poliisi ei saa lopareita

kokeiltu

Poliisi ei saa lopareita vaikkein kolleegastaan rikosilmoitusta suostu laatimaakaan ja asia on nähty moneenkin kertaan joten turvat tukkoon hinttarit...en minä voi ei se mulle kuulu jne.selityksiä.no ei niin ei..

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 167-176

      Noinhan se asia on. Voisi yrittää tehdä sen rikosilmoituksen jossain muulla paikkaunaalla jossa rikosilmoituksen kohde on töissä ja äänittää tapahtuma niin että rikosilmoituksen vastaanottamisesta kieltäytyvä poliisi näkee tuon äänityksen, videointi voisi tehota paremmin, ainakin valokuva olisi helppo ottaa. Ellei tuo johtaisi toivotttuun tulokseen niin sitten äänite ja kuva yleiseen jakeluun netissä. Kuva- ja äänimateriaalin voisi lähettää kaikille mahdollisille tiedotusvälineille, sittenhän ainakin näkisi sen mitkä tiedotusvälineet on virkanilkkien talutusnuorassa. Virkarikos vanhenee aikaisintaan viidessä vuodessa joten tuota voisi tehdä uudelleen aina sopivin väliajoin. Tosin pitää varautua myös siihen että jotain asioita muuttuu myös omassa elämässä.

      • Träskända

        Lopeta jo tuo jatkuva valehtelu ja mene jo vihdoin hoitoon. Uskot kaiken roskan mitä palstalla kirjotellaan ja kirjoitat sitä itse lisää.
        Joka ikisellä poliisiasemalla on päivystäjän lisäksi paikalla myös päällystöä. Jos päivystäjä ilmoittaisi, ettei hän suostu kirjaamaan rikosilmoitusta toisesta poliisista, niin päällystöön kuuluva poliisi tulee paikalle heti, jos sitä vain vaaditaan, tai päivystäjä soittaa hänet itse paikalle. Päällystöön kuuluva päivystäjän esimiehenä määrää päivystäjän ilmoituksen kirjaamaan, tai kirjaa sen itse.
        Rikosilmoituksen kirjaamisesta kieltäytyminen olisi niin karkea virkavirhe, ettei siitä ilman rangaistusta ja viran vapisemista selviä.


      • 167-176
        Träskända kirjoitti:

        Lopeta jo tuo jatkuva valehtelu ja mene jo vihdoin hoitoon. Uskot kaiken roskan mitä palstalla kirjotellaan ja kirjoitat sitä itse lisää.
        Joka ikisellä poliisiasemalla on päivystäjän lisäksi paikalla myös päällystöä. Jos päivystäjä ilmoittaisi, ettei hän suostu kirjaamaan rikosilmoitusta toisesta poliisista, niin päällystöön kuuluva poliisi tulee paikalle heti, jos sitä vain vaaditaan, tai päivystäjä soittaa hänet itse paikalle. Päällystöön kuuluva päivystäjän esimiehenä määrää päivystäjän ilmoituksen kirjaamaan, tai kirjaa sen itse.
        Rikosilmoituksen kirjaamisesta kieltäytyminen olisi niin karkea virkavirhe, ettei siitä ilman rangaistusta ja viran vapisemista selviä.

        Sinuako sitten pitäisi uskoa?
        Minä kyllä päätän siitä mihin uskon ja mihin en, vakioidiootin hoitoonhakeutumisohjeissin en ainakaan usko.


      • nhytdfrt
        Träskända kirjoitti:

        Lopeta jo tuo jatkuva valehtelu ja mene jo vihdoin hoitoon. Uskot kaiken roskan mitä palstalla kirjotellaan ja kirjoitat sitä itse lisää.
        Joka ikisellä poliisiasemalla on päivystäjän lisäksi paikalla myös päällystöä. Jos päivystäjä ilmoittaisi, ettei hän suostu kirjaamaan rikosilmoitusta toisesta poliisista, niin päällystöön kuuluva poliisi tulee paikalle heti, jos sitä vain vaaditaan, tai päivystäjä soittaa hänet itse paikalle. Päällystöön kuuluva päivystäjän esimiehenä määrää päivystäjän ilmoituksen kirjaamaan, tai kirjaa sen itse.
        Rikosilmoituksen kirjaamisesta kieltäytyminen olisi niin karkea virkavirhe, ettei siitä ilman rangaistusta ja viran vapisemista selviä.

        Se poliisikoira älähtää, johon kalikka kalahtaa.


    • kauranen

      ompa kummalista..kansalisen pitääkin siis aloittaa polisiaseman päivistyjän kanssa vääntö saadakseen rikosilmoitus kirjatuksi jotta päivistäjä hommaisi esmihensä paikalle..no huh huh..ei kukaan niin hömö ole että tuota neuvoo uskaltais käyttää sehän johtais konfliktiin ja totta kai siinä tapauksessa ilmoitukseen päivistäjästä..yms,ja sitten ne vaikeudet vasta alkaakin...kuten puhdistus elokuvassakin samaa meinikiä se on poliisissakin suoraan venäjän malliin ettei vaan olii punikkeja...

      • Domsby

        Kauranenkin valehtelee niin, että korvat heiluvat. Poliisi on viiden miljoonan suomalaisen tarkkailtavana. Kansalaiset kyttäämällä kyttäävät, jotta pääsivät kantelemaan pienimmästäkin poliisin rikkeestä, kuten tämäkin palsta hyvin selvästi osoittaa.
        Jos kyseinen tarina olisi tosi, niin molemmat iltapäivälehdet revittelisivät lööpeissään useana päivänä poliisin rikosta ja haastattelisivat vuoroon epäonnekasta rikosilmoituksen tekijää, vuoroin hänen sukulaisiaan, naapureitaan ja koulukavereitaan.
        Poliisit kuulevat joka ikinen päivä ihmisiltä, - missä teidän esimiehenne on, tämä ei jää tähän, minulla on vaikutusvaltaisia tuttavia, eikö teillä ole muuta tekemistä ja olet huomenna entinen poliisi.
        Tuhat kertaa yksinkertaisempaa on kirjata rikosilmoitus mikä tahansa, kuin lähteä inttämään idiootin kanssa.


      • karjalasta

        No johan nyt täällä edellinen kirjoitataja avautuu mielenterveys ongelmaisuuttaa ilmentävästä asenteestaan suomen kansalaista kohtaan on hävytöntä ja narsimia tuoda se vielä julki häpeä...etett vaan itsekin tiedä olevasi se ainoa idiootti omassa päässäsi..


      • 20-6
        karjalasta kirjoitti:

        No johan nyt täällä edellinen kirjoitataja avautuu mielenterveys ongelmaisuuttaa ilmentävästä asenteestaan suomen kansalaista kohtaan on hävytöntä ja narsimia tuoda se vielä julki häpeä...etett vaan itsekin tiedä olevasi se ainoa idiootti omassa päässäsi..

        Mahtavaa.


    • kgp

      Poliisi porukka on kuin sovijet punikki poppoo stalin kätyreitä ja kansa aina väärässä kuten näkyy tänkin palstan vastauksista komennteista voitavan päätellä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe