sanon nyt suoraan

kauanodottanut

Olen femme ja haluan naiseni olevan buch! Haluan naiseni olevan "herrasmies ja upseeri". Haluan, että sängyssä minut "otetaan" . Haluan olla "se avuttomampi" (en ole luonteeltani todellakaan avuton vaan hyvin määrätietoinen) osapuoli ja haluan, että naiseni suojelee ja pitää minusta huolta. Uskallan näyttää tunteeni ja kertoa, kuinka paljon häntä rakastan. Ei haittaa vaikka hän pitää minua höpsönä, kunhan hän on omani ja tekee sen määrätietoisesti selväksi minulle ja muille! Missä olet kuningattareni? Haluan palvoa sinua... Tule luokseni....

67

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavallinentyttö

      Samoin täällä haaveillaan. Ihmettelen missä ne femmeistä tykkäävät "butchit" luuraa? Onko teitä vielä olemassa?

    • onko-lisätoiveita

      No, höh. Täällähän minä :) naiset pilalle passanneet minut, mutta olenkin sit omalta osaltani huolehtinut naisistani - yhdestä kerrallaan ;)

      • vapaafemme

        Lisätoiveita?

        Ikä ja ulkonäkö tietysti, sellaiset, että sopii just tän femmen makuun ;)


      • onko-lisätoiveita

        Kerro toki lisää.


      • vapaafemme

        Jos olet 30 , tumma ja tulinen, hyvä kroppainen ja käytöksinen, niin tervetuloa.
        Ota ja omista.


      • OutOfDoubt

        Toiveesi natsaa aika hyvin minuun. Millainen nainen sinä olet?


      • vapaafemme

        Aiempia kommentteja lukeneena luulen, että olet enemmän femme ulkoisesti. Mun omistajalla saisi olla ulkoinen olemuskin enemmän maskuliininen. :)
        Mutta mä olen nainen ja femme, vaimomatskua kaikin puolin. Nätti ja pikkuisen pehmeä... kurveja on kyllä. Ihan niin kuin marilynillä ;)


      • OutOfDoubt

        Tottahan tuo, olen kyllä naiseksi tunnistettava, mutta en järin naisellinen, enkä mieltäisi itseäni femmeksi. Toivottavasti unelmiesi tyypin löydät!


    • autoilijahirmu

      Minä päätin suhteen juuri pari päivää sitten unelmanaiseni kanssa, ja olisin todellakin ollut hänelle herrasmies ja upseeri. Kerrankin kuvittelin löytäneeni sellaisen naisen, jonka kanssa olisin voinut olla loppuelämäni. Sitten kauhea pettymys; ei hän ollutkaan minuun niin sitoutunut kuin oli antanut ymmärtää. Että sellaista...

    • onko-lisätoiveita

      Joo, näitä sattunu omallekin kohdalle :/

    • jokuello91

      joo samoin :( vaikka toisin päin mää olin se ns femmenpi osapuoli. Se oli kaikin puolin semmoinen huolehtia tyyppi. Ehkä vähän liikaankin. Totta kai pidän poikamaisista, mutta en oikein usko sellaiset suhteiden kestävän, missä ihmiset pelaa rooleilla :) kyllä se millainen on sydämmeltään tärkeämpi. Siis omasta kokemuksesta vaan puhun..

    • kaukana

      Vois olla mun tekemä aloitus... mutta haaveilu on kai turhaa?

    • toivotaan

      No mulla oli sellanen sun kuvailemasi ihanuus. Mutta, mutta... Ite en ole koskaan kaapissa ollutkaan ja tämä ihminen, joka ulkonäkönsä puolesta olisi käyny miehestä esitteli mut työkavereilleen ja perheelleen "kaverina". Laitoin poikki, kun en saanu tyttöystävän statusta. Muuten oli kyllä just semmonen "upseeri", jonka vielä toivon joskus löytäväni...

    • nonniin12jlööljggc

      Itse tykkään alistua sängyssä ja tämä oli exälleni liikaa. En nauti kivusta vaan olisin halunnut, että hän olisi muuten käskyttänyt ja alistanut... Kun olin rehellinen ja kerroin, että tämmöinen minua kiihottaisi, niin tämä buchini jätti minut ja lähtiessään kehotti ettimään miehen! Mua ei vissiin koskaan ole loukattu niin pahasti!

      • p.p.p1

        Hänellä oli siis musta-valkoinen ajattelutapa, eikä tajunnut myös naisten voivan olevan maskuliininen, hallitseva ja dominoiva? Myös hetskusängyissä?
        Mielenkiintoisen umpimielinen mieli exälläsi.


    • OutOfDoubt

      Hei! Itse koen olevani se herrasmies suhteessa, mutta kovin harva nainen ymmärtää sitä ja en olekaan päässyt toteuttamaan tätä puolta itsessäni juuri ollenkaan. Ulkonäöltäni tosin en ole miesmäinen, vaan pitkähiuksinen ja ihan naisen näköinen. Kulkeeko se herrasmiesmäisyys yleensä käsikädessä tuon ulkoisemkin olemuksen kanssa?

      • kbfhuanfuokshfu

        Minä kaipaisin juuri femmeä herrasmiestä... Aah! Olen itsekin femme. Meitä on moneen junaan ;)


      • naisellinenfemme

        Kyllä mulle kelpais pitkähiuksinen buch! Siis nainen, joka kohtelis mua kunnioittavasti kuin "herrasmies". Alistuisin hänelle mielelläni...


      • jfyilvhl

        Mikä on buch?


      • vastaussulle9

        Buch=maskuulinen femme=feminiininen


      • bellmans
        jfyilvhl kirjoitti:

        Mikä on buch?

        Kirja :)


      • hottt

        Dominoiva femme, jooo!


      • OutOfDoubt

        Ohos, vähän yllätyksenä tuli, että täälläkin muutama pitäisi naisen näköisestä "herrasmiehestä". Haluaisin kysyä, että millaisia ajatuksia yleensäkin tuo herrasmiesmäisyys tuo ja miten teistä se parhaiten ilmenee käytöksessä. Tai oikeastaan minkälainen olisi teidän ideaali-ihminen tuossa asiassa...?


      • loveyourbaby
        OutOfDoubt kirjoitti:

        Ohos, vähän yllätyksenä tuli, että täälläkin muutama pitäisi naisen näköisestä "herrasmiehestä". Haluaisin kysyä, että millaisia ajatuksia yleensäkin tuo herrasmiesmäisyys tuo ja miten teistä se parhaiten ilmenee käytöksessä. Tai oikeastaan minkälainen olisi teidän ideaali-ihminen tuossa asiassa...?

        Hmm, no herramiesmäisyydestä en niin tiedä vaikkei toki mikään kusipääkään saa olla... Mutmut... Omat kiinnostuksen kohteeni ovat olleet androgyynisiä mutta silti naiseksi tunnistettavissa, mutteivat kuitenkaan naisellisia eivätkä mitään muotivaatteita käyttäneetkään. :D Tuliko tarpeeksi epäselvä litania? Eli pukeutuivat lähinnä siihen mitä päälleen saivat, hyvin yksinkertaisesti. Koska itse haluan olla se naisellinen ja tyttömainen osapuoli niin siksi naiselliset naiset eivät oikein nappaa. Mutten varsinaisesti kaipaa mitään miehen näköistä, enemmän eleganttia ja androgyyniä, naiseksi tunistettavaa hekilöä joka kokee olevansa sisältä maskuliininen. :D Joo...


    • jokapuolella

      On meitä. :)

    • ghiokkkkkhhyyu

      Mää rakastan sua. Olet täydellinen mulle!

    • baa

      Täällä oisi yksi vielä olemassa! Tulkaa nyt joku korjaamaan pois.

      • Hlskin

        Minkä ikäinen, mistä päin? :)


      • baa

        35, pääkaupungin läheltä.


    • naissi

      Aloituksesta muistin äskettäin miehen kirjoittaman topicin.... pakko kysyä: Tietääkö aloittaja alitajuisesti haluavansa itselleen miehen? ;) Tai haluatko myöntää?

      • maissin

        Älä tyrkytä kapea-alaista katsantomaailmaasi muille


      • järkihoi

        Joo ja siis eihän tässä ole mitään hassua. Eivät kaikki miehetkään ole niitä perinteisiä miehiä ja suurin osa heteroista on varmaan versatilejä. Kysehän on vaan dynamiikasta. Minulle on ainakin ihan turha tulla väittämään, että haluaisin miestä, kun mielenkiintoni keskittyy erityisesti sukupuoli rajat rikkoviin ihmisiin... Nainen joka kokee olevansa mies naisen ruumissa on ihan helkatin viehättävä. Mutta kysehän ei ole siitä että haluaisin miehen vaan NAISEN joka tuntee olevansa mies.


      • maissin

        "järkihoi" Jos haluat kirjoitella kuvailemasi naisen kanssa, laita postia [email protected]


    • sueken

      Tääl olis yks bunch;) löytyykö neidiltä kikkiä?

    • Tarkoittaako "buch" tässä kirjaa vaiko pyökkiä?

      • tetetetete

        Itsekin olen ihmetellyt typoa, mitä suurin osa viljellyt täällä.

        Se on butch.


    • Uuden_maailman_tikkalaji

      Mut siis itse kysymykseen. Musta ei oo ikinä tullut pianistiä töppösormieni takia eikä edes basistia, mutta olen kuitenkin osannut räpeltää sormillani kumppanilleni sellaisia tuntemuksia, mitä hän ei tiennyt olevan olemassakaan ja nautin siitä suunnattomasti, samoin kuin oraalin antamisesta. Pari on jopa hieronut liisteistä alapäätään vasten mun kasvojani ja vaikka olen meinannut tukehtua, olisi se varmasti ollut onnellinen kuolema. Yksi sai myös g-pisteen orgasmin, mitä minä lähinnä ajattelin olevan naistenlehtien juttu.

      Toistepäin on ongelma, sillä minä olen melkeinpä orgasmiin kykenemätön ja yleensä erittäin kylmä. Hyvin harva nainen on saanut minua laukeamaan. On jotenkin antiklimaattista koko tuhertaminen ja vänkääminen. Minä olen nolo ja pahimmassa tapauksessa kumppani tuntee syyllisyyttä. Jotkut naiset kuitenkin ovat ti

      • Uuden_maailman_tikkalaji

        Miks tää katkes?
        Jotkut naiset ovat kuitenkin onnistuneet, kun ovat psyykanneet minua oikein ja olen lauennut heidän hellässä syleilyssään.


    • argh96

      kyllähä meitä "herrasmiehiä" löytys ko vain kelepais jollekki, mutta taitaa täälä napapiirin seuvulla olla harvassa net naiset joille tämmöne -ei ihan perinteine-herrasmies kelepais...

    • haluansutkin

      Mää kiihotun tosi helposti ja olen jo ihan märkänä, kun joku puhuu mulle mukavia. Tarviin butchin, joka painaa mut seinää vasten ja sanoo: "sä oot mun!" Ja laukeen... Sen jälkeen olen valmis tekemään taivaita toiselle... Ihan mitä käsketään, haluan olla alistettu...

      • kiinnostusta

        MIspäin vaikutat?


      • haluansutkin

        Keski-Suomessa...


      • Eddas123

        Täällä olisi yksi butch vapaana, joka osaa ottaa naisen kunnolla ja huomioida muutenkin niinkuin naista kuuluu... Laita viestiä [email protected]


    • Vivivi

      Heei, mullekin butch! Senkin vaikeasti löydettävä lajike. Olette te. Nuoren femmen tie vanhemman upseerin löytämiseen on synkkä ja kivinen. :~( Niin mielelläni kun puunautuisin sua varten ja leipoisin korvapuustit. Erittäin tottelias tapaus olisin vaain!

      Ehkävieläjoskus. Mau. [email protected]

      • missälie

        Mistä päin etsiskelet?


      • Vivivi

        Uusimaa, mutta matkustamaankin kykenen. (:


      • missälie

        Kyllähän meitä täällä uudellamaallakin on. :)


      • Vivivi

        Jaahans. :-) Siinä tapauksessa kuvaelmasta itsensä tunnistavan on varmaankin parasta tuutata itsensä tietoisuuteeni sähköpostin avuin.


      • missälie

        Näin teen :)


    • Abigaill

      Täällä myös yksi femme tyttöliini etsii omaansa! Haussa ns. turvallinen ja vakaa, hauska ja sympaattinen kahden- ja kolmenkympin välimaastoon sijoittuva yksilö. Oletko se sinä? Ilmoita itsesi: [email protected]

      • rnaa

        missäs päin vaikutat?:)


      • abigaill

        PK-seudullahan minä. :)


    • Lenita

      Ootko valmis myös siihen että butch määrää muuallakin kuin seksissä ? Sisätiloisa et liikahdakkaan ilman mestarointia ja vittuilua ja kun ootte ulkona hän on ritarillinen ja aukoo ovia ja vetelee tuolia alle niin että nolottaa. Ja sit - tsiisus hänen vaatekaappiaan - armyvoittoista kaikki .

      • jepsjeps_

        Yhtä ällöttävää jos vaatekaappi on täynnä vaan miesten pukuja, kravatteja, miesten kenkiä ja miesten boksereita tai henkilö, jonka identiteetti rakentuu merkkivaatteilla pätemiseen. Ei sillä väliä onko työtön vai työssä, kunhan näyttää mahdollisimman rikkaalta muiden silmissä ja saa päällepäsmäröidä kaikkia ja kaikkea. Henkilö ostaa vaikka viimeisillä työttömyysrahoilla merkkivaatteen, jotta voisi tehdä vaikutuksen ihmiseen. Ei tsiisus, itkeäkö vaiko nauraa?! Henkilö, joka pukeutuu noin, haluaa todennäköisesti alistaa, määräillä ja päteä kaikin tavoin muillakin elämänalueilla kuin vain sängyssä. Henkilö pyrkii olemaan todennäköisesti vähän joka suhteessa se "mies", avataan ovia ikäänkuin olisit niin heikko ja tyhmä, että et edes ovea saa itse auki jne. Sinun roolisi on sitten olla mahdollisimman tyhmä, avuton, alistettu, alistuva ja köyhä. Auta armias, jos et olekaan tyhmä ja alistuva sekä alistettu. Ei juma sitä vittuilun, egoilun, provoilun, kerskailun ja pätemisen määrää. Saapi sitten miettiä, että onkohan jotain vinossa itselläänkin jos haluaa olla alistettuna kaikilla elämänalueilla.


    • Täysverinen

      Hah ha ! Ihan niinkuin punaniskan kanssa sinnittelisi ?

    • onko-lisätoiveita

      Tsot tsot, eipäs kannata yleistää, sillä me emme kaikki ole tuollaisia, en ainakaan minä, joten kannattais muuttaa hieman asennoitumista uudelleen :) jotkut meistä palvoo naistaan <3

      • Naista pitääkin palvoa.


      • onko-lisätoiveita

        Aivan.


    • selkäsuorana

      jos minua palvottaisiin juoksisin karkuun . niin epätoivoisen ihmisen kanssa tulis vaikeuksia . vaatii paljon enemmän olla tasa -arvoinen ; )

    • onko-lisätoiveita

      Ehei, et ymmärtänyt pointtiani. Voi olla tasa-arvoinen, vaikka palvoisi naistaan. Ei ole olemassa vain yhdenlaisia butcheja tai miesmäisiä naisia tmv. Aina on otettava huomioon meidän ihmisten moninaisuus ja yksilöllisyys.

    • herrasnainen

      täällä olisi sulle buch!

      • Hyllytyhjänä

        mistä se kertoo ? aihe ja genre ?


    • Aivojapeliin

      Tsiisus ! Se on butch ; ) Jos ei edes osaa kirjoittaaa kuka on niin heippa !

    • Byyyääähh
    • LuojalleKiitos

      Mulla on huomenna treffit ihan oikean miehen kanssa! :DD

      • åååååå

        Onneksi olkoon näsä. En tiedä kuinka se liittyy tähän topiciin, mutta täällä on kyllä ihan naisista ollut kokoajan puhe.


      • Abb

        Aika varmaan provo. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe