Sipilä kuka Juha

haiskahtaa

Onko Sipilä niin hyvä, että häntä mainostetaan lööppilehdistössä jatkuvasti, juttuja tehdään kehdosta hautaan ja siihen pääsee osalliseksi kaikki perheenjäsenet.

Voisi sanoa, että kaikki tapahtuu saman kaavan mukaan kuin uskon levittäminen tai lietteen levittäminen rantavesistöjen läheisyyteen.
Mikä mahtaakaan olla lopputulos, mikäli tulosta ei tule, niin saako hän jumalalta anteeksi ja unohtaako kansa, niin kuin maan tapana on ollut kautta aikain.

En äänestä henkilöä joka tuo yksityisyytensä kaiken kansan ihmeteltäväksi, sitä voi ehkä harrastaa seuroissa, mutta ei politiikassa.

Piste ja aamen.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persu-timo

      Nyt puhun minä, miljardit tulee ja menee, mutta paavius on jatkuvaa.

    • stybb

      Antakaa nyt minunkin sanoa jotakin, poistetaan äänioikeus köyhiltä.

      Ole Paavo hiljaa äläkä puhu minun päälle.

    • päivi-räsä-

      Rukoillaan jospa jumala auttaa.

    • Paavoväyrynen

      En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.

      Niinhän minä sanoin, mutta en minä sitä tarkoittanut.

    • persu-timo

      En ole takinkääntäjä. Olen muuttanut mieltäni, se on toinen asia.

    • SMP-pesrut-tietää

      Mihin me ydinvoimaa tarvitsemme niin kauan meillä on sähköä.

    • kimmonuori

      Kimmo Sasi – mies kuin unelma.
      Miksi ostaa koko lehmä, jos mies haluaa vain lasin maitoa?

    • isätsenteki

      Tämäkään varttuva sukupolvi ei kelpaa mihinkään, ja jos yleensä jokin sukupolvi on joskus johonkin kelvannut — mitä kyllä suuresti epäilen —, niin päädyn sittenkin uskomaan, että se oli meidän isiemme sukupolvi.

    • haiskahtaa

      Kallis tietää nyt.

      Kellään järkevällä ihmisellä ei voi olla mitään sitä vastaan, että hänen asiansa sujuvat aineellisesti (yhä) paremmin, ellei hänen tarvitse kysyä, kenen kustannuksella tämä tapahtuu.

      Vain idiootit kieltäytyvät ymmärtämästä, että alemmat luokat on pidettävä köyhyydessä, jotta ne ahkeroisivat.

    • Jokainen poliitikkokin kai saa itse päättää kuinka paljon kertoo omista yksityisistä asioistaan.Ei minua se ainakaan haittaa.Enempikin se inhimillistää sen kuivan poliitikon.

      • hyvävain

        Ja media se on joka ne yksityisasiat haluaa ottaa selville, turha henkilöä siitä moittia jos hän avautuu medialle. Ei myöskään haittaa pätkän vertaa.....


      • hyvävain kirjoitti:

        Ja media se on joka ne yksityisasiat haluaa ottaa selville, turha henkilöä siitä moittia jos hän avautuu medialle. Ei myöskään haittaa pätkän vertaa.....

        Just noin...


      • haiskahtaa

        Ei media mitään selvää ota, vaan niille tarjoillaan näin vaalien lähestyessä kaikkea soppaa ja ihmiset kuten sinä luulette, että suomen asioita hoidetaan lööppijutuilla.

        Mikäli kaikki olisi inhimillistä politiikassa, niin siellä hoidettaisiin kaikille inhimillisen elämisen edellytykset/tarpeet.


      • hyvävain
        haiskahtaa kirjoitti:

        Ei media mitään selvää ota, vaan niille tarjoillaan näin vaalien lähestyessä kaikkea soppaa ja ihmiset kuten sinä luulette, että suomen asioita hoidetaan lööppijutuilla.

        Mikäli kaikki olisi inhimillistä politiikassa, niin siellä hoidettaisiin kaikille inhimillisen elämisen edellytykset/tarpeet.

        Kyllä se on juttu niin että media metsästää juttuja lehtiin, myös asiaa. Ja missään nimessä en usko että Suomen asioita hoidetaan lööppijutuilla. Mutta Sipilästä kertovia tosi juttuja tuolla ajattelin ja hänestä olen saanut luotettavan kuvan kaikin puolin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1699
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1584
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1298
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1217
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe