Huomenta ja huomenta

aamuajatuksenisinä

Tähänkin aamuun sulle, nyt taitaa tulla näitä kympin päiviä monta putkeen :) no onhan se mukava, jos aamut on täysiä kymppejä vaikka oikeesti en tykkää herätä kovin aikaisin. Ja aina tekevälle sattuu. Ajatus aamuun, ihan muuten vaan tuli mieleen, että rivienväliviestintäkin voi olla joskus tarpeellista siellä, vaikka en ole siinä kovin hyvä enkä oikeesti harrasta sitä kovin usein ;)

Joulukoristetta nyt kuitenkin tänään:
https://elseadelia.files.wordpress.com/2013/11/good-morning-2.png

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aamuunine

      Huomenta ja mukavaa keskiviikkopäivää

    • Jokainen-päivä

      on kympin päivä kun saa toivotuksen ihmiseltä joka on <3, ketä kaipaa ja kuka muistaa.
      Samoin sinulle, kohta maailmalle, katsomaan miten tämä aprillipäivä panee liikettä ihmisiin ;). En juksaa ketään, mutta seurailen kuinka moni pääsee jujuttamaan toisia (tai minua ;)).

    • kymppi_plusa

      kun heräät mun tyydyttymänä.

    • KaunistaAamua

      Rivien välistä löytynyt kyllä vaikka mitä. Mutta eihän kahden tarvitsis enää väleistä tulkita vaan sanat merkkais sitä mitä ne on, pyydän nöyrästi. Rivien välit kun voi liian usein tulkita myös (vain) korvien väliin.

    • kupeksijanainen

      Tuota noin..ei kai niitä meillä enää ole, niitä kympin aamuja? Et siis ole "hän". Tuplahuomenet kuitenkin:)

    • Hänmielessäni

      Hyvää huomenta vaan. Olen tosin ollut jo kolmatta tuntia hereillä... mutta toivotukselle oli sopiva sauma nyt, tähän ketjuun.

      Ajattelin joutuneeni aprillipilan kohteeksi tuossa parituntia sitten, mutta kyllä se totta oli. Päivästä huolimatta aion olla tänään rohkea. Jos jotain pilailua tulee eteeni niin se on sen ajan murhe tai riemu. :)

      Tiedä kuinka loistava päivä tästä vielä tulee.

      Toivon mukaan perin loistava.

      • yhtäkysymysmerkkiätässä

        Miten määrittelisit perin loistavan päivän ja miksi? Ai niin, huomenta:)


      • Hänmielessäni
        yhtäkysymysmerkkiätässä kirjoitti:

        Miten määrittelisit perin loistavan päivän ja miksi? Ai niin, huomenta:)

        Jos olisi taitoa tiivistää, niin tiivistäisin asian yhteen lauseeseen.

        Jotain... Loistava päivä on pitkälti itsestä kiinni, mutta myös toisista. Ehkä asenteesta ja tahdosta:)

        Jos voisin antaisin hänelle loistavan päivän tänään ja aina.


      • yhtäkysymysmerkkiätässä
        Hänmielessäni kirjoitti:

        Jos olisi taitoa tiivistää, niin tiivistäisin asian yhteen lauseeseen.

        Jotain... Loistava päivä on pitkälti itsestä kiinni, mutta myös toisista. Ehkä asenteesta ja tahdosta:)

        Jos voisin antaisin hänelle loistavan päivän tänään ja aina.

        Ihana ajatus jollekulle toiselle:) Kiitos siitä.


      • Hänmielessänitietenkin
        yhtäkysymysmerkkiätässä kirjoitti:

        Ihana ajatus jollekulle toiselle:) Kiitos siitä.

        Kyllä, jollekulle:)

        Toivottavasti tänäänkin tulee loistava päivä.


    • aamuisiaajatuksia

      Voi olla.. Se vain etten kaipaile ketään..
      Mut häirikkö voisi jo lopettaa sen häiriköinnin ja antaa ihmisten asua ja olla rauhassa. Jos niin huvittaa ja haluttaa katsella yöllä elokuvia/pelata tietokonepelejä äänet tosi kovalla niin mene jonnekin muualle tekemään sitä (vaikka kaverisi luo?). Parempi niin, ehdottomasti.

    • miesmielessäni

      Huomenta tai oikeastaan päivää jo, seitsemän pintaan nousin ilman kelloa. Toi linkin ajatus toimii mulla useimmiten hyvin, mutta joskus harvoin tulee eteen päivä, jota ei ajatuksilla pelasteta ;). Mutta asenne on tärkeä monessakin asiassa, niinhän se menee.

    • autolla

      Jaaha.. ymmärsin jotain. Noita linkkejä en uskalla lukea, kun olen aika varovainen netin kanssa.
      Mutta muuten tajusin kyllä. En minäkään vihjailusta erityisesti välitä. Pidän suorasta toiminnasta, kunhan ei loukkaa.

    • ap--

      Jaahas, työpäivä päättyi, vapaa alkoi. Ajatukseni aamulla eräälle miehelle. Pointti juurikin siinä, että huomenen toivotus kertoo paljon muutakin. Esim. ajattelen sinua heti herätessäni :) Ja koitanpa jatkossa jollain tavalla ilmaista itseni selkeämmin, jos siihen tarvetta on, voihan ollakin.

      • hyviälomia

        ja kiitos taas ;)


      • ap--
        hyviälomia kirjoitti:

        ja kiitos taas ;)

        Eipäs kestä :) hyviä lomia itsellesi, taasen toivotus.


    • iltaajatuksenäitinä

      Jos aloittaja on aamuajatuksen isinä.. niin minä olen ilta-ajatuksen äitinä...
      kymppi odottaa ottajaansa.. nam nam

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe