Miksi tytöt kiinnostuvat lyhyistä pojista?

542352345

Eli otsikko kertoo.. Miksi tytöt kiinnostuvat ja haluavat seurustella tyyliin itseänsä lyhyempien jätkien kanssa, mutta kuitenkin aina puhuvat jostakin mallijätkistä ja näyttelijöistä, jotka ovat 180-190cm pitkiä jne..
Itse olen siis 183cm 16-vuotias poika, tulen toimeen kaikkien kanssa ja hulluttelen aina välillä jne.. Sitten on nämä muut jätkät, jotka ovat 150-160 cm pitkiä, ja lyhyen pituutensa vuoksi machoilevat aina meille pitkille jätkille ja lentelevät kuin leppäkeihäät. He myös puhuvat paskaa kaikista, erintoten tytöistä ja etsivät aina negatiivisia puolia kaikesta.
Silti tytöt tuntuvat olevan ihan lääpällään näihin jätkiin? En ymmärrä mikä niissä lyhyissä jätkissä on niin mielenkiintoista, eihän sellane edes jaksa nostaa sinua syliin tai tehdä mitään tuollaista "söpöä" :o

22

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00-tyttö

      Ite tykkään pitkist pojist kun o tyhmää kävel sellasen 150senttisen vierel, kun näyttää joltai jättiläiselt ..Ja sit pussates sen pojan pitäs seist jollai penkil nii ei kiitos :D vaikutit muuten ton tekstin perusteel ihan mukavalta:D
      Nii ja ite oon 173 cm ja -00 tyttö

      • 542352345

        Haha lol :D Kiitoksia mielipiteestä :>


    • ylpeäpituudestaan

      Tääl meilläpäin suurin osa jätkistä on lyhyitä. Itse pidän pitkistä, koska ne tuntuu paljon luonnollisemmilta esim. halaamisessa tmv. Itsekkin olen KAIKKIA kavereitani vähän pidempi ja se välillä on ärsyttävää, mutta jokaisesta senttimetristä olen ylpeä.

      • 542352345

        Heh voiku tytöt täällä mukaan lukien ihastukseni ajattelisivat samalla tavalla :D


    • Hhhhhffffh

      Mä ite haluisin sellasen poikaystävän, joka ois SUUNNILLEEN saman pitunen kuin mää. Mä oon siis 159,5 cm, joten ois kiva, jos se ois jotai 160-170 cm.

      • 542352345

        Tuon ymmärrän täydellisesti, mutta tuskin haluaisit poikaystävää joka on sua päätä lyhyempi ja painaa ehkä 30 kiloa :/


    • Lyhyet valittaa olevansa liian lyhyitä, kun taas pitkät valittaa olevansa liian pitkiä. Ei sillä loppujen lopuksi ole mitään merkitystä onko 175 vai 182 cm.

    • expert

      Nyt tuli kovaa tekstiä "pitkän" pojan suusta. Meinaat et jos joku tykästyy toiseen se pituus ratkasee? Ei ole näin. Uskon itse, että oöet vain katkera pienille jotka uskaltaa puhua tytöille eikä jää mutisee "et uskaltaisko sanoo tolle et oon ihastunu siihe" vaikka et edes tuntis sitä. Olet selkeästi vielä aluillaa murrosiässä kun et ymmärrä vielä miten asiat menee. " lyhyet puhuu paskaa" mistäs tämänkin johtopäätökse vetäny ? Olet vain katkera ja et voi etsiä syntypukkia muualta kuin itsestäsi jos et tyttöä saa. Elä sen kanssa.

      • 3241234

        Joo joo ja nyt tulee todella kovaa tekstiä jätkän suusta, joka kutsuu itseänsä "expertiksi" mutta ei edes osaa kirjoittaa. Ja mistä lähtien huoraksi ja sotanorsuksi haukkuminen on laskettu "puhumiseksi"?


    • moew

      Ite oon 159,7 cm ja haluaisin joniu 18180cm poikaystävän. Olis nii yybersöpöö ♥_♥

      • waitingyou

        Here I am


    • nimimerkk

      Lyhyet jätkät kompensoi pituuttaan hyvällä supliikilla ja kovalla äänellä :D
      Jälkimmäinen on se vetonaula. Mutta sä oot varmasti tyttöjen keskuudessa paremmassa huudossa pituutes puolesta.
      t. lyhyt jätkä ei niin hyvällä supliikilla ;D

    • tyttö160cm

      eiköhän se oo se niiden käytös joka vetoaa eniten. harrastin kerran seksiä itseäni lyhemmän kanssa ja se oli muuten ensimmäinen ja viimenen kerta, hyi helvetti tuntu niinku ois lapsen kanssa ollu.. ei millään pahalla lyhyille, ainakin aikuiset naiset yleensä kokee vetovoimaa miehekkäisiin miehiin jolloin myös pituus on hyvä juttu.

    • mopotyty

      ois tosi hassua jos jätkä ois lyhyempi :D eli ei kiitos. Parin sentin pituusero ei haittaa alaspäin ja mitään lentokoneenpuukottajaa en haluaisi, mutta kun löytyy se täydellinen jätkä nii ei sillä pituudella oo sitte vittuakaa väliä

    • no ittehän tykkään pitkistä jätkistä mut lyhyen kaa oon kerran seukannu ja se oli sen takii niin söpö ku se oli niin lyhyt ne on sulosia that´s all

    • leidi14

      koska lyhyet pojat on söpöjä <3

      • leidi14

        mutta haluun pitkän poikakaverin


    • 13-vuotias

      Kiinnostun ite enemmän pitkist jätkist. Mun mielest jotenkin noloo kävellä vaik vierekkäin ja et se poika on sua lyhyempi mut kaikil on omat mielipiteet.

    • Thalassa

      Oon 170cm pitkä tyttö ja en vois seurustella itteeni lyhemmän kanssa koska mulle tulis jotenki pedofiili olo ku se näyttäs mun vieressä nii "lapselliselta" :D

    • lyhyt

      No empä oo joutunu paljo miettii tommosii ku harva poika on mua lyhyempi :p jos haluisin itteeni lyhyemmän jätkän nii varmaa pitäs iskee joku 03 poika... Oon ite 99. 160cm pituseks jäin :D mut periaattees pitkät jätkät on just kuumii vaik saisivat tyylii kaksin kerroin kumartua mua pussaamaan

    • niin.tota

      Haluisin et poika on pitempi ku mä mutta kun ainaki 7 luokan pojat suurin osa on lyhyempii muutamia lukuun ottamatta. Ja nää lyhyet jotkut on suosittuja ja komeita yms. Ja juttelevat tytöille mut kyl pitkätki mut niitä on vähemmä ja niitä ei ite uskalla ees pyytää alkaan

    • Pitkätyttö

      Ite todellakin tykkään enemmän pitkistä jätkistä! Se näyttää niin typerältäkin et tyttö on pidempi. Ainut ongelma vaan on se kun oon ite niin pitkä...

      Oon 177 cm ja 15

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe