Mitä naiset tekee deittipalstoilla

naiset-nirsoja

Eivät mitään muuta kuin harrstavat pinnallista toimintaa. Nettideittailu perustuu pinnallisuuteen, harvoin joku nainen vastaa. Naisia ei kiinnosta tutustua. Ulkonäkö on se kaikkein tärkein juttu jota naiset katsoo miehessä.

34

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin? Nettideittailu perustuu profiilin herättämään kiinnostukseen ja siinä valokuvalla on merkittävä rooli.

      Jos pelin säännöt eivät sovi sinulle, niin lakkaa pelaamasta sitä sen sijaan että joka jumalan päivä valittaisit täällä asiasta.

      • yhteenlasku

        Viimeisimmän kanssa lähdettiin treffeille kuvattomina. Missään vaiheessa emme siis kuvia vaihtaneet, ainoastaan muutamalla sanalla kuvailimme ulkonäköämme. Jalat alta molemmilta ja tässä sitä yhteistä matkaa nyt tehdään.


      • yhteenlasku kirjoitti:

        Viimeisimmän kanssa lähdettiin treffeille kuvattomina. Missään vaiheessa emme siis kuvia vaihtaneet, ainoastaan muutamalla sanalla kuvailimme ulkonäköämme. Jalat alta molemmilta ja tässä sitä yhteistä matkaa nyt tehdään.

        Noin on käynyt minullekin, mutta kerropa se aloittajalle; ihan turhaa. Sama jankutus joka päivä, ihan sama mitä kokemuksia muilla on.


      • atännä
        yhteenlasku kirjoitti:

        Viimeisimmän kanssa lähdettiin treffeille kuvattomina. Missään vaiheessa emme siis kuvia vaihtaneet, ainoastaan muutamalla sanalla kuvailimme ulkonäköämme. Jalat alta molemmilta ja tässä sitä yhteistä matkaa nyt tehdään.

        Olen ollut nettitreffeillä elämäni aikana vain muutaman kerran, mutta aina kuvattomana.

        Ensimmäisen kanssa tärppäsi heti, mutta suhde kariutui myöhemmin, jo vuosia sitten. Elämäni toisen nettideitin kanssa tapailin 4 kk. Tämö toinen kaatui siihen, ettei hän ollut päässyt vielä yli erostaan, en jaksanut (anteeksi).

        Tällä kertaa olen tavannut pari ns. huijaria, jotka eivät ole olleet sitä mitä profiilissaan ja kirjoituksissaan ovat väittäneet.


    • atännä

      Etsin elämänkumppania. Alkaa tosin näyttämään siltä, ettei sitä täältä löydy.

      Aika pinnallista porukkaahan täällä näyttäisi olevan, ja yhtälailla miehet näyttävät nauttivan vain huomiosta. Voivat kyllä välillä kirjoitella lauseen, mutta kun pyytää kahville jotta näkisi minkä kanssa on tekemisissä, se ei oikein käy. Ehkä heillä on joku deitti kierroksessa jo, silloin tuo on ymmärrettävää.

      Ehkä pitäisii siirtyä etsimään kesäkollia. Silloin ulkonäöllä olisi enemmän merkitystä ja henkisillä arvoilla ei juuri mitään... hmmm... 8-)

      • valivalivalivali

        Vittuako valitat kun tiedät varsin hyvin että nainen saa miehen aina. Jos on syntynyt rumaksi mieheksi on sama vaikka vetäs ittensä kiikkuun.


      • atännä
        valivalivalivali kirjoitti:

        Vittuako valitat kun tiedät varsin hyvin että nainen saa miehen aina. Jos on syntynyt rumaksi mieheksi on sama vaikka vetäs ittensä kiikkuun.

        Saa joo, mutta kuka nyt kelvotonta huolisi? Meillä on varmasti erilaiset kriteerit. Mulla henkisellä puolella ja sulla ulkonäköpuolella.
        Ymmärtäisitköhän, jos vertaisin näin: kelpaisiko sinulle 160 kiloinen 65 vuotias ruma sossun elätti? Senkus valkkaat, äläkä valita.


      • valivalivalivali
        atännä kirjoitti:

        Saa joo, mutta kuka nyt kelvotonta huolisi? Meillä on varmasti erilaiset kriteerit. Mulla henkisellä puolella ja sulla ulkonäköpuolella.
        Ymmärtäisitköhän, jos vertaisin näin: kelpaisiko sinulle 160 kiloinen 65 vuotias ruma sossun elätti? Senkus valkkaat, äläkä valita.

        Vertaat ilmeisesti minuun? Itse olen hyvätuloinen eli talous on erinomaisessa kunnossa ja on omaisuuttakin kertynyt. Huolehdin asioistani aina tiptop ja pidän niin terveyteni kuin muutkin asiat aina kunnossa. Jos naisille tosiaan kelpaisi itsestään ja muista huolehtiva mies niin kai mä kelpaisin ellei ulkonäkö olisi se ainoa valinnan kriteeri.


      • atännä
        valivalivalivali kirjoitti:

        Vertaat ilmeisesti minuun? Itse olen hyvätuloinen eli talous on erinomaisessa kunnossa ja on omaisuuttakin kertynyt. Huolehdin asioistani aina tiptop ja pidän niin terveyteni kuin muutkin asiat aina kunnossa. Jos naisille tosiaan kelpaisi itsestään ja muista huolehtiva mies niin kai mä kelpaisin ellei ulkonäkö olisi se ainoa valinnan kriteeri.

        Minua ei taas kiinnosta tuo rahan ahnehtiminen eikä omaisuus. Jos olet neuroottisen tarkka järjestyksestä, emme kestäisi toisiamme. On siis muitakin kriteereitä kuin ulkonäkö.

        Mikä sinun ulkonäössäsi sitten mättää, oikeasti? En ole koskaan nähnyt itsestään huolehtivaa niin rumaa miestä, että se olisi voinut olla pelkästään este suhteelle.


      • ugliiii

        Ruma mies saa pillua aina.
        Saan suomi 24:sta kuumaa sykkivää pillua ainakin 2 kertaa viikossa ilman kumia.


      • valivalivalivali
        atännä kirjoitti:

        Minua ei taas kiinnosta tuo rahan ahnehtiminen eikä omaisuus. Jos olet neuroottisen tarkka järjestyksestä, emme kestäisi toisiamme. On siis muitakin kriteereitä kuin ulkonäkö.

        Mikä sinun ulkonäössäsi sitten mättää, oikeasti? En ole koskaan nähnyt itsestään huolehtivaa niin rumaa miestä, että se olisi voinut olla pelkästään este suhteelle.

        Se on ihan sama mitä vastaa niin aina tulee "mua ei ainakaan kiinnosta tuo" No jokatapauksessa suurinta osaa naisista kiinnostaa taloudellisesti toimeentuleva ihminen joten sitä on kenenkään turha kiistää. Mielenkiintoista myös se että nainen luettelee "jos olet sellainen, jos olet tällainen, jos teet sitä, jos teet tätä niin ei kiinnosta" Totuus vaan on se että yhteenkään jossitteluun ei pääse kun se ulkonäkö edelleen on ainoa kriteeri ja se valinta. Eikä kuule edes pääse kertomaan siitä hyvä tuloisuudesta saati omaisuudestakaan KOSKA SE ULKONÄKÖ ON NAISILLE AINOA KRITEERI joten turha marttyyrimäisesti lypsää niitä huonoja seikkoja koska edes niitä huonoja luonteenpiirteitä ei pääse koskaan esittämään.


      • uudellamaalla

        Vesa ei tajuu...

        Olen käynyt tässä pyhinä kolmen miehen kanssa nettitreffeillä. Kahden kuvaa en ollut nähnyt etukäteen ja yksikin laittoi sen siksi, että tunnistetaan toisemme, treffit oli jo sovittu. Itselläni on 2 kuvaa profiilissani. Erittäin harvalla miehellä on muuten kuva profiilissaan. MInulle se on yksi ja sama. En pyydä koskaan kuvaa.
        Toinen tuo omaisuus. Yhdellä on omakotitalo, vene ja asuntoauto, toinen asuu yksiössä vuokralla - ei vaikuta "valintaan" millään tavalla. Kyllä ne on ihan muut asiat meillä täyspäisillä naisilla. Jokainen näistä kolmesta haluaisi jatkaa tapaamista ja tutustumista kanssani. Mietin vain sitä, kenen kanssa minulla tulisi olemaan hauskinta, kenen kanssa juttu luisti parhaiten ja kenen kanssa tulee olemaan yhteistä tekemistä ja on samoja kiinnostuksen kohteita.

        Jos etsii jotain pissistä tai pimatsua, niin siitä vaan. Sitä saa mitä tilaa.


      • VesaEikuEsaTajuu
        uudellamaalla kirjoitti:

        Vesa ei tajuu...

        Olen käynyt tässä pyhinä kolmen miehen kanssa nettitreffeillä. Kahden kuvaa en ollut nähnyt etukäteen ja yksikin laittoi sen siksi, että tunnistetaan toisemme, treffit oli jo sovittu. Itselläni on 2 kuvaa profiilissani. Erittäin harvalla miehellä on muuten kuva profiilissaan. MInulle se on yksi ja sama. En pyydä koskaan kuvaa.
        Toinen tuo omaisuus. Yhdellä on omakotitalo, vene ja asuntoauto, toinen asuu yksiössä vuokralla - ei vaikuta "valintaan" millään tavalla. Kyllä ne on ihan muut asiat meillä täyspäisillä naisilla. Jokainen näistä kolmesta haluaisi jatkaa tapaamista ja tutustumista kanssani. Mietin vain sitä, kenen kanssa minulla tulisi olemaan hauskinta, kenen kanssa juttu luisti parhaiten ja kenen kanssa tulee olemaan yhteistä tekemistä ja on samoja kiinnostuksen kohteita.

        Jos etsii jotain pissistä tai pimatsua, niin siitä vaan. Sitä saa mitä tilaa.

        Tässä se naisen etu taas nähdään. "Jokainen näistä kolmesta haluaisi jatkaa tapaamista ja tutustumista kanssani. Mietin vain sitä, kenen kanssa minulla tulisi olemaan hauskinta, kenen kanssa juttu luisti parhaiten ja kenen kanssa tulee olemaan yhteistä tekemistä ja on samoja kiinnostuksen kohteita." Sitä ollaan kun koppelot soitimella. On komeaa ja vielä komeampaa metsoa taistelemassa ja sitä vaan valitaan kuka olis se paras. Miehen osa vaan on niin helvetin karu ja sitä te naiset ette koskaan tule tajuamaan. Miltä ne ainaiset pakit tuntuu ja se elämän lähes ainoa vaihtoehto eli elää yksin kun kenellekään ei kelpaa kun ne paremmat ja komeammat korjaa koko potin.


      • voihyväthyssykät
        uudellamaalla kirjoitti:

        Vesa ei tajuu...

        Olen käynyt tässä pyhinä kolmen miehen kanssa nettitreffeillä. Kahden kuvaa en ollut nähnyt etukäteen ja yksikin laittoi sen siksi, että tunnistetaan toisemme, treffit oli jo sovittu. Itselläni on 2 kuvaa profiilissani. Erittäin harvalla miehellä on muuten kuva profiilissaan. MInulle se on yksi ja sama. En pyydä koskaan kuvaa.
        Toinen tuo omaisuus. Yhdellä on omakotitalo, vene ja asuntoauto, toinen asuu yksiössä vuokralla - ei vaikuta "valintaan" millään tavalla. Kyllä ne on ihan muut asiat meillä täyspäisillä naisilla. Jokainen näistä kolmesta haluaisi jatkaa tapaamista ja tutustumista kanssani. Mietin vain sitä, kenen kanssa minulla tulisi olemaan hauskinta, kenen kanssa juttu luisti parhaiten ja kenen kanssa tulee olemaan yhteistä tekemistä ja on samoja kiinnostuksen kohteita.

        Jos etsii jotain pissistä tai pimatsua, niin siitä vaan. Sitä saa mitä tilaa.

        Mulla tulee olemaan yksi uusi kriteeri deittailussa. En valitse sellaista naista, joka kirjoittelee ja pätee omaa erinomaisuuttaan suomi24:n nettideittikeskustelussa. Sitten kun vielä keksisi, miten ne saisi tunnustamaan tämän...


      • kiinnostaaoikeasti
        uudellamaalla kirjoitti:

        Vesa ei tajuu...

        Olen käynyt tässä pyhinä kolmen miehen kanssa nettitreffeillä. Kahden kuvaa en ollut nähnyt etukäteen ja yksikin laittoi sen siksi, että tunnistetaan toisemme, treffit oli jo sovittu. Itselläni on 2 kuvaa profiilissani. Erittäin harvalla miehellä on muuten kuva profiilissaan. MInulle se on yksi ja sama. En pyydä koskaan kuvaa.
        Toinen tuo omaisuus. Yhdellä on omakotitalo, vene ja asuntoauto, toinen asuu yksiössä vuokralla - ei vaikuta "valintaan" millään tavalla. Kyllä ne on ihan muut asiat meillä täyspäisillä naisilla. Jokainen näistä kolmesta haluaisi jatkaa tapaamista ja tutustumista kanssani. Mietin vain sitä, kenen kanssa minulla tulisi olemaan hauskinta, kenen kanssa juttu luisti parhaiten ja kenen kanssa tulee olemaan yhteistä tekemistä ja on samoja kiinnostuksen kohteita.

        Jos etsii jotain pissistä tai pimatsua, niin siitä vaan. Sitä saa mitä tilaa.

        Yhden asian vain haluaisin tältä täysipäiseltä ja vetovoimaiselta naiselta kysyä. Millä perusteella valitsit lähteä juuri näiden kolmen miehen kanssa treffeille? Jos kerran ei ollut kuvaa ja muilla mainitsemisillasi seikoilla ei ollut merkitystä. Kirjoittelivatko ne sinulle jotain sopivaa, katsoit kai kuitenkin ikää tai pituutta tai edes harrastuksia? Lapset tai lapsettomuus, eikö merkitse jotain? Vai olivatko ne kaikki, jotka halusivat kanssasi treffeillä?


    • naaamaonruma

      Kävin treffeille ja nainen sanoi heti että ei tästä tule mitään kun näki mun naamani. Eihän naiset edes halua tutustua vai tietääkö sen heti naamasta että olen paska mies.

      • atännä

        Jos tuo ajatus näkyy sun naamastasi, niin se tekee sinusta vastenmielisen. Suosittelisin terapiaa. Jos et hyväksy itseäsi, ei sua hyväksy muutkaan. Sen näkee ulospäin. Voit olla tosi kiva siellä jossain inhosi alla, mutta se mikä näkyy sisimmästäsi ensimmäisenä ei ole kivan ihmisen piirre. Katkeruus, viha, turhautuneisuus, huono itsetunto...


      • kilttiatm
        atännä kirjoitti:

        Jos tuo ajatus näkyy sun naamastasi, niin se tekee sinusta vastenmielisen. Suosittelisin terapiaa. Jos et hyväksy itseäsi, ei sua hyväksy muutkaan. Sen näkee ulospäin. Voit olla tosi kiva siellä jossain inhosi alla, mutta se mikä näkyy sisimmästäsi ensimmäisenä ei ole kivan ihmisen piirre. Katkeruus, viha, turhautuneisuus, huono itsetunto...

        Suosittelen naisille terapiaa. Naisia kiinnostaa ne jännämiehet. turha itkeä kun joku komea alkaa lyömään-


    • jepjepjajep

      Aika jännää, että tällä palstalla on muutama nainen jotka messuavat tuota samaa teoriaa vuodesta toiseen. Miehet vaan katsovat kuvia mutta naisille merkkaavat pelkästään henkiset arvot. Kävisitte joskus siellä nettideitissä katsomassa, mikä on meno. Ai niin tehän jo löysitte sieltä sokkotreffeiltä sen elämänkumppanin.

      • atännä

        Minulla on ilmoitus tuolla Treffeissä. Ihan omista kokemuksistani kirjoittelen.


    • MitäNeTekee
    • sinkkunainen36

      Vain ulkonäöllä on merkitystä. Turha sitä n muuta miettiä kun meitä sinkku naisia on paljon kenestä valita.

    • tumblari

      Itselläni oli kuvallinen profiili Treffit-palvelussa muutamia vuosia sitten. Enemmän minusta kertoi kuitenkin profiilitekstini, koska välillä olin ilman kuvaakin muutamia viikkoja ja yhteydenottojen määrä minuun päin pysyi ennallaan. Kävin monilla sokkotreffeillä tätä kautta. Mukavia ihmisiä, mutta jotain puuttui.

      Nykyisellä avomiehelläni ei ollut kuvaa profiilissaan ja hän lähetti minulle vain hyvin huonolaatuisen, lyhyen videopätkän itsestään pitämässä esitelmää yliopistolla (ei tosin kertonut mistä ko. pätkä oli peräisin), Minkäänlaista käsitystä en ulkonäöstä oikeastaan saanut.

      Tapasimme kuitenkin lopulta, vaikka harasin vastaan ja TÖTTÖRÖÖ - olemme olleet yhdessä yli neljä vuotta. Mies ei ehkä ole maailman komein muiden mielestä, mutta luonne sitäkin ihanampi eli kokonaisuus 10.

    • mulleriitti

      Paras muutos nykyiseen nettideittitouhuun olisi se, että vain naisilla olisi aloitteentekomahdollisuus!
      Naiset ovat joka sivustolla vähemmistönä.
      Naiset saavat aloitteita miehiltä, jotka ovat liikkeellä tositarkoituksella sekä miehiltä, joilla on mielessä vain pillu. Toisin sanoen muijat eivät tiedä kenelle vastaisivat.

      NAISET TUSKIN OSAAVAT EDES KUVITELLA, KUINKA TURHAUTTAVAA NETTIDEITTAILU ON MIEHELLE!

    • nainen24vastaa

      Turha kai tähän on edes vastata mutta vastataan nyt kumminkin taas jollekin huonoitsetuntoiselle ja masentuneelle ihmisille:

      "Eivät mitään muuta kuin harrstavat pinnallista toimintaa. Nettideittailu perustuu pinnallisuuteen, harvoin joku nainen vastaa."

      Jaaha. Minä olen jopa vastannut myös ulkomaalaisille ja itseäni vanhemmille miehille, koska koen kohteliaaksi vastata kaikille jotka eivät vaikuta 1. pelkältä yhden illan juttuja hakevilta pelimiehiltä 2. sellaisille jotka eivät vaikuta päihteidenkäyttäjiltä, ilkeiltä tms. Jos huomaan että miehellä on ilkeä luonne ja sellainen lyhyt ja tuomitseva temperamentti niin ei tee mieli tutustua vaikka muuten vaikuttaisi hyvältä ihmiseltä.

      "Naisia ei kiinnosta tutustua. Ulkonäkö on se kaikkein tärkein juttu jota naiset katsoo miehessä."

      On varmaankin totta ettei ketään naista kiinnosta Heti lähteä tutustumaan toiseen, harrastamaan heti seksiä jne! jotkut miehet olettavat tällaista vielä ihan tosissaan, silloin on parempi älytä mennä baariin koska sieltä varmasti löytyy yhden illan juttujen hakijoita enemmänkin ja näkee heti kasvotusten toisen. Mitä ulkonäköön tulee niin jos nainen (tai mies!) on ylipainoinen hän voisi hakea silloin oman tasoista kumppania eli seuraa ei takuulla löydä parikymppisistä fitnesspimuista tai hunkseista silloin. Mutta ei kai kenenkään Angelina Jolien tai missin näköisen naisen tarvitse väkisin ottaa itseään lyhyempää, harvahampaista ja tikkulaihaa miestä jos muunkinlaisia on tarjolla ja jos ei ole niin voi vapaasti viihtyä yksinään! ikävä ihminen varustettuna rujolla ulkonäöllä on aikas.. ei ihannekumppani kaunottarille.

      • mies34vastaa

        No onpa kumma että kaltaisiasi "minä vastaan kaikille" tyyppejä ei kohdalleni ole tullut seitsemän vuoden aikana yhtään vastaan vastaus prosentin ollessa nollissa. Sanon tämän tuhannennen kerran täällä jokaiselle joka tuota väittää ja nyt sinulle. Olen 180cm pitkä tumma hiuksinen mies hieman lihaksikkaammassa vartalotyypissä mutta periaatteessa normaali vartaloinen. Ei ole elintaso vatsaa vaan ihan normi tyyppi. Kuvia löytyy useampia joista näkyy niin silmät kuin koko ihminenkin. Profiili on erittäin kattava ja huumoriakaan en ole unohtanut. Parilla tuttava naisella luetuttuani sen ovat sanoneet että kyllä sussa koomikon piirteitäkin on kun paikoin saa vedet silmissä nauraa letkautuksille mutta kuitenkin siitä huokuu asiallisuus ja lempeys ja näkee että tosissaan olis kumppani hakusessa. Sanovatko sitten kohteliaisuuttaan mene ja tiedä. Olen 34v ja haen -5v ikäisiä naisia pääasiassa lähialueeltani. Pukeudun ikäiseni mukaisesti siististi ja kuljen muutenkin puhtaissa vaatteissa ja pidän itseni kunnossa. Hampaat ovat suorat eikä itseasiassa ole ensimmäistä reikääkään mutta tuskin tuota naiset ekana tarkastaa oletan tosin en tiedä kun treffeille ei pääse. Talous kunnossa, elämä hallinnassa ja sosiaalisia piirejäkin on missä liikkua.
        Luulin kun menin treffeille että olen ihan tavallinen mies jonka perään olis kysyntää mutta kyllä treffit ovat osoittaneet että olen alinta pohjasakkaa ja enemmän tuo on käynyt itsetunnon päälle kun tuonut yhtään iloa elämään. Voin ainakin kokemuksella sanoa että jos en minä kelpaa kenellekään niin kyllä naiset sieltä hakevat pelkällä ulkonäöllä niitä pienen prosentin miehiä joita sitten tavoittelee jokainen treffiprofiilin omaava nainen. Kaikki muut eli suurinosa miehistä jää rannalle ruikuttamaan ilman minkäänlaista vastakaikua. Joten se siitä seksin hakemisesta ja vonkaamisesta. Jos ei asiallisuudellakaan saa vastauksia niin jopa ymmärrän että joillain palaa käpy touhuun ja alkaa pommittamaan randomina vähän yhtä sun toista vonkaus viesteillään. Itse en olen sen luontoinen ihminen joten mä olen vaan näytillä tilastotietojen ollessa nollissa.


      • dfbdfsb
        mies34vastaa kirjoitti:

        No onpa kumma että kaltaisiasi "minä vastaan kaikille" tyyppejä ei kohdalleni ole tullut seitsemän vuoden aikana yhtään vastaan vastaus prosentin ollessa nollissa. Sanon tämän tuhannennen kerran täällä jokaiselle joka tuota väittää ja nyt sinulle. Olen 180cm pitkä tumma hiuksinen mies hieman lihaksikkaammassa vartalotyypissä mutta periaatteessa normaali vartaloinen. Ei ole elintaso vatsaa vaan ihan normi tyyppi. Kuvia löytyy useampia joista näkyy niin silmät kuin koko ihminenkin. Profiili on erittäin kattava ja huumoriakaan en ole unohtanut. Parilla tuttava naisella luetuttuani sen ovat sanoneet että kyllä sussa koomikon piirteitäkin on kun paikoin saa vedet silmissä nauraa letkautuksille mutta kuitenkin siitä huokuu asiallisuus ja lempeys ja näkee että tosissaan olis kumppani hakusessa. Sanovatko sitten kohteliaisuuttaan mene ja tiedä. Olen 34v ja haen -5v ikäisiä naisia pääasiassa lähialueeltani. Pukeudun ikäiseni mukaisesti siististi ja kuljen muutenkin puhtaissa vaatteissa ja pidän itseni kunnossa. Hampaat ovat suorat eikä itseasiassa ole ensimmäistä reikääkään mutta tuskin tuota naiset ekana tarkastaa oletan tosin en tiedä kun treffeille ei pääse. Talous kunnossa, elämä hallinnassa ja sosiaalisia piirejäkin on missä liikkua.
        Luulin kun menin treffeille että olen ihan tavallinen mies jonka perään olis kysyntää mutta kyllä treffit ovat osoittaneet että olen alinta pohjasakkaa ja enemmän tuo on käynyt itsetunnon päälle kun tuonut yhtään iloa elämään. Voin ainakin kokemuksella sanoa että jos en minä kelpaa kenellekään niin kyllä naiset sieltä hakevat pelkällä ulkonäöllä niitä pienen prosentin miehiä joita sitten tavoittelee jokainen treffiprofiilin omaava nainen. Kaikki muut eli suurinosa miehistä jää rannalle ruikuttamaan ilman minkäänlaista vastakaikua. Joten se siitä seksin hakemisesta ja vonkaamisesta. Jos ei asiallisuudellakaan saa vastauksia niin jopa ymmärrän että joillain palaa käpy touhuun ja alkaa pommittamaan randomina vähän yhtä sun toista vonkaus viesteillään. Itse en olen sen luontoinen ihminen joten mä olen vaan näytillä tilastotietojen ollessa nollissa.

        Niin ja sitten nämä naiset joille ei siitä prosentista riitä eliittimiestä itselleen, hokevat tätä "sinkkunakin on kivaa, en minä hakemalla hae" yms. blaablaa ja siksi tuolla on laumoittain ookoon näköisiä normaaleja miehiä jotka ei kelpaa kenellekään, koska ei ole (iske joku seksikäs hollywood-näyttelijä tähän)n ulkonäköä, ei ole kierretty maailmaa 10 kertaa ympäri, käyty syvänmeren sukelluksilla tai muuta vastaavaa. On vaan tavallinen Pekka joka käy töissä, pelaa ehkä sählyä ja käy pari kertaa viikossa salilla.


      • mies-39-vuotta

        Tuhansien ja tuhansien simpukoiden joukossa voi olla yksi helmi. Tuhansien naisten joukossa voi olla yksi nainen joka vastailee asiallisiin viesteihin mutta se yksi onkin niin harvinainen että joku on onnellinen jos saa vastauksen. En ole 7 vuoden aikana saanut vastauksia, en ole juoppo alkoholisti en seksinvonkaaja, en huumeiden käyttäjä enkä ole koskaan ollut putkassa tai rikoksesta syytettynä. Harrastan kalastusta, sählyä, salia mutta eipä kelpaa. Pitää olla rikas jolla pari mökkiä ja paljon kavereita, hijaisempi mies ei naisille kelpaa.


      • kuusplusyx
        mies-39-vuotta kirjoitti:

        Tuhansien ja tuhansien simpukoiden joukossa voi olla yksi helmi. Tuhansien naisten joukossa voi olla yksi nainen joka vastailee asiallisiin viesteihin mutta se yksi onkin niin harvinainen että joku on onnellinen jos saa vastauksen. En ole 7 vuoden aikana saanut vastauksia, en ole juoppo alkoholisti en seksinvonkaaja, en huumeiden käyttäjä enkä ole koskaan ollut putkassa tai rikoksesta syytettynä. Harrastan kalastusta, sählyä, salia mutta eipä kelpaa. Pitää olla rikas jolla pari mökkiä ja paljon kavereita, hijaisempi mies ei naisille kelpaa.

        Ihmettelenkin miten tänne nettideitti palstalle sitten on pesiytyneet ne naiset jotka väittää (huom väittää) vastaavansa kaikille mutta todellisuudessa niitä vastauksia sieltä vaan ei saa.


      • atännä
        mies-39-vuotta kirjoitti:

        Tuhansien ja tuhansien simpukoiden joukossa voi olla yksi helmi. Tuhansien naisten joukossa voi olla yksi nainen joka vastailee asiallisiin viesteihin mutta se yksi onkin niin harvinainen että joku on onnellinen jos saa vastauksen. En ole 7 vuoden aikana saanut vastauksia, en ole juoppo alkoholisti en seksinvonkaaja, en huumeiden käyttäjä enkä ole koskaan ollut putkassa tai rikoksesta syytettynä. Harrastan kalastusta, sählyä, salia mutta eipä kelpaa. Pitää olla rikas jolla pari mökkiä ja paljon kavereita, hijaisempi mies ei naisille kelpaa.

        Olen sinua muutama vuoden vanhempi, mutta ne joille olen jättänyt vastaamatta: Yksi lähetti viestin, jossa oli vain vinkkaava hymiö. Profiilinsa oli tyhjä. Toinen laittoi lauseen mittaisen viestin, katsoin profiilin, ja totesin ettei kaveri ollut edes lukenut omaani. Meillä ei ollut sitten yhtään mitään yhteistä.
        Vastasin kohteliaasti seksin vonkaajalle, etten ole kiinnostunut.
        Rahan ja materian kerääminen on pelkästään negatiivinen ominaisuus. Ehkä profiilissasi olisi parantamisen varaa.


      • Kummialuuloja
        mies34vastaa kirjoitti:

        No onpa kumma että kaltaisiasi "minä vastaan kaikille" tyyppejä ei kohdalleni ole tullut seitsemän vuoden aikana yhtään vastaan vastaus prosentin ollessa nollissa. Sanon tämän tuhannennen kerran täällä jokaiselle joka tuota väittää ja nyt sinulle. Olen 180cm pitkä tumma hiuksinen mies hieman lihaksikkaammassa vartalotyypissä mutta periaatteessa normaali vartaloinen. Ei ole elintaso vatsaa vaan ihan normi tyyppi. Kuvia löytyy useampia joista näkyy niin silmät kuin koko ihminenkin. Profiili on erittäin kattava ja huumoriakaan en ole unohtanut. Parilla tuttava naisella luetuttuani sen ovat sanoneet että kyllä sussa koomikon piirteitäkin on kun paikoin saa vedet silmissä nauraa letkautuksille mutta kuitenkin siitä huokuu asiallisuus ja lempeys ja näkee että tosissaan olis kumppani hakusessa. Sanovatko sitten kohteliaisuuttaan mene ja tiedä. Olen 34v ja haen -5v ikäisiä naisia pääasiassa lähialueeltani. Pukeudun ikäiseni mukaisesti siististi ja kuljen muutenkin puhtaissa vaatteissa ja pidän itseni kunnossa. Hampaat ovat suorat eikä itseasiassa ole ensimmäistä reikääkään mutta tuskin tuota naiset ekana tarkastaa oletan tosin en tiedä kun treffeille ei pääse. Talous kunnossa, elämä hallinnassa ja sosiaalisia piirejäkin on missä liikkua.
        Luulin kun menin treffeille että olen ihan tavallinen mies jonka perään olis kysyntää mutta kyllä treffit ovat osoittaneet että olen alinta pohjasakkaa ja enemmän tuo on käynyt itsetunnon päälle kun tuonut yhtään iloa elämään. Voin ainakin kokemuksella sanoa että jos en minä kelpaa kenellekään niin kyllä naiset sieltä hakevat pelkällä ulkonäöllä niitä pienen prosentin miehiä joita sitten tavoittelee jokainen treffiprofiilin omaava nainen. Kaikki muut eli suurinosa miehistä jää rannalle ruikuttamaan ilman minkäänlaista vastakaikua. Joten se siitä seksin hakemisesta ja vonkaamisesta. Jos ei asiallisuudellakaan saa vastauksia niin jopa ymmärrän että joillain palaa käpy touhuun ja alkaa pommittamaan randomina vähän yhtä sun toista vonkaus viesteillään. Itse en olen sen luontoinen ihminen joten mä olen vaan näytillä tilastotietojen ollessa nollissa.

        Minä en olekaan kolmikymppinen vaan nuorempi ja tapana on yleensä vastata lähes kaikille, ellei sitten ole joku pervo tai muulla tavoin omituinen kyseessä. Kyllä näissä miehissäkin on kaikenlaista nettitreffeissä, mistähän aloittaisinkaan? esim. miehet jotka luulevat että nettitreffeissä jokainen nainen on maksullinen, joku yrittää heti saada sänkyyn ja luulee että kaikki suostuvat, joku mies kuvitteli että kaupunkilaisnainen lähtisi telttailemaan ja kalastamaan (ei kiinnosta), joku oli hakemassa vain neitsytnaista ja paljasti sen puolen vuoden viesittelyn jälkeen että.. eivät miehetkään deittisivuilla aina ole mitenkään kohteliaita tai mukavia! ja näistä kukaan ei siis ollut Hollywood näyttelijän näköinen vaan taviksia. Kyllä miehilläkin pukkaa olemaan aikamoisia vaatimuksia ja kaikki eivät edes suostu paljastamaan heti vaatimuksiaan vaan yllättävät kuin puun takaa pitkään ajan päästä, niin eipä ihme ettei kiinnosta tavata ns. in real life tälläisiä tapauksia.

        Jos olet mies ja haluat välttämättä seuraa mutta et saa nettinaisista seuraa niin mitäpä jos menisit baariin, kysyisit onko kavereillasi mukavia sinkkututtuja tai aloita joku harrastus jossa tapaat taatutusti naisia, tai tutustu vaikka ulkomaalaisiin naisiin koksaan ei voi tietää mitä löytää jos ei edes yritä.


      • nainen24
        kuusplusyx kirjoitti:

        Ihmettelenkin miten tänne nettideitti palstalle sitten on pesiytyneet ne naiset jotka väittää (huom väittää) vastaavansa kaikille mutta todellisuudessa niitä vastauksia sieltä vaan ei saa.

        Kuten kirjoitin niin itse olen nuorempi joten se voi olla osasyy jos ei vastauksia tule, en tiedä mitään siitä vastaavatko yli kolmikymppiset vai ei vai onko jo toivo mennyt. Mutta eivätpä nuo kaikki sinkkumiehetkään deittisivuilla ole kaikki läheskään normaaleja, joukkoon mahtuu neitsyydestä seonneita tyyppejä joille ei muu kelpaa ja sitten kaikenlaisia pervoja joilla on vaimo/tyttöystävä/mies kotona ja hakevat vain huvituksia laittaen samat viestit jokaiselle naiselle


    • mulleriitti

      Mitä naiset tekevät nettideitissä? Leikkivät prinsessaleikkejä.

    • turhaatouhua

      Haistakaa huarat paska!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe