YH: plussat ja miinukset

PlussatMiinukset

Plussat:
Antaa helposti ja vähällä vaivalla, parhaimmillaan/pahimmillaan tyrkyttää tavaraansa jopa väkisin.
Suostuu auliisti anaalipanoihin, nielemään ja muihin pervoiluihin.
Uskoo helposti kaikki valheet ja vakuuttelut.
Kakarat ovat hyvä tekosyy sille, että akan voi heittää pihalle tai itse poistua hommien jälkeen.

Miinukset:
-Rupeaa nopeasti vinkumaan suhdetta ja yhteenmuuttoa.
-Usein päästänyt itsensä rupsahtamaan ja paikat löystyneet, poikkeuksiakin on.
-Koulut jääneet kesken tai vähintään työelämästä syrjäytynyt --> rahareikä
-Jaloissa juoksevat huonosti kasvatetut äpärät, jotka kuluineen menevät aina edelle --> toinen rahareikä
-Nurkissa pyörivä exä, usein rikollinen paskakasa.

Summa summarum, kelpaa panosuhteeseen (jos on pitänyt itsensä kunnossa), mutta älä koskaan hairahdu varsinaiseen parisuhteeseen jos haluat pitää rahasi ja itsearvostuksesi.

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YH_

      Väärin kaikki.
      -En anna helposti, mutta varmasti.
      -Panen peppuunkin jos pyydetään.
      -En usko mitään.
      -Poistun paikalta, mutten lasten takia.
      -En Todellakaan halua suhdetta enkä yhteenmuuttoa.
      -Paikat on yhtä jäykkänä, kun 18 vuotiaana.
      -Kouluja en edes aloittanut pärjään silti.
      -Lapsia en ole kasvattanut. Osaavat silti käyttäytyä rahat menee, mutta omat riittää.
      -Exä on paska, muttei todellakaan pyöri mun nurkissa.

    • lapsellista

      Aloittaja ei taida tuntea yhtäkään yh:ta tai sitten tuntee, eikä ole saanut mitään ja nyt harmittaa ja pitää päästä vähän purkamaan kiukkua ja pettymystä.

    • perusketmi

      Mä seurustelin yli 2v erään yh-äidin kanssa, laitoin tosin ehdoksi sen, että hän antaa panna myös peppuun ainakin kerran kuukaudessa johon hän hampaita kiristäen suostui, irvisteli ja huusi kuin pistetty sika näiden panojen aikana mutta kesti kuitenkin aina jotenkuten.

      Vastaavasti tarjosin hänelle ja hänen 2 muksulleen materiaalisesti "vähän parempaa elämää" (jos nyt näin voi sanoa), koska kyseiselle työttömälle yh-äipälle jäi melkein kokonaan työttömyyskassan asumistuen rahat koska minä maksoin hänen ruokansa, monet vaatteet ja kaikki matkakustannukset sekä kesäisin 2 viikon ulkomaanmatkat, jolloin hän pystyi ostelemaan muksuille vähän normaalia enemmän asioita.

      Mut joo, suhde loppui aika pitkälle hänen exäänsä joka oli koko ajan nurkissa hääräämässä vaatien sitä sun tätä, oli ihan semmoinen aito kusipää jota yh-äippä kuitenkin usein puolusti, ei semmoista lopulta vain enää jaksanut, hyvät kyydit tarjosi kuitenkin aina, siksi olen voittopuolisesti tyytyväinen.

      • voi.yök

        Keksitty juttu. Tarinasta käy tosin hyvin ilmi sadistinen luonne kun tyyppi fantasioi naisen satuttamisesta anaaliseksillä.


    • YHonATN

      Perseeseen maakin oon saanu niita panna. Oikeestaan muuta hyvaa niista ei ookkaan sanottavaa, paskoja ruoanlaittajiakin ne on ollu. Saali niitten kakaria, ei oo hyva alku elamalle kun aiti ei osaa mitaan kotihommia ja vieraita aijia kay nussimassa aitylia vahan valia.

    • ktfh

      Että persepanot oli ne plussat..
      Hyvä kun tienne erosivat. Toivottavasti sai otettua sulta riittävän taloudellisen hyödyn.
      Kuka tervepäinen haluaa alistaa ketään seksuaalisesti..selkeästi nautit sellaisesta.

      • ExPUA

        Kuka tervepäinen antaa persettä äpärän ja itsensä ylläpitoa vastaan? Entä minkä ämmä hyväksyy sen? Sinulla on myös aika vanhoillinen käsitys anaaliseksistä.


      • ktfh
        ExPUA kirjoitti:

        Kuka tervepäinen antaa persettä äpärän ja itsensä ylläpitoa vastaan? Entä minkä ämmä hyväksyy sen? Sinulla on myös aika vanhoillinen käsitys anaaliseksistä.

        Perustele mun vanhoillinen käsitys anaaliseksistä.
        Ja tosi on että miehissä on juuri tällaisia alistajia.
        Mikä antaa sulle oikeuden haukkua yh:n lapsia äpäriksi? Tässäkin tapauksessa lapsilla oli virallisesti isä.
        Jos joku päivä onnistut huijaamaan naista ja tulee lapsia. Eron jälkeenkö myös sun lapsesi ovat mainitsemiasi äpäröitä? Annatko muille ihmisille luvan heitä nimitellä niin? Vai ovatko omat muita lapsia parempia?


    • NäinSeVainMenee

      Itse asiassa tällaisten "ylimääräisten etujen" pyytäminen yyhoilta on aikas yleistä, koska yh-äitiys pudottaa markkina-arvoa aikalailla 20 lisäkilon verran. Yh-äiti joutuu joko 1) tiputtamaan miehen tasoluokitusta tai 2) myöntymään sellaiseen "lisäetuun" mitä normaalisti ei parisuhteessa naiselta edellytetä esimerkiksi juuri anaaliseksiin.

      Yleensä yyhoo on hyvin perillä tästä tilanteesta jolloin ei tarvitse tämmöisistä ylimääräisistä - mahdollisesti kiusallisista - eduista sopia suoraan ja nimenomaisesti, asiaa hoituu yleensä niin että yh vaivihkaa ilmoittaa herjatyyliin pitävänsä peppuseksistä. Todellisuudessa hän saattaa jopa vihata sitä, mutta kokeilee sillä tavalla kepillä jäätä jolloin hänen ei tarvitse alentaa miehen kohdistuvaa tasoluokitusta.

      • niin.varmaan

        Valehtelet, syytä tosin en keksi.


      • NäinSeVainMenee
        niin.varmaan kirjoitti:

        Valehtelet, syytä tosin en keksi.

        Taidat olla itse yh-äiti joka kuvittelee että markkina-arvo pysyy yhäitiydestä huolimatta prikulleen samana, siksi et halua kohdata tosiasioita.


      • pannutlihavaa

        "Itse asiassa tällaisten "ylimääräisten etujen" pyytäminen yyhoilta on aikas yleistä, koska yh-äitiys pudottaa markkina-arvoa aikalailla 20 lisäkilon verran. "

        Vanha totuushan on, että lihavat naiset antavat helpommin pillua ja suostuvat helpommin pikkupervoiluun kuten anaalipanoihin. Eivät tietty välttis tykkää siitä mutta suostuvat jos vaihtoehtona on se että mies lähtee lätkimään koska mimmi on liian fläski.


      • niin.varmaan
        NäinSeVainMenee kirjoitti:

        Taidat olla itse yh-äiti joka kuvittelee että markkina-arvo pysyy yhäitiydestä huolimatta prikulleen samana, siksi et halua kohdata tosiasioita.

        En ole yh, ihan olen naimisissa ja yhdessä on kaikki lapset tehty saman miehen kanssa.
        Naiset eivät ole niin miehenkipeitä, että alentaisivat itsensä vain pitääkseen jonkun kaksilahkeisen. Siksi en usko tuollaisiin juttuihin. Kunhan retostelette tyhjiä kuin murkkuikäiset kakarat.


      • mistäteitäsikiää

        Ootko yh? Tuskin.
        Ei lapset tasoa laske. Useimmiten miehelläkin on omia. Kokemus lapsista katsotaan eduksi, on käytännön kokemus eikä vain luuloja.
        Lapsia haluamattomat ovat useinkin ikuisia Peter Paneja, otetaan ilo irti mutta suhteessa vastuun pitäminen on häilyvää.
        Ihan yhtä normaaleja suhteita yh:den kanssa aloitetaan kuin lapsettomien kanssa että höpö höpö.
        Peppuseksiä harrastetaan suhdemallista riippumatta.
        Eiköhän kaikki suhteet sisällä paljon muutakin kuin seksiä ja juuri peppuseksiä.


      • NäinSeVainMenee
        niin.varmaan kirjoitti:

        En ole yh, ihan olen naimisissa ja yhdessä on kaikki lapset tehty saman miehen kanssa.
        Naiset eivät ole niin miehenkipeitä, että alentaisivat itsensä vain pitääkseen jonkun kaksilahkeisen. Siksi en usko tuollaisiin juttuihin. Kunhan retostelette tyhjiä kuin murkkuikäiset kakarat.

        "Naiset eivät ole niin miehenkipeitä, että alentaisivat itsensä vain pitääkseen jonkun kaksilahkeisen"

        Hah hah, älä nyt viitsi...uskallan väittää että lähes kaikki parisuhteessa olevat naiset ovat esimerkiksi joskus antaneet miehelleen seksiä vain välttääkseen riidan ja pitääkseen miehensä tyytyväisenä. Ei välttämättä perspanoa mutta seksiä ovat antaneet vaikka itse ei olisi ollut haluja juuri silloin. Yh-äitien markkina-arvo tippuu senverta paljon että yh joutuu tekemään normaaliakin enemmän näitä ei-haluisi-mutta-pakko-antaa-persettä kompromisseja.


      • niin.varmaan

        Et taida olla parisuhteessa. Seksi ei ole mitään mitä annetaan toiselle riidan välttämiseksi. Eikä naisen tarvitse tehdä mitään jippoja miehen pitääkseen. Kyllä hyvä mies hyvän naisen luona pysyy ilman mitään temppuiluja ja jos ei pysy, ei ole väliksikään.


      • tutkittua
        niin.varmaan kirjoitti:

        Et taida olla parisuhteessa. Seksi ei ole mitään mitä annetaan toiselle riidan välttämiseksi. Eikä naisen tarvitse tehdä mitään jippoja miehen pitääkseen. Kyllä hyvä mies hyvän naisen luona pysyy ilman mitään temppuiluja ja jos ei pysy, ei ole väliksikään.

        Sori nyt vaan se on tutkittu fakta, että 90% naisista (minä mukaan lukien) on joskus suostunut seksiin VAIN toisen mieliksi, riidan välttämisestä en tiedä mutta muutoin! Itse et taida suhteissa ollut tai siippasi on niin paljon tossun alla ettei uskalla tunteitaan, mielipahaansa tai muutakaan näyttää..yh vanhemmat eivät varmasti tässä asiassa eroa, suhteessa joutuu tekee kompromisseja ym oli yh tai ei!


      • niin.varmaan

        Olen naimisissa, ollut jo kauan. Hulluja ihmisiä jos rupeavat seksiin jota eivät halua. Mieheni ei edes suostuisi rakastelemaan kanssani, jos en olisi täysillä mukana jutussa. Tietenkin jos seksi ei juurikaan kiinnosta, voihan siitä tulla tuollaista "suostumista".


    • Elieliza

      on vastuuntuntoinen
      osaa jo hoitaa lapsia kunnes saadaan yhteisiä lapsia
      ei juokse baareissa vaan käy ennemmin Heurekassa lasten kanssa

      - mitä ilmeisemmin hullu ex jos lapset kerran isälle jääneet ellei ole sitten leski
      - ehkä ei haluakkaan lisää lapsia
      - rauhalliset punkkua kynttilän valossa-illat ja tantraseksi taitaa olla harvinaista herkkua

      Tässä siis omat yleistykseni :)

    • Cardemeister

      Mun ex-muija jopa voiteli itse pyllyn sormillaan ja levitti pakarat käsillään jotta pääsin paremmin sisälle alkuvaiheessa. Kyllä tyttöystävän velvollisuuksiin kuuluu nykyään myös pyllyn antaminen jos nainen tosissaan rakastaa miestä.

      • mindetiinu

        hyi hitto oot ällö


    • pettynytolen

      Onpa täällä tosi romanttisia miehiä hohhoijaa

      • Nämä ovat niitä, jotka kutsuvat itseään kilteiksi ja kunnollisiksi ;)

        Oikeasti; jos mies on yksinäinen, kaveriton ja parasta, mitä hän itsestään pystyy mainostamaan, on "kiltteys" tai "kunnollisuus", niin kannattaa juosta ja kovaa.


      • juoksenlujaa
        helka kirjoitti:

        Nämä ovat niitä, jotka kutsuvat itseään kilteiksi ja kunnollisiksi ;)

        Oikeasti; jos mies on yksinäinen, kaveriton ja parasta, mitä hän itsestään pystyy mainostamaan, on "kiltteys" tai "kunnollisuus", niin kannattaa juosta ja kovaa.

        Palstalla huomaa helposti monesta, miksi mies on sinkku. :D


    • Punainen.lanka.on

      Itse olen tapaillut itseäni nuorempaa naista ja myös itseäni vanhempaa naista ja voin tehdä yhteenvedon:
      Nuori nainen ei suostunut peppuseksiin eikä nielemään.
      Vanhempi nainen suostui peppuseksiin ja nielemään oikein mielellään.
      Tästä voi jokainen tehdä johtopäätöksensä.

    • Munaotus

      Tapailin tosi mukavaa yh naista mutta sen lapsi oli oikein kauhujen kauhu. Se sai hirveitä raivareita ja sitä en kestänyt joten otin eron. Se sillä ollut mitään tapoja, yritin neuvoa ja antaa tukea. Nyt on kai jo rauhoittunut se lapsikin.
      Tämän naisen ex oli juoppo joku narkkari vissiin, ihan sekopää. Harmi kyllä kun nainen oli tosi kiva.

    • Ollieno

      Itse tapasin mukavan yhäidin muutama vuosi sitten ja yhdessä ollaan edelleen, ehkä asiaa auttaa että exänsä työskentelee Saksassa.

    • eheh

      Taitaa olla ap..paha erektio vaikeus. Ei voi muuta sanoa. Itse olen eronnut lapseton nainen ja taatusti kireä. Silti ystävätär menee mennen tullen ohi miesonnessaan. Pitäiskö tässä nyt ajatella että se on niin väljä ja reppurallikin käy kun ohittaa minut. No ei taatusti. Osta ap jokin lihapala ja pistä veitsellä syitten mukaisesti niin siinä sulla on tiukka ja tiivis pillu.

    • onmuutenisoero

      Haluan naisen, joka seksissä "haluaa" ei "suostuu."

    • finedining

      ei vittu.

    • sivuhuomautus

      Ei synnyttänyt nainen välttämättä ole löysä alapäästään, sillä osahan on keisarinleikattu eli vauva ei ole venyttänyt vaginaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe