kallis renkaanvaihto!

kiukkuinen

Ihmetyttää, kuinka Euro Master voi veloittaa rengassäilytyksestä, altaotosta ja allepanosta, pesusta jne. vuodessa 190 e. Tuntuu melkoiselta ryöstöltä. No, eihän se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa.
Silti koen tuon aivan vääräksi.
Onko kokemuksia samoista ajatteluista?

20

2925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihdanitsehalvemmalla

      Hyvä tietää niin osaa ainakin kiertää kaukaa tuollaisen nylkyri narikan !

    • Kädettömät.maksaa

      Perusta kilpaileva firma ja lyö rahoiksi!
      Vaan toisaalta miksi et tekisi itse samaa omille renkaillesi? Pikku hommalla säästät sen 190 euroa - verottomana! Laskepa kuinka paljon enemmän sinun pitäisi tienata, että marginaaliveron jälkeen saisit käteen sen 190 euroa!

      • Älä_usko

        että nykyajan laiskat ja avuttomat tumpelot viitsisivät ryhtyä renkaanvaihtoon pesusta puhumattakaan. Täällä ne osaavat kuitenkin vinkua kovista hinnoista. Hyvä että joku niitäkin opettaa. Tekemällä pikkuhommat itse säästää vuodessa melkoisen summan.


    • ei_liian_kallista

      Ei Euromaster ole kallis ketju. Minulla renkaiden vaihto alle ja renkaiden pesu maksoivat vain 30 euroa / 4 pyörää. Ja aluvanteiden jälkikiristys tehtiin samaan hintaan myöhemmin eli ilmaispalveluna.
      Tämäkö muka on kallista? Kerrostalossa asuvana ei ole omaa renkaiden ja vanteiden pesupaikkaa. Taloyhtiö on kieltänyt autojen pesun talon parkkipaikalla. 7,5 euroa pyörästä ei todellakaan ole kallis hinta.
      Jos tähän ei ole varaa ei pidä pitää autoakaan lainkaan. Turhasta ei pidä rutista.

      • elämäOnPahaRasti

        Missä renkaasi on säilytyksessä?


      • Ei-rahamies

        ei_liian_kallista

        Puhut täysin eri palvelusta kuin aloittaja. 190 € on paljon.

        Useimmiten vaihdan itse, oma puljaaminenhan siinä on käsityökaluilla ja hepposellla tunkilla. Pesu on haasteellisempaa omalla pihalla. Mutta aina säilytän omassa varastossa.

        PS. lääkärit saa potilaita renkaanvaihdon seurauksena.


      • työJaLiikuntaHyvästä

        Terve voi muutaman kympin tunkilla ja ristikkoavaimella vaihtaa ihan itsekin ja pesaista ämpärin ja harjan kanssa melkein missä vaan. Pieni venyttely ja lämmittely estää vammat ja tietenkin oikeat työasennot ja kroppaa pitää joskus rasittaa ettei ajaudu siihen tilaan että roskapussin kuljetus roskikseen on ainut asia minkä kykenee hajoamatta tekemään.


      • Satoja.vaihtanut

        Muuten OK, mutta sen ristikkoavaimen saat heittää taloyhtiön metallinkeräyslaatikkoon.
        Osta kunnollinen pitkä nivelvääntiö 1/2 tuuman neliöllä ja siihen oikeankokoinen hylsä. Muuta et tarvii - ikinä! Paras käyttää ja vie vähiten tilaa ja on ammattilaislaatua.


      • pesukielto
        elämäOnPahaRasti kirjoitti:

        Missä renkaasi on säilytyksessä?

        Jollakin on vielä autotallikin. Kyllä sinne mahtuu auto, renkaat ja vähän muutakin kuten työkaluja. Taloyhtiö on vaan kieltänyt autojen kotona pesun niissä autotalleissa koska ei ole sellaista kelvollista viemäröintiä. Tämän vuoksi käytän rengasvaihdossa Euromasteria. (Euromasterin rengaspesukoneessa pestyt renkaat säilyy kyllä autotallissa)


    • Naukumatti

      Onko Euromaster ainoa rengasliike? Jos Euromaster on törkeän kallis, järkevä kuluttaja siirtyy seuraavaan liikkeeseen. Ei ne hinnat Suomi24.ssä kitisemällä tipu.

      • Ei-rahamies

        Naukumatille
        järkevä kuluttaja siirtyy seuraavaan liikkeeseen. Parempi vielä jos kertoo siitä täällä.
        On hyvä että tieto ja kokemukset leviää täällä.


      • pikkusäästöIsoHarmi

        Halpahinta ei ole aina kannattavaa jos palvelu ei vastaa asiaansa. Ei tuossa kauheasti pysty säästämään, ei sitä kukaan ilmaiseksikaan tee.


      • Kunnollinen.tullimies

        Minä teen ilmaiseksi. Itselle.
        Ja vaimollesi, jos on iloinen antaja!


    • Wertaile

      Vertaile ja valitse itselle edukkain.
      Rengasrumpa on kaksi kertaa vuodessa eli ne pesut ja vaihdot, osassa uusissa autoissa lisäksi paineanturien koodaus.

    • vannesota

      Näin se tulee vielä paljon kalliimmaksi ja hankalammaksi.

      Tilasin vaimon kauppakassiin uudet kesäpyörät nettikaupasta Svenska Gummihuset (http://fi.gummihuset.com/) kun siellä oli sopiva valikoima ja kohtuulliset hinnat.
      Toimitus tuli luvatussa ajassa, mutta paketista puuttuivat luvatut ja kuitissa mainitut aluvanteille sopivat mutterit. Vasta muutaman viikon juupas-eipäs kinastelun jälkeen sain luvatut mutterit.

      Eikä sinä vielä kaikki.
      Sitten kun oli aika asentaa uudet pyörät huomattiin, että yhdessä vanteessa oli väärä pulttijako. Useista toistuvista reklamaatioista huolimatta yritys ei ole suostunut korjaamaan virhettään.
      Viisi kuukautta tilauksesta on mennyt eikä minulla ole vieläkään kuin kolme autoon sopivaa kesäpyörää.

      Kannattaa varoa tuota firmaa.

      • kymppiSinneTänne

        Nettiostamisen iloja.
        Paikallinen rengasliike olisi myynyt sinulle vastaavat tai samanlaiset renkulat samaan hintaa ja reklamaatiot olisi hoitunut helposti.


    • Junnu671

      Meillä päin maksaa 2xrenkaanvaihto säilytys 70€ joka sekin on mielestäni todella suolainen hinta joten vaihdan itse ja säilytän.

    • keka.tietaa

      Eiköhän kausisäilytys nykyään maksa 100 euron pintaan/ vuodessa parisen sataa, olisko säilytyksen osuus 100 euron luokkaa.

    • AutoosaOnPyörät

      Eihäntuo olekallista,kun säilyttävät renkaita puoli vuotta! Monella ei ole tilaa säilyttää renkaita. Minulla on onneksi vanha lato maalla ja tilaa on nyt kun heinät ja viherrehu on pyöröpaaleissa! Ps onko tuttavissa maajusseja, kysy tarjousta säilytyksestä, voit saada halvemmalla!

    • jokaAsiastaItketään

      Tuo on ihan vapaaehtoista ja hyvä vaihtoehto monelle. Jokainen voi valita tapansa hoitaa rengasruljanssinsa, eikö se olekin hyvä asia? Itkeä voi ihan mistä tahansa ja sen kyllä suomalainen osaa, siis valittaa ja olla tekemättä mitään asioiden eteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe