Lyhyessä ajassa melkein 50vierailua, ei sanaakaan.

joka_päivä

Miksi joku käy monta kertaa viikossa (päivittäin) samassa profiilissa.
Mun profiilissa on yks käynyt lyhyessä ajassa melkein 50 kertaa eikä koskaan laita viestiä.
En täytä hänen kriteerejä, eikä hän mun.
Miksi ravata noin usein jonkun profiilissa, kertokaa joku viisaampi mikä järki?

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allapito

      Kysy ylläpidolta eikä meiltä.

      • normikäyttäjästäkyse

        Mitä ylläpito asiaan littyy?


    • etteteetet

      Se on salaa ihastunu suhu

    • millagee

      harkitsetko jo tappaa itsensä jos ei tuon vertaa siedä ihmistä jotka tuo näytölle vapaasti selailuun tarkoitetussa sivustolla sun sivuhistorian muistiin muutaman kt verran tietoa itsestään ja ehkäpä kuvaa mikä ei miellytä ? miten kestät jos kaverisi pieraisee sun kotona XD XD

      • vedäHenkeäVälillä

        Mitä ihmettä sä selität? Et tainut oikein ymmärtää mistä olikaan kyse.


    • Ikisinkkumies

      Mitä väliä koska et kuitenkaan vastaa jos olet nainen. Mieshän vastaa aina.

      • sisälukutaito

        Ei ollut tuostakaan nyt kyse!

        Ja et tiedä kenelle vastaan ja kelle en, etkä edes tiedä onko kyse naisesta tai miehestä.


      • patakattila

        Ei muuten miehet vastaa aina. Ei edes sitä kuuluisaa Kiitos-mutta-ei-kiitos-viestiä tai saattavat lopettaa viestittelyn yhtäkkiä.


    • pettynytnettitreffeihin

      Joillain on vain tapana käydä katsomassa kaikkien naisten/miesten profiilit läpi, voivat esim. olla varattuja deittailijoita eivätkä siksi kirjoita mitään tai edes vastaa viesteihin. Leikkivät ja esittävät etteivät aio oikeasti pettää ja käyttäytyvät siksi näin. Sen verran paljon näitä on ollut että tämän asian olen selvittänyt päättelemällä! inhottavaa ja ärsyttävää toimintaa, sen takia en profiiliin laittaisikaan läjää kuvia kaikenlaisten pervojen "ihailtavaksi"

    • huomattuon

      Mulla näkyy sama, että olisi muka järjetön määrä vierailijoita, mutta sivuilla on käynyt vain pari. Tuossa on joku häikkä, ei voi pitää paikkaansa. Joku sivuston tsemppauslisä, vai käykö ylläpito niitä lukemassa ja niistä käynneistä jää jälki?

    • AinaAltisSeuraajille

      Voidaanhan sinua seurata jos luottamusta ei ole. Jotkut käy huvikseenkin.

    • kommunikaatiota

      Mitäs jos kirjoittaisit sille.

    • arvaaja-

      ujo ihailija?

    • asfasgf

      Munkin profiilissa yks nainen kävi vähän väliä. Aikani sitä ihmeteltyäni laitoin sitten viestiä ja se ei vastannut mitään ja käynnit loppui siihen. Mikähän lie mielenvikainen joka vaan halusi jotain henkistä orgasmia siitä että sai taas yhden viestin, jumalauta.

    • aaapeee

      En tiiä kyllä mikä tällä tyypillä on syynä. Profiilinsa mukaan hakee seksiä.
      Mutta että 60 vierailua muutamassa kuukaudessa, joko sitä tekee kone tai sit tällä miehellä ei ole mitään muuta tekemistä.
      Ärsyttää ihan periaatteesta.
      Estoakaan ei voi laittaa. Olisin laittanut jos voisi, ravatkoon jossain muualla.

      • ghjnj

        Blokkaat sen, niin hän ei vieraile ainakaan niin helposti. Silloin hän ei löydä simua normi haulla. Nimimerkillä mies 30 sain 2vuodessa145vierailua.


    • tämmöstäkäymistätäällä

      Täh..mä en tajua teidän profiilia..mä olin viimeksi pikakäynnillä toissapäivänä, ennen sitä ren muista. Nyt viihdytän itseäni, koska tässä tilanteessa en voi muuta kuin istua pallillani.

      • aaaapeee

        Pikakäynnillä missä? Ja mitä et ymmärrä?
        Ihmettelin siis sitä että yksi ja sama hlö käy S24 deittiprofiilissani lähes päivittäin, joskus jopa kaksi kertaa. En hae pelkkää seksiseuraa ja hän puolestaan hakee vain seksiseuraa. Muutamassa kuukaudessa käynyt yli 60 kertaa.
        Mikä on syynä että yhdessä profiilissa pitää käydä noin usein? Kuvat ei ole sellaisia että niistä saisi mitään mielihyvää ja teksti on varmaan yhdellä tai parilla kertaa luettu.
        Käykööt mun puolesta, mutta mikä ihme voisi olla syynä tuollaiseen kytistelyyn? Lisään vielä että mulla ei ole sutinaa tällä hetkellä kenenkään kanssa, eikä kenelläkään ole syytä seurata mun tilastoja tai muitakaan liikkeitä ko palstalla.


    • huytjghjyhbvhj

      Mikä tuossakin nyt puristaa vanne päätä, ihme skitsoilua.

      • osuiko_

        Kolahtiko?


    • Jos profiilikuva, eli ulkonäkö miellyttää sitä. Loppujen lopuksi kaikki "kriteerit" on tyhjänpäiväistä puhetta, ulkonäkö se asia on mikä merkitsee.

    • stadigirlll

      Okei, mä jouduin poistamaan profiilin kyseiseltä sivulta koska yksi mies (nim. careliapower) kävi jonkun yli 10 krt päivässä mun profiilissa. Oli blokattuna ja kaikkea mutta ei, joku hullu päähän pinttymä sillä oli jatkuvasti tarkkailla.

      • vvncndvnbnvc

        ÖÖöö, mitä haittaa siitä on jos joku käy profiilissasi? Mitä sieltä voi muka tarkkailla? Taidat olla itsekin joku vainoharhainen kyttääjä, kun noin tarkkaan seuraat, kuka profiilissasi käy ja kuinka usein.


    • YXmonista

      Minua taas lähestyy sama mies eri nimimerkillä usein...teksti on aina sama, eli kopioitu ..En viitsi hälle mitään vastata, koska selväähän on, mikä on miehiään..Kovin kehuskelee olevansa gentemanni ja miettii josko kemiat kolahtaa...Hah haa

    • atännä

      Jos nettaillee kännykällä, se yhteys katkeilee usein.

      Itse käyn usein uudelleen katsomassa, mikäs tämä tyyppi nyt olikaan, jos en muista mitä kaikkea kaveri olikaan itsestään kertonut.

      Jokin häikkä noissa käynneissä kyllä on, jos vierailijoita näkyy vain 10 profiilia ja käyntejä on lähemmäs 100... että ei taida ihan pitää paikkaansa.

      Saahan sitä käydä katselemassa. En edes huomaa tsekkailla ketä käy vierailulla.

    • Selityksiä

      Voihan joku lulla feikkiprofiiliksi ja toiseksi henkilöksi ja stalkkaa siksi kun ei luota ko. tyyppiin. Haluaa saada asiaan selvyyden. näkee miten usein profiilissa käydään.

    • jaanispetke

      Ehkä sun profiilisi on vain niin hyvin kirjoitettu tai siinä on jotain muuta, mikä valaa uskoa sen tyypin nettideittiuraan - vaikka just sun kanssa ei kriteerihaarukat osukaan yksiin.

    • joskuskahdestivieraillut

      Joskus käyn kahdesti, kun en muista käyneeni aiemmin ja on kiinnostava kuvaus. Tosin ei minunkaan muistini niin huono ole, etten muistaisi samana päivänä käyntiä. Sitten huomaa, että toihan polttaa tai en mahdu ihannekumppani-profiiliin. Viisikymmentä kertaa on tietysti paljon jopa huonomistiselle. Mut haittaaks se aloittajaa? Ei se pääse sua syömään.

    • Kyttääminen

      Sama kokemus. Tulee kyllä vähän sellanen fiilis, että kaveri on aika saamaton tapaus, jos ei mitään viestiä uskalla pistää. Eli vinkkiä: jos olet jostakin profiilista kiinnostunut, niin "avaa suusi". Jos saat vastauksen, niin hyvä, Mutta jos kukaan ei vastaa, niin sekin on viesti.

    • Outotapaus

      Yli 90 kerttaa tällä hetkellä. Ei voi olla kyse huonomuistisesta. Ehkä häiskällä ole muuta tekemistä ja liika aikaa roikkua deiteissä kaiket päivät. Pakkomielle?
      Mikään yllämainittu selitys ei selitä tuollaista intoa. Ja kellään ei ole tuollaista muistia että pitää muutaman kuukauden ajan käydä joka päivä.

      Katson tietenkin kuka profiilissa käy, ettekö te???
      Ja näenhän kuinka monta kertaa kukakin on käynyt.

      Ei taida tällä kyllä ihan kaikki olla hyvin. Melkein joka päivä käy. Tässä on jotain outoa ja en käsitä mitä. Blokaaminen on ihan turhaa, kuka vaan voi luoda uuden profiilin ja tällä varmaan onkin niitä jo valmiiksi.

      Käyköön, ei haittaa, mutta miksi, sitä en käsitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe