Mikä on kohtuullinen vaatimus ja mikä nirsoilua?

siirappia

Mikä mielestäsi on kohtuullisen vaatimuksen ja nirsoilun ero? Missä vaiheessa voi valintakriteereistä alkaa käyttää nimeä nirsoilu?

69

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.se.menee

      Mies on nirso, jos mies haluaa naisen olevan:
      - On hoikka tai normaalipainoinen. Miehet ovat täysiä sikoja!

      Nainen on kohtuullinen, jos nainen haluaa miehen olevan:
      -Olla lihaksikas
      -Tehdä ruumiillista työtä
      -Olla sivistynyt
      -Olla sosiaalinen
      -Olla vahva ja kova
      -Osata itkeä
      -Omata vahvat ja isot kädet
      -Olla yli 185 cm
      -Pukeutua siististi, muttei liian siististi
      -Osata korjata asioista
      -Osata puhua
      -Osata olla hiljaa
      -Olla romanttinen
      -Ei saa olla liian romanttinen
      -Olla korkeasti koulutettu
      -Olla esim. sähköinsinööri tai muu käytännön ammatin osaaja
      -Olla ulkomaalainen
      -Olla kunnollinen ja rehellinen
      -Olla ns. paha poika

      • siirappia

        saisko sitten ihan asiallisia vastauksiakin kun nämä kuluneet vitsit on jo kuultu


      • kilttiatm

        Tuossahan tulikin jo kaikki oleellinen paitsi että pitää olla yli 170 cm mies vähintään siiss 180 cm. Alle 170 cm miehet ei ole hyviä miehiä naisille.
        Itse haluaisin savuttoman naisen, alle 170 cm, mukavan kiva luonne.


      • ExPUA
        siirappia kirjoitti:

        saisko sitten ihan asiallisia vastauksiakin kun nämä kuluneet vitsit on jo kuultu

        Tyypillinen nainen: vain sinua miellyttävät vastaukset sallitaan.

        Mikä tuossa ei muka ollut totta? Naiset ovat hypergameja ja pelaavat kaksin standardein.


      • omakiinnostus
        ExPUA kirjoitti:

        Tyypillinen nainen: vain sinua miellyttävät vastaukset sallitaan.

        Mikä tuossa ei muka ollut totta? Naiset ovat hypergameja ja pelaavat kaksin standardein.

        Ätmien hypergamia on selvää kaikille muille kuin ätmeille itselleen. :D 30 -ätmin tasolla on esim. ylipainoinen yh-nainen.

        Nirsoilu alkaa siitä, kun yksinäisyys haittaa elämää. Jos haluat puolison, laske standardeja tai kehity - jos et halua, elä onnellisena ja odottele sopivaa. Naiset tekee jälkimmäistä, miehet valittaa palstalla.


      • ExPUA
        omakiinnostus kirjoitti:

        Ätmien hypergamia on selvää kaikille muille kuin ätmeille itselleen. :D 30 -ätmin tasolla on esim. ylipainoinen yh-nainen.

        Nirsoilu alkaa siitä, kun yksinäisyys haittaa elämää. Jos haluat puolison, laske standardeja tai kehity - jos et halua, elä onnellisena ja odottele sopivaa. Naiset tekee jälkimmäistä, miehet valittaa palstalla.

        Henkilö joka puhuu ätmien yhteydessä hypergamiasta, on tyhmä tai nainen. Tai molempia.

        Naiset ovat hypergamisia, ja koska naiset valitsevat, ovat miehet heidän valintojensa seurauksena joko tasoa ATM, KTM tai YTM.


      • ExPUA
        ExPUA kirjoitti:

        Henkilö joka puhuu ätmien yhteydessä hypergamiasta, on tyhmä tai nainen. Tai molempia.

        Naiset ovat hypergamisia, ja koska naiset valitsevat, ovat miehet heidän valintojensa seurauksena joko tasoa ATM, KTM tai YTM.

        Lisäksi lihava YH hakee miesmallia, vaikka ei ole edes normaalikroppaisen atmin tasolla itse, sellaiset naiset ovat HC-atneja Lisäksi vain naiset nirsoilevat, koska heidän halveksuttavan hypergamiansa vuoksi, miehet naivat tasoaan alempana olevia naisia.

        Ja muutenkin tuo oli täyttä paskapuhetta, eli projisointia tyyliin "itte ootte hypergamisia ja nirsoja".


      • hahahahaaaa

        Se on oma markkina-arvo, millaisilta saa kiinnostusta. Muu on itsepetosta.

        Mut kuten tällä palstalla näkee, moni tykkää elää itsepetoksessa ja netissä sen sijaan että esim. hankkis ihmissuhteita joissa on vaikka sitä seksiä.

        Oikeessa elämässä muuten selviäis, et moni yh hakee kivaa miestä panoseuraksi. Ulkonäöllä vähemmän väliä kuin asenteella, eli pitää ymmärtää yh:n elämäntilanne, ei saa olla liian lapsi itse, kun yh:lla on jo niitä lapsia ja ymmärtää että seksiä vaan ollaan hakemassa, ei suurta rakkautta. Monet seksistä pitävät miehet pitää just yh:ita parhaimpina naisina. :)

        Kokeilepa vastata asiaan muulla kuin henkilöhyökkäyksellä takaisin. ;D


      • ExPUA
        hahahahaaaa kirjoitti:

        Se on oma markkina-arvo, millaisilta saa kiinnostusta. Muu on itsepetosta.

        Mut kuten tällä palstalla näkee, moni tykkää elää itsepetoksessa ja netissä sen sijaan että esim. hankkis ihmissuhteita joissa on vaikka sitä seksiä.

        Oikeessa elämässä muuten selviäis, et moni yh hakee kivaa miestä panoseuraksi. Ulkonäöllä vähemmän väliä kuin asenteella, eli pitää ymmärtää yh:n elämäntilanne, ei saa olla liian lapsi itse, kun yh:lla on jo niitä lapsia ja ymmärtää että seksiä vaan ollaan hakemassa, ei suurta rakkautta. Monet seksistä pitävät miehet pitää just yh:ita parhaimpina naisina. :)

        Kokeilepa vastata asiaan muulla kuin henkilöhyökkäyksellä takaisin. ;D

        Naisella ei ole varaa sanoa mitään henkilöhyökkäyksistä. Samoin MA:n ja muodostumisen selitin jo.

        Entä mitä yrität sanoa YH-naisista, sitä ne ovat lutkia, jotka kelpaavat vain seksiin? Siinäkin on se pulma verrattuna keskivertolutkaan, että niiden pillu on kohtuuttoman iso ja taipumus antaa ilman suojausta on nähtävissä äpäröiden lukumäärässä. Se on siis täten HC-ATN, eli sen pitäisi maksaa jopa ätmille.


      • kukintekeevalintansa
        ExPUA kirjoitti:

        Naisella ei ole varaa sanoa mitään henkilöhyökkäyksistä. Samoin MA:n ja muodostumisen selitin jo.

        Entä mitä yrität sanoa YH-naisista, sitä ne ovat lutkia, jotka kelpaavat vain seksiin? Siinäkin on se pulma verrattuna keskivertolutkaan, että niiden pillu on kohtuuttoman iso ja taipumus antaa ilman suojausta on nähtävissä äpäröiden lukumäärässä. Se on siis täten HC-ATN, eli sen pitäisi maksaa jopa ätmille.

        Saahan sitä kaikkea trollailla maailman tappiin. Mutta todellisuus markkinoilla on se, että sun arvo on se miten paljon muut ovat susta kiinnostuneita. Jos vain yh:t ovat, niin sitten yh:t ovat sun tasolla. Jos kukaan ei ole, niin sitten oot kaikkien tasojen alapuolella tai et oo osannut hakeutua oikeille markkinoille. Mikä on monen ätmin laita.

        Yleensähän yh:t saavat helpolla miestä, koska miehet tietää, että niiltä saa helposti. Irtopanomarkkinoilla yh:t on ätmejä paljon korkeammalla, koska ätmit ei uskalla mitään irtopanoja harrastaa (pelkäävät naisia, tauteja, seksiä, ylipäätään kaikkea mitä ei tapahdu vain omassa mielikuvituksessa). Jos joku yh sattuukin iskemään ätmiin silmänsä, ätmi perääntyy vaistonvaraisesti paikalta. Sitten huutaa kauhuissaan täällä, että kaikki naiset on lutkia.

        Monet naiset ja miehet pitää seksistä. Hyvä että löytävät toisensa. Se ei ole ätmieltä pois, jos pelkäävät seksiä niin että eivät sitä oikeiden ihmisten kanssa halua harrastaa.


      • ExPUA
        kukintekeevalintansa kirjoitti:

        Saahan sitä kaikkea trollailla maailman tappiin. Mutta todellisuus markkinoilla on se, että sun arvo on se miten paljon muut ovat susta kiinnostuneita. Jos vain yh:t ovat, niin sitten yh:t ovat sun tasolla. Jos kukaan ei ole, niin sitten oot kaikkien tasojen alapuolella tai et oo osannut hakeutua oikeille markkinoille. Mikä on monen ätmin laita.

        Yleensähän yh:t saavat helpolla miestä, koska miehet tietää, että niiltä saa helposti. Irtopanomarkkinoilla yh:t on ätmejä paljon korkeammalla, koska ätmit ei uskalla mitään irtopanoja harrastaa (pelkäävät naisia, tauteja, seksiä, ylipäätään kaikkea mitä ei tapahdu vain omassa mielikuvituksessa). Jos joku yh sattuukin iskemään ätmiin silmänsä, ätmi perääntyy vaistonvaraisesti paikalta. Sitten huutaa kauhuissaan täällä, että kaikki naiset on lutkia.

        Monet naiset ja miehet pitää seksistä. Hyvä että löytävät toisensa. Se ei ole ätmieltä pois, jos pelkäävät seksiä niin että eivät sitä oikeiden ihmisten kanssa halua harrastaa.

        Eihän ole. Selitin jo miksi YH:t ovat hc-tason atneja. Samoin, koska naiset ovat hypergamisia, mies josta he kiinnostuvat on heitä tasokkaampi. Aina.

        ATM taas ei peräydy, vaan joutuu seksuaalisen syrjinnän kohteeksi koska hänen tasoisensa nainen kyttää ketmiä.


    • AttilaTheHun

      Mielestäni on kohtuullista vaatia sellaisia ominaisuuksia joita pystyy tarjoamaan myös toiselle.

      • 717171

        Hyvin sanottu :) Esim. Urheilijalle urheilija, sosiaaliselle sosiaalinen... Tosin joitakin kriteereitä voi laittaa vain toiselle sukupuolelle, nainen voi vaikka haluta että mies herättää turvallisuuden tunteen ja mies haluta että nainen on siro...


      • Entä jos haluaisi esim. työttömän mutta silti raittiin naisen, koska itse on työtön mutta raitis mies, mutta tuollaista naista ei ole?

        Ja koska itse on hoikka mies, lienee kohtuullista vaatia naiseltakin hoikkuutta?

        Ulkonäöllisestikin minulle varmaan kelpaisi oman itseni naispuolinen versio, jos sellaisen ulkonäköä nyt kuvittelemaan edes pystyy.


      • M1978 kirjoitti:

        Entä jos haluaisi esim. työttömän mutta silti raittiin naisen, koska itse on työtön mutta raitis mies, mutta tuollaista naista ei ole?

        Ja koska itse on hoikka mies, lienee kohtuullista vaatia naiseltakin hoikkuutta?

        Ulkonäöllisestikin minulle varmaan kelpaisi oman itseni naispuolinen versio, jos sellaisen ulkonäköä nyt kuvittelemaan edes pystyy.

        Silloin kannattaa etsiä, kunnes löytää työttömän, raittiin, hoikan naisen, joka on kiinnostunut työttömästä, raittiista, hoikasta miehestä.

        Ihan satavarmasti maapallolta löytyy vaikka kuinka paljon sellaisia naisia. Kotoa ne harvemmin tulevat hakemaan.


      • AttilaTheHun
        M1978 kirjoitti:

        Entä jos haluaisi esim. työttömän mutta silti raittiin naisen, koska itse on työtön mutta raitis mies, mutta tuollaista naista ei ole?

        Ja koska itse on hoikka mies, lienee kohtuullista vaatia naiseltakin hoikkuutta?

        Ulkonäöllisestikin minulle varmaan kelpaisi oman itseni naispuolinen versio, jos sellaisen ulkonäköä nyt kuvittelemaan edes pystyy.

        Periaatteessa kyllä. Jokainen voi itse päättää mihin kannattaa vetää rajan pariutumisessa, mutta useimmiten joudutaan tinkimään tietyissä ominaisuuksissa. Itse en ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita, mutta ymmärrän kyllä että rajaisin todella monta hyvää naisvaihtoehtoa, jos vaatisin samaa naiselta. Sen sijaan voin ihan hyvin vaatia naiselta esim. savuttomuutta, raittiutta ja terveellisiä elämäntapoja, koska ne ovat minulle tärkeitä asioita ja pystyt myös tarjoamaan naiselle samaa. Tuollaisia naisia olen myös löytänyt.

        Hoikka nainen on kauneusihanne jota ei vastaa hoikka mies vaan lihaksikas mies. Hoikkaa miestä vastaa enemmänkin lihava nainen, koska hoikkuus miehellä ei ole kauhean haluttu ominaisuus kuten lihavuus ei ole naisella.


      • M1978 kirjoitti:

        Entä jos haluaisi esim. työttömän mutta silti raittiin naisen, koska itse on työtön mutta raitis mies, mutta tuollaista naista ei ole?

        Ja koska itse on hoikka mies, lienee kohtuullista vaatia naiseltakin hoikkuutta?

        Ulkonäöllisestikin minulle varmaan kelpaisi oman itseni naispuolinen versio, jos sellaisen ulkonäköä nyt kuvittelemaan edes pystyy.

        Jos raittiudella ei tarkoiteta välttämättä absolutismia, vaan sitä että juhlatilaisuuksissa saattaa ottaa vähän, niin varmasti löytyy tuollaisia naisia. Tuo työttömyys vaatimuksena on kyllä hiukan outo, sillä eivätköhän useimmat työttömät kuitenkin pyri sitä työtä löytämään. En minä ainakaan aio luvata kenellekään pysyväni työttömänä.


      • 1212
        AttilaTheHun kirjoitti:

        Periaatteessa kyllä. Jokainen voi itse päättää mihin kannattaa vetää rajan pariutumisessa, mutta useimmiten joudutaan tinkimään tietyissä ominaisuuksissa. Itse en ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita, mutta ymmärrän kyllä että rajaisin todella monta hyvää naisvaihtoehtoa, jos vaatisin samaa naiselta. Sen sijaan voin ihan hyvin vaatia naiselta esim. savuttomuutta, raittiutta ja terveellisiä elämäntapoja, koska ne ovat minulle tärkeitä asioita ja pystyt myös tarjoamaan naiselle samaa. Tuollaisia naisia olen myös löytänyt.

        Hoikka nainen on kauneusihanne jota ei vastaa hoikka mies vaan lihaksikas mies. Hoikkaa miestä vastaa enemmänkin lihava nainen, koska hoikkuus miehellä ei ole kauhean haluttu ominaisuus kuten lihavuus ei ole naisella.

        Paitsi että lihava nainen haluaa ison miehen tunteakseen itsensä pieneksi. Ts. ulkonäöllisesti atleettista miestä vastaa hoikka nainen, lihavaa miestä lihava nainen, ja hoikkaa miestä vastaa selibaatti koska tietysti pieni nainen haluaa ison ja mieluiten atleettisen miehen tunteakseen itsensä turvatuksi.

        Eikä ulkonäkö välttämättä riitä. Nainen voi olla ulkonäöllisesti miestä parempi mutta miehellä tulee olla enemmän statusta. Kauneimmat naiset pariutuvat enemmänkin menestyneimpien kuin komeimpien miesten kanssa.


      • stellaria81 kirjoitti:

        Jos raittiudella ei tarkoiteta välttämättä absolutismia, vaan sitä että juhlatilaisuuksissa saattaa ottaa vähän, niin varmasti löytyy tuollaisia naisia. Tuo työttömyys vaatimuksena on kyllä hiukan outo, sillä eivätköhän useimmat työttömät kuitenkin pyri sitä työtä löytämään. En minä ainakaan aio luvata kenellekään pysyväni työttömänä.

        Tarkoitankin sitä, että minä pysyn työttömänä. Ajattelin että siksi ehkä olisi loogista ajatella, että naisenkin pitäisi olla työtön koska työssäkäyvälle naiselle ei usein ei ainakaan työtön mies kelpaa.

        Asun tosin maalla, mutta tältä palstalta saa toisinaan lukea, että ainakaan jotkut kaupungissa asuvat naiset eivät pysty edes käsittämään, että joku on työtön.


      • 1212 kirjoitti:

        Paitsi että lihava nainen haluaa ison miehen tunteakseen itsensä pieneksi. Ts. ulkonäöllisesti atleettista miestä vastaa hoikka nainen, lihavaa miestä lihava nainen, ja hoikkaa miestä vastaa selibaatti koska tietysti pieni nainen haluaa ison ja mieluiten atleettisen miehen tunteakseen itsensä turvatuksi.

        Eikä ulkonäkö välttämättä riitä. Nainen voi olla ulkonäöllisesti miestä parempi mutta miehellä tulee olla enemmän statusta. Kauneimmat naiset pariutuvat enemmänkin menestyneimpien kuin komeimpien miesten kanssa.

        Tuo onkin epäloogista, että jos kuvitellaan että hoikkaa naista vastaa atleettinen mies. Noinhan se ei ole: jos se hoikka nainen olisi mies, hän olisi silloinkin hoikka eikä atleettinen. Hoikka voi olla aineenvaihdunnallisistakin syistä (itse olen sellainen joka ei vain liho vaikka söisi mitä vain), kun taas atleettisuus vaatii fyysistä rasitusta.


      • M1978 kirjoitti:

        Tarkoitankin sitä, että minä pysyn työttömänä. Ajattelin että siksi ehkä olisi loogista ajatella, että naisenkin pitäisi olla työtön koska työssäkäyvälle naiselle ei usein ei ainakaan työtön mies kelpaa.

        Asun tosin maalla, mutta tältä palstalta saa toisinaan lukea, että ainakaan jotkut kaupungissa asuvat naiset eivät pysty edes käsittämään, että joku on työtön.

        Ja kyllähän minäkin voisin olla töissä jos en olisi masentunut ja jos ammatinvalinnan suunnittelu ei olisi mennyt umpikujaan jo vuosia sitten. Mikään ei ole ikinä aidosti kiinnostanut.

        Ei siis ole koulutusta eikä kiinnostusta mihinkään eikä kunnossa olevaa mielenterveyttä, silloin ei oikein ole otollista ainesta työmarkkinoille.


    • Suomilortto23v

      Miehen täytyy olla pitkä ja tumma sekä hänellä pitää olla iso kulli. Ei pitäisi olla niin vaikeaa olla tuota kaikkea!!! :ooo

      • loottaus

        Tuollaisia löytyy joka ilta Helsingin asemalta. Siitä vaan valkkaamaan.


    • 52352532

      Saahan sitä vaatia vaikka kuuta taivaalta, mutta turha sitten itkeä, jos ei sitä saa.

      • kuuspluskasi

        Juuri näin. Se on kohtuullista mikä voi toteutua.


    • Ei ole olemassakaan kohtuullisia vaatimuksia. En pysty vaatimaan muita ihmisiä olemaan sellaisia kuin itse haluaisin ;)

      No, ymmärrän kai mitä kysymyksellä ajettiin takaa, tuo vain kuulostaa niin hullulta esittää asia ikään kuin ihminen voisi asettaa toisille ihmisille vaatimuksia. Eli vastaan kääntäen: kohtuuttomia _kriteereitä_ ei ole olemassakaan. Kenenkään ei ole pakko ihastua, rakastua ja solmia parisuhdetta. Jos tietää vaikka kokemuksesta, että vain ja ainoastaan sellainen mies sytyttää, jolla on vasen silmä sininen ja oikea ruskea, niin jokaisella on lupa elää vaikka loppuelämänsä kiinnostumatta kenestäkään muusta.

      En jaksa edes aloittaa kertomaan, mitä ajattelen ilmaisuista "tämän tyyppiselle naiselle kuuluu tämän tyyppinen mies". Ei kenellekään liioin kuulu yhtään mitään.

      Jokainen on vapaa tekemään parhaansa herättääkseen kiinnostavan ihmisen mielenkiinnon, ja jokainen on vapaa olemaan kiinnostumatta, jos toinen ei sitä herätä.

      • siirappia

        Totta puhut Helka. Minua vaan kiinnostaa kun joskus tällä palstalla puhellaan, että ei kelpaa kuka vaan, ja sitten heitellään toiseessa yhteydessä että jotkut on liian nirsoja, niin missä vaiheessa toisten vaatimukset on perusteltuja ja missä vaiheessa jotkut on nirsoja. Siihen sinä vastasitkin jo hyvin.


      • enmävaanjaksais

        Ihanaa Helka, että jaksat noin 100. kerran selittää henkisesti/sosiaalisesti satumaailmaan jääneille vanhoillepojille ihmissuhteiden perusasioita.


      • enmävaanjaksais kirjoitti:

        Ihanaa Helka, että jaksat noin 100. kerran selittää henkisesti/sosiaalisesti satumaailmaan jääneille vanhoillepojille ihmissuhteiden perusasioita.

        "henkisesti/sosiaalisesti satumaailmaan jääneille vanhoillepojille"

        Ihanaa että et osaa keskustella asiallisesti, mutta kuitenkin sujuvasti osaat nimitellä muita.


      • "Ei ole olemassakaan kohtuullisia vaatimuksia. En pysty vaatimaan muita ihmisiä olemaan sellaisia kuin itse haluaisin ;)"

        Eli sinullakin on vain kohtuuttomia vaatimuksia. Naisten hypergamia toteutuu sinunkin osallasi.

        "No, ymmärrän kai mitä kysymyksellä ajettiin takaa, tuo vain kuulostaa niin hullulta esittää asia ikään kuin ihminen voisi asettaa toisille ihmisille vaatimuksia."

        Miksi naiset sitten vaativat miehiltä niin paljon siihen nähden mitä itse olevat?

        "Eli vastaan kääntäen: kohtuuttomia _kriteereitä_ ei ole olemassakaan."

        Kyllä on. Jos kriteereinä on tasokkaampi mitä itse on ja en takia jää yksin, niin silloin kriteerit ovat kohtuuttomia. Jos taas vaatii sen tasoista mitä itse on ja jää silti yksin, niin kriteerit eivät ole kohtuuttomia.

        "Kenenkään ei ole pakko ihastua, rakastua ja solmia parisuhdetta. Jos tietää vaikka kokemuksesta, että vain ja ainoastaan sellainen mies sytyttää, jolla on vasen silmä sininen ja oikea ruskea, niin jokaisella on lupa elää vaikka loppuelämänsä kiinnostumatta kenestäkään muusta."

        Tosi fiksua juttua. Naisten suusta kuultuna: "olen mielummin yksin kun ei riittävän hyvä miestä löydy". Ei naiselle tietysti kiellettyä ole olla yksin jos ei saman tasoinen mies kelpaa.

        "En jaksa edes aloittaa kertomaan, mitä ajattelen ilmaisuista "tämän tyyppiselle naiselle kuuluu tämän tyyppinen mies". Ei kenellekään liioin kuulu yhtään mitään."

        Eikö sinullekan kuulunut se mies jonka kanssa lapsesi teit?

        "Jokainen on vapaa tekemään parhaansa herättääkseen kiinnostavan ihmisen mielenkiinnon, ja jokainen on vapaa olemaan kiinnostumatta, jos toinen ei sitä herätä."

        Eli jokainen nainen on vapaa olemaan nirso.


      • Sitäsaamitätilaa
        super-atm kirjoitti:

        "henkisesti/sosiaalisesti satumaailmaan jääneille vanhoillepojille"

        Ihanaa että et osaa keskustella asiallisesti, mutta kuitenkin sujuvasti osaat nimitellä muita.

        Eipä tuollaisia lutkittelevia kakaroita huvita silkkihansikkain kohdella. Livenä moiset paskanpuhujat saisivat vieläkin kovempaa kurmotusta. :D


      • Sitäsaamitätilaa kirjoitti:

        Eipä tuollaisia lutkittelevia kakaroita huvita silkkihansikkain kohdella. Livenä moiset paskanpuhujat saisivat vieläkin kovempaa kurmotusta. :D

        No onpas taas kovaa uhoamista :)

        "Livenä moiset paskanpuhujat saisivat vieläkin kovempaa kurmotusta. :D"

        Keneltä ja miten?


      • ExPUA
        super-atm kirjoitti:

        No onpas taas kovaa uhoamista :)

        "Livenä moiset paskanpuhujat saisivat vieläkin kovempaa kurmotusta. :D"

        Keneltä ja miten?

        Itsenäiseltä ja vahvalta naiselta, joka ei kestä kuulla puhuttavan itsestään tai kaltaisistaan naisista niiden oikeilla nimillä.


      • ExPUA kirjoitti:

        Itsenäiseltä ja vahvalta naiselta, joka ei kestä kuulla puhuttavan itsestään tai kaltaisistaan naisista niiden oikeilla nimillä.

        Pelottavaa :)

        Itse asiassa palstan ulkopuolella en naisilta juuri koskaan mitään "kurmotusta" saa. Henkilöhyökkäys kasvotusten vaatii kuitenkin naiselta huomattavasti enemmän uskallusta kuin täällä. Joten taitaa jäädä kurmotukset naisten osalta tälle palstalle. Ehkä he jossain feministien naistenilloissa sitten kiihdyttävät miesvihan valloilleen ja ovat niin vahvaa naista.


    • h6uy5ty6yy5y

      Ihan sama kuinka korkea taso on jos sen pystyy saamaan. Mutta nirsoilu on sitä jollei normaali kelpaa.

    • Nirsoilu

      Kohtuulliset vaatimukset:etsit toista ihmistä kumppaniksi. Ymmärrät, että ihminen ei ole täydellinen. Otat vastuun omasta elämästäsi ja odotat että toinenkin ottaa omastaan.

      Nirsoilu:et ota (kunnolla) vastuuta elämästäsi. Kuvittelet muiden olevan olemassa vain sinun tarpeiden tyydyttämistä ja itsetuntosi pönkittämistä varten. Vaadit paljon muilta ihmisiltä.

      • ihanovatlapsia

        Tääkin on ihan älyttömän hyvä kommentti. Monilta täällä kirjoittavilta miehiltä on vastuu omasta elämästä (varsinkin tunne-elämästä) ihan hukassa.


      • Tässä on kyllä ihan hyvin kiteytettynä nirsouden ja kohtuullisuuden ydin. Voipi itse kukanenkin tämän perusteella miettiä sitä omaa nirsouden tasoaan.


      • PahaAkka

        Tämä oli ihan loistavasti sanottu! Juuri näin se on.


      • ihanovatlapsia kirjoitti:

        Tääkin on ihan älyttömän hyvä kommentti. Monilta täällä kirjoittavilta miehiltä on vastuu omasta elämästä (varsinkin tunne-elämästä) ihan hukassa.

        Perustele.


      • kdnovnwk
        super-atm kirjoitti:

        Perustele.

        Hirvee molotus päivästä toiseen miten kaikki oma paha olo on naisten syytä. Vastuu omasta elämästään ja hyvinvoinnistaan ihan hukassa. Oletetaan, että nainen olis joku äiti, joka laittais miehen (tunne)elämän kuntoon. Käytännössä moinen henkinen kehttymättömyys (esim. kyky tunnistaa omia tunteitaan, suhtatutua niihin aikuisesti) on se syy, mikä viimeistään karkoittaa fiksut naiset.


      • kdnovnwk kirjoitti:

        Hirvee molotus päivästä toiseen miten kaikki oma paha olo on naisten syytä. Vastuu omasta elämästään ja hyvinvoinnistaan ihan hukassa. Oletetaan, että nainen olis joku äiti, joka laittais miehen (tunne)elämän kuntoon. Käytännössä moinen henkinen kehttymättömyys (esim. kyky tunnistaa omia tunteitaan, suhtatutua niihin aikuisesti) on se syy, mikä viimeistään karkoittaa fiksut naiset.

        "Hirvee molotus päivästä toiseen miten kaikki oma paha olo on naisten syytä." 1. Älä valehtele.

        En ole kertaakaan väittänyt että kaikki paha olo olisi naisten syytä. 1. Älä valehtele.

        "Vastuu omasta elämästään ja hyvinvoinnistaan ihan hukassa." 2. Älä valehtele.

        Ei ole.

        "Oletetaan, että nainen olis joku äiti, joka laittais miehen (tunne)elämän kuntoon." 3. Älä valehtele"

        En ole tuollaistakaan olettanut.

        "Käytännössä moinen henkinen kehttymättömyys (esim. kyky tunnistaa omia tunteitaan, suhtatutua niihin aikuisesti) on se syy, mikä viimeistään karkoittaa fiksut naiset." 4. Älä valehtele.

        Jos olen asioista kanssasi eri mieltä, niin se ei tarkoita että olisin henkisesti kehittymätön, vaikka niin väitätkin.


    • Hulluakka

      Miksi ihmeessä ei voi olla vaatimuksia pituudesta?? Tuskin pitkä nainen haluaa mitään kainalokeppiä itselleen. Itse en ole pitkä vaan noin 165cm, mutta olisi kivaa kun mies olisi edes 10cm pidempi. Olen myös ihan normaalipainoinen, mutta en halua mitään ylilaihaa kukkakeppiä etten ala tuntea itseäni isokokoiseksi. Ja mitä sukupuolielimien kokoon tulee....aika huvittavaa jos joku esittää niistäkin vaatimuksia. Itse en ainakaan kaipaa mitään isomunaista ukkoa isolla egolla hajoittamaan paikkojani :D

      • 1212

        Kannattaisi tehdä tuolle itsetunto-ongelmalle jotain. Aika huolestuttavaa jos tarvitset isomman miehen ettet tuntisi itseäsi isokokoiseksi.

        Vai miltä kuulostaisi jos mies sanoisi haluavansa pienen ja siron naisen koska hänen miehinen itsetuntonsa kärsisi jos hän tuntisi itsensä fyysisesti heikoksi naisen rinnalla? Olisiko tämä seksikästä?


      • ihanNormaalia
        1212 kirjoitti:

        Kannattaisi tehdä tuolle itsetunto-ongelmalle jotain. Aika huolestuttavaa jos tarvitset isomman miehen ettet tuntisi itseäsi isokokoiseksi.

        Vai miltä kuulostaisi jos mies sanoisi haluavansa pienen ja siron naisen koska hänen miehinen itsetuntonsa kärsisi jos hän tuntisi itsensä fyysisesti heikoksi naisen rinnalla? Olisiko tämä seksikästä?

        Pienillä miehillä on vakavia itsetunto-ongelmia, jos nainen on lähes yhtä pitkä. Korkokengät jalassa pienikin nainen on pidempi kuin 170 cm armeija-aikoinaan ollut 40-vuotias mies.
        Olen treffaillut paria fyysesti minua heikompaa miestä, ja kumpaakin otti kovasti luonnon päälle kyseinen asia. Enkä ole edes iso, 58 kg ja 162 cm. Ei voi mitään, ei ole lyhyet ja heikot miehet seksikkäitä tuon vuoksi. He todellakin etsivät sellaisia 150 cm pitkiä ja 45 kiloisia tyttöjä, kun eivät jaksa käydä tarpeeksi kuntosalilla.


      • Hulluakka
        1212 kirjoitti:

        Kannattaisi tehdä tuolle itsetunto-ongelmalle jotain. Aika huolestuttavaa jos tarvitset isomman miehen ettet tuntisi itseäsi isokokoiseksi.

        Vai miltä kuulostaisi jos mies sanoisi haluavansa pienen ja siron naisen koska hänen miehinen itsetuntonsa kärsisi jos hän tuntisi itsensä fyysisesti heikoksi naisen rinnalla? Olisiko tämä seksikästä?

        Voi kuule ei ole itsetunto mitenkään vajaa, ei vaan ole kiva sellainen tunne, että seurustelee keskenkasvuisen kakaran kanssa. On kiva olla ison miehen kainalossa eikä toisin päin. Ilmeisesti olet itse pätkämies, kun noin otti hermoon. Vaikka eipä siinä mitään, on kuulemma pienillä miehillä isot vehkeet. Tosin minä en niin perusta vehkeen koosta.


      • 1212
        Hulluakka kirjoitti:

        Voi kuule ei ole itsetunto mitenkään vajaa, ei vaan ole kiva sellainen tunne, että seurustelee keskenkasvuisen kakaran kanssa. On kiva olla ison miehen kainalossa eikä toisin päin. Ilmeisesti olet itse pätkämies, kun noin otti hermoon. Vaikka eipä siinä mitään, on kuulemma pienillä miehillä isot vehkeet. Tosin minä en niin perusta vehkeen koosta.

        Olen aika tavallisen kokoinen. En vain haluaisi seurustella ihmisen kanssa joka tarvitsee X kokoisen tai muotoisen miehen tunteakseen itsensä joksikin. Sellainen kertoo heikosta itsetunnosta ja tarpeesta elää toisen ihmisen kautta.


    • IkisM

      Mielestäni on kohtuullista odottaa naiselta:

      - 50-lukulaisia arvoja
      - lapsettomuutta
      - ei-kirjavaa seksihistoriaa, max. 5 aiempaa miestä
      - hoikkuutta tai vähintäänkin normaalivartaloisuutta
      - miellyttävää luonnetta

      Vaikka nuo tänä päivänä olisivatkin harvinaisuutta on ne joskus olleet normeja ja niin niiden pitäisi olla tänäkin päivänä, miksi muka tyytyisin vähempään?

      • Onko joku kehottanut tyytymään vähempään? Ihan satavarmasti sinullekin maapallolta löytyy nainen, joka täyttää toiveesi.


      • 50luku

        tarkennatko mitä tarkoitat 50-luvun arvoilla.


      • IkisM
        50luku kirjoitti:

        tarkennatko mitä tarkoitat 50-luvun arvoilla.

        Miten sen nyt sanoisi, lyhyesti vaikka niin että nainen on ylpeä naiseudestaan eikä tee jokaisesta asiasta kilpailua miehen kanssa siksi kun on mielestään "vain" nainen koska mies kunnioittaa/arvostaa häntä juuri niiden naisellisten ominaisuuksien vuoksi.


      • ExPUA
        IkisM kirjoitti:

        Miten sen nyt sanoisi, lyhyesti vaikka niin että nainen on ylpeä naiseudestaan eikä tee jokaisesta asiasta kilpailua miehen kanssa siksi kun on mielestään "vain" nainen koska mies kunnioittaa/arvostaa häntä juuri niiden naisellisten ominaisuuksien vuoksi.

        Tämä! Oikeastaan muunlaiset naiset ovat täysin kelvottomia suhteeseen, sillä et voi olla samaan aikaan miehen partneri ja kilpailija. Miksi naiset eivät tajua tuota?


      • hoopoa

        Ei taas tajuta parisuhteesta mitään. Ei parisuhteessa ole mitään kilpailua mistään asiasta miehen ja naisen välillä.


      • IkisM
        hoopoa kirjoitti:

        Ei taas tajuta parisuhteesta mitään. Ei parisuhteessa ole mitään kilpailua mistään asiasta miehen ja naisen välillä.

        Eikö muka? 50-luvullahan ei tosiaan ollut mitään turhaa vääntöä, mies teki miehelle sopivat työt taloudessa ja nainen teki naiselle sopivat, kumpikin kykyjensä ja taitojensa mukaan ja osa varmaan tehtiin yhdessä sen kummemmin laskematta tekemisiä. Nykyään kun ihmisten juttuja kuuntelee niin hirveän tarkkaan tunnutaan laskettavan että mitä kuuluu kenellekin. Kun nainen on päivän kotona hoitanut lapsia (=surfannut netissä) pitää miehn töistä tultua tehdä ne ja ne askareet kun naisen pitää saada levätä raskaan päivän jälkeen. Tiedän miehiä jotka kantaa päävastuun ruuanlaitosta, siivoavat aina vähintäänkin puolet koska nainen niin vaatii, laittaa lapset nukkumaan joka ilta jne. koska nainen on keksinyt vaatia sellaista järjestelyä tasa-arvon nimissä ja kun hänellä on niin raskasta päivällä, ihme että ehtivät facea päivitttämään kaiken kiireen keskellä.


      • hoopoa

        Tuskin otoksesi kovin laaja on, muutama pari, jotka eivät osaa olla parisuhteessa. Parisuhde toimii hyvin kun kumpikin tekee kaiken mitä pystyy ja jaksaa toistensa eteen. En edes ymmärrä sanaa kilpailu puhuttaessa parisuhteesta. Ei voi olla kilpailua, sillä parisuhteessa ja perheessä ollaan yksikkö, eikä yksikkö voi kilpailla itseään vastaan.
        Hirveitä pelkoja ja epäluulontunteita ja aivan turhaan. Ei ihme, ettei uskalleta perustaa perhettä. En minäkään uskaltaisi, jos pitäisin vastakkaista sukupuolta noin epäilyttävänä.


    • ätmel

      Mun mielestä on kohtuullista vaatia, että toinen tykkäisi susta eikä vain sun rahoista. Naisilta tämä on liikaa vaadittu.

    • Sinkkuna_jo_2v

      Ei minulla mitään selkeää vaatimuslistaa ole, kiinnostun niistä naisista jotka kiinnostavat minua, eikä heillä välttämättä ole mitään yhteisiä piirteitä tai yksittäisiä tekijöitä joidenka takia olen heistä kiinnostunut, vaan kyllä se kokonaisuus tässä asiassa ratkaisee.

      Toki voin joitain asioita tähän listailla mitä ehkä toivoisin naiselta, mutta heti kun listaan jonkin asian sinne päin olevaksi toiveeksi niin joku sen lukee hyvinkin tarkkana vaatimuksena niin en oikein tiedä onko siinä mitään järkeä. Mutta toivon siis että nainen on:

      - Minua korkeintaan 5cm pidempi tai 25cm lyhyempi tai jotain siltä väliltä
      - Ikää hänellä on 5v enemmän tai 12v vähemmän kuin minulla tai jotain siltä väliltä
      - Huumeet, lääkkeet, alkoholi ja mielenterveysasiat eivät ole hänen elämässään hallitsevia asioita ja jos niitä on, niin ne pysyvät kohtuudessa
      - Naisella olisi jotain tavoitteita ja unelmia elämässä eikä hän vain tyytyisi elämään arkea ja nuo mahdolliset unelmat ja tavoitteet olisivat edes joissainmäärin yhteneviä minun tavoitteiden ja unelmieni kanssa
      - Nainen ei ole liian sohvaperuna, mutta ei myöskään adhd-liikunta-aktiivi vaan jotain siltä väliltä
      - Nainen painaisi vähemmän kuin minä, muttei olisi kuitenkaan anoreettinen
      - Tuntisi edes jotain sympatiaa vihreitä ja punaisia arvoja kohtaan, eli ei ps tai vankkumaton kokoomuksen äänestäjä
      - Rakastaisi ja pitäisi minusta ja olisi valmis jakamaan elämänsä kanssani ja kehittämään sitä yhdessä
      - Uskaltaisi puhua ainakin välillä kaikista asioista, myös niistä vaikeista eikä salaisi minulta liikaa asioita
      - Hänellä olisi omakin elämä

      • Sinkkuna_jo_2v

        Eli kai minä aika nirso sittenkin olen :P


    • en_vaadi_kuin_rakkautta

      Kohtuullinen vaatimus on se että nainen rakastaa minua, kohtuuton vaatimus on se että nainen ei saa olla korkeintaan kuin 172 senttiä pitkä tai painaa korkeintaan 52 kiloa tms.

    • nnn34

      Jos vaatii toiselta jotakin sellaista mitä ei itse täytä.
      Kyse ei ole siitä etteikö nainen voisi vaatia kumppanikseen miestä jne.... vinoilut sikseen...

    • EiSilleMinkäMahda

      Harmi että tässä iässä(38v) kaikki loppuelämän kestävään parisuhteeseen kykenevät naiset ovat jo varattuja. Jäljellä on vain maksimissaan parinvuoden väliaikaisiin suhteisiin kykeneviä, ja irtosuhteilijoita. Koska olemme liian erilaisia, yhden kohtuu on toisesta vain nirsoilua.

      • kunhantulimieleen

        Sulla on varmaan sun mielestä ihan helvetin hyvät todisteet siitä, että sä olisit ihan älyttömän hyvä kumppani ja parisuhteeseen kykeneväinen.

        Ootko muuten ikisinkku? Paljonko sulla on läheisiä ihmsisuhteita?


      • kunhantulimieleen kirjoitti:

        Sulla on varmaan sun mielestä ihan helvetin hyvät todisteet siitä, että sä olisit ihan älyttömän hyvä kumppani ja parisuhteeseen kykeneväinen.

        Ootko muuten ikisinkku? Paljonko sulla on läheisiä ihmsisuhteita?

        "Ootko muuten ikisinkku? Paljonko sulla on läheisiä ihmsisuhteita?" = onko mies kokenut.

        Jos mies ei ole kokenut, niin kymmenille miehille pillua jakanut nainen tuntee itsensä huoraksi.


      • EiSilleMinkäMahda
        kunhantulimieleen kirjoitti:

        Sulla on varmaan sun mielestä ihan helvetin hyvät todisteet siitä, että sä olisit ihan älyttömän hyvä kumppani ja parisuhteeseen kykeneväinen.

        Ootko muuten ikisinkku? Paljonko sulla on läheisiä ihmsisuhteita?

        Miten lukuisat epäonnistumiset todistavat yhtään mitään muuta kuin epäonnistumista?

        Jos henkilö on eronnut 10 kertaa, miten se todistaa kyvystä elää pitkässä parisuhteessa? Naisten logiikka kusee tässä. Päinvastoin lukuisat erot todistavat, että henkilö on absoluuttisen kyvytön joko elämään pitkässä parisuhteessa, tai valitsemaan siihen kykenevää henkilöä.

        Minun todisteeni on esimerkiksi kärsivällisyyteni. Minä olen kärsivällisimpiä ihmisiä, mitä koskaan on elämässä vastaan tullut. Se on hyvä piirre, jos mietitään kykyä rakastaa loppuelämän, vaikka välillä olisikin tylsää.


    • Blunder

      Kohtuullinen vaatimus on mitä vaaditaan jotta elämä parhaan saatavilla olevan kumppanin kanssa olisi parempaa kuin elämä yksin. Nirsoilu on sitä kun hölmön periaatteen, päiväunien, toisten painostuksen, tms takia ollaan mieluumin yksin kuin onnellisemmin yhdessä parhaan saatavilla olevan kumppanin kanssa.

      • näinsemenee

        Fiksusti kiteytetty tämäkin.


    • burb

      Työssäkäynti/työnhakuvaatimus on täysin kohtuuton. Yhdessä pitää olla tunteen, ei rahan takia.

    • otzen

      Minusta nirsoilua on se, jos vastakkaiselta sukupuolelta vaaditaan esim:

      - tietyn väriset silmät/hiukset
      - pituuskriteerit on hirmuisen tarkat (esim. miehellä 185-190 cm, naisella 165-170 cm tms)
      - ammatille annetaan kohtuuttomasti painoarvoa esim. opettaja ei kelpaa, vaan pitää olla yritysjohtaja tms
      - vaaditaan, että kumppanin pitää olla jonkinlainen viihdyttäjä koko ajan eikä oteta vastuuta omasta onnellisuudesta

      Kohtuullisia vaatimuksia on ne, jollainen itsekin suunnilleen on, kun rehellisesti arvioi itseään.

    • NeuvojaNellalta

      Minusta se on nirsoilua kun haluaa sen "rakkauden" tai "ihastumisen" tunteen syttyvän heti 1. treffeillä, jopa niiden ensimmäisen parin minuutin aikana, jos sitä noita tunteita ei tule heti niin toisia treffejä ei tule vaikka toinen olisi muuten mitä mukavin ja muutenkin sopiva tapaus kumppaniksi. Kyllä se deittailu aina jonkin aikaa vaatii, erikoistapaukset poislukien. Joidenkin kanssa sitä "kemiaa" ei vain ole, ei siitä pääse mihinkään. Mutta jokin kultainen keskitie sen täydellisen ihastumisen ja selkeän "ei kiinnosta yhtään" reaktioiden välillä täytyy kuitenkin useimmissa tapauksissa olla. Ei deittailu voi olla vain kyllä tai ei juttu suurimman osan ihmisistä kohdalla.

      Naisilla tämä nirsoilukäytös näkyy siinä ettei heistä mitään kuulu 1. treffien jälkeen tai naisen käytös on jo 1. treffeillä töykeän välttelevää. Miehillä tuo nirsoilukäytös näkyy taas siinä että naista voidaan käyttää vain seksiin eikä mitään oikeaa suhdetta ole tulossa vaikka nainen niin ymmärtäisikin tai törkeimmissä tapauksissa mies vain katoaa tai muuttuu töykeäksi ja välinpitämättömäksi 1. seksikerran jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe