Mikä vikana

derbidrdlimited50

Minulla on Yamaha dt ja kun vein sen kaverille viritettäväksi niin se kulki iha huvi. Mutta minä otin änkän poissa koska en tiedä mikä virka sillä on ja se oli ruma ja kiristin kaveri kaa myös ketjut ja siitä alko kuuluu aivan älyttömän isot äänet, nii isot et korvat mennee
. Kysyin kaverilta et mistä johtuu nii se sano et liian kireellä ketjut. Nii puhhuuko se totta??? Ja siis mitä änkällä on tarkotus. Kurittaako se vai? Kaverit sannoo et se tekkee pensalle sen harmaan värin mut en tiiä. Kertokaa jos tiiätte

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • derbidrdlimited50

      Voisko joku vastata? Ja viel et mikä on kaasari ja mitä sillä tehhää et voisko senki irrottaa ku kaverit sano et se pistää kulkee nopeemmi jos sen irrottaa ja pistää kaikki putket johonki "sylinterii". Kertokaa et missä on kaasari ja sylinteri jos tiiätte.

    • hyrskhyrsk

      Sylinterikaasarista ahtoputki kuskin vasemman kainalon kautta 3/4 hyrskyttimelle ja sieltä takarenkaan venttiiliin vaan, niin et varmasti jää koskaa katsomaan enää kenenkään takavaloja. vsssstpfpfpfpvsssstpfpfpfpf

      • derbidrdlimited50

        Än älynny ollenkaa, mut kaverit varmaa älyää


    • gamecube

      Sinä viedä se romu joen tai järven rannalle.Sitten sinä työntää se romuläjä sinne jorpakkoon.Sitten sinä olla tytyväine,kun olet pääsyt eron siitä romusta.

      • derbidrdlimited50

        Mutku mää tykkään tosta yamahasta. Kertokaa nyt mikä virka sillä änkällä on


    • Detsityyppi1

      Eli laita se "änkkä" takaisin paikoilleen niin äänet hiljebevät huomattavasti

      • derbidrdlimited50

        Joo kiitti mää laitan sen takas kavereitenkaa


    • edmhmhdmnd

      ei pysty enää korjaamaan mopoa, kannattaa ostaa uusi

      • derbidrdlimited50

        Huomasinki että mun kaverit oli ottanu sen änkän poissa jollain rälläkällä. Kysyin niiltä et pitääkö ostaa uus mopo.nii ne sano et pittää. Ei kai siinä muutakaa voi. Muuten paljonko voi pistää tommoseen mopoon hintaa jos siinä ei oo änkkää.


    • derbidrdlimited50

      Huomasin tos äske ku kattelin kavereitten kaa mulle uutta mopoo nii tommosen derbin ja cpi. Onko kumpikkaa parempi ku Yamaha? Ja teinkö mää kenenkää mielestä tappiota ku mää myin ton mun yamahan 300e koska siinä ei ollu änkkää. Ja ostin sen 1100e. En ehtiny ajjaa sillä ku 40km. Mun mielestä hyvät kaupat tuli.. Nii ja kumpi o parempi derbi vai cpi. Kaverit sano et cpi koska aito moottori ja isot äänet vakiona. ?

    • derbidrdlimited50

      Ostin nyt leiponeen derbin 1900e ja mitä toi leiponu tarkottaa? Ku se tyypoi jolta ostin tämän derbin nii sano et se on leiponu. Jostain syystä tää ei lähe käyntii mitenkää. Kaverit sano että mulla ei oo voimaa koska siinä on liikaa puristuksia ja että mun pittää työntää se kukkulan päälle ja mennä kovaa alas isolia vaihteella. Kertokaapa mitä leiponu tarkottaa

      • leipurias

        :DDD vitu retu jos ostit leiponee. onnea koneremppaam


      • akuankkahiiri
        leipurias kirjoitti:

        :DDD vitu retu jos ostit leiponee. onnea koneremppaam

        vittu tää jätkä on täys trolli.


      • derbidrdlimited50

        Enkä oo ja olkaa hiljaa tai mää kirjotan tähän kirosanan. Voisko joku kertoo että mitä leipominen tarkottaa.


      • derbidrdlimited50

        Onko leipominen joku sähkövika. Kaverit sano et näissä derbeissä on paljon sävkö vikoja. Kertonaa.


    • hondacbr50rrfireblade

      Laita putkireiskaa tankkiin, on putki tukossa.

    • derbidrdlimited50

      Myin ton leiponeen derbin ja ostin aidon ja oikean mankin 1988 ja on aika hiljanen ja laiska, nii miten tätä voisi virittää? Tää mennee ny 40kmh. Kaverit sano et joku skyteam moottori ois parempi. Kertokaa miten virittää?

      • Kawasaki500

        Kannattaa ostaa isompi syyläri. Syyläri tuo hiivatisti tehoja jos osaat säätää sen oikein Power Commanderilla... Power Commanderi on kyllä aika kallis ja vaikia käyttää. Mut jos et löydä isompaa syyläriä mankiin nii koita ostaa tehari siihe. Esim. Kawasaki KX:n putki passaa heittämällä monkeyhyn ja siitä saa tosi paljo tehoja irti. Piikkiä ottaa siinä 10k - 11k :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe