selän taakse kurkkiminen yms.

vellihousu

Moi, oon siis 11v. normaali tyttö. Siis, no jotain vuosi sitten luin kaikki kauhutarinat mitä löysin. Sitten vielä katoin jotain kuvia ja videoita. En pystynyt enää nukkumaan omassa sängyssä, menin aina siskon viereen. Näin seinillä kauhukuvitelmia.yms. Oon päässyt siitä eroon jo...Aika hyvin. Yksin en kuitenkaan uskalla olla, ja menen paniikkiin, jos en näe ympärilleni. Kurkin selkäni taakse ja välillä itken pelosta, vaikka en olisi edes yksin. Yöllä en uskalla mennä yksin vessaankaan. Olen katsonut pelottavia elokuvia aika pienestä saakka, ikinä ne eivät ole pelottaneet. Päätin lopettaa kaiken pelottavan katselun ja lukemisen. Miten pääsisin eroon tästä minun pelokkuudesta?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Take it easy, my sister

    • tätiliini

      Keksit tekemistä niin et sul ei oo aikaa ajatella niitä kauhujuttuja kyl ne ajan myötä hälvenee.itse en katso tai lue nykyään yhtäkään kauhujuttua koska sellaset jää pyörimään mieleen ihan jotain muita aiheita vain.Hengität syvään ja rauhotat itsesi ei ole mitään pelättävää.

      • gmod360

        Pelaa sota peliâ


    • Kiitos vastauksesta, yritän keksiä itselleni enemmän puuhaa

    • kysymys100

      Mikä on normaali

    • myöspelokas

      mäkin oon 11.v tyttö ja mua myös pelottaa aina kun oon yksin kaikki äänet ja pelkään olla pimeessä tosi paljon mut yritän vaa ajatella jotain muuta ja yrittää ettii siit tilanteest jotain mielen kiintosta joka veis ajatukset pois.

    • vellihousu4

      Okei, täytyy koklata

    • samatäällä

      Itse olen 12.v luen ja latselen kaikkea japanilaista (ja japanilaisia juttuja pelottavampia asioita ei oikeenoo) juuri katoin Corpse partyn kolmannen jakson juuri äsken ja yritän päästä eroon tästä mun kauhutarinoiden lukemisesta ja kattomisesta just tänä yönäkin näin painajaisen Kayakosta hyi tuli kylmät väreet

      • lisäys

        P.s. mulla on myös tollasia ahdistus kohtauksia mutta siihen auttaa se et sulkee silmät eikä ajatteke asiaa


    • helpiscoming

      Minä olen 12-vuotias tyttö. Olen jo kymmenen vuotiaana katsonut joitain k16 trillereitä(I konw what you did last summer ym.) Kyllä nämä ovat pelottavia, mutta kun ajattelee että siitä vaan! Tulkaa mörököllit hakemaan! Niin on helpompaa. Pelottele ne pelot pois. Hakkaa ne pahikset! Kuulostaa oudolta mutta toimii.
      Silti herkimmät voivat jättää nämä kauhujutut katsomatta. Ylensä kaikki elokuvien raatelukohtaukset/ampumiskohtaukset, muut ovat silleen yäk ja minä nauran. Eli ei kannata ottaa tosissaan pelottelutarinoita.

    • Erzumer

      juuh ei mitään hätää. itekkin 10 vuotiaana luin kaikkia haamujuttuja ja muita pelottavia leffoja ja oksentelin yöllä aina kun pelotti niin paljon ja olin aina tosi vainoharhainen kun olin yksin kotona. nyt olen 16 ja lähinnä nauran niille jutuille joita pelkäsin, kyllä se menee ohi

    • P15

      Pelot lähtee ku ikää tulee lisää luulisin koska mulla oli jotain eikä hirveesti enää

    • mahantaakse

      Miksi ei voi kurkkia selän eteen?

    • kylläsesiitä

      Itellä oli tollanen 'kauhu on kivaa' vaihe nuorempana, ja mun mielestä se olikin kivaa, mut alko itteä vaan pelottaa aina myöhemmin. xD Sama juttu oli mulla varmaan 12 vee asti, mut kyl siitä vaan oppii pikkuhiljaa menemään yli, kun tajuaa ettei ole oikeasti mitään pelättävää. Jos yöllä säpsähdät ääniin, ja alat pelästymään niitä tms, kannattaa hankkia mukavat kuulokkeet, ja kuunnella jotain rauhallista musiikkia hiljaisella kunnes nukahdat. Ittelläni tuo auttoi kovasti, enkä enää saa unta ilman kuulokkeita 8D

    • pelkopois

      Pelosta pääsee eroon, kun lopettaa pelottavien asioiden ajattelun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe