12. Salatut elämät DVD

hskash

Kyllästyttää tää odottelu... vois tehdä adressin kohta siitä, että kesäuusinnat alkaisivat jaksosta 181->.

11

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syökää_silliä

      Joo muakin kyllästyttää, mutta se odottelu on kuitenkin turhaa, jos ei jatketa jaksosta 181. Enkä pilaile! Hyvää aprillipäivää vaan kaikille! :)

      • 49893

        Minusta olisi kiva saada salatut elämät dvd 181 koska Mun pakko ostaa sen takia haluan jos joku tiestä voisi laitta ne jaksot YouTubeen voi katsoa sieltä vai mitä tulisi tästä jotain kivaa niin että voitteko pistää ne heti aamulla kun minä haluun ne jaksot ovat siellä vuonna 2003 2001 2002 2004 kaikki pitäisi olla siellä ne jaksot ovat minulle tosi tärkeä asia tämä olisi pyyntö


      • 3985
        49893 kirjoitti:

        Minusta olisi kiva saada salatut elämät dvd 181 koska Mun pakko ostaa sen takia haluan jos joku tiestä voisi laitta ne jaksot YouTubeen voi katsoa sieltä vai mitä tulisi tästä jotain kivaa niin että voitteko pistää ne heti aamulla kun minä haluun ne jaksot ovat siellä vuonna 2003 2001 2002 2004 kaikki pitäisi olla siellä ne jaksot ovat minulle tosi tärkeä asia tämä olisi pyyntö

        UUSI PÄIVÄ PITÄISI SAADA YOUTU TUBEEN NIIN ETTÄ VOISITKO LAITTA NE KAIKKI JAKOST SINNE MITÄ NIITÄ OVAT SAA KATSOA NE MITKÄ OLISI SIELLÄ MYÖS DVDLLE YLE TÄYTYY TAJUTA SE NIIN KAIKKI IHMISET OVAT KIVOJA EI KOHDELLA NÄIN SEN TAKIA HALUAN LAITTA VAUHTIA TÄHÄN SIKSI EI KUKAAN OLE YKSINÄINEN VOITTEKO SANOA NÄIN YLEEN NE TAJUAA MITÄ SE ASIA KOSKEE TÄÄ OLISI TOSI TÄRKEÄ MINULLE JA MINÄ PYYDÄN JOS JOKU KYSYY MITEN TULEE NE JAKSOT TUU


    • sarjatdddloppuu

      ei niit dvd:itä tuu enempää.

      • kyselee_mä

        Mistä tiedät?


      • 3829

        Haluan ne tulee laittakaa ne jaksot heti kun tämä olisi kiva asia myös muillekin sen takia saa ostaa mutta ei ole tullu vieläkään niitä jaksot täytyy olla siellä pian laita viesti jos sinä kuulet jotain tämä on tosi tärkeä asia myös minullekin


    • 1249

      olisi kiva nähdä ne jaksot mitkä tullu silloin vuonna 2002 ja myös 2003 niin laittakaa ne oikeasti dvdlle tätä odotellaan heti tässä ja nyt

    • 2794

      olisi kiva tietää alusta lähtien mihin se jakso jäi missä Hannan onnettomuus myös Miian koska ne pitäisi olla siinä mutta en tiedä missä se edes on laittakaa ne jaksot tulemaan heti minä voin odota Minä haluan sen saada pian

      • 3985

        salatut elämät heti tulemaan dvdlle heti koska minä odotan että joku vastaa tähän minun viestiin


    • 58949

      VOITTE KYSYÄ MINULTA JOS VOIN AUTTA MUTTA VAIKEA SANOA MINULLA EI OLE NIITÄ DVD TÄ NII ETTÄ VOIN KYSYÄ ETTÄ VOITTE MUAKIN AUTTA NIIN MOLEMMAT TEKEE SITÄ JOS YOUTU TUBEEN VOISI LAITTA NE JAKSOT HETI AAMULLA NIIN TÄSSÄ ON KYSE MITEN UUSI PÄIVÄ TULISI NOPEAA JA MYÖS SALATUT ELÄMÄT ETTÄ VOISITTE VÄHÄN AUTTA MUA NIIN TÄSSÄ ON VÄHÄN KOHTA KIIRE NIIN VOIN SANOA NIIN TÄMÄ OLSI MUN PYYNTÖNI LAITTAKAA NE JAKOST SALATUT ELÄMÄT VAI MITÄ

    • 398590

      MINUSTA OLISI KIVA SAADA SALATUT DVD 181 JOS VOITTE AUTTA MINUA ETTÄ TÄSSÄ ON KYSE SIITÄ NIIN VOISIN SANOA AUTTAKAA MINUA SAAMAAN NE JAKSOT YOUTU TUBEEN VAI MITÄ MINUSTA OLISI KIVA NÄHDÄ MYÖS KATSOMOON KAIKKI PITÄISI OLLA SIELLÄ MINÄ PUHUN TOTTA SEN TAKIA OLEN ITELLE REHELLINEN SIINÄ VAIHESSA OLISI KIVA NÄHÄ JAKSOT VAI MITÄ MINUN MIELESTÄ OLISI KIVA SAADA NE JAKOST SAISIN KATSOA NIITÄ MITKÄ TULEE JOS VOITTE AUTTA MINUA

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe