Huippuhyvä windows .....†

WindowsJyrää

Uusimmalla Nvidian näytönohjaimella saadaan 4k resoluutio myös sellaisille
näytöille jotka eivät sitä alunperin tue. Only in windows. Hienoa.....†

Tähän ei linuksit pysty.

http://www.nvidia.com/object/geforce_family.html

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskanjauhajat_riekkuvat

      Eihän siihen pysty Windowskaan vaan nvidian näytönohjain.

    • nVidian näytönohjaimet eivät oikein liity mitenkään Windowsiin.

      • Jallu1

        Vaatii alustaksi Windowsin, tubuttimissa ei toimi.


      • Jallu1 kirjoitti:

        Vaatii alustaksi Windowsin, tubuttimissa ei toimi.

        Tubuttimet tarkoittaa Windowseja, eli ei toimi Windowsissa.

        Kannattaa ennemmin käyttää vaikka Ubuntua, se kun tukee nVidian ohjaimia: http://www.ubuntu.com/certification/catalog/make/nVidia/?&page=1

        Sen lisäksi Ubuntussa on tuki nVidian omille laiteajureille jotka saa käyttöön klikkaamalla, että pitäisi toimia siltä osin sitten muutkin nVidian näytönohjaimet.

        Mutta Windowsilla ei sitten toimi, kuten sanoit.


      • Jallu1
        M-Kar kirjoitti:

        Tubuttimet tarkoittaa Windowseja, eli ei toimi Windowsissa.

        Kannattaa ennemmin käyttää vaikka Ubuntua, se kun tukee nVidian ohjaimia: http://www.ubuntu.com/certification/catalog/make/nVidia/?&page=1

        Sen lisäksi Ubuntussa on tuki nVidian omille laiteajureille jotka saa käyttöön klikkaamalla, että pitäisi toimia siltä osin sitten muutkin nVidian näytönohjaimet.

        Mutta Windowsilla ei sitten toimi, kuten sanoit.

        No ei tarkoita kuin Linux jakeluita.
        Ubuntu ei tue mitään oikein, ei edes oikeita ohjelmia.

        Jos osaisit lukea niin kirjoitin että vaatii Windowsin alustaksi.
        Tubuttimella se ei siis toimi.


      • Jallu1 kirjoitti:

        No ei tarkoita kuin Linux jakeluita.
        Ubuntu ei tue mitään oikein, ei edes oikeita ohjelmia.

        Jos osaisit lukea niin kirjoitin että vaatii Windowsin alustaksi.
        Tubuttimella se ei siis toimi.

        Tubutin on joku epämääräinen juttu joten se liittyy vain Microsoftiin ja Windowsiin. Ubuntu tukee oikeita ohjelmia ja se tukee myös nVidian ohjaimia. Ubuntulla siis toimii.

        Windows kun on tubutin niin sillä ei siis toimi, kuten sanoit.


      • Jallu1
        M-Kar kirjoitti:

        Tubutin on joku epämääräinen juttu joten se liittyy vain Microsoftiin ja Windowsiin. Ubuntu tukee oikeita ohjelmia ja se tukee myös nVidian ohjaimia. Ubuntulla siis toimii.

        Windows kun on tubutin niin sillä ei siis toimi, kuten sanoit.

        Ei liity mitenkään Microsoftiin vaan Canonicaliin ja Ubuntuun.
        Ubuntu ei edelleenkään tue oikeita ohjelmia kuten Cakewalk Sonar joka ei ole mikään kaikuluotain sukellusveneeseen vaikka niin luulet.

        Ubuntu on siis tubutin kuten jo sanoin.


      • Jallu1 kirjoitti:

        Ei liity mitenkään Microsoftiin vaan Canonicaliin ja Ubuntuun.
        Ubuntu ei edelleenkään tue oikeita ohjelmia kuten Cakewalk Sonar joka ei ole mikään kaikuluotain sukellusveneeseen vaikka niin luulet.

        Ubuntu on siis tubutin kuten jo sanoin.

        Canonicalilla ei ole mitään tubutinta. Canonicalin kehittämät tuotteet tiedetään hyvin.

        Kaikki epämääräinen liittyy Microsoftiin ja Windowsiin. Windowsin käyttäjä on itse sanonut, että kaiken pitää liittyä johonkin. Canonicalilla on viralliset tuotteet, epämääräiset tubuttimet liittyvät Microsoftiin ja Windowsiin.

        "Ubuntu ei edelleenkään tue oikeita ohjelmia kuten Cakewalk Sonar joka ei ole mikään kaikuluotain sukellusveneeseen vaikka niin luulet."

        Ei käyttöjärjestelmä tue kolmannen osapuolen ohjelmia. Vaikka niin yrität valehdella niin Microsoftin asiakaspalvelu ei vastaa millään tavalla Cakewalk Sonarin toimivuudesta.


      • Jallu1
        M-Kar kirjoitti:

        Canonicalilla ei ole mitään tubutinta. Canonicalin kehittämät tuotteet tiedetään hyvin.

        Kaikki epämääräinen liittyy Microsoftiin ja Windowsiin. Windowsin käyttäjä on itse sanonut, että kaiken pitää liittyä johonkin. Canonicalilla on viralliset tuotteet, epämääräiset tubuttimet liittyvät Microsoftiin ja Windowsiin.

        "Ubuntu ei edelleenkään tue oikeita ohjelmia kuten Cakewalk Sonar joka ei ole mikään kaikuluotain sukellusveneeseen vaikka niin luulet."

        Ei käyttöjärjestelmä tue kolmannen osapuolen ohjelmia. Vaikka niin yrität valehdella niin Microsoftin asiakaspalvelu ei vastaa millään tavalla Cakewalk Sonarin toimivuudesta.

        Microsoftilla ei ole mitään tubutinta, se tubutin on jotainCanonical Ubuntu juttuja joihin ei saa oikeita ohjelmia.

        Vaikka sinä yrität valehdella että Ubuntussa toimisi kaikki ohjelmat niin se ei ole totta.

        Windows on alusta johon tehdään ohjelmia ja ne toimii Windowsissa, Ubuntussa ei piste.
        Mene apua aloittelija palstalle kyselemään lisää mitä tarkoittaa ohjelma.

        Päivä päivältä olen vakuuttuneempi tietoteknisistä "taidoistasi".


      • napunapu
        Jallu1 kirjoitti:

        Microsoftilla ei ole mitään tubutinta, se tubutin on jotainCanonical Ubuntu juttuja joihin ei saa oikeita ohjelmia.

        Vaikka sinä yrität valehdella että Ubuntussa toimisi kaikki ohjelmat niin se ei ole totta.

        Windows on alusta johon tehdään ohjelmia ja ne toimii Windowsissa, Ubuntussa ei piste.
        Mene apua aloittelija palstalle kyselemään lisää mitä tarkoittaa ohjelma.

        Päivä päivältä olen vakuuttuneempi tietoteknisistä "taidoistasi".

        Pennulla uhmaikä.


      • Jallu1
        napunapu kirjoitti:

        Pennulla uhmaikä.

        Niin sullako?
        Hienoa että tiedostat sen.

        Olen sinua kyllä vuosikymmeniä vamhempi joten minua et voi tarkoittaa ja puhun vain faktaa toisin kuin sinä.


      • Jallu1 kirjoitti:

        Microsoftilla ei ole mitään tubutinta, se tubutin on jotainCanonical Ubuntu juttuja joihin ei saa oikeita ohjelmia.

        Vaikka sinä yrität valehdella että Ubuntussa toimisi kaikki ohjelmat niin se ei ole totta.

        Windows on alusta johon tehdään ohjelmia ja ne toimii Windowsissa, Ubuntussa ei piste.
        Mene apua aloittelija palstalle kyselemään lisää mitä tarkoittaa ohjelma.

        Päivä päivältä olen vakuuttuneempi tietoteknisistä "taidoistasi".

        Ei löydy tubutinta: http://www.canonical.com/

        Tubutin on joku epämääräinen juttu ja liittyy Microsoftiin ja Windowsiin siis. Windowsin käyttäjä kun itse niin sanonut että niiden pitää liittyä johonkin.

        Canonicaliin ja Ubuntuun ei liity, niiden viralliset tuotteet tunnetaan hyvin ja niihin saa vain oikeita ohjelmia. Windows on tunnettu siitä, että siihen saa lähinnä vain haittaohjelmia.


      • Jallu1
        M-Kar kirjoitti:

        Ei löydy tubutinta: http://www.canonical.com/

        Tubutin on joku epämääräinen juttu ja liittyy Microsoftiin ja Windowsiin siis. Windowsin käyttäjä kun itse niin sanonut että niiden pitää liittyä johonkin.

        Canonicaliin ja Ubuntuun ei liity, niiden viralliset tuotteet tunnetaan hyvin ja niihin saa vain oikeita ohjelmia. Windows on tunnettu siitä, että siihen saa lähinnä vain haittaohjelmia.

        Kyllä tuosta linkistä mulla ainakin tubutin näkyy,msiellähän lukee ihan selvästi että We deliver Ubuntu ja Ubuntu on tubutin, hyvin moni tietääkin sen jo mutta sinä et.
        Sinä aina väität että se liittyisi joten Microsoftiin, se on väärää tietoa tai tahallista trollaamista.
        Myös lähes kaikki jotka menee ostamaan niitä oikeita ohjelmia kaupasta tietää lyllä että Buntuun niitä ei saa, vaan Windowsiin ja Maciin.

        Kuinka sinulla voi olla niin ihmeellisen hankala myöntää fakta että Ubunussa ei toimi ja siihen ei saa oikeita ohjelmia joita saa Windowsiin ja Maciin?


      • Jallu1 kirjoitti:

        Kyllä tuosta linkistä mulla ainakin tubutin näkyy,msiellähän lukee ihan selvästi että We deliver Ubuntu ja Ubuntu on tubutin, hyvin moni tietääkin sen jo mutta sinä et.
        Sinä aina väität että se liittyisi joten Microsoftiin, se on väärää tietoa tai tahallista trollaamista.
        Myös lähes kaikki jotka menee ostamaan niitä oikeita ohjelmia kaupasta tietää lyllä että Buntuun niitä ei saa, vaan Windowsiin ja Maciin.

        Kuinka sinulla voi olla niin ihmeellisen hankala myöntää fakta että Ubunussa ei toimi ja siihen ei saa oikeita ohjelmia joita saa Windowsiin ja Maciin?

        Ei lue sanallakaan mitään tubutinta. Ehkä katsoit sivua Windowsilla ja siinä hakutoiminto rikki.

        Minä en ole väittänyt mitenkään tubuttimen liittyvän Ubuntuun tai Canonicaliin. Windowsin käyttäjä sen sijaan sanoo, että kaiken on pakko liittyä johonkin. Eli se sitten ilmeisesti liittyy Microsoftiin ja Windowsiin kun ei muut valmistajat ja niiden tuotteita käyttävät tiedä mitään mistään tubuttimista.

        Olen itse ostanut ohjelmia Ubuntuun ja siihen saa siis oikeita ohjelmia, joten valehtelet.


      • Jallu1
        M-Kar kirjoitti:

        Ei lue sanallakaan mitään tubutinta. Ehkä katsoit sivua Windowsilla ja siinä hakutoiminto rikki.

        Minä en ole väittänyt mitenkään tubuttimen liittyvän Ubuntuun tai Canonicaliin. Windowsin käyttäjä sen sijaan sanoo, että kaiken on pakko liittyä johonkin. Eli se sitten ilmeisesti liittyy Microsoftiin ja Windowsiin kun ei muut valmistajat ja niiden tuotteita käyttävät tiedä mitään mistään tubuttimista.

        Olen itse ostanut ohjelmia Ubuntuun ja siihen saa siis oikeita ohjelmia, joten valehtelet.

        Lukihan siinä selvästi, eikö tubuttimesi toimi?
        Sinä olet väittänyt tubuttimen liittyvän Windowsiin vaikka se oikeasti liittyy Ubuntuun.

        Sinä valehtelet siis, sanot että Ubuntuun saa ostettua Windowsille ja Macille olevia ohjelmia.


      • nsa_fbi_yhteistyö
        Jallu1 kirjoitti:

        Lukihan siinä selvästi, eikö tubuttimesi toimi?
        Sinä olet väittänyt tubuttimen liittyvän Windowsiin vaikka se oikeasti liittyy Ubuntuun.

        Sinä valehtelet siis, sanot että Ubuntuun saa ostettua Windowsille ja Macille olevia ohjelmia.

        Tubutin on varmaan microsotkun lanseeraama haittaohjelma, jolla voidaan levittää mainoksia ja tarkkailla käyttäjän toimia internetissä.


      • Jallu1 kirjoitti:

        Lukihan siinä selvästi, eikö tubuttimesi toimi?
        Sinä olet väittänyt tubuttimen liittyvän Windowsiin vaikka se oikeasti liittyy Ubuntuun.

        Sinä valehtelet siis, sanot että Ubuntuun saa ostettua Windowsille ja Macille olevia ohjelmia.

        Ei lukenut, tarkista vaikka. Kirjoitin selaimen hakulaatikkoon tubutin ja ei löytynyt, eli ei löydy. Tubuttimilla ei ole mitään tekemistä Ubuntun kanssa. Ubuntu on virallinen, aito tuote ja tubutin on jotain epämääräistä ja Windowsin käyttäjien mukaan kaiken pitää liittyä johonkin, eli Windowsiin.

        Canonicalin tuotteista ei mitään tubuttimia löydy joten se tiedetään faktana että ei liity mitenkään sinne.

        En valehtele missään, olen ostanut Ubuntulle esim. tämän: http://www.code42.com/products/crashplan/

        Kyseisen ohjelman saa myös Mac OS:n ja Windowsiin.

        Sitten olen ostanut Ubuntulle myös tämän: https://www.zimbra.com/

        Sitä taas ei ole Mac OS:n ja Windowsiin, eli niihin ei oikein saa oikeita ohjelmia.


      • Jallu1 kirjoitti:

        Microsoftilla ei ole mitään tubutinta, se tubutin on jotainCanonical Ubuntu juttuja joihin ei saa oikeita ohjelmia.

        Vaikka sinä yrität valehdella että Ubuntussa toimisi kaikki ohjelmat niin se ei ole totta.

        Windows on alusta johon tehdään ohjelmia ja ne toimii Windowsissa, Ubuntussa ei piste.
        Mene apua aloittelija palstalle kyselemään lisää mitä tarkoittaa ohjelma.

        Päivä päivältä olen vakuuttuneempi tietoteknisistä "taidoistasi".

        Windowsin käyttäjien mukaan tubuttimien pitää liittyä johonkin ja vain Windowsin käyttäjät sellaista nähneet, ja se tiedetään faktana että Canonical ei sellaisia tee, joten..?


      • meitä_et_hämää1
        M-Kar kirjoitti:

        Ei lukenut, tarkista vaikka. Kirjoitin selaimen hakulaatikkoon tubutin ja ei löytynyt, eli ei löydy. Tubuttimilla ei ole mitään tekemistä Ubuntun kanssa. Ubuntu on virallinen, aito tuote ja tubutin on jotain epämääräistä ja Windowsin käyttäjien mukaan kaiken pitää liittyä johonkin, eli Windowsiin.

        Canonicalin tuotteista ei mitään tubuttimia löydy joten se tiedetään faktana että ei liity mitenkään sinne.

        En valehtele missään, olen ostanut Ubuntulle esim. tämän: http://www.code42.com/products/crashplan/

        Kyseisen ohjelman saa myös Mac OS:n ja Windowsiin.

        Sitten olen ostanut Ubuntulle myös tämän: https://www.zimbra.com/

        Sitä taas ei ole Mac OS:n ja Windowsiin, eli niihin ei oikein saa oikeita ohjelmia.

        Jos ei löydy niin emme voi auttaa.
        Jos et usko faktoja niin emme voi auttaa.
        Ole sitten hiljaa ja kuvittele mitä kuvittelet kuten se että Ubuntussa toimisi Photoshop.


      • tyhmä_pää
        meitä_et_hämää1 kirjoitti:

        Jos ei löydy niin emme voi auttaa.
        Jos et usko faktoja niin emme voi auttaa.
        Ole sitten hiljaa ja kuvittele mitä kuvittelet kuten se että Ubuntussa toimisi Photoshop.

        Eikö se ole maksullinen ja ei toimi edes winkurassa ilman rahaa?
        Gimp on vastaava mutta avoin ja ilmainen.


      • meitä_et_hämää1 kirjoitti:

        Jos ei löydy niin emme voi auttaa.
        Jos et usko faktoja niin emme voi auttaa.
        Ole sitten hiljaa ja kuvittele mitä kuvittelet kuten se että Ubuntussa toimisi Photoshop.

        Sinä ja rinnakkaispersoonasi ei löydä Canonicalin sivuilta mitään mainintaa tubuttimista.


    • NäinköhänToimii

      Myös ristitumputtajan putkinäytölle?

      • Linuks_jäi_rannalle

        Taas jäi linukshihhuli ilman.....hih hih hih.......†


    • jallu1pillu2tollo3

      niin sitä pitää.

    • ubutubu

      "Huippuhyvä windows" sehän on ilmetty aprillipila.

      • Toimimaton_tubutin

        Vielä parempi aprillipila on, kun väitetään linuksia "toimivaksi" .....buahhahhahhaaa....†


    • No varmasti saa... Heh heh.... Hoh hoh hoh.... Karin hyväuskoisuus yllättää kerta toisensa jälkeen....

      • Jälkeenjäänyt_tubutin

        Saa mitä saa, muttei ainakaan ajureita Nvidian näytönohjaimiin. Eikä tarvitse olla edes 4k resoluutio, kun jo linuksissa tökkii: aijaa.com/M5oXzZ#


      • Jälkeenjäänyt_tubutin

      • jallu1
        Jälkeenjäänyt_tubutin kirjoitti:

        http://aijaa.com/M5oXzZ#
        Pannaas tuo linkki uudelleen, kun tuli otetua vähän liian äkkiä ennen sivun latautumista.

        Osaamattomuus paistaa taas .


      • win_tuhoo_linkit
        Jälkeenjäänyt_tubutin kirjoitti:

        Saa mitä saa, muttei ainakaan ajureita Nvidian näytönohjaimiin. Eikä tarvitse olla edes 4k resoluutio, kun jo linuksissa tökkii: aijaa.com/M5oXzZ#

        Kannattais asentaa Ubuntu, niin linkitys toimis.


    • EiKannata

      Kannattaako sitten maksaa yli tonni näytönohjaimesta kun aidon 4k näytön/tv:n saa reilusti alle tonnilla.

      • Toimimaton_tubutin

        Ei kannata ainakaan linuksiin ei ostaa yhtään mitään. Kun siihen ei saa niitä ajureita, kuva on aina yhtä suttuinen, joten mitä hyödyttää.......†


      • tubutin_louhii
        Toimimaton_tubutin kirjoitti:

        Ei kannata ainakaan linuksiin ei ostaa yhtään mitään. Kun siihen ei saa niitä ajureita, kuva on aina yhtä suttuinen, joten mitä hyödyttää.......†

        Niissä microsoftin tubuttimissa näytönohjain louhii samalla bitcoineja, niin kannattaa ostaa isompi poweri ja ylikellottaa ohjain ja prossu.


    • kari_vaahtoaa

      Aprilliä syö winhihhuli mädäntynyttä silliä.

    • The_Real_J

      Ei ole mahdollista. Paraskaan näytönohjain ei pysty maagisesti luomaan näytölle uusia kuvapisteitä. Moinen vaatisi näyttölaitteen fyysistä muokkaamista etänä näyttöpiuhan kautta.

      Jos tuollainen olisi mahdollista todellisille 4K-näytöille ei olisi mitään tarvetta kun halvan B-luokan näytön pystyisi päivittämään 4k-tarkkuuteen vain kytkemällä se pikaisesti tuollaiseen näytönohjaimeen. Sitten vain otettaisiin näyttö irti ja myytäisiin uunituore 4k-näyttö eteenpäin.

      • MsHuttua

        Winvajakin mielikuvituksessa kaikki on mahdollista. Ei tosiasiat ole ennenkään häirinnyt winvajakkien juttuja.

        Juttu noudattaa ms:n FUD osaston pääperiaatetta : Mitä paksumpi valhe sen parempi.


      • The_Real_J

        Toisaalta myös alkuperäisen kirjoituksen päivämäärällä saattoi olla jotain tekemistä...


      • EnsimmäinenHuhtikuuta
        The_Real_J kirjoitti:

        Toisaalta myös alkuperäisen kirjoituksen päivämäärällä saattoi olla jotain tekemistä...

        Eniten ihmetyttää että kukaan ylipäätään tarttui täkyyn kiinni...


    • MistäOhjeet

      Saadakseni 4k näytön ostin nvidian uusimman näytönohjaimen saadakseni pelit toimimaan paremmin mutta en löydä asennusohjeita mistään. Tietokoneet eivät ole kovin tuttuja mutta kyllä minulla ruuvari pysyy kädessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe