Esakallion Juhlaorkesteri

Juhlavuodenkunniaksi

Esiintyy joka perjantai tulevalla kesäkaudella.

http://www.tanssi.net/fi/p/17.html

http://www.esakallio.net/uutisarkisto/174-esakallion-juhlaorkesteri

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pe_er

      Tähänkö tämä rahastus nyt on menossa, seuraavana lienee vuorossa sitten että tanssijat järjestävät omat tanssinsa. Toivotaan että orkka on kuitenkin parempi kuin moni c-luokan bändi, Mahtaako bändit alkaa jollain lailla poikotoimaan kyseistä lavaa?

      • AikaNäyttääTykätäänkö

        Onhan siellä sentään toinen vaihtuva orkesteri joka ilta. Arvelisin, että kasattu kokoonpano soittaa monipuolista musiikkia. Aika näyttää alkaako sitten samainen bändi kerran viikossa kyllästyttää vakiokävijöitä. Itse en kovin usein siellä käy.


      • Sitäsamaakopiointia
        AikaNäyttääTykätäänkö kirjoitti:

        Onhan siellä sentään toinen vaihtuva orkesteri joka ilta. Arvelisin, että kasattu kokoonpano soittaa monipuolista musiikkia. Aika näyttää alkaako sitten samainen bändi kerran viikossa kyllästyttää vakiokävijöitä. Itse en kovin usein siellä käy.

        Näyttäisi siltä että kokoonpano vaihtelee.

        Mutta suomalaisethan tykkää siitä että tanssimusiikki on sitä samaa, mitä suosituimmat bändit toisiltaan kopioi, ja ovat niin kovin samanlaisia.


    • aaabbbcccddd

      Jos soittaa hyvää ja monipuolista tanssimusiikkia niin ihan hyvä juttu.

      • 2kevät

        Missä nuoret tulevat bändit saa harjoitusta ja miksi ei näy lipunhinnassa? Kiihdyttää hyvienkin nykyisten bändien lopettamista, ihan tarpeeksi on viimeaikoina hyviäkin bändejä lopettanut.


    • Kiinnostaatietää

      Hei mikä oli meininki viime lauantaina Esakalliolla, jossa oli ko bändin ensiesiintyminen? Tunninko keikan heitti?

    • muutakin

      pitäs olla vähän muutakin

    • tatu8

      No, bändin ensiesiintyminen oli Pääsiäisleirin yhteydessä Someron monitoimitalolla viime lauantaina. Täysin ammattibändi on kyseessä ja huippusolisti. Käykää itse toteamassa kesän mittaan.

    • TinnuZ89

      Olihan se todella laadukas! Oikeat tempot ja hyvät laulajat. Annimaria kruunasi kokonaisuuden. Soittivat 90min setin, joka oli monipuolinen.

      • Pe_er

        AnneMaria oli?


    • 2kevät

      Miten on alkaako tanssijat varsinkin kauempaa kulkevat suosia lähilavojaan vai ajelevatko useinkin tuonne, itse meinaan ainakin vähentää käyntejäni luultavasti. Nyt kun kesälavat eivät ole vielä auenneet ja jonkin aikaa saa paikka rauhassa perjantai iltoinaan olla auki niin ei luultavasti isompaa muutosta väkimäärissä näy, aika vain tuleman näyttää.

    • KivaKokemus

      Suosittelen lämpimästi Esakallion juhlaorkesterin tahtiin tanssia. Olin paikalla ekana iltana ja soittivat ammattitaitoisesti vähän vaihtelevampaa ohjelmistoa. Riittävästi vaskia, että saivat ilmoille terävän saundin ja pystybasso tuki pehmeästi. Myös solisti osasi asiansa. Tulee varmasti käytyä uudestaankin kesän mittaan, "pääesiintyjästä" riippumatta - vaikka ei Mäkimattilakaan huono ollut :-)

    • Naistentunnille

      Nyt näyttää hyvälle tämä ilta :-)
      Humppa on poikaa :-):-):-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe