Miten olen löytänytkään vetelän akan!?

Lopenuupunutmies

Jumalauta tätä somemaailmaa. Kun oikeasti mikään ei riitä... Minä teen kaiken kotona ulkona sisällä ja kaikki kuljetukset. Akka ihana ja pulska makaa, mutta onneksi ei ryyppää (rähisee kyllä) toki facessa kyllä roikkuu.
Mitä näille roikkuvaperseisille pitäisi sanoa?

14

1509

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tunnen naisia,jotka räpläävät koko ajan älypuhelintaan,siis ovat koko ajan Somessa.Tänään kun olin kaverin luona käymässä,hänen sussunsa oli koko ajan Facebookissa,siis noin 3 tuntia.Olisimme voineet siinä vieressä puhua vaikka massamurhista tai mistä tahansa,se tyttö oli ihan siellä jossain virtuaalimaailmoissa.

      • Räpländö

        Minä oon pannu saman asian merkille se kännykkä on monelle akalle tärkeempi kun mikään mies. Ne on ehkä liian varmoja itsestään, vaan jonkun ajan kuluttua ne huomaa, ettei kaikille miehille riitä se kännykän räplääminen pelkästään, Tosi ärssyttävää se on kertomuksesi kaltainen tapaus. Panolle käydessäkin tälläinen akka voi räplätä kännykkäänsä tai haukotella, merkit viittaavat siihen joista kerroit.


      • sormien_ihailu
        Räpländö kirjoitti:

        Minä oon pannu saman asian merkille se kännykkä on monelle akalle tärkeempi kun mikään mies. Ne on ehkä liian varmoja itsestään, vaan jonkun ajan kuluttua ne huomaa, ettei kaikille miehille riitä se kännykän räplääminen pelkästään, Tosi ärssyttävää se on kertomuksesi kaltainen tapaus. Panolle käydessäkin tälläinen akka voi räplätä kännykkäänsä tai haukotella, merkit viittaavat siihen joista kerroit.

        Se näpyteltävä puhelin on virkkuukoukun ja sukkapuikkojen korvike. Nykyään kun moni nainen ei enää kilkuttele niitä kutimiansa, niin tilalle on tullut puhelimen pakonomainen näpyttely. Jokin perusviettihän siellä on takana. Perinteinen naisten juoruilu pyykkituvalla on myöskin historiaa. Nyt juorut ja huhut mobilisoidaan kosketusnäytön avulla. Nainen, kun tarvitsee sormenpäillensä jotain puuhasteltavaa. Joku yliopiston tutkija voisi selvitellä mikä sydeemi tuossa naputtelussa on. Joku geneettinen naiseen liittyvä juttu se on. Onko se kosketusaistimus tai joku muu juttu. Esimerkiksi omien sormiensa ja kynsiensä ihailu. Mene ja tiedä.


    • Vanhapanoukko

      Soon jätkät oma vikanne, teistä on tehty sopulirenkiä. Akat osaa olla itsekkäitä..... varmaan joudutte sitä hautunutta tussuakin anomaan vaikka maailma on ilmaista vittua täynnä! Miehistykää!!!!!!!!!!!

    • yÄk

      Nyky"naiset" alkaa käytökseltään oleen enemmän ukkoja kuin miehet itse.
      Liekö feministipropaganda ja aivopesu on mennyt tyhmien tajuntaan liiankin onnistuneesti?
      Noh, saavatpa miehille kelpaamattomat lesbo feministit enempi samaa sukupuolta olevia puolisoja.

      • Pilluteoloogi

        Nimm yÄk Oon huomannu ihan saman asian ja tarkoitan täyttä totta. Muutamille naisille alkaa jo nelikymppisenä kasvaa parta. Naisen ääni on muuttunut matalammaksi kuin se ennen oli. Jumala tekee heistä niitä joiksi he ovat jo suomessakin monta vuosikymmentä halunnet tulla, eli naiset on halunnu muutua miehiksi ja se muutos on jo alkamassa. Aika on johtanut siihen, ettei nainen enää synnytä nuorena lapsia ja se johtaa ennen aikaiseen hedelmättömyyteen naisilla. Ei kaikkea voi kuitenkaan panna naisen syyksi heidän muuttumiseensa. Ei voi olla vaikuttamatta terveyteen ne monet ehkäisy keinot joita tänäpäivänä käytetään. Esm mainitsen kierukan joka sulkee kohdun suun, niin kuin nyt muovipussin sulkia sulkee pussin, ei voi olla luonnollinen tila naisen elimistössä. Totta kai kohdussakin on oma aineen vaihduntansa joka estetään näin kuristus toimen piteellä. On naisia jotka tahallaan leikkauttavat kohtunsa siksi, ettei lapsia tulis, mutta ei voi olla normaalia kohduton nainen. Minne menevät naisessa se sperma joka pilluun ruiskahtaa. Lisäksi E pillerit ym. Abortit, naisten kuohitseminen iIslamilaisissa maissa.
        Nyt esittäisin tälläistä, että meidän miestenkin pitäisi ottaa enemmän vastuuta esm ehkäisystä. Tämä aika koettelee naista niin paljon sukupuolisesti, etten pitäisi ihmeenä vaikka se jotenkin biologisesti muuttaiskin naisiamme siitään mitä he ovat olleet
        Hen koht kun ajattelen kaikkea sitä mitä me ihmiset tämän puheena olevan elämän alueella teemme, niin minu puistattaa, en ihmettele jos joltakin naiselta meniskin mielenkiinto koko naimisen asiaan. En tiedä onko Jumalasta puhuminen tällä palstalla sallittua. Mutta hän on jo lähettäny rangaistuksensa meille näistä luonnottomista asioista joita me ihmiset tällä elämän alueella teemme. Muutama vuosi sitten ajattelin ja luin, että maailmassa on HIV/AIDS positiivisia noin 50 miljoonaa, siis niin paljon kuin esm Espanjassa on asukkaita. YÄK Yäk YÄK. Abortti on erikoisen inhottava. Sikiö imetään imu putkella sieltä kohdusta putken suulle ja se survotaan kuin sipuli leikkurilla siihen ja veriset sikiön jäännökset imetään verisenä massana pillusta ulos. Emme voi olla näin inhottavia jotain on tehtävä ja pian. HERÄTKÄÄ!!!


    • pikkumyy13

      kuka helvetti uskaltaa puhua tämmösiä asioita ollennkaan. eihän näissä jutuissa mitään järkeä.häipykää pois näistä palstoista kun ette ymmärrä mitään .ihan tyhmää kirjoitella tämmöistä paskaa....

      • Hevonmuna

        pikkumyy, joko visvasyyläsi on parantunut?


      • Pilluteoloogi

        Jos ikäsi on 13 pikkumyy, niin kuin nimimerkissäsi on niin sinun nimen omaan olisi kasvettava siihen, mihin me vanhempi väki emme ole kasvaneet. Sinun sukupolvesi asia olis saada korjaus tämän maailman järjettömyyteen sukupuli elämän alueella. Me saamma kohta luonnon tai toisin sanoen Jumalan vastareäktion niin voimakkaana vastaamme, että meidän perseistämme, joka perseestä valu jotain visvaa, ja lasaretit täyttyvät ihmisistä joitten kyrvät ja pillut mätänevät jos emme tule järkiimme, näinhän jo paikoin melkein tapahtuukin kaikille koska HIV positiiviset synnyttävät jo valmiiksi lapsia, joissa on AIDS. Etsi käsiis jokin asiallinen ja luotettava teos jossa opastetaan terveelliseen ja okeaan sukupuoli elämään.


    • Olennheteo

      Naiset suurimalti osinonperseeezeeeestä

    • CDR

      http://bit.ly/OBECjm

      Osallistumalla nettikyselyihin voit olla mukana vaikuttamassa tulevaisuuden tuotteiden ja palveluiden kehitykseen. Kyselyihin vastaaminen kestää yleensä muutama minuutti ja saat aina korvauksen ajastasi.

    • Roikkup

      Tälläisille roikkuperseille ei kannata puhu mitään jätä sen perse roikkumaan ja häivy sen sileän tien.

    • turtaturvalle

      Kyllähän tollasen kaa ois mukava !ei tarttis mukaan omille retkillekkään ottaa. Antais surffailla vaan ! Kaikista kauheinta on jos ei pääsis yksin mihinkään,kaksistelemaan !

    • nuoretonlaiskempia

      kuulostaa just niinku mun miehen exältä, se akka ei tehny mitään oma aloitteisesti vaan piti maanitella, voisitko tehdä ruokaa joskus jne....se ei kuulemma edes käyny suihkussakaan joka päivä...ja siivous firma piti tilata kun ei hän halunnu siivota...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe