Varkautelaisten miesten taso on ala-arvoinen.

NtiDluxe

Kun liikkuu kaupungilla ja yöelämässä näkee rumia ja junttimaisia varkautelaismiehiä, ehkä kourallinen koko kaupungissa on Ok luokkaa.
On kaljamahaista, liikaa alkoholia käyttäviä, rumia, tyhmiä ja muutenkin vastenmielisiä ukkoja koko kaupunki pullollaan.
Toinen ärsyttävä seikka on että ravintolassa sellaiset yli nelikymppiset ukot yrittävät iskeä, voisivat katsoa peiliin ja miettiä hetken kannattaako edes yrittää.
Itse kuitenkin olen kaunis ja hyvin tienaava 26vuotias nainen ja kaipaisin vähän laadukkaampaa seuraa, ainoa vaihtoehto on näköjään muuttaa pois tästä kyläpahasesta.

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hizzzzzaaaaaaa

      Ota yönvärinen mies kuuskulmallajengalla!

    • sveitsiin

      Eikös sinun ikäisen pitäisi jo harkita eutanasiaa?

    • highlights

      Sä liikut vain väärässä seurassa. Mä tunnen montakin laadukasta miestä (myös 40), jotka pitää itsestään huolta, ovat tomeria, hauskoja, rentoja, varakkaita, ajavat saksalaisilla premium autoilla, osaavat puhua ja myös kuunnella jne. Thinköabaudeit

      • kevättä_kevättä

        Olen hiljalleen tavannut juuri kuvailuihisi raameihin sopivan miehen ja voin sanoa, että jalat on todellakin lähtenyt alta joka kerran kun olen häntä nähnyt. Ja uskokaa pois täällä varkaudessa!


    • meevaa

      Muuta vaan pois. Täällä on tommosia valehtelijoita liikaa.

    • nummisuutari

      Sama pätee myös ns. naisiin,. ovat nii olevinnaa jotai, jos yrität lähestyä, ni ei kannata ilman valuuttaa, mersua, mökkiä , vähintään 4 kertaa etelänmatkaa,. saatana,. gou the hell.

    • tyhjäkukkarotakataskussa

      Eipä kukaan usko tienesteihisi, nimittäin Varkaudessa ei ole enää rahakkaita reissu/komennusmiehiä eikä ne yh-äitien perään oo muuten kun ilmaseksi vaan , jos jokunen liikkuukin.

    • selvittänyt

      Jaa mikä on hyvin tienaava. Verotiedoissa ei ketään naista 20-40V, jotka tienaisi hyvin, mutta miehistä niitä löytyy montakin, jotka vetää 80 000e/v ja hyvin pieni nippu jotka tienaa 120000e/v.

      • muutvelejetmyös

        Kurone vetää hyvi likua


    • Kelmi30

      Minä tienaan vuodessa päälle 50 000 ja se riittää minulle ihan hyvin.

    • Hilkka19

      Varkautelaiset "miehet" ovat pelkkä vitsi ja nurunaihe:D Voi luoja minkälaisia otuksia tuolla kadulla tulee vastaan :D Saa ainakin ilmaiset naurut kun lähtee kävelylle katsomaan noita luusereita.

      • mauri26

        Ootkos nähny Varkauden naisia? Ne ne vasta oksettavia huoria onkin. Ei kyllä edes naurata.


      • Goronga
        mauri26 kirjoitti:

        Ootkos nähny Varkauden naisia? Ne ne vasta oksettavia huoria onkin. Ei kyllä edes naurata.

        Voi ressukkaa kun ei saa naista alkaa huorittelemaan, ehkä sinun kaltaisen luuserin kannattaa vain tyytyä siihen omaan käteen ja jättää naisten nussiminen oikeille miehille?


      • hyivitunvittu
        Goronga kirjoitti:

        Voi ressukkaa kun ei saa naista alkaa huorittelemaan, ehkä sinun kaltaisen luuserin kannattaa vain tyytyä siihen omaan käteen ja jättää naisten nussiminen oikeille miehille?

        Itse asiassa huorittelen jos huvittaa. Varkauden rumia huoria ei kukaan nussi mielummin vaikka oma käsi. Taitaa vain vituttaa kun mies valitsee mielummin oman käden kuin sinut? Ruma huora.


      • Goronga9
        hyivitunvittu kirjoitti:

        Itse asiassa huorittelen jos huvittaa. Varkauden rumia huoria ei kukaan nussi mielummin vaikka oma käsi. Taitaa vain vituttaa kun mies valitsee mielummin oman käden kuin sinut? Ruma huora.

        Kuulehan jälkeenjäänyt pelle minä en ole edes nainen ja aloit minuakin huorittelemaan. Kertoo että olet älyllisesti aika huonolla tolalla. Eihän sinun kaltaiselle luuserilla ole edes muita vaihtoehtoja kuin se oma käsi. Etpä sinä sitä naisseuraa saisi sen paremmin kuopiosta tai helsingistäkään, olet tuomittu tumputtamaan koko elämäsi.
        Ihan säälittää tuollaiset ressukat..tai no oikeastaan ei.


      • terveisiiiii
        Goronga9 kirjoitti:

        Kuulehan jälkeenjäänyt pelle minä en ole edes nainen ja aloit minuakin huorittelemaan. Kertoo että olet älyllisesti aika huonolla tolalla. Eihän sinun kaltaiselle luuserilla ole edes muita vaihtoehtoja kuin se oma käsi. Etpä sinä sitä naisseuraa saisi sen paremmin kuopiosta tai helsingistäkään, olet tuomittu tumputtamaan koko elämäsi.
        Ihan säälittää tuollaiset ressukat..tai no oikeastaan ei.

        Kirjoitat kuin joku katkera huora. Kyllä mieskin voi huora olla. Itse taidat olla jälkeenjäänyt.


      • Goronga
        terveisiiiii kirjoitti:

        Kirjoitat kuin joku katkera huora. Kyllä mieskin voi huora olla. Itse taidat olla jälkeenjäänyt.

        Kyllä sinä se oman jälkeenjääneisyytesi näytät:D Huomaa tuosta mahtavasta annista mitä annat kirjoituksistasi...olet niin hemmetin ilmiömäinen kirjoittaja että hengitys salpautuu:) menehä ressukka hankkimaan jostain vähän aivosoluja...


      • äpärälle
        Goronga kirjoitti:

        Kyllä sinä se oman jälkeenjääneisyytesi näytät:D Huomaa tuosta mahtavasta annista mitä annat kirjoituksistasi...olet niin hemmetin ilmiömäinen kirjoittaja että hengitys salpautuu:) menehä ressukka hankkimaan jostain vähän aivosoluja...

        Mene sinä vammainen äpärä imemään läskin äitis tissiä. Ei muuta.


      • Goronga
        äpärälle kirjoitti:

        Mene sinä vammainen äpärä imemään läskin äitis tissiä. Ei muuta.

        Oho kuinka olet älykäs noissa kommenteissasi:). Keksitkö itse vai lunttasitko älykkäämiltäsi?


      • moivammaisenäpärä
        Goronga kirjoitti:

        Oho kuinka olet älykäs noissa kommenteissasi:). Keksitkö itse vai lunttasitko älykkäämiltäsi?

        Passiivis agressiivinen hymiö. Oikeasti? olet oikeasti vammainen tai sitten vitun säälittävä tapaus. Tämä keskustelu on tässä. Minä en enää keskustele vammaisen kanssa.


      • pikisilmät

        Kuka on tämä aina hymyilevä ja kohtelias pöyreähkö mieshenkilö? Ikää on, mutta on tosi vetävä tyyppi


      • 100ADatsun

        Ajaako pyöreähkö tyyppi millaisella autolla ?


      • väljävittu
        hyivitunvittu kirjoitti:

        Itse asiassa huorittelen jos huvittaa. Varkauden rumia huoria ei kukaan nussi mielummin vaikka oma käsi. Taitaa vain vituttaa kun mies valitsee mielummin oman käden kuin sinut? Ruma huora.

        paitsi eevaa


    • Lullukka

      Varkauden turkkilaiset miehet ovat paljon parempia sängyssä kuin suomalaiset miehet ja monta kertaa komeampiakin!!

    • Juntteja_riittää

      Totta, yleisesti ottaen Varkauden yöelämässä liikkuvat miehet ovat epäsosiaalisia, liian humalaisia, huonosti pukeutuvia tai muuten vaan mieleltään juntteja jotka eivät ole kuulleetkaan pikku pikku Varkauden ulkopuolisesta elämästä, siis sisäänpäinkääntyneitä juntteja, jotka kuvittelevat että tämä perähikiä nimeltä Varkaus olisikin jollain tavalla merkittävämpikin paikka tässä pienessä suloisessa Suomenmaassa.

    • seuraasaanu

      vanha horo kirjoittaa siellä tai mies.ei täällä seuraa haeta?pelkkä pelle kirjoittaja.

      • Nönnörööö

        Sinä se pelle kirjoittaja olet, eihän kukaan näissä viesteissä ole seuraa etsinyt. Olet nähtävästi liian tyhmä ymmärtämään lukemaasi tekstiä. Huomaa kirjoitusvirheistäsi että on koulut jäänyt kesken.


    • Koiraankävelijä

      Herää kysymys aloitten tekijän tarkoitusperistä ?
      Minulle riittäisi mies joka / jolla

      - ei polta
      - tykkää koirista
      - hyvä huumorintaju

      • kissasisällä

        No sinun täytyy jututtaa siellä lenkkipolulla niitä koiran ulkoiluttajia. Jospas sieltä tärppäis


    • IltaLööppikamu

      Jotenkin tuntuu ettei 23.000 asukasta ei nuorten osalta löydä toisiaan ?

    • PutteTheGreat

      Varkaus on siitä mukava paikka että täällä kaikki nuoret tuntevat toisensa !
      Osa henkilökohtaisesti ja osan jopa koulunpenkiltä ja toiset jumppasalista !

    • NtiDluxe

      Hihihihihihi
      Sainpa äijät lämpenemään.
      Todellisuudessa miehet eivät kiinnostakaan, kun käytän vain naisia.

    • nimimerkki999999

      En oo varkaudesta kotoisin mut tänne muuttanut ja silloin tällöin käyn myös yöelämässä. Pääsääntöisesti aina on varsin mukavaa juttuseuraa löytynyt varkauden miehistä, se on omasta asenteesta kiinni. Jos on oma naama kurtussa niin tuskin ketää kiinnostaa. Mut minä en teekkään johtopäätöksiä ulkonäön perusteella...vaikka ehkä on kaljamahaa tms. voi silti olla hauskaa seuraa. Sitä saa mitä tilaa.

    • seuraasaanu

      joo joo nti 26 ei ihan täysillä kun täällä roikkuu ja mollaa miehiä,onkohan punanen pilleri jääny ottamatta?

    • tasokas_mies

      "Toinen ärsyttävä seikka on että ravintolassa sellaiset yli nelikymppiset ukot yrittävät iskeä, voisivat katsoa peiliin ja miettiä hetken kannattaako edes yrittää. Itse kuitenkin olen kaunis ja hyvin tienaava 26vuotias nainen ja kaipaisin vähän laadukkaampaa seuraa"

      Tasokas nainen ei hae seuraa ravintolasta. Kirjoittajan oma junttius paljastui.

      • Aamukampa

        Riippuu sitä mitä hakee... joskus 20 tuntuvat olevan ihan nappuloita muuta kun ikää alkaa olemaan lähemmäs 40 niin silloin on jo kaikki hölmöilyt hölmöiltynä.


      • NtiDlxe

        Edelleen en hae seuraa, sinun junttius paljastui taas.


    • aktti

      Siellä yöelämässä puuha vain jäte, huippumiehet eivät ole yöelämässä, vaan naistensa kanssa aktissa illalla, yöllä, aamulla ja päivällä.

      • Projektimies

        antti

        Kyllä välillä on hyvä käydä tuulettumassa ulkona ja näkemässä kavereita !
        Olen koulun jälkeen tenhyt vaikka mitä ja tiedän että monet ovat kiinnostuneet että missävaiheessa eri projektit ovat juuri tällähetkellä menossa.


      • JuttuaPiisaa

        Projektimies

        Joko olet korjannut sen kylpyhuoneen vesivahingon ?

        Miten on autosi kanssa - menikö kolari läpi vakuutusyhtiössä ?


    • Kolmaspolvi

      Muistan lukeneeni jostakin että Hollywoodissa on kirjoitetu kirja How to Marry a MILLIONAIRE !

      Minusta Varkauteen pitäisi saada samanlainen porukka & IDEARIIHI ja josta joku kirjoittaisi että miten " naida varkautelainen " !

      Se että mitä siinä olisi niin voiis olla jokaisen opiksi ja ikäänkuin ohjeet että mitä vaaditaan naiselta & mieheltä jo ennenkun menevät naimisiin !

      Tälläinen kirja varmasti nostaisi tasoa molempien silmissä kun olisi joitakin yhteisiä hetkiä toisen sukupuolen kanssa jossa kokeiltaisiin ikäänkuin kepillä jäätä - ilman mitään sitoumuksia !

    • HatsOffMovement

      Itse olisin valmis osallistumaan keskusteluryhmään jossa mietittäisiin että mitä asioita pitäisi saada kirjaan - Miten naida varkautelainen !

      Onko muita kiinnostuneita ?

      • SiskonVeli

        Miten NAIDA VARKAUTELAINE !

        Hei Halloo et voi olla tosissasi ? Kenen luulet lukevan ja ostavan ?

        Varmasti moni vetäisisi " herneen nenään " kun katsoisi että on juuri se tyyppi josta kirjassa puhuttaisiin !


      • KaasonKomero

        Minä kannatan kirjan kirjoittamista ja voisin osallistua kertottamaan kaikki

        # kriteerit täyttävät
        # mukaan haluavat


    • Lailasda

      Kotkankujalla näkyy välillä muutamia ihan ok kolleja t: 25n

      • Kauparisepällä

        Onko varattuja ?

        Tykkääkö koirista ?


    • peruskaikkonen

      Itse en liiemmin näyttäydykkään varkauden yöelämässä. Erosin jonkinaikaa sitten ja en edes aio etsiä täältä naista itselleni. Kyse ei ole niinkään alueen naisista vaan tästä kylän sisäsiittoisuudesta. Tää on sellainen pajula, että kaikki olevinaan tietää kaiken toisista ja saa kuulla monesta ihmisestä seläntakana. Mulle on sama onko täällä sellaista naista mitä etsin, mutta en vaivaa päätäni häntä etsien. Kummasti on löytynyt mukavia naisia muualtakin. Ja suosittelen aloittajaakin avartamaan maailmankuvaa. :o) Hyvää kevättä

      • voihantirmula

        Juuri noin. On paskaa jauhavaa sakkia. Katkeria ihmisiä. Miten jaksavat.


      • Sirpsu87655432

        Pidätkö koirista?


    • MahtaKaunpunki

      Ajat muuttuneet näemmä. Itse asuin siellä joskus 20v sitten ja baarit olivat pullollaan miehiä. Varmasti 85%miehiä ja naisia 15% ja vapaita 1/3 niistä eli 5% oli isketäviä naisia juhlijoista. Mielestäni miehet olivat ihan edustavia ja naiset kuningattaria vähemmistönä ollessa. Tasolla ei ollu väliä naisia iski kymmenet miehet ja kaikenmaailman pullanaamat olivat ollakseen niiin kauniita tämän takia. :D
      Alkaako kaupungin vanhusten määrä kääntämään hoitoalalla lisääntyneiden työpaikkojen takia sukupuolikiintiön toisin vai onko kyseessä vanha ilmiö, että miehiä on niin vitun paljon enempi että turha yrittää edes satsata naisen iskemiseen ellei ole aivan mielettömän komea mies. Siitä valtavasta sonnilaumasta mikä kännissä kiertää naisia etsimässä on vaikea erottua edukseen :D
      Sama olla villapaidassa ja partarehottaen umpi jurrissa eihän siellä voi puoliselvänä ollakaan kuuntelemassa kuka pääsee kohta tehtaalle ja kuka lomautetaan...

    • Hei parta voi rehottaa ihan muotisyistä nykyään:)

    • vonkuminna

      Iltasella metsästys keikalle räkälöihin

    • 4344

      Hyi sellaisia möhömahaisia Hannuja koko kylä täynnä.

    • PunttiPolvinen

      Minusta varkautelaiset kaverit ovat ihan tasokkaita sekä kohteliaita !

      Moni voisi ostaa hieman useamman puvun ja kengät tekee miehen !

      • noinoimui

        taidat olla joku kenkäfetissi, mulla ois hikisiä lenkkareita, jos niihin haluat runkata.,


      • kaikkimuuonplussaa

        No en tiedä nyt puvusta, mutta kyllähän se on niin, että kun miehellä on siistit merkkivaatteet eikä haise likaiselle niin NAM!


      • MuikkuSalonen

        Kavereiden knnattaisi käydä Seppälässä edes kerran per sesonki niin ostaisivat % alennuksesta vaatteet !


      • salosenuikku

        Ei seppälästä tai jostain dresmannilta saa mitään merkkivaatteita


      • TheGoodButUgly

        My Tailor is Smith and Wesson

        - muistatko kuka sanoi niin ja missä elokuvassa ?

        Eli ei puku miestä pahenna jos on kamat hankittu kunnon toimittajalta !


    • itsekkäslehmä

      Kesäaikaan olen kyllä nähnyt monia varkautelaisia tosi hyvännäköisiä ja hyväkroppasia miehiä. Mielestäni aloittajan kannattaa vilkaista peiliin, että oletko
      oikeasti niin hyvännäköinen kuin kuvittelet?

      • koiterenai

        No, ne ns. kroppasäijät ovat komennusmiehiä, muualta tulleita varkautelaisten naisten pöksyjenkostuttajia, mut toisaalta tarvitaanhan tänne asukaskasvua, vaikka äpärien muodossa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe