Hyvä antaa vähästäkin,paha ei paljostakaan

kehtaa

Koskee rahakkaita nuukia ihmisiä,ketkä ovat aina ottamassa sieltä josta ilmaiseksi saa ruokaa,ym jaettavaa esinettä.Ne on oikeastikin tarkoitettu vähäosaisille,keillä talous muutenkin tiukoilla.Pitäisi yhdistysten puuttua moiseen röyhkeyksiin,eivät osaa edes hävetä.Eivät edes anna lahjoituksia niille tarkoitetuille lippaille,menevät syömään vaan eri paikoista vatsansa täyteen ,missä vähäosaisten tarkoitetut paikat ovatkin.Jyväskylä kulttuuria pahimmillaan.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lutakkolainen

      Huolehtisitko omista asioistasi. Jos ruokaa jaetaan nikn kyllä sitä ilmasiksi syö parempikin väki.

    • pitäkää_hyvänännejoo

      Ap on hyvä ja hankkii elämän mä en ole köyhä enkä miljonääri mutta en kyllä hakis sitä pilaantunutta paskaa mitä leipäjonossa jaetaan eihän sitä kehtaa edes koirallekaan syöttää

      • Monikakkujne

        Kuitenkin puolisosi kertoi että syötte sitä päivittäin.Oikein kehuskelee kylillä.


      • nälkävieraanamme

        Kyllä jos oikeasti on nälkä ja ei rahaa yhtään niin kelpaa huonompikin ruoka. Sellainen ihminen joka moittii ruokajonojen elintarvikkeita ei ole koskaan nälkää kokenut pitempiä aikoja. Itse koin nälkää -80 luvun puolessa välissä kun ei ollut töitä eikä tuloja, työkkäriin en mennyt eikä luonto antanut periksi varastaa, sitten löysin töitä ja siitä saakka olin työelämässä yhtäjaksoisesti ja nyt eläkkeellä.


    • eikiitosmulle

      Tuttavani on ruokajonosta joskus ruokaa hakenu ja en ymmärrä miten siellä kehdataan jakaa esim pilaantunutta jugurttia salaattia vihanneksia suurin osa mätiä ja homeessa eihän kukaan voi sellasta syödä

    • älliä

      Kyllä varakkaat ovat tosi niuhoja,eivät koskaan tarjoa kellekään mitään ja kehuvat miten saa mahan täyteen ilmaispaikoista.Ja se kuka viisasteli vastatessaan että huolehdi olista asioistasi,niin teenkin mutta te siellä juoriuatte ihmisistä päivät pitkät aikanne kuluiksi,keillä ei ole muuta ku oma pikku elämä,ja tyhjä itsenne,kun jaksatte päivät pitkät ilmaispaikoissa juoruilla ihmisten asioista.Kehtaatte näyttää sivitymättömyytenne juntit kun paasaatte vielä kovaan ääneenkin.Tulee mieleen jtenkin yksinkertaisia ihmisiä,,,ja itaria.Otatte kaiken irti ja ette osallistu mihimkään yleishyödylliseen elämässänne,elämänne on pelkkä katu ,se kävelykatu ja iilmaispaikat,ei voi kauhalla pyytää ku pikkulusikalla tarjotaan.

    • maunula

      Hah ,parempikin väki sano lutakkolainen,pihi paska

    • korvat

      Olen kyseisissä paikoissa käynyt silloin tällöin ja olen muuten havainnut että tietyissä porukoissa on kaupungin pahimmat juoru-ukot,itsestään eivät kerro mitään vahingossakaan,kontrolli pitää! Ja setvivät äänekkäästi ihmisten sukupuita,tulee mieleen että onkohan heidän koulutustausta kummoinenkaan....moukkia ovat ja sen tähden ei tarvitse ihmetellä miksi niin kovin yksinäisiä ovat kuitenkin kun katunsa jättävät iltapäivästä....

    • Röyhkeitähän

      Kuinkas onkaaan köyhien edustaja Arhinmäki ? Asustaa ARA:n rahoittamaa asumisoikeusasuntoa , ne ovat tarkoitettu pienituloisille . Mutta politiikko ajaa jonoissa taviksien edelle kuorien kerman tortusta .

    • faktaa_vaalikentille

      Kunnat, kuntayhtymät ja valtio syöttävät maksutta noin 700 000 suomalaista arkipäivisin.
      Vihatut hyvätuloiset pitävät hyvinvointivaltion pystyssä. Tulonsaajista 8,5 % maksaa 68 % valtion tuloveroista, siis työllään tai yrittämisellään ansaituista rahoista.

    • romaanokaalopaskaano

      En anna mitään mustaloispaskoille. Syljen kerjuukuppiin kun ohi kävelen. Potkaisen päähän.

    • imekääikeniä

      Minä ajattelin tänään paistaa mureaa naudan enrecoteen ja syödä kera punaviini kastikkeen nami nami

      • Lutakonnoutaja

        Meillä koira syö viikonloppuisin moista kakkoslihaa. Kastiketta se ei halua.


    • rikasrakasköyhävaras

      Iltiksen mukaan olen varakas. Itse en koe olevani. On mulla varallisuutta, mutta ei rahaa, verottaja pitää siitä huolen. Kaiken olen itse työlläni maksanut, mutta mihinkään en rahaa ole koskaan lahjoittanut, enkä kerjäläisille antanut, enkä anna. Kaiken otan minkä ilmaiseksi irti saan, niin sitä jää rahaa omaisuuden hankintaan.

    • mani

      Kyllä eräär erittäin varakkaat henkilöt elävät päivittäin ilamsipaikkojen ruokakanttiineissa,kuolisvat raukkaparat varmaan nälkään kun paikat suljettaisiin tietyn tulotason omaavilta.Eivät osta edes uusia vaatteita,samat rynttyset vuodesta toiseen,koska sokkarin ja liikkeiden uudet vaatteet vesisvät he vararikkoon.Kehtaavatkin.Antaisivat rahan kiertää,arkkuunhan niitä ei saa,tuhlatkaa elämänne aikana rahanne kohteisiinne,joista pidätte,suku jää nahistelemaan ja te ette saaneet nauttia elämän iloista kun ette halunneet tuhlata pankkitilejänne,mitä järkeä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe