentimesta vuosi yötäpäivää öljyä Tuurin pihassa

      Oli vasta ajettu 200000tuhatta km kun oli tuotu tuo italialainen hellekesänkuljin saksasta vm 2.8 turpodiesel. Aina ajoin 25 000 vuodessa kun oli yhtenä autona yötä päivää. Autonkäyttö päästövero oli 485 e/kg minulla Joksulla

      Eivät ottaneet rintaJoupille kun oli vielä velkaa 9 vuotta Santanderille,eikä REIJON AUTOSSA tienneet

      Rumatikki sökähti

    • Joksufanclub

      Missä' olit Reinohöpöttäjä Joksu silloin, kun et ollut paikalla kun järkeä jaettiin.

      Joksu jos kaikilla olisi järkeä , niin järki olisi ilmaista

      • Kaikkeaeisaa

        Ei järkeä näköjään saa ostettua CocaCola pullonkorkeilla, kuten sait hankittua sen vanhan Rellureuhusi, idioottijokinen!


      • ReinohöpöttäjäJoksu

        Vaikka minulla ei ole järkeä, Minä olen ylpeä Fiatistani ja rumatikistäni. Nämä kirjoitukset rumatikistä eivät vaikuta mitään. Rumatikki on hyvä värkki suvella.


      • Tyäeläkeläinen

        Meillä ollaan puhaltelemalla hyvin pärjätty,siis Rumatikillä,kesällä reissataan,käytiin Kylmäkoskellakin,mutta pääluvunmukaan.


      • Pullonkorkeilla
        Tyäeläkeläinen kirjoitti:

        Meillä ollaan puhaltelemalla hyvin pärjätty,siis Rumatikillä,kesällä reissataan,käytiin Kylmäkoskellakin,mutta pääluvunmukaan.

        Nuukuuttasihan sinä idioottijokinen menit ostamaan sen vanhan puhallusrenaultinreuhun, vai eikö niillä CocaCola pullonkorkeillasi parempaa saanut?


      • Joksuvastaa

        Onneksi minulla on rumatikki ja Fiatti, ei korkeilla parempaa saa .
        Ei sairaselkkeellä pysyt parempaan autoon.ja lämmittäjään


      • Nojopasnyt

        Eikö se Sandanteri ole vielä hakenutkaan sitä ropottivaihteista Fiattiasi pois, idioottijokinen? Yhäkö se vaan seisoo maksamattomana siellä pihallasi?


      • Joksufani

        Minulla on 100tkm ajettu autómaatti . Vaihdelaatikko paskana ,näiden muiden vikojen päällä. Eai koskaan tule enään Fiattia meille.
        Fiattimme on rahoitusyhtiön ja vielä hajalla pihassa . Kyllä kuule ******** huolella. Kun sillä saatanan romulla ei pääse mihinkään,ja on pakko maksaa osamaksuja turhaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe