Heeheehheeh!Huomenna teitä taas huijataan!

meitäviedäänkohta

Yliluonnollisia tapahtumia, hämmästyttäviä ihmiskohtaloita, ihmeellisiä pelastuksia ja mieltä askarruttavia uutisia ulkomaailmasta.
Ne kaikki uppoavat tämän ikäisiin kuin lehmä suonsilmäkkeeseen.
Kaikki on mahdollista, asioita tapahtuu ja tekniikka kehittyy yhä vain hullummaksi.

Jos joku asia ei tunnu oikealta, niin silloin se ei sitä myöskään ole.
Paitsi tietenkin huomenna, jolloin on lupa kaivaa maata toisten puujalkojen alta.
Minkä joku ihminen oivaltaa, sen toinen pystyy toteuttamaan.
Ja meitä viedään taas niskat kyyryssä kuin litran mittaa kartanolla.

Valmistautukaa...H-Hetki on lähempänä kuin arvaattekaan.

25

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuravettä

      Ei meitä valistuneita netin käyttäjiä niin vaan viedä. sanomalehdissä oli entisaikaan näitä juttuja, uskottavia monen mielestä, niillä huijattiin.

    • KaikkeaUskotaan

      Lehmät ei uppoa soille enää. Soille on rakennettu lehmien lentokentät. Dallailevat pitkin kenttiä ensin trööttäillen löysiä "liukumiinoja", sitten kun on tarpeeksi tavaraa, lähtevät liukuun, kiitävät ja nousevat utareilleen, kohti avaruutta ja atmosfääriä kadoten horisonttiin viiden litran maitovanan saattelemina. Mitä meillä oli ennen kuin oli lentäviä lehmiä. Ei mitään. Tyhjä maitoauto.

    • Mällikö

      Tulin just UFO-lennolta. Olin sängyllä ihan rauhallisesti ja yhtäkkiä eteeni ilmestyi isopäinen olio, jolla oli valtavat mustat silmät. Vierellä seisoi erittäin komea miehenhahmoinen. Tämä mies otti minut syliinsä, ja sitten filmi katkesi.
      Kohta huomasin olevani jossain isossa huoneessa jossa ahersi erilaisten laitteiden kanssa aivan ihmisen näköisiä, paitsi että korvat olivat suipot ja sormet pitemmän kuin tavis isännillä.
      Mitähän pitkät sormet tarkoittavat noin niin ku ulokkeiden suhteen? No, aikani siinä ihmettelin ja oli sumuinen olo, en paljon muista ja ajantaju katosi.
      Myöhemmin, en tiedä kauanko oli mennyt aikaa, havahduin taas omasta sängystäni ja housuni olivat hieman kosteat. ..

    • ö-Öö

      April, joo

      Omituinen perinne, sillä varmaan mielekiintoinen historia, voi liittyä johonkin kevätkarnevaaliin. Vähän typerän oloinen ideahan se nykyään on, sen verran paljon valehdellaan muutenkin. Apsillipiloist vien mielenkiintoa sekin, että apsillipilan täytyy olla jotenkin ideana lapsenomainen, siis totaalisen epäuskottava, että erottuisi kunnon valeitten keskeltä paremmin.

      Sen verran ehdin hokata, Aamulehden aprillipila koski menestyseksästä vihannesten talvikasvatusta hangessa, joka on hiljakseen päätymässä kokeilusta tuotantoasteelle. Saadaan toinen satokausi suomeen. Tyypillinen uutisointi, jota kerkesi lukea pätkän verran, koska aihe tieteellinen ja otsikointi houkutteleva, ennenkuin muisti aprillipäivän. eli meitsi kai tyypillinen jymäytuksien kohferyhmäläinen. En pätkääkään ole kiinnostunut aprillipäivstä, kuten en monista muistakaan "juhlapäivistä", toisekseen en kovin tarkkaan seuraa kalenteria, kunhan nyt vuodenajan muistaa suurinpiirtein oikein.

      Hmm. Suoli 24 tietotoimiston mukaan Niittimiina on onnistuneesti saanut Papua Uusi Guinealaisten hedelmällisyyspalvojien avustuksella suljetuksi Espoossa sijaitsevan vuokraluukkunsa parvekkeen oven. Ongelmana tosin on, että huoneistosta rappukäytävään johtava ovi on nyt antimaterialisoitunut-.

      =DW=

      • ihmeissään

        =DW=:n ovi on lahonnut viimeöisten vesisadeiden jäljiltä ja hän on muuttanut Niittimiinan asuntoon ensin tilapäisesti, ehkä myöhemmin pysyväisesti. Parvekkeen oven sulkivat yöllä yhteistuumin etteivät naapurit näkisi yöllistä muuttoa. Samaten sälekaihtimet ovat kiinni naapurien näkymä puolelta.

        Potunviljelijä ihmetteli =DW=:n avoita ovea ja teki poliisille katoamisilmoituksen, jolloin poliisit laittoivat ovelle betonimöhkäleen ja keltaiset poliisin nauhat.

        Älypuhelinkin on toimimattomana alkolukon takia.

        (Kukas muuten oli laittanut aprillipilaksi että facebook'kin on suljettu alkolukon takia?)


      • ihmeissään
        ihmeissään kirjoitti:

        =DW=:n ovi on lahonnut viimeöisten vesisadeiden jäljiltä ja hän on muuttanut Niittimiinan asuntoon ensin tilapäisesti, ehkä myöhemmin pysyväisesti. Parvekkeen oven sulkivat yöllä yhteistuumin etteivät naapurit näkisi yöllistä muuttoa. Samaten sälekaihtimet ovat kiinni naapurien näkymä puolelta.

        Potunviljelijä ihmetteli =DW=:n avoita ovea ja teki poliisille katoamisilmoituksen, jolloin poliisit laittoivat ovelle betonimöhkäleen ja keltaiset poliisin nauhat.

        Älypuhelinkin on toimimattomana alkolukon takia.

        (Kukas muuten oli laittanut aprillipilaksi että facebook'kin on suljettu alkolukon takia?)

        .....Alkolukolla... ei alkolukon takia.

        Aprilliä


    • voi-itku

      Eukko sano iltasella aamulla saat, koko yö meni valvoessa ja odotellen.
      Aamulla eukko sano aprilla.

      • Kylpettipahasti

        No, saithan odottaa :D Hyvää kannattaa odottaa vaikka ei saisikaan. Mutta, onhan se rajua että aviossa jää saama puolelle, saamatta. Sano eukolle, että olet pähkäillyt vakavissasi vaihtotarjouksia. Huomenna sanot, se ei muuten ollut aprillia. Katso kuinka ilme muuttuu.


    • Heikunkeikku

      En malta olla kirjoittamatta. Siispä kirjoitan.
      Kuinka monen monituista kertaa onnistuinkaan huiputtamaan lapsiani aprillipäivänä.
      Niin vaan menivät lankaan, vaikka aamusta asti varautuivat, että nysse äitee ei Varmasti onnistu. Onnistumiseni jälkeen oli naama messingillä ja sain jälleen kerran pullistella erinomaisesti onnistunutta aprillipilaa. Lapsia pisti vihaksi. :)

      Kun nuorin poikani oli lukioikäinen, päätti hänkin antaa takaisin vuosien varrella kokemansa lankaanmenevyydet ja suunnitteli minulle niin huippu-huippu aprillipilan, että menin satasella lankaan sydän rinnassa pamppaillen. Pisti vihaksi jälkeenpäin. Minä kun aina sanoin, että MINUA ei voi aprillata.


      Näin se tapahtui:
      Minä menin kaikessa rauhassa pojan huoneeseen tietokoneelle. Poika oli katsomassa televisiota. Avasin koneen ja heti-kohta näytölle tuli teksti: Paina "4kk caa 2479065 8)//222hx x xxxkfuto kkk553 ## 3¤¤¤¤ heyyyy1111/¤¤ hlfppp......." Kone ilmoitti, että minulla oli minuutti aikaa suorittaa annettujen merkkien naputtelu, muuten tiedosto tuhoutuu.
      Ei helevetti, siinä tuumin ja katselin pitkää teksti-numero-merkkien litanjaa.
      Huusin kurkkutorvi pitkällä pojalleni: Tuu ÄKKIÄ tänne, tiedostot tuhoutuu.
      Poika ei ottanut kuuleviin korviin, vaan mukamas vahtas olohuoneessa telkkaria, telkkarin äänen ollessa suhteellisen kovalla.
      Yritin epätoivoisesti painella ohjeen mukaan. Näytölle tuli teksti: Sinulla on 30 sekuntia aikaa. Karjaisin epätoivoisesti NIIIIN lujaa, että kurkun lähielimet käväsivät suun ulkopuolella. "PEEEEKKKKAAAAA ÄKKIÄ TÄNNE". Olohuoneesta kuului: "Mitääää emmä kuule, katon telkkaria." Jatkoin huutoa ja yritin samalla painella nappuloita. 10 sekuntia jäljellä. Hiki pukkas ottalle. En löytänyt oikeita nappuloita, niitä oli aivan liian paljon. 10-9-8-7- "ÄKKIÄ TÄNNE; NÄÄ TUHOUTUU" -6-5-4-3-2-1 Ja mitä sitten tapahtui???? Näyttö pimeni kokonaan. Vahtasin epäuskoisena mustaa ruutua. Siinä vaiheessa poikani oli laahustanut huoneensa oviaukolle, nojaili ovenkarmiin ja kysyi: "Mikä hätänä, mitä sä täälä oikein karjut."
      Käännyin häntä kohden ja huusin, että mikset sä tullut, nyt kone on hajonnut kokonaan.
      Hän vaan nojaili hölmistyneen näköisenä.
      Sitten katsoin taas näytölle ja näytön keskellä, aivan keskellä näkyi pienen pikkuruinen valopilkahdus. Pienempi kuin nuppuneulanpään kokoinen. Se vilkkui. Tuijotin sitä hypnoottisesti. Se isoni himpun verran. Sitten se isoni vielä vähän enemmän. Se muuttui vihreäksi pilkuksi. Plink, plink....
      Siinä se sitten plinkutti ja isoni. Kunnes isoni niin paljon, että näin siinä olevan sanan. Se sana isoni ja sain lukea epäuskoisen sanan: APRILLIA.
      Siinä vaiheessa vetelänä, välinpitämättömänä ovenkarmiin nojaileva poikani alkoi piristymään ja veteli niin mahottoman räkäiset naurut, että olin hukkua naurupirskahduslimaan.
      "Mä onnistuin" "Mä onnistuin" huusi poika. "Menit lankaan" HAH HAH HAAAAAAAAAA.


      Mitäpä siinä sitte. Olin hiljaa. Ei naurattanut. Täytyi keskittyä saamaan sydämen sykkeen tasaiseksi. Olin nimittäin NIIN todella todella säikähtynyt ja epätoivoinen yrittäessäni estää, ettei koneen kaikki tiedot häviä.

      Ja tää(kin) on ihan totta.

      • eppu2

        Osaan kuvitella paniikkisi, mutta vaikka ketuttikin, niin eikös lopulta ollut helpotus, kun se ei ollutkaan totta.
        Sellaista se elämä on, se toimii vähän kuin bummerangi. Eikös se Simokin laula, että sitä saa mitä tilaa.
        Nuoret ovat nerokkaita, niilä välähtää.


    • 1eero
      • mimmimum-mi

        No niin..lisää vaan tällaisia hienoja mullistavia keksintöjä...suomi nousuun..
        Varmaan Riekko von Rautiainen on nyt ylpeä itsestään... hienoa.
        Kestikö akku perunoiden kypsytys ajan....


      • siilimuori

        Nonii ja nyt siellä sitte ihmetellään kattila tynnä pottuja et mitä näillä kaikella nyt sitten tekeekään.


    • eppu2

      Eipä ole kukaan päässyt huijaamaan. Eppukin jo nukkuu tassut oikosenaan, ei siittäkään ole enää huijaajaksi.

      • 1eero

        Niinkö luulet että Eppu nukkuu jos on nukkuvinaan huijaa sinua, nukkuu koiran unta epäilen.


      • eppu2
        1eero kirjoitti:

        Niinkö luulet että Eppu nukkuu jos on nukkuvinaan huijaa sinua, nukkuu koiran unta epäilen.

        Tuli se sieltä vielä naukumaan. Parvekkeelle piti päästä. Noin kk sitten se alkoi tuolla parvekkeella ravata nuuskimassa.
        Hinkuu kai ulos. Noh, ei tässä nyt mene kun 2-3 viikkoa, kun mökille lähdetään ja sitten pääsee.


    • kylmätotuus

      Myöhästynyt kannanottoni aprillipäivään!
      Koko pollimme taloussysteemi ja tulevaisuus on pelkkää aprillia!

      Hyvää Pääsiäistä kaikille säädyille!

      • alamaisenne

        Kiitos teidän korkeutenne :)
        Me rahvaat ! Olemme otettuja samalla toivomme loisteliasta tulevaisuutta ja terveyttä pitkää ikää kansamme puolesta kunnioittaen.


      • kylmätotuus
        alamaisenne kirjoitti:

        Kiitos teidän korkeutenne :)
        Me rahvaat ! Olemme otettuja samalla toivomme loisteliasta tulevaisuutta ja terveyttä pitkää ikää kansamme puolesta kunnioittaen.

        Minä kaikessa korkeudessani huomioin teidän alamaisteni surkean kirjoituksen ja teen kaikkeni,että toivomuksenne loisteliaasta tulevaisuudestani,terveydestäni ja pitkästä elämästäni saa riittävästi tilaa tällä palstalla!


      • eppu2
        kylmätotuus kirjoitti:

        Minä kaikessa korkeudessani huomioin teidän alamaisteni surkean kirjoituksen ja teen kaikkeni,että toivomuksenne loisteliaasta tulevaisuudestani,terveydestäni ja pitkästä elämästäni saa riittävästi tilaa tällä palstalla!

        Täällä eräs talonpoikaisnainen yhtyy muun rahvaan toivomukseen.
        Tilanpuutteesta emme ole kärsineet, eikä tarvitse edes käyttää Rexonaa.
        Kylmä totuus on se, että kylmätotuus kuulostaa lupaavalta.


    • ent.siivoojaparka

      Minua on huijattu jo niin paljon, että en enää edes huomaa, jos minua huijataan aprillipäivänäkin.

    • Heikunkeikku

      Minulla oli eilen töissä kaksi taukoa. Kummankin kulutin puhelimella primpauttamiseen.
      Soitin kaverille:
      -Onks sun ovikellosta patteri kulunut, kun painelen täälä sun oven takanas ovikelloa, eikä mitään ääntä kuulu.
      -Oi ooks oven takana.
      Kaveri käveli kännykkä korvas avaamaan ovensa.
      -Ethän sä täälä oo.
      -Aprillia, aprillia, syö silliä ja kuumaa vettä päälle.

      No joo, aika huono, mut meni kuitenki lankaan:)

      Sitten soitin vanhimmalle pojalle:
      -Ota äkkiä sun raktori ja tuu hinaamaan mun auto pois ojasta. Koko nokka ojan pohjalla.
      -Jaa, on vai heh heh... ei mee läpi.

      Paskaks meni se puhelu.

      Sitten soitin mun nuorimmalle pojalle Helsinkiin.
      -Mä oon nyt täälä rautatieasemalla. Tuu hakemaan.
      -Täh???
      -Mitä täh? Mähän sanoin, että tuun pääsiäiseks sun luo.
      -Oon vielä töissä ja lähden töitten jälkeen karonkkaan. Meen kotiin vasta huomenna.
      -Joo, joo, tiedän, mutta ajattelin olla sun luona odottamas. Ja onhan sielä sun kämppis kotona vai.. Kai sulle sopii, että tuun sun luo.
      Hetkosen hiljaisuuden jälkeen poika nauroi ja sanoi, äiti kuule, syö itte sun sillis :)

      Sekin meni mönkään.

      Töissä kaksi oppilasta sanoi, että olivat unohtaneet nuotit kotiin.
      Ekan oppilaan sanomiset uskoin ja menin lankaan. Oppilasta (9v) nauratti kovasti.
      Toinen oppilas oli keksinyt saman aprillipilan (13v), mutta nyt en mennyt lankaan.
      Sanoin, että napostele vaan itte sun sillis ja kuumat vedet.
      Yksi oppilas ei aprillannut mua, mutta oli koulussa aprillannut opettajaa sanomalla, että ope sulla on eriparikengät jalassa. Kysyin, että uskoiko opettaja ja oppilas (8v) sanoi, että joo uskoi se, ku se katsoi heti jalkojaan ja nauroi. :)

      • eppu2

        Minusta tuo ovikello-juttu oli hyvä.
        Poikiasi et enää saanut jallitetuksi. :)


      • Heikunkeikku
        eppu2 kirjoitti:

        Minusta tuo ovikello-juttu oli hyvä.
        Poikiasi et enää saanut jallitetuksi. :)

        Joo, eivät menneet pojat lankaan. Olisi pitänyt oikein ajan kanssa fundeerata paremmat juksaukset. Mulla on sen verran lyhyet tauot töissä, että äkkiä vaan piti jotakin keksiä ja sitten pikasoittaa. Noh, ens vuonna sitte onnistun taatusti. Luulen ma.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe