30.3. J. Tukiaista harmittavat näädät + The Kirja

Syntymäsynkkä

Tukiainen kitisi Facebookissa 30.3.15:

”Ns. naadat nayttavat pitavan mua pilkkanaan, mutta pitakoot!
Viimeisimmalla keikallani, usean muun tuhannen edellisen keikkani jalkeen sain taas hyvan muistutuksen siita, minkanakoiset naiset ne siella minua pilkkaavat, huh huh..... ei olisi paljon varaa sanoa mitaan.....! Katsokaa ihan vaan sinne peiliin!

Tuli mieleen yksi toinen asia joka on hyvin mielenkiintoinen:
Jos Susanna Ingerttila katsoi asiakseen pystyvansa vaatia minulta 8000e "kunnianloukkauksesta" ja "pahoinpitelyn yrityksesta" (lue: yritin kuulemma kynnella raapaista hanta poskeen) ja kasittaakseni 2500e meni lapi karajilla,

niin mista lahtien Susan Ruusunen sai aikoinaan muutamia satoja euroja korvauksia eri nettiherjaajilta ympari Suomea ja minuun seka siskooni, seka yhteen ylimaaraiseen hlo kohdistuva torkea kunnianloukkauskirja saa VIELAKIN olla myynnissa jopa yhden asianomistajan kuoltua....??!!!!??

Silla on netottu yli 2v suoltaen taysia valeita ja torkeita vaittamia, kuten esim. se etta olisin toiminut parittajana seka mina ja edesmennyt siskoni maksullisena,

ensinnakin A: NAMA ASIAT PITAA PYSTYA OSOITTAMAAN TOTEEN mita ei koskaan tehty, vaikka kyseessa on raskaat vaitokset.

B: Koko "kirja" oli taysin lainvastainen jokatapauksessa alusta asti.

Siis kysymys kuuluu, MIKSI tahan ei puututtu jo aiemmin???!!!??? Ehka oltaisiin saastytty sisareni kuolemalta. Ehka myos isamme sairastumiselta. Naita asioita ei mikaan raha voi korvata!”

55

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The-Tukiaiset-Glamour
      • Ostin

        kirpparilta 50:llä centillä. Saa nähdä, jaksanko lukea loppuun, koska opus vaikuttaa yhtä sekavalta kuin itse Tunkki.


      • Ei-tästä-maailmasta
        Ostin kirjoitti:

        kirpparilta 50:llä centillä. Saa nähdä, jaksanko lukea loppuun, koska opus vaikuttaa yhtä sekavalta kuin itse Tunkki.

        Sekoboltsisesta on vaativaa tehdä selkeälukuinen teos.


      • Tekstipaketti
        Ostin kirjoitti:

        kirpparilta 50:llä centillä. Saa nähdä, jaksanko lukea loppuun, koska opus vaikuttaa yhtä sekavalta kuin itse Tunkki.

        Kirja on tiiviisti kirjoitettu, paljon yksityiskohtia.


      • Paljasta

        Livekäyttäjältä NarsistiNI kertoi lukemastaan (17.6.):

        ”Johanna Tukiainen ja paljastuksia kulissien takaa

        Se pinkki kirja jonka kaikki tietää... -paljastuksia kulissien takaa. Vaikka Johannan luonne ja psykoosi on jo kaikkien tiedossa, yllättää tämä teos lukijansa siskosten vastenmielisyydellään.

        Ikinä en usko kuulleeni, nähneeni tai tunteneeni ketään niin narsistista, itserakasta, psykoottista, väkivaltaista ja kamalaa ihmistä kun Johannaa. Säälin Artoa joka joutui tämän pedon kynsiin, ja joutui jatkuvasti paeta väkivaltaista vaimoaan.

        Arto voi olosuhteisiin nähden todella hyvin tänään - hänellä on nainen elämässään ja hän saa elää (suht.) rauhassa vaikka ex-vaimo jaksaa edelleen päästää suustaan törkyä ja jatkuvasti syyllistyä törkeään kunnianloukkaukseen. En edes kehtaa luetella miksikä Johanna on Artoa kutsunut, sillä se on niin vastenmielistä.

        Suosittelen teitä lukemaan tätä kirjaa, mutta ainoastaan omalla vastuulla. Viereen kannattaa ottaa ämpäri koska tuskin vältyt oksentamisesta. Kaiken tämän jälkeen ja Johannan elämää kauan seuranneena voi vaan toivoa, että rikollinen lopulta eksyy sinne minne kuuluu - vankilaan.

        Tässä meillä on 36-vuotias nainen joka on koko elämänsä aikana elännyt muiden siivillä, kutsuu itseään laadukkaaksi mutta esiintyy kakat housussa ja päästää suustaan niin saastaista kieltä ettei uskokaan enää häntä pelasta. Melko klamourista?

        Missä Ken viipyy?” 7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Johanna-Tukiainen-ja-paljastuksia-kulissien-takaa/1074745 (otsikkokuvana lainaus kirjasta)


      • Riivattu-Sielu
        Paljasta kirjoitti:

        Livekäyttäjältä NarsistiNI kertoi lukemastaan (17.6.):

        ”Johanna Tukiainen ja paljastuksia kulissien takaa

        Se pinkki kirja jonka kaikki tietää... -paljastuksia kulissien takaa. Vaikka Johannan luonne ja psykoosi on jo kaikkien tiedossa, yllättää tämä teos lukijansa siskosten vastenmielisyydellään.

        Ikinä en usko kuulleeni, nähneeni tai tunteneeni ketään niin narsistista, itserakasta, psykoottista, väkivaltaista ja kamalaa ihmistä kun Johannaa. Säälin Artoa joka joutui tämän pedon kynsiin, ja joutui jatkuvasti paeta väkivaltaista vaimoaan.

        Arto voi olosuhteisiin nähden todella hyvin tänään - hänellä on nainen elämässään ja hän saa elää (suht.) rauhassa vaikka ex-vaimo jaksaa edelleen päästää suustaan törkyä ja jatkuvasti syyllistyä törkeään kunnianloukkaukseen. En edes kehtaa luetella miksikä Johanna on Artoa kutsunut, sillä se on niin vastenmielistä.

        Suosittelen teitä lukemaan tätä kirjaa, mutta ainoastaan omalla vastuulla. Viereen kannattaa ottaa ämpäri koska tuskin vältyt oksentamisesta. Kaiken tämän jälkeen ja Johannan elämää kauan seuranneena voi vaan toivoa, että rikollinen lopulta eksyy sinne minne kuuluu - vankilaan.

        Tässä meillä on 36-vuotias nainen joka on koko elämänsä aikana elännyt muiden siivillä, kutsuu itseään laadukkaaksi mutta esiintyy kakat housussa ja päästää suustaan niin saastaista kieltä ettei uskokaan enää häntä pelasta. Melko klamourista?

        Missä Ken viipyy?” 7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Johanna-Tukiainen-ja-paljastuksia-kulissien-takaa/1074745 (otsikkokuvana lainaus kirjasta)

        Johanna Tukiainen on ihmishahmoksi muuttunut pahuus lähellämme!!!!


    • Palanen-Tunkkia

      Johanna itse on kirjan paras markkinoija.

      • Komissiot

        Tunkille provikat myynninedistämisestä?


      • Vasemmalla_kädellä

      • Vasenkäsi-
        Vasemmalla_kädellä kirjoitti:

        Johanna kirjoittaa The Kirja raamattunaan: http://aijaa.com/AAPNsR

        Johanna on vasenkätinen, siis.


    • Jeesustukkainen

      ”Ja tässä monille ns. näädille syvää sanomaa ja muillekin nettiherjaajille, kiusaajille, pilkkaajille jne. Kävimme eilen vanhempieni kanssa läpi Jeesuksen ristintuomiota.

      Pilatus ei tuominnut suoraan Jeesusta, ja sen aikainen toinen kuningas Herodes ei myöskään löytänyt mitään syytä Jeesuksesta, he olivat toistensa kilpailevat kuninkaat.

      Pilatus antoi kansalle vallan päättää ja fariseukset (ulkokultaiset, pinnalliset, omasta mielestään täydelliset jne........ kuulostaako tutulta.......) villitsivät kansan tuomitsemaan Barabas murhaajan sijasta Jeesuksen ristinkuolemaan.” (Tunkki Fb:ssa 4.4.)

      • määmäämää

        Oot sää kyllä pihalla, lukisit vaikka Tuulen Viemää M.M tai Tuntematon Sotilas V.Linna
        tai vaikka venäläisiä kirjailijoita, kyllä näitä piisaa............................................................


      • määmäämää

        Anteeks Venäläisiä kirjailijoita.


      • 20-tyttöä
        määmäämää kirjoitti:

        Anteeks Venäläisiä kirjailijoita.

        Niin, tuo kirjoitusasu sopii paremmin käytettäväksi 4-ällän yo:n yhteydessä.


      • määmäämää kirjoitti:

        Oot sää kyllä pihalla, lukisit vaikka Tuulen Viemää M.M tai Tuntematon Sotilas V.Linna
        tai vaikka venäläisiä kirjailijoita, kyllä näitä piisaa............................................................

        Tuulen viemää on yksi kaikkien aikojen parhaimmista elokuvista. Tulee heti Kummisedän ja Päivien kimalluksen jälkeen kakkosena mun listassa.


      • Tuulimyllytaistelija

        Cervantesin Don Quijote Johannan olisi syytä lukea.


      • Tuulimyllytaistelija
        Tuulimyllytaistelija kirjoitti:

        Cervantesin Don Quijote Johannan olisi syytä lukea.

        ”NAADILLE TANAAN HYVAAA HUOMENTA!!!! Lopettakaa ´kiusaamiseni, olen kuitennkin teidan ylapuolella!!!! Ja jos en itse ole niin Jumala on minun puolellani!” (Fb 21.4. ip)


      • NäädätAlas

        ”HILJAA SAATANALLISET NÄÄDÄT NYT!!!!!!
        Jeesus on voittanut teidät jo ajat sitten.
        Oli minun tuomioni sitten ihan mikä tahansa!!!!”
        (Tukiainen Fb:ssa)


      • Johannan-hubaa

    • Emänäätä

      Tuksu-kirja on minusta ihan hyvää viihdettä. Ei saa olla liian ryppyotsainen sen kanssa. Itse ostin kirjan ja luin sen. Vein kirpparipöydälle ja meinasin laittaa hinnaksi Euron. Mies sanoi, että Tuksu-kirja on semmoista kamaa (oli silloin vielä uusi), että moni ei jaksa tilata, mutta ottaa sen kovemmallakin hinnalla viihdykkeeksi. Laitin kiskurihinnan 5 Euroa ja kirja ostettiin sieltä sillä aikaa, kun hain tavaraa lisää autosta eli noin minuutin päästä.

      • Uppsalan-ekonomi

        Talousteoriat ovat totta: mitä kovempi hinta (tiettyyn rajaan asti), sitä kovempi kysyntä!


    • Perfact-ruptsi-hemme

      ”Näädät: JÄTTÄKÄÄ PERHEEMME RAUHAAN!!!!!

      Nyt lopetatte sen vanhempieni ja ystävieni kiusaamisen!!!! Olette vuosikausia halunneet vain riitauttaa ihmisiä keskenään, mutta ette onnistu siinä kuitenkaan sillä tavalla kuin haluatte! Suurin osa teistä on naisia ja tiedän myös osan henkilöllisyyksistä! Osa on nuoria, naismaisia homoja ja osa on jotain Julian ja mun exiä, sekä ex-työntekijöitäni. Lopettakaa se pelleilynne ja kiusa naurettavilla keksityillä nimillänne!!!!! Johanna Tukiainen.” (7L, 19.5.)

      • Saattanallista

        "Blaah: netissä jauhetaan kaikkea ilkeää, ja niin pahaa ettei sille ole edes mitään kunnon sanaa joka kuvailisi kyseisiä ihmisiä paitsi ehkä saatanallisuus. Jopa sairaala-asujen väreistä pilkattiin minua!" (Tunkin Fb 7.7.)


    • huoranpaska

      Tunkki on itse netissä huutanut perseensä hinnan ja siskonsa kooman taksan. Nyt hinta on pudonnut 80 eceen jolla kauppasi itseään kadulla. Koko yö 80 eurolla,nice. Tunkki myös huuteli myyneensä itseään jotta sai rahat uuteen feikkilaukkuun. Kannattaisi pitää se päänsä kiinni huumepäissään kun riehuu netissä.

      • Ostovoimaa

        Raha on naiselle tärkeä seikka.


    • tukiaisetpois

      vastenmielinen lapsi tämä tunku.-tukiainen( kuka sitä tukee ?)

      • hattarapääeuforiassa

        Vanhemmat ilmeisesti rahoittavat loputtomasti mm juristi- ja oikeuskuluja ja henkilön matkustelua ym. Varmasti joutunevat myös rahoittamaan henkilön "kostokirjan" julkaisemisen jos sille ei löydy kustantajaa.
        Hemmoteltu hattarapää elää edelleen Miamin muistojen euforiassa kykenemättä ymmärtämään että aika entinen ei koskaan enää palaa ja että virheet pitäisi myöntää ja muuttaa elämän kurssia.
        Jos asiaa yrittää hänelle selittää kiikuttaa hattarapää viestit juristin kautta poliisille joka on hukkumassa henkilön tekemiin rikosilmoituksiin ja tutkintapyyntöihin.
        Mahdollista vankilaan joutumista nuo ilmoitukset eivät kuitenkaan estä.


      • Aivopuutiainen
        hattarapääeuforiassa kirjoitti:

        Vanhemmat ilmeisesti rahoittavat loputtomasti mm juristi- ja oikeuskuluja ja henkilön matkustelua ym. Varmasti joutunevat myös rahoittamaan henkilön "kostokirjan" julkaisemisen jos sille ei löydy kustantajaa.
        Hemmoteltu hattarapää elää edelleen Miamin muistojen euforiassa kykenemättä ymmärtämään että aika entinen ei koskaan enää palaa ja että virheet pitäisi myöntää ja muuttaa elämän kurssia.
        Jos asiaa yrittää hänelle selittää kiikuttaa hattarapää viestit juristin kautta poliisille joka on hukkumassa henkilön tekemiin rikosilmoituksiin ja tutkintapyyntöihin.
        Mahdollista vankilaan joutumista nuo ilmoitukset eivät kuitenkaan estä.

        Jättäisi jo tuon typerän elämisensä menneessä, pilvilinnoissa ja vaaleanpunaisissa hattaroissa haihattelun.


      • Työviihtyvyys-kunniaan
        Aivopuutiainen kirjoitti:

        Jättäisi jo tuon typerän elämisensä menneessä, pilvilinnoissa ja vaaleanpunaisissa hattaroissa haihattelun.

        Mutta on tärkeää, että ihminen tekee sitä työtä, mistä nauttii.


    • Kynä-Kupiainen

      Kuka kirjoittaa tuota jännittävää Tukiais-elämäkertaa?

      • määmäämää

        Ilmeisesti Laajasalon lähetti, se on taituri.


    • Muutan-ulkomaille

      ”Näädät prosentuaalisesti Suomessa, missä asuu eniten: Oulu, Pori ja Rauma, sekä Imatra. Näin kuulin ja taitaa pitää paikkaansa....... Onneksi en enää ole kauan koko tässä paska maassa!” (Tukiainen Facebookissa 25.7.15)

      • Tampereen-asemalaituri

        ”Ainiin; Tamperehan se on näätien oikein kotipesä myös!” (Tunkki 25.7.)


    • Näätä-Albertilla

      ”Eilinen (23.7.) illanvietto: loistava ystävieni kesken kotonani kunnes paikalle tuli naispuolinen henkilö, joka on kauan aikaa väittänyt olevansa "ystäväni" jne.

      Kyseinen - ei niin kaunis - nainen vietti pitkiä aikoja vessassani ja aloin ihmettelemään, mitä on meneillään. No: hän oli penkonut kaikki tavarani läpi, avannut kaikki laatikot ja löytänyt reseptilääkkeitäni, joista ilmoitti kuulemma poliiseille että minulla on "huumeita." Hän myös valokuvasi salaa asunnossa, vaikka nimenomaan olin kieltänyt sen etukäteen.

      Loppuyöstä tuli perus näätä tekstareita: "Olen paljon onnistuneempi kuin sinä! Minulla on sentään mies (jo 21v) ja kolme lasta! Minulla on kaikkea mikä sinulta puuttuu!" (Tunkki Facessa 24.7.15 aamuyöllä)

      • Näätä-Nokkela

        Tunkin jatkopostaus:

        ”Kyseinen nainen oli myös seuraamassa oikeudenkäyntiäni helmikuussa-2015. Kuvasin kaikki jotka oikeudessa olivat. Ulkopuoliset ihmiset: 85% naisia, osa opiskelijoita, osa näätiäisiä.

        Tämä kyseinen Hanna oli katsomassa "mestajaisiani." Mulla on hyvä kasvomuisti myös. Kysyin häneltä suoraan, mitä hän teki oikeussalissa. En saanut mitään järkevää vastausta.”


    • Näätäoja

      Johanna Tukiainen (7L, 6.8.15):

      “The Breaking News about the hate in Finland!
      Special News about Johanna Tukiainen: naata saatu kiinni joka myontaa:
      "Minulla ei ole omaa elamaa." http://aijaa.com/PRf3th

      Tama on tarkea tieto koskien mm.kiusaamista ja omaa huonovointisuutta! Johanna”

    • Nettibarbaarit

      Tunkki 13.8. 7L-kommenteissa: "Tiedossani on nyt yli 500 nettiherjaajan tiedot! Sanooko tällaiset nimet mitään: Armi, Diamond, Marjut, Hanna, Elena, Juha, Joni, Heidi-Maria, Mika, Antti-Kalle jne.......?"

      • Nettibarbaarit

        Tunkki jatkoi vielä: "Nettihaukkujiini tietty lisäksi: Henrik, Mia, Jarkko, Sari, ja lukuisampi muu. Tiedättekö kunnianloukkaus laista mitään?"


      • Hehkutetut-kaverit

        Kiinnostavaa, että ilmeisesti Diamond Lämsästä ja Heidi-Maria Pursiaisesta on tullut "nettiherjaajia." :D


    • justwondering

      Missä on Strippaava Pygmi ? Ennen joka päivä kommasi ja louskutti leukojaan, vittuili ja haukkuin muut käyttäjät Livessä. Tajusiko itse olevansa epäsuosittu Livessä ja poisti profiilin ? Saiko potkut Livestä ? Rupesiko pelkäämään että Tuksu paljastaa liikaa ? Kiristääkö vai kiristikö Tuksu häntä ? Oliko kenties Mika ? Vai onko mennyt vaan junttien pakettimatkalle etelään ? Vai joutuiko mielisairaalaan se ei yllättäisi) ? Tai ehkä kumppani jätti ja masentui.

    • Kaikki-ovat-EX

      "... Tiedan noin puolen herjaajieni henkilollisyyden ja mika minua ihmetyttaa eniten on se, etta heista hyvin monet ovat mm. alkoholisoituneita, ex-strippareita, eras seksikaupan myyja, ex-naapureitamme jotka eivat todellakaan ole mitaan puhtaita pulmusia, ex-keikkamyyjiani jne. jne,...” (Tunkki 7:ssä 27.8.15)

    • Hyvästit_näädille

      ”Tiedote kaikille: jaan asumaan Miamiin! HYVASTI NAADAT!
      Minulla on rikas mies ja han ei pida Suomesta.” (Tunkki Fb:ssä 31.8.15)

      • Maijami-sitä-ja-tätä

        Vihdoinkin hän muuttaa! Älä tule enää Suomeen ikinä.


    • Raskas-Tutkinta

      Tunkki 8.9.2015:
      "HaastAN OIKEUTEEN SEURAAVAT YRITYKSET: HYMY (OTAVAMEDIA), METROTUOTANTO (MARKO HAAPAHUHTA), SEKA MIA OKSASEN JOKA ON VASTUUSSA PILKKAKIRJASTA!!!!! ehka Suomessa ei ole ennakkosensuuria, mutta jalkisensuuri sentaan on! KUSIPAAT!" (Fb)

      • Viinanhimo-on-ihanaa

        Tunkki kiehui kitkeränä (Fb 4.9.15):

        ”Tassa on esimerkki median valehteluun koskien nyt Henna Kalinainen Seiskan kannessa kohuun, jossa hanta kovasti puolustetaan.

        Hymy lehti vaitti kivenkovaan lehdessaan yksipuolisesti, etta kuvassa oleva Emmanuel Bonilla olisi "tavannut minut Facebookissa", vaikka tassa on totuuksia siita, etta oikeasti tapasimme vuodenvaihteessa HAWAIJILLA ja taysin LUONNOSSA, enka "lahetellyt hanelle vanhoja kuvia itsestani" kuten lehdessa kyseinen mies vaitti.

        Tama liittyy Hennaan silla tavalla, etta media haluaa ottaa kohteen tietysta ihmisesta ja vaaristella asiat paalaelleen, tai sitten vain yksinkertaisesti kiusata.

        On naurettavaa, etta Metropolissa esim. puolustellaan kyseista Seiskan tekoa, koska se on niin TEKOPYHAA!!!! KYSEINEN TUOTANTOYHTIO KIRJOITTI VALHEELLISEN SOLVAUSKIRJAN MINUSTA, JULIASTA JA ISAMMEKIN OLI SOTKETTU SIIHEN, EIKA KORVAUKSIA NAY VIELAKAAN MISSAAN!!!!!

        KAKSI LAKIMIESTA OVAT NOSTANEET SYYTTEET KYSEISTA YRITYSTA SEKA KIRJAN TEKIJOITA KOHTAAN JOISTA YKSI "EX-MANAGARI" NIMELTA MIA OKSANEN VALEHTELEE MINKA EHTII JA KIRJAN KIRJOITTAJA "HELEN" OIKEALTA NIMELTAAN HENKKA, RIEHUU NETISSA MINUA HERJATEN ERI NIMILLA.

        Lisaa aiheesta Seiska Liven blogissani! Suomi on ilmiselva kiusaajien maa!!!!”


      • Jatkopostaus

        Jatkopostaus:

        ”Ihmisoikeusjuristi tulee teita vastaan, samoin Jumala!
        Siihen ei ole paljon sanottavaa!” (Fb 8.9.)


    • Oikeudesta-oikeuteen

      Eiköhän Johanna kohta taas ota parit kunnianloukkausyytteet piikkiinsä...

      • Nettibarbaarit

        Ja Tunkki raivosi:

        ”Mun viharyhmiini kuuluvia sairaita nettiherjaajia (se on edelleenkin vuoden 2014 alussa Suomen lain mukaan RIKOS!) ovat mm: Hanna Maria Nordman, Hanna Salminen, Jonna Marika Tavi, Riitta Elisabeth Karranto-Tiensuu, Merja Valimaki, ja tuhansittain muita (90% naisia) ja ryhmia (ns.salaisia viharyhmiani) on lukuisittain netissa.

        Tama tiedoksi oikeille ystavilleni, etta pysykaa erossa yllaolevasta porukasta. He tekevat perattomia ilmiantoja jne. joten pidan vihaajiani myos vaarallisina.

        Nettiherjaajiini lukeutuvat myos patologinen valehtelija Juha Immonen, Joni Virtanen, Thomas Haapman (taysin pahkahullu!) jne. jne.” (Fb 10.9.15)


      • Nettibarbaarit-lynkkaa
        Nettibarbaarit kirjoitti:

        Ja Tunkki raivosi:

        ”Mun viharyhmiini kuuluvia sairaita nettiherjaajia (se on edelleenkin vuoden 2014 alussa Suomen lain mukaan RIKOS!) ovat mm: Hanna Maria Nordman, Hanna Salminen, Jonna Marika Tavi, Riitta Elisabeth Karranto-Tiensuu, Merja Valimaki, ja tuhansittain muita (90% naisia) ja ryhmia (ns.salaisia viharyhmiani) on lukuisittain netissa.

        Tama tiedoksi oikeille ystavilleni, etta pysykaa erossa yllaolevasta porukasta. He tekevat perattomia ilmiantoja jne. joten pidan vihaajiani myos vaarallisina.

        Nettiherjaajiini lukeutuvat myos patologinen valehtelija Juha Immonen, Joni Virtanen, Thomas Haapman (taysin pahkahullu!) jne. jne.” (Fb 10.9.15)

        Tunkki jatkoi: ”siella on paljon todella julmia ja pahoja ihmisia! varokaa heita. mutta nyt on suurempia kysymyksia kuin "Tuksun laittaminen vankilaan", ihan oikeasti: alkaa ottako niita pakolaisia sinne! tai mita sille mahtaa, kun sota tulee jokatapauksessa kuten lukee Raamatussa ihan suoraan.” (Fb 11.9.)


      • US-Intelligence
        Nettibarbaarit-lynkkaa kirjoitti:

        Tunkki jatkoi: ”siella on paljon todella julmia ja pahoja ihmisia! varokaa heita. mutta nyt on suurempia kysymyksia kuin "Tuksun laittaminen vankilaan", ihan oikeasti: alkaa ottako niita pakolaisia sinne! tai mita sille mahtaa, kun sota tulee jokatapauksessa kuten lukee Raamatussa ihan suoraan.” (Fb 11.9.)

        ”Mielenkiintoista, etta sain tiedot Jenkeissa mutta en Suomessa.” (Fb 13.9.)


    • Näätäfrendi

      "Näätiä törkeät kunnianloukkaukset eivät heidän omasta mielestään näytä koskevan, mutta APUA jos minä sanon edes yhden sanan väärin.......!"
      (Tunkki Fb:ssa 5.12.15)

    • Illuminaattinäätä

      Tunkin toivoton taisto Taivahan valtoja vastaan jatkuu...

      • Satukirjoitukset

        Tukiainen kirjoitti Facebookissa 12.1.16:
        "Metropoli on kaikkea muuta kuin moraalisesti tai eettisesti rehellinen yritys ja se on todellakin syyttäjälle edennyt tällä hetkellä. Ei kenestäkään voi kirjoittaa jotain satukirjaa, johon lätkäistään niin paljon valeita kuin sielu sietää ja kansa uskoo, ja Metropolin paskiaisten silmissä dollarinkuvat vain kiiluvat!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe