Foxissa aukko !

Fox_37

Jokos olette asentaneet Fox 37:n ja onko kaikki mennyt hyvin ja kirjainmerkkit säilynet ymv. ?

"Tämä haavoittuvuus ja tukku muita on korjattu selaimen viimeisimmässä versiossa."

"Mozilla julkaisi Firefox-selaimesta päivitetyn version, josta on paikattu kaikkiaan 17 haavoittuvuutta. Korjaukset koskevat paikoin myös Thunderbird-sähköpostiohjelmistoa."

"Korjatut versiot ovat Firefox 37, Firefox ESR 31.6 ja Thunderbird 31.6."

- http://www.digitoday.fi/tietoturva/2015/04/01/suomalainen-loysi-kriittisen-aukon-firefoxista/20154117/66

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihateubuntu

      On, kaikki on mennyt ihan hyvin.

    • dww

      Asentaneet? Ihan automaattisesti päivittyi versioon 37.0 ja hyvin toimii.

      • Fox_37

        Niin, varsin monella on automaattinen päivitys. Itse kuitenkin olen asetuksista valinnut manuaalisen päivityksen, sillä joskus menneisyydessä oli jokunen ongelma päivityksen myötä ja siksi yleensä hetken odottelen ennen sen asentamista / lataamista tarkkaillakseni onko sen kanssa brobleemia vai ei.

        Mutta hienoa, etä kaikki tomiii ok.


      • erno_poinari
        Fox_37 kirjoitti:

        Niin, varsin monella on automaattinen päivitys. Itse kuitenkin olen asetuksista valinnut manuaalisen päivityksen, sillä joskus menneisyydessä oli jokunen ongelma päivityksen myötä ja siksi yleensä hetken odottelen ennen sen asentamista / lataamista tarkkaillakseni onko sen kanssa brobleemia vai ei.

        Mutta hienoa, etä kaikki tomiii ok.

        Odottaa, miksi? Jos tulee probleemia niin käyttää muita selaimia. Ja nykyisellään Firefox on muutenkin b-luokkaa mutta jostain syystä en itse pääse siitä eroon. Muut vaan etoo enemmän. Ja videodownloadhelperkin toimii taas, tosin ilman webcamien tallennusbuttonia, joten jää xhamsterin webcamsessiot tallentamatta


      • erno_poinari kirjoitti:

        Odottaa, miksi? Jos tulee probleemia niin käyttää muita selaimia. Ja nykyisellään Firefox on muutenkin b-luokkaa mutta jostain syystä en itse pääse siitä eroon. Muut vaan etoo enemmän. Ja videodownloadhelperkin toimii taas, tosin ilman webcamien tallennusbuttonia, joten jää xhamsterin webcamsessiot tallentamatta

        Chromessa tällaisista asioista ei tarvitse koskaan huolehtia. Se kun päivittyy aina automaattisesti ja vieläpä flash kanssa.

        Firefoxsin kanssa joutuu välillä pähkäilemään mutta eihän se olisi tulikettu ellei ongelmia olisi.


      • windows-ongelmia

        Taitaa olla windows-ongelmia ennemminkin. Firefox päivittyy kyllä automaattisesti. Ja miksi ei laita sitä wideodownloadhelperiä siihen IE:hen.


      • trolli_homolle
        kannyman kirjoitti:

        Chromessa tällaisista asioista ei tarvitse koskaan huolehtia. Se kun päivittyy aina automaattisesti ja vieläpä flash kanssa.

        Firefoxsin kanssa joutuu välillä pähkäilemään mutta eihän se olisi tulikettu ellei ongelmia olisi.

        Chrome vakoilee käyttäjää. Tuollaisesta ei tarvitse Firefoxissa huolehtia.


    • Fox_37

      Käytössä W7Pro. Foxin oman päivityksen kautta (?-merkin takaa) mennessä tarjosi vain 36.0.4 ja jonka asennuksen jälkeen tarkistaessaini kertoi päivityksen olevan ajantasalla.

      Sitten Mozillan oman sivun kautta 37.00 ladatessa ja selaimen uudelleen käynistämisen jälkeen Foxi ketoo edelleen koneella olevaksi versioksi tuon 36.0.4:n, eli viimeisin ei vaikuta asentuvan.

      • F5.0

        Poista selaimen sivuhistoria ja käynnistä selain uudestaan.


      • fffffffffffffffffffff

      • eeeehkä

        Ehkä siinä 37-versiossa on bugi, jonka takia ohjelman näyttämä versionumero ei päivity :p


      • vähäuntamo

        Poista sen asennus, mitä tuon kanssa tappelet jos joku bugi estää päivittymästä vaikka varsin oudolta kuulostaakin.

        Ja täältä tilalle lataat suomi-version FireFox ESR 31.6.0 ja suoritat jv:na.
        Loppuu jatkuva "päivitysongelmisto". Asetuksiin "lisäasetukset" kohtaan päivitys, ruksaat joko " automaattinen" tai "hae päivitykset ja minä päätän....".

        https://www.mozilla.org/en-US/firefox/organizations/all/


      • vähäuntamo

        Lisäys. Ennen poistoa kai sulla on varmistettu ne kirjanmerkin johonkin? Niinkuin pitäisi olla.


    • hehhehehhehehh

      Wintousissa dll:t solmussa.

    • Fox_37

      Olih ieman outo homma kun tuo päivitys ei onnitunut ko. W7:n rajoitetulla tilillä, mutta samaan aikaan se kuitenkin asentui rinnakkaiselle rajoitetulle tilillä, jossa myöskin olen asetuksissa valinnut manuaalisen päivityksen. Koneen uudelleen starttauskaan ei muuttanut tilannetta.

      Nyt sitten tänään koneen startatessani menin ennen selaimen avausta lataushistoriikista etsimään tuon Fox 37 asennuspalikan ja asensin sen uudestaan ja se asentui hyvin versioon 37.0.1 ja kirjainmerkit ym. tallella.

      • väärin_säädetty

        Monelta ongelmalta välttyy kun ei käytä rajoitetulta tililtä. Ei se konekaan kaupasta ostettuna ole rajoitetulla tilillä. Käyttäjä sen on itse mennyt sellaiseksi säätämään. Sitten tulee kaikenlaisia ongelmia. Se kone on tarkoitettu käytettäväksi sellaisena kun se kaupasta tulessa on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe