Autocorner

bMWM3

Heippa!
nimenmukaisessa autokaupassa on todella töykeä palvelu omistaja/myyjä ei kohtele asiakkaitaan kunnolla ja jättää huomioimatta asiakkaansa.
en todellakaan enään koskaan menen tuohon kyseiseen liikkeeseen jäi niin paska maku suuhu.
Onkos muilla kokemuksia?

64

7519

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itkiä

      Etkö päässyt koe ajolle, vai mikä pännii?

      • Zape71

        Koeajo on yhdyssana ja toisekseen nämä teidän monet vastaukset eivät tee liikkestänne luotettavaa, vaikka olisitte oikeassa. Suosittelisin vastaamaan tulevaisuudessa ko henkilölle suoraan (vaikka tälle palstalle) oikella nimellä tai keksityllä nimellä, että " mikä meni vikaan/perusteluja? Jos ei pysty vastaamaan tai tulee samoja vastauksia, niin sen jälkeen vastaa huutoon. Minä olen saanut hyvää palvelua liikkeessänne ja toivoisin, että ette alennu bmwm3:n tasolle..?


      • Saivartelua
        Zape71 kirjoitti:

        Koeajo on yhdyssana ja toisekseen nämä teidän monet vastaukset eivät tee liikkestänne luotettavaa, vaikka olisitte oikeassa. Suosittelisin vastaamaan tulevaisuudessa ko henkilölle suoraan (vaikka tälle palstalle) oikella nimellä tai keksityllä nimellä, että " mikä meni vikaan/perusteluja? Jos ei pysty vastaamaan tai tulee samoja vastauksia, niin sen jälkeen vastaa huutoon. Minä olen saanut hyvää palvelua liikkeessänne ja toivoisin, että ette alennu bmwm3:n tasolle..?

        Omassa kirjoituksessasi on kuusi kielioppivirhettä.


    • KerroTokiLisää

      Ei siis noin vaan antanut kymmenien tuhansien autoa koeajoon, vaan istutti pöydän ääreen ja alustavasti kyseli ostajan eli sinun maksuvalmiutta ja luoton saannin edellytyksiä?
      Vai mikä palvelussa jäi ahistamaan ja ihan kakanmaun toi suuhun?

    • aautss

      bMWM3 käy vähän hitaalla, oot sitten vaihtarisi loppuvelan ilmoittanut, kun myyjän mielenkiinto noin on loppunut tai voihan sulla olla sellanen romu mitä se ei halua vaihdossa ollenkaan todennäköisin syy että sä oot niin pimee ettei kannata myydä missään nimessä. Mitä täällä itket vaihda kauppaa hemmetin hönö.

    • TosiOstajaOstaa

      Kaikenlaisia pössejä täällä kitisee. Alottaja ainakin on tosi sekasin.

    • örri

      Että voi ihmislapsi olla tyhmä tulla nyt tänne itkemään etten saanut haluamaani palvelutasoa. Mee kuule peilin eteen, niin ehkä huomaat, että naamasi on sitä luokkaa ja käytöksesi vielä rivompaa, että ei voi palvelua saadakkaan osta nettikaupasta.

    • coko

      Turhaan tollaset vajakit täällä yrittää yrityksiä mollata. Kateus on aina ollut monen ikävän alku ja juuri. Aika harva täällä inisee, jos jonkun liikkeen palvelu ei kelpaa, niin vaihdetaan liikettä. On kyllä tälläkin Uunolla paha olla kun täällä pitää naukua.

    • mielipite

      "Heippa! ...jäi niin paska maku suuhu. Onkos muilla kokemuksia?"

      No heippa!
      Ei ole kokemuksia paskanmausta suussa. Kelpaisiko muunlainen kokemus?
      Ps. Piparinmaku suussa on aina hyvästä, muulloinkin kuin vain Joulunpyhinä. Kokeile ihmeessä!

    • Autokyr

      Ovatko nuo kaikki asiakkaita haukkuvat viestit peräisin kyseisen liikkeen tietokoneelta?

      • mielipite

        Eivät ole.


      • Uskomatonta

        Näyttäisi olevan.


    • jokaliikkeessäkäynäin

      Myy oikeeseen hintaan suht kalliitakin autoja, pienellä katteella. Voi olla että on huomannu et kauppa on toivoton (ylivelkainen vaihdokki ja karmee hyvitys pyynti, perseaukinen "ostaja"), yleensä tossa vaihees mielenkiinto loppuu, eikä ihme.

      • mielipite

        Alkuperäinen aloitus on oiva esimerkki siitä, että aasiakas kuvittelee olevansa "niskan päällä" kaupanteossa ja liikkeisiin pyyhältäessään kuvittelee saavansa kuningaskuluttajan vastaanoton.
        Näinhän ei ole ja kaikkien aasiakkaitten kanssa ei kauppaan edes kannata ryhtyä, erinäisistäkin syistä joita yllä muutamia jo lueteltukin. Ammattinsa osaava kauppias tunnistaa tietynlaiset aasiakkaat jo eleistään ja muusta luimistelustaan, kätellessä ja muutaman sanasen vaihdettuaan asiaan saa lopullisen varmistuksen ja totta voi olla, että myymättäjättämispäätös syntyy nopeastikin.

        Kauppiaan myymättäjättämispäätöksestähän sikiää tämäkin ja on näin mielensäpahoittajan saanut avautumaan.


      • ulosvaanjaäkkiä
        mielipite kirjoitti:

        Alkuperäinen aloitus on oiva esimerkki siitä, että aasiakas kuvittelee olevansa "niskan päällä" kaupanteossa ja liikkeisiin pyyhältäessään kuvittelee saavansa kuningaskuluttajan vastaanoton.
        Näinhän ei ole ja kaikkien aasiakkaitten kanssa ei kauppaan edes kannata ryhtyä, erinäisistäkin syistä joita yllä muutamia jo lueteltukin. Ammattinsa osaava kauppias tunnistaa tietynlaiset aasiakkaat jo eleistään ja muusta luimistelustaan, kätellessä ja muutaman sanasen vaihdettuaan asiaan saa lopullisen varmistuksen ja totta voi olla, että myymättäjättämispäätös syntyy nopeastikin.

        Kauppiaan myymättäjättämispäätöksestähän sikiää tämäkin ja on näin mielensäpahoittajan saanut avautumaan.

        Totta, aasiakkaan, jonka kanssa kauppaa ei saa väännetyksi mitenkään, eikä kannatakkaan, tunnistaa kyllä hyvin nopeasti. Ja myyjänä voin sanoa, että ennemmin vaikka pelaan pasianssia kun jutustelen perseaukisen ääliön kanssa, oikeaa asiakasta jaksaa ja kannattaakin kuunnella ja palvella, mutta perseaukisen idiootin kuuntelusta ei saa mitään hyötyä, joten parempi kun suksii hevonvittuun.


      • Jopaonhuttua
        mielipite kirjoitti:

        Alkuperäinen aloitus on oiva esimerkki siitä, että aasiakas kuvittelee olevansa "niskan päällä" kaupanteossa ja liikkeisiin pyyhältäessään kuvittelee saavansa kuningaskuluttajan vastaanoton.
        Näinhän ei ole ja kaikkien aasiakkaitten kanssa ei kauppaan edes kannata ryhtyä, erinäisistäkin syistä joita yllä muutamia jo lueteltukin. Ammattinsa osaava kauppias tunnistaa tietynlaiset aasiakkaat jo eleistään ja muusta luimistelustaan, kätellessä ja muutaman sanasen vaihdettuaan asiaan saa lopullisen varmistuksen ja totta voi olla, että myymättäjättämispäätös syntyy nopeastikin.

        Kauppiaan myymättäjättämispäätöksestähän sikiää tämäkin ja on näin mielensäpahoittajan saanut avautumaan.

        Kylläpä on outoa kaupankäyntiä jos myyjällä on tilanne missä tehdään "myymättäjättämispäätös!" Toivottavasti tuossa on omistaja itse mielipiteineen! Minulla ei olisi varaa pitää tuollaista myyntimiehenä.


    • Ymmärretty

      Autocornerille kiitos kaikista vastauksista.

    • Kokoomus-kyykyttää

      Omistaja tuskin on ite myymässä autoja tuolla. On vähän isommat bisnekset mielessä kun myydä Tuning-Terolle autoa, mihin varat ei riitä edes änkyttämällä.

    • Teboilkakkaaja

      Kaikkia herjaavalta ylimieliseltä jobbariltahan ne autot kannattaa ostaa.

    • ghjkjfgh2

      Menepä Tikkurilan Rinta-Jouppiin. Jokainen loosi täynnä asiakasta ja salissa sama juttu.
      Kauppa käy!
      Tuusulassa sama juttu, Kehä III:lla ei niinkään. hah!

      • kaksisadasta

        Samat perseaukiset mulkut ne tiksissä ja tuusulassa pyörii, on siellä joukossa pari prosenttia oikeitakin asiakkaita.


      • kaksisadasta
        kaksisadasta kirjoitti:

        Samat perseaukiset mulkut ne tiksissä ja tuusulassa pyörii, on siellä joukossa pari prosenttia oikeitakin asiakkaita.

        Ai vittu mä kadehdin menestyvää Rinta-Jouppia. Olen katkera mulkku.


      • jebulis77

        Tiksin rintajuoppo on kehä 3:lla....


      • Rintajoupit ympäri maata vasta p***kaa myyvätkin. Hinnat on pilvissä ja kun se "tuunaaj tero" tai joku muu edes pysähtyy auton kohdalle, ilmestyy lipevä myyjä jostain kertomaan tarpeettomia ominaisuuksia autosta (kuten väristä, peilien pyöreydestä tms) ja kehuja löytyy kyyllä kyyllä upee on! Koe ajon jälkeen kun tulet liikkeelle takasin:"vaihteissa jotain vikaa ei mene kunnolla silmään" niin vastataan: "ei ole se on tämän merkin juttu, hiukan kovemmin ku polkaset kytkintä niin kyllä se siitä" ja sitten alkaa tinkaaminen, oho tonni tippu hinnasta...hmm...


    • Renkaanpotkija

      Soitin tuonne liikkeeseen ja kyselin 40 tonnin Mersua koeajoon. Myyjä sanoi, että jospa kävin koeajamassa Veholla. Autossa on kuulemma niin vähän kilometrejä, ettei viitsi antaa koeajoon. Ja talvirenkaatkin puuttuivat. Sen jälkeen hän voi tehdä hyvän tarjouksen.

      Minä ainakin jäin vähän monttu auki kuuntelemaan. Ilmeisesti menee niin hyvin, että voi lähettää asiakkaat kilpailijalle.

      • Väärä_aloitus

        Oliskos moiseen syynä se, että olet aloittanut homman väärästä päästä? Se että asiakkaan kysely keskittyy ensisijaisesti koeajon saamiseen, niin yleensä muusta siinä ei oikeasti ole kysymyskään. Ei se kauppias huvikseen anna autoja asiakkaitten sotkettavaksi ja tankit tyhjiksi ajettavaksi.


      • Jpee66

        Eikö ne koeajot sovita yleensä paikanpäällä siellä autokaupassa? Tarkistavat samalla ajokortin ja tsekkaavat ostajan. Riskinä kait kalliimpien autojen katoaminen rajan yli. Ei ole tähän päivään asti tullut ainuttakaan autokauppaa vastaan josta en olis autoa saanut koeajoon. Autocornerista sain nykyisen autoni viikonlopun yli koeajoon. Sitä voi kutsua jo hyväksi palveluksi.


      • Myynnin_ammattilainen
        Väärä_aloitus kirjoitti:

        Oliskos moiseen syynä se, että olet aloittanut homman väärästä päästä? Se että asiakkaan kysely keskittyy ensisijaisesti koeajon saamiseen, niin yleensä muusta siinä ei oikeasti ole kysymyskään. Ei se kauppias huvikseen anna autoja asiakkaitten sotkettavaksi ja tankit tyhjiksi ajettavaksi.

        Miten niin väärästä päästä? Ihan oikeanlainen aloitus tuo oli. Ostaja ilmoitti kiinnostuneensa autosta ja myyjä, joka oikeasti onkin rahan vastaanottaja eikä myyjä, ohjasi asiakkaan muualle. Huonoa myyntiä ja asiakaspalvelua.


    • foortti_tulille

      Katsokaapas itsekkin tätä huijausta Autocornerilta:
      http://www.nettiauto.com/saab/9-5/7666922
      Sinänsä tuo olisi ehkä ok, MUTTA "AutoCorner pidättää oikeuden muuttaa sääntöjä ja diskata kenet tahansa selittämättä sitä millään tavalla".
      HAH HAH että on otsaa!! Tämä ei täytä mitään kuluttajansuoja/hyvä myyntitapa lakeja. Pelkästään tämän jutun nähtyä en astu jalallakaan ko. puljuun. m.o.t

      • kauppiaskiittää

        äläkä mene mihinkään muuhunkaan liikkeeseen.


    • kusetustako

      Moi.
      Silloin tällöin tulee eksyttyä tänne Suomi24:lle auto osioon, ja kyllä näin ns. ulkopuolisen silmiin vaikuttaa erittäin todennäköisesti siltä, että ainakin tämä "Autoliikkeet ja ostaminen" osio sisältää lähinnä autoalalla työskentelevien ihmisten kirjoituksia.
      Vai onko auton ostaminen ja myyminen todella näin tunteita herättävää touhua?
      Myyjät huijaa, ostajat huijaa, kaikki vaan huijaa, yep yep.
      Itse tehnyt kauppaa yli kaksikymmentä vuotta, ja aina voinut samaistua entisen työnantajani sanoihin, "jos tätä pitäisi huijaamalla tehdä, voisi oven laittaa kiinni samantien".
      Kyseessä ei autoala, ihan muuta kauppaa, mutta kaikilla kaupankäynnin aloilla pätee sama sääntö, ei siinä kusettaa tarvitse ketään.
      Ehkä joillekin ihmisille on jokin hirveä asia, että myyjäliikkeen todellakin täytyy saada ns. katetta myymilleen tavaroille.
      Katetavoitteen suuruuteen taas vaikuttaa todella moni asia, rahoitus, kiertonopeus, varastonarvo, markkinatilanne, kilpailutilanne, kiinteätkulut, muuttuvatkulut jne jne.
      Meidän yrityksemme tuotteiden kate % on aina, siis aina, yli 40%.
      Ajattele sinä katkeroitunut kuluttaja, siis ajattele, työnantajani saa järkyttävät 40% katetta jokaisesta kassaan lyönnistä ja laskutuksesta.
      Tästäkö nyt voit vetää jotain johtopäätöksiä siitä, että kyseessä on kapitalisti sika porvari riistäjä, yep yep.
      Huono puoli tällaisessa paska kirjoittelussa vain on se, että jotkut satunnaisesti sivuilla käyvät, nyky nettiajan mukaan, vetävät todellakin näistä kirjoituksista nopeita johtopäätöksiä, ja saattavat kiertää jonkin liikkeen kaukaa tämän takia.
      Paska liikeyritys, asiakkaita kusettava, ei varmaan maailman historian aikana ole koskaa pysynyt kovinkaan kauaa pystyssä, kaupallinen toiminta ei vaan mene niin.
      Epäterveet liikkeet kaatuvat aina, aina.
      Tätä ei vaan ei-kaupallisella alalla työskentelevä ihminen välttämättä tajua, ja hikoileekin sen asian parissa, että aina sitä vaan pientä ihmistä kusetetaan.
      Itselläni on katto päällä ja leipä pöydässä, vaikka olen tehnyt elämäni aikana lukuisia ja taasen lukuisiä määriä erilaisia kauppoja, sekä ostanut että myynyt, niin siviiilinä että työntekijänä.
      Ei ole kusetettu olo, enkä koe ketään kusettaneeni. Rahaa on mennyt, ja rahaa olen takonut työnantajalleni isoja pinoja.
      Mutta, täällä nettimaailmassa, ja joidenkin arkitodellisuudessakin, kaikki kusettaa kaikkia ja kaikki on huijareita.
      Mahtaa olla raskasta elämä, tai ainakin rahan käyttö, silkkaa kusetusta kaikki.
      Jos lähtisi paikalliseen Alepaan ostamaan vähän ruokaa, ei hitto, mitähän ne nyt on keksinyt mun kusetukseksi, pitäsköhän googlata, "Alepa kokemuksia".

      • mieIipite_etelleenkin

        Hienosti kommentoitu ja jopa perusteltu.

        Muutama erikoisen nätti kommentti poimintana:
        "...jos tätä pitäisi huijaamalla tehdä, voisi oven laittaa kiinni samantien"."

        Se on just näin. Mikään ei toimi pitkän päälle, jos asiakkaan tai edes itse itsensä huijaaminen on pohjana toiminnalle. Ei edes autoliike, ei ainakaan kovin pitkään; ehkä pari vuotta ja sitten poks.

        "Vai onko auton ostaminen ja myyminen todella näin tunteita herättävää touhua?"

        Kyllä tämä vaan sen verran erikoisala on, että tunteita on mukana "enemmän kuin laki sallii" ja ihan molemmilla puolilla aitaa.
        Ostajilla pitkät perinteet autokauppiaiden jobbariksi nimittelyyn ja kansantietoon "autokauppias huijaa aina" juontanevat jonnekin aikaan keppi ja kivi, kun hevoskauppiaalta vanhaa hampaatonta kaakkia isoisänisänisä osteli ja toki myös osa myyjäpuolesta on ammattiylpeitä tai sanotaanko "oman alansa varsinaisia mestareita". Itse itseni mukaanlukien tähän "ammatistaan ylpeä varsinainen mestari" -kategoriaan. Ja ihan kirjaimellisesti, sarkasmi tuossa tittelissä ei ole vahinko joten paino sanalle _varsinainen_.
        Huumoritta, aina naama norsunvitulla aamulla peiliin katsoessa ja sama perusvitutus koko päivän aamusta iltaan, tätä ammattia/yrittämisen alaa ei voi harjoittaa. Jos pilke silmäkulmasta puuttuu, katoaa tai sitä ei alkujaankaan ole, voi oven laittaa kiinni samantien... ihan tuota entisen pomosi sanontaa mukaellen.

        "Huono puoli tällaisessa paska kirjoittelussa vain on se, että jotkut satunnaisesti sivuilla käyvät, nyky nettiajan mukaan, vetävät todellakin näistä kirjoituksista nopeita johtopäätöksiä, ja saattavat kiertää jonkin liikkeen kaukaa tämän takia."

        Juurikin näin. Siksi onkin huimaa luettavaa, miten joku yksittäinen "ei niin hyvin mennyt kauppa" saattaa paisua kohtuuttomaksi petokseksi kirjoitettuna katkeran asiakkaan raivonpuuskassa. Suurin osa Suomen n.2000:sta autoliikkeestä kun on vielä yksinyrittäjien tai max.2-3-henkilöä työllistävinen omistamia, tuollaisella aiheettomallakin solvauksella ja jopa vainoamisella aiheutetaan aivan turhan suurta haittaa yrittäjälle henkilökohtaisesti.
        En ole muuten vielä yhtäkään autokauppiasta/liikkeen myyjää nähnyt tänne nimeltä mainiten asiakasta herjaavan aasiksi, puupääksi, tinkivinkuaaniksi, palvelun kerjääjäksi, vähä-älyiseksi tai miksikään muuksi. Yleisellä tasolla toki, mutta mitenkään kohdistamatta keneenkään yksittäiseen ihmiseen.
        Sitä vastoin pienliikkeitten myyjiä, yrittäjiä ja yrityksiä voi päivittäin lukea solvattavan ja ihan nimeltä.

        "...täällä nettimaailmassa, ja joidenkin arkitodellisuudessakin, kaikki kusettaa kaikkia ja kaikki on huijareita. Mahtaa olla raskasta elämä, tai ainakin rahan käyttö, silkkaa kusetusta kaikki."

        Näin tuntuu olevan. En osaa kuvitellakaan, miten raskasta on elää elämäänsä kun kokee tulevansa joka käänteessä kusetetuksi, petetyksi ja huijatuksi. Tai että joutuu esimerkiksi autokauppaa suunnitellessaan moista vaihtoehtona pohtimaan, erinäisiäkin palstoja, palautteita, nettikirjoituksia ja muuta tonkien ja pöyhien (sanovat sitä vaan "pohjatyöksi") kuin rotta kompostia.

        ...ja näistä kompostoreistahan täällä tuleekin joskus kirjoitelluksi itse kukin kauppias ja myyjä.

        Vielä loppusanoiksi lainaten ja allekirjoittaen:

        "Ei ole kusetettu olo, enkä koe ketään kusettaneeni."


      • KYäNÄiO
        mieIipite_etelleenkin kirjoitti:

        Hienosti kommentoitu ja jopa perusteltu.

        Muutama erikoisen nätti kommentti poimintana:
        "...jos tätä pitäisi huijaamalla tehdä, voisi oven laittaa kiinni samantien"."

        Se on just näin. Mikään ei toimi pitkän päälle, jos asiakkaan tai edes itse itsensä huijaaminen on pohjana toiminnalle. Ei edes autoliike, ei ainakaan kovin pitkään; ehkä pari vuotta ja sitten poks.

        "Vai onko auton ostaminen ja myyminen todella näin tunteita herättävää touhua?"

        Kyllä tämä vaan sen verran erikoisala on, että tunteita on mukana "enemmän kuin laki sallii" ja ihan molemmilla puolilla aitaa.
        Ostajilla pitkät perinteet autokauppiaiden jobbariksi nimittelyyn ja kansantietoon "autokauppias huijaa aina" juontanevat jonnekin aikaan keppi ja kivi, kun hevoskauppiaalta vanhaa hampaatonta kaakkia isoisänisänisä osteli ja toki myös osa myyjäpuolesta on ammattiylpeitä tai sanotaanko "oman alansa varsinaisia mestareita". Itse itseni mukaanlukien tähän "ammatistaan ylpeä varsinainen mestari" -kategoriaan. Ja ihan kirjaimellisesti, sarkasmi tuossa tittelissä ei ole vahinko joten paino sanalle _varsinainen_.
        Huumoritta, aina naama norsunvitulla aamulla peiliin katsoessa ja sama perusvitutus koko päivän aamusta iltaan, tätä ammattia/yrittämisen alaa ei voi harjoittaa. Jos pilke silmäkulmasta puuttuu, katoaa tai sitä ei alkujaankaan ole, voi oven laittaa kiinni samantien... ihan tuota entisen pomosi sanontaa mukaellen.

        "Huono puoli tällaisessa paska kirjoittelussa vain on se, että jotkut satunnaisesti sivuilla käyvät, nyky nettiajan mukaan, vetävät todellakin näistä kirjoituksista nopeita johtopäätöksiä, ja saattavat kiertää jonkin liikkeen kaukaa tämän takia."

        Juurikin näin. Siksi onkin huimaa luettavaa, miten joku yksittäinen "ei niin hyvin mennyt kauppa" saattaa paisua kohtuuttomaksi petokseksi kirjoitettuna katkeran asiakkaan raivonpuuskassa. Suurin osa Suomen n.2000:sta autoliikkeestä kun on vielä yksinyrittäjien tai max.2-3-henkilöä työllistävinen omistamia, tuollaisella aiheettomallakin solvauksella ja jopa vainoamisella aiheutetaan aivan turhan suurta haittaa yrittäjälle henkilökohtaisesti.
        En ole muuten vielä yhtäkään autokauppiasta/liikkeen myyjää nähnyt tänne nimeltä mainiten asiakasta herjaavan aasiksi, puupääksi, tinkivinkuaaniksi, palvelun kerjääjäksi, vähä-älyiseksi tai miksikään muuksi. Yleisellä tasolla toki, mutta mitenkään kohdistamatta keneenkään yksittäiseen ihmiseen.
        Sitä vastoin pienliikkeitten myyjiä, yrittäjiä ja yrityksiä voi päivittäin lukea solvattavan ja ihan nimeltä.

        "...täällä nettimaailmassa, ja joidenkin arkitodellisuudessakin, kaikki kusettaa kaikkia ja kaikki on huijareita. Mahtaa olla raskasta elämä, tai ainakin rahan käyttö, silkkaa kusetusta kaikki."

        Näin tuntuu olevan. En osaa kuvitellakaan, miten raskasta on elää elämäänsä kun kokee tulevansa joka käänteessä kusetetuksi, petetyksi ja huijatuksi. Tai että joutuu esimerkiksi autokauppaa suunnitellessaan moista vaihtoehtona pohtimaan, erinäisiäkin palstoja, palautteita, nettikirjoituksia ja muuta tonkien ja pöyhien (sanovat sitä vaan "pohjatyöksi") kuin rotta kompostia.

        ...ja näistä kompostoreistahan täällä tuleekin joskus kirjoitelluksi itse kukin kauppias ja myyjä.

        Vielä loppusanoiksi lainaten ja allekirjoittaen:

        "Ei ole kusetettu olo, enkä koe ketään kusettaneeni."

        Kop, kop... tosi on.


    • Teodor77

      Ihan hyä kaupa.

    • Huonokokemus

      Yhdyn täysin keskustelun aloittajan kommenttiin. En ole koskaan törmännyt niin ylimieliseen ja törkeään "myyjään" kuin Autocornerissa! Ihmettelen tosiaankin kokemukseni perusteella, että putiikki on ylipäätään pystyssä tällaisella myyntiasenteella.

      Ensimmäinen kysymykseni kiinnostukseni kohteena olleesta autosta myyjälle (jonka piti erikseen liikkeestä etsiä peräkulman kopista) oli, että onko autossa bluetooth tai aux liitäntää, kun näistä ei ilmoituksessa ollut mainintaa. Vastauksesi sain suoraan myyjää lainaten "kato itte, en mä noista ymmärrä hevonpaskaa". Seuraava myyjän esittämä kysymys oli "aiotko ostaa tänään", johon vastasin rehellisesti, että en tänään koska tällä hetkellä on muutama vastaava vaihtoehto joiden välillä vielä punnitsen. Vastauksena tähän sain "tuu takas sitten ku aiot ostaa, mulla on tässä helvetisti muutakin hommaa" (samalla pörssikursseja koneella surffaillen)

      Kyseessä oli yli 30t auto ja voin sanoa, että miellummin maksan vastaavasta muualle hieman enemmän, kuin menen ikinä takaisin tähän putiikkiin!

      • JH1

        HEH! "Huonokokemus" muuttui ylimielisestä aasiakkaasta mielensäpahoittajaksi kertarykäisyllä! Hyvä corner! Vain kouluttamalla nämä kuningaspingviinit ja palvelunkerjääjät oppii!


        "Ensimmäinen kysymykseni kiinnostukseni kohteena olleesta autosta myyjälle (jonka piti erikseen liikkeestä etsiä peräkulman kopista) oli, että onko autossa bluetooth tai aux liitäntää, kun näistä ei ilmoituksessa ollut mainintaa."

        -> Se oli siis myyjä tekemässä työtään työpisteessään ja sinä koit sen kovasti vaikeaksi asiaksi? Ja kun myyjä ei myynti-ilmoitukseen ole ruksinut sinulle elintärkeitä laitteita ja varusteita, lähdit sitten kuitenkin tyhmiä kyselemään? Olisit jättänyt menemättä jos sinulle kaupanehdoksi muodostuvia varusteita ei ilmoituksessa ole merkittynä tai kun paikanpäällä jo olit; olisit todella itse voinut asian tutkia. Siihen ei kädestäpitelijää tarvita, kun aux-pistokkeen etsii.

        "Vastauksesi sain suoraan myyjää lainaten "kato itte, en mä noista ymmärrä hevonpaskaa"."

        -> No mutta sepäs oli reippaasti myyjältä myönetty. Mitä tuota hämmästelemään?

        "Seuraava myyjän esittämä kysymys oli "aiotko ostaa tänään", johon vastasin rehellisesti, että en tänään koska tällä hetkellä on muutama vastaava vaihtoehto joiden välillä vielä punnitsen. Vastauksena tähän sain "tuu takas sitten ku aiot ostaa, mulla on tässä helvetisti muutakin hommaa"

        -> Eli teki tuottavampaa työtä, kuin palvelunkerjääjän ja aikarosvon nuolenta. Teitä "joo kattelen vielä muita vaihtoehtoja ja punnitsen ja suunnittelen ja vielä kerran kysyn eukoltakin"-höpsäkkeitä riittää...


        "Kyseessä oli yli 30t auto ja voin sanoa, että miellummin maksan vastaavasta muualle hieman enemmän, kuin menen ikinä takaisin tähän putiikkiin!"

        -> Ja kun kyseisen liikkeen myyntikalustoa tutkii, löysitkin sieltä heidän liikkeensä edullisimmista yhden. Takaisin eivät varmastikaan juuri sinua osaa edes odotella, joten huoli pois että jäivät sinua kaipaamaan tai etteikö tuo edullinen auto sieltä ihan oikealle asiakkaallekin menisi kaupaksi.


      • Melkeinpä
        JH1 kirjoitti:

        HEH! "Huonokokemus" muuttui ylimielisestä aasiakkaasta mielensäpahoittajaksi kertarykäisyllä! Hyvä corner! Vain kouluttamalla nämä kuningaspingviinit ja palvelunkerjääjät oppii!


        "Ensimmäinen kysymykseni kiinnostukseni kohteena olleesta autosta myyjälle (jonka piti erikseen liikkeestä etsiä peräkulman kopista) oli, että onko autossa bluetooth tai aux liitäntää, kun näistä ei ilmoituksessa ollut mainintaa."

        -> Se oli siis myyjä tekemässä työtään työpisteessään ja sinä koit sen kovasti vaikeaksi asiaksi? Ja kun myyjä ei myynti-ilmoitukseen ole ruksinut sinulle elintärkeitä laitteita ja varusteita, lähdit sitten kuitenkin tyhmiä kyselemään? Olisit jättänyt menemättä jos sinulle kaupanehdoksi muodostuvia varusteita ei ilmoituksessa ole merkittynä tai kun paikanpäällä jo olit; olisit todella itse voinut asian tutkia. Siihen ei kädestäpitelijää tarvita, kun aux-pistokkeen etsii.

        "Vastauksesi sain suoraan myyjää lainaten "kato itte, en mä noista ymmärrä hevonpaskaa"."

        -> No mutta sepäs oli reippaasti myyjältä myönetty. Mitä tuota hämmästelemään?

        "Seuraava myyjän esittämä kysymys oli "aiotko ostaa tänään", johon vastasin rehellisesti, että en tänään koska tällä hetkellä on muutama vastaava vaihtoehto joiden välillä vielä punnitsen. Vastauksena tähän sain "tuu takas sitten ku aiot ostaa, mulla on tässä helvetisti muutakin hommaa"

        -> Eli teki tuottavampaa työtä, kuin palvelunkerjääjän ja aikarosvon nuolenta. Teitä "joo kattelen vielä muita vaihtoehtoja ja punnitsen ja suunnittelen ja vielä kerran kysyn eukoltakin"-höpsäkkeitä riittää...


        "Kyseessä oli yli 30t auto ja voin sanoa, että miellummin maksan vastaavasta muualle hieman enemmän, kuin menen ikinä takaisin tähän putiikkiin!"

        -> Ja kun kyseisen liikkeen myyntikalustoa tutkii, löysitkin sieltä heidän liikkeensä edullisimmista yhden. Takaisin eivät varmastikaan juuri sinua osaa edes odotella, joten huoli pois että jäivät sinua kaipaamaan tai etteikö tuo edullinen auto sieltä ihan oikealle asiakkaallekin menisi kaupaksi.

        Tais mennä kauppiaal herne nenää. Naurettavaa ja lapsellista marinaa, ottaisit opiksesi ja kohtelisit asiakkaitasi asiallisesti. En ihmettele yhtään että ihmiset kiertävät liikkeesi kaukaa, niin minäkin kierrän.


    • jhilnbh

      Joo mun kokemukset on jokaisesta autokaupasta samat.

      • JH1

        "Joo mun kokemukset on jokaisesta autokaupasta samat."

        -> Se onkin kovin yleistä, että kaksosilla on samankaltaisia kokemuksia. Teitä palvelunkerjääjä-kuningaspingviinejä on enemmänkin ja kas vain kun kaikilla elämässään samanlaisia kokemuksia! Tällä mielensäpahoittajalla vasta tästä yhdestä liikkeestä ja sinulla jo jokaisesta autoliikkeestä... tuosta suoraan kaaosteorioita vetäen käytetynautonkauppiaiden olisi pitänyt kuolla jo sukupuuttoon!? Vaan eipä ole. Kyllä evoluutio on ihmeellinen asia.


    • nääääin

      Autoliikkeessä saa palvelua heti kun rahatupon eteen.

    • Kierränpuljunkaukaa

      Kaikissa Joupin lintoissa on se kuuluisa "Rinta-Jouppi lisä" joka tarkoittaa noin 10% kalliimpia kotteroita kuin muilla autoliikkeeillä !

    • eipersaukinen

      Jäi kyllä aika paskanmaku suuhun!!! Olisin ostanut kaks autoa ilman vaihtoa käteisellä (kortilla) ja aloin kysymään ekasta vähän lisätietoa niin sano että kaikki on esittelyissä ja tuu huomenna kattomaan. En koskaan tähän liikkeeseen sekaannu. Maksan ennemmin hyvästä palvelusta.

      • köyhätharminatosiaan

        Olet juurikin perseaukinen ja vielä lukutaidotonkin.


      • HyvääPalvelua

        AutoCornerin autot ei kauaa esittelyhallissa seiso, kun hinta ja laatu on kohdillaan, ne autot menee heti. En käsitä tätä paskanjauhamista, palvelu ollut aina täysin asiallista. Mulla tuolta Audi A6 ja loistopeli kahden vuoden ajon jälkeenkin. Ei mitään valittamista. Olen tosin nyt vaihtamassa vähän sporttisempaan MB 350 coupe AMG Sport. AutoCornerista ajattelin käydä tilaamassa.


    • pettynytostaja

      No täytyy kyllä sanoa että niin paskaa palvelua että ei moneen vuoteen vastaavaa saanut. Suomen halvin sitä sun tätä ostan ennemmin kalliimman ja käteisellä.

      jos palvelu on alinta latuaan niin voitte varmaan kuvitella mitä tapahtuu jos autossa jotain vikaa ilmenee.

      en suosittele missään nimessä..

      • köyhätharminatosiaan

        "jos palvelu on alinta latuaan niin voitte varmaan kuvitella mitä tapahtuu jos autossa jotain vikaa ilmenee."

        Mitä vittua niiden pitäis sitten tehdä jos SUN autossas vikaa ilmenee, käytetyssä ei ole takuuta, jos sulla oikeesti olis lompsassa pitoa, ostaisit uuden ja saisit takuun. Eli suksi vittuun suositteluinesi, olet yhtä hyödyllinen kuin kullinmakuinen tikkari.


      • Kuluttajansuoja
        köyhätharminatosiaan kirjoitti:

        "jos palvelu on alinta latuaan niin voitte varmaan kuvitella mitä tapahtuu jos autossa jotain vikaa ilmenee."

        Mitä vittua niiden pitäis sitten tehdä jos SUN autossas vikaa ilmenee, käytetyssä ei ole takuuta, jos sulla oikeesti olis lompsassa pitoa, ostaisit uuden ja saisit takuun. Eli suksi vittuun suositteluinesi, olet yhtä hyödyllinen kuin kullinmakuinen tikkari.

        Taitaa olla konkurssi cornerilla edessä kun yrittäjä täällä itkee. Käytetyssä on on takuu, jos et sitä ymmärrä, vaihda alaa..


      • VirhevastuuEiTakuu
        Kuluttajansuoja kirjoitti:

        Taitaa olla konkurssi cornerilla edessä kun yrittäjä täällä itkee. Käytetyssä on on takuu, jos et sitä ymmärrä, vaihda alaa..

        Ohhoh?!?! Pitipä oikein tarkistaa onko laki muuttunut, kun noin vakaasti nimimerkillä "Kuluttajansuoja" kertoi, että käytetyssä autossa on takuu!?!

        "Käytetyssä on on takuu, jos et sitä ymmärrä, vaihda alaa.. "

        No huh...! Eipä ollut "yhdessä yössä" laki muuttunut, KÄYTETYSSÄ AUTOSSA EI EDELLEENKÄÄN OLE TAKUUTA!

        http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Viat-viivastykset/ajoneuvon-vika-tai-puute/kaytetyn-auton-virhe/

        "Myyjä ei vastaa käytetyn auton virheestä, jos kyse on tavanomaisesta kulumisesta auton tai sen osan odotettavissa olevaan kestoikään nähden. Käytetyssä autossa voi siis olla käytöstä ja luonnollisesta kulumisesta johtuvia vikoja, jotka eivät ole virheitä. Virheenä ei pidetä luonnollisesta kulumisesta, tapaturmasta tai käyttövirheestä aiheutunutta vikaa."

        `= TAKUUTA EI LAIN MUKAAN OLE!

        http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/takuu-ja-virhevastuu/

        "Laki ei määrää antamaan takuuta, vaan sen antaminen on vapaaehtoista."

        = TAKUUTA EI LAIN MUKAAN OLE!

        ...jos tätä ei autokauppiaana ymmärrä ja myy käytettyjä autoja kuin niissä olisikin takuu, alanvaihto kyllä hoituu ihan automaattisesti. Konkurssilla.


      • sososo

        "jos palvelu on alinta latuaan niin voitte varmaan kuvitella mitä tapahtuu jos autossa jotain vikaa ilmenee."

        Tähän voin kokemuksesta sanoa, että jos täältä ostaa auton, niin kannattaa todella toivoa ettei vikaa ilmene. Jos kaupantekotilanteessa saa huonoa kohtelua, niin vastuuasioissa se onkin ihan luokatonta.


      • Einarinari1
        Kuluttajansuoja kirjoitti:

        Taitaa olla konkurssi cornerilla edessä kun yrittäjä täällä itkee. Käytetyssä on on takuu, jos et sitä ymmärrä, vaihda alaa..

        Kuluttajansuojs EI OLE TAKUU. Vaan kuluttajansuojalain mukainen virhevastuu. Tarkoittaa sitä että ostat liikkeestä 250tkm ajetun 10v vanhan auton ja siitä rikkoontuu moottori 3kkn ajon jälkeen, myyjäliike on velvollinen maksamaan remontista noin 10%.


      • Kkv.fi

    • ällistynyt

      Näin huonoa palvelua en ole koskaan autokaupasta saanut, kuin Autocornerista sain ja kuulemma ihan itse omistajan kanssa olin tekemisissä!

      • reilumeinink

        Kokenut myyjä haistaa rahattomuuden, nykyään aika on rahaa, rahattomat kannattaa potkia pellolle mahdollisimman pian.


    • Audi8man

      En ikinä enää asioi kyseisessä liikkeessä. Töykeää ja ylimielistä palvelua!!!

    • BMWX6

      Kävin katsomassa aikoinaan Autocornerissa BMW X6 mallia. Autossa oli huoltokirja, mutta merkinnät puuttuivat viimeiseltä kolmelta vuodelta. Kun tästä myyjältä kyselin ja hiukan menin epäilemään kilometrien oikeellisuutta, niin sain vastaukseksi ... " No huollot on unohtunut merkata, täytyy laittaa ne kirjaan. JA kilometrit on oikein, jollei ole, niin saat kaikki autot täältä ilmaiseksi." loppu tuli huutamalla... että semmonen tapaus

      • Kokeiltu

        Itse kävin yhtä autoa katsomassa ja se olikin tuotu Latviasta mistä tuodaan näitä pikku kilsoilla olevia autoja jotka voi olla mällättyjä ja sit korjattu myyntiin,ja Suomessa Latviasta tuotuja autoja autokauppiaat ei ota vaihdossa..elisieltä tulevat autot kannattaa kiertää kaukaa vaikka ois kuinka siistejä


    • Zikuu

      Terve.
      Joo ei kannattaa niin kusetusta koko yritys ne vaa kusettaa ja myy paska autot ja helevetin paskaa palvelu ne lupailee kaikkee mut mikään ei pidä paikkansa älkö oikeasti käykö siellä enään!!

    • TaulunAntti

      AP on näyttäny 0e käsirahan 5v. KIA:nsa loppuvelan,joka on 2-3x suurempi kuin auton arvo. Ihme kun aina haukutaan automyyjää jos se ei suostu ottamaan romukasaa vaihdossa,eikä pääse koeajamaan satkun autoa suoraan nappiverkkarit jalassa.

    • Luotettavaliike

      Onko autocorner luotettava autoliike ?

    • sellanenjobbari

      jos autos ilmenee vikoja jälkeen päin tai muuta kun olet kaupat tehnyt nii se o siinä site..

    • XxVarokaa

      Myyjä puhuu kuin papukaija = mutta puheille ei löydy katetta ..Täysi huijari varokaa,varokaa

      • papukaijatoistaa

        Papukaija matkii ja toistaa kuulemaansa. Siis sinun sanojasi mukaellen, puhuitte paskaa molemmat?


    • Tosiköyhä

      Ajattelin käydä huomenna, mutta tulinkin toisiin aatoksiin.

    • tyytyväinenpoka

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1947
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1649
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1599
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1517
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1465
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1390
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1357
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      649
      1266
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      17
      1203
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1138
    Aihe