Mitä on hipsutus?

5689

Olen tutustunut netissä yhteen mieheen ja se puhuu kuinka kiva mua olis hipsuttaa, mitä se tarkottaa?

21

18958

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qlm

      Siveltää, paijaa, rapsuttaa hellästi

    • ViimaLittu

      Eiköhän se sitä itteensä tarkota. Panemista.

      • lisäähipsutusta

        Ei se tarkoita panemista. Naiskaveritkin voi toisiaan hipsuttaa, ei liity seksiin.


      • Anonyymi
        lisäähipsutusta kirjoitti:

        Ei se tarkoita panemista. Naiskaveritkin voi toisiaan hipsuttaa, ei liity seksiin.

        Kyl se vaan naimista meinas. Miehet tarkottaa tasan sitä, koska sively ja rapsuttelu johtaa aina siihen.


    • Hipsijä

      Koskettaa niin kevyesti, että se on puolessa välissä ei-koskettamista.

      Tuntuu panemista paremmalle.

      No, ainakin yhtä hyvälle. Mutta hipsuttamisessa ei tule hiki ja se kestää kauemmin, kuin 10min. Ja sitä voi, ja pitää, tehdä samalla, kun esim. katselee leffaa...

      Tai voihan sitä pannakin, mutta hipsuttaja voi sanoa nähneensä elokuvan. Ja hipsuttajaa ei heitetä teatterista niin herkästi pihalle.

    • kysy_itse

      No voi hyvä ihme että pitää taas tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikea. Kysy siltä mieheltä itseltään! Kukaan muu ei voi tietää mitä ko. mies silllä tarkoittaa.

    • kutikuti

      Me hipsutetaan aina toisiamme lasten ka kun vaik katotaan telkkua. Sellasta pikku hivelyä/vilunväreitä/kutitusta.
      Mutta täs kohtaa liittyy varmaan jotenki seksii ku kaikki liittyy miehillä aina siihen ;)

    • monta.merkitystä

      voi merktitä mitä tahansa ja myös sitä itteensä nussimista paljaaltaan...

    • repeseub

      lol

    • Ansku__02

      Hipsutus on ihoon piirtelyä sormella,sivelyä,pakkaamista ja hellimistä😍

    • maklok

      Äitelä yritys päästä pöksyihin. Oppinu telkkarista.

    • TotuusOn

      No voi helev...kas ku ei huispausta! On siinä teilläkin sanat! "Hipsutus" ei ole mikään suomenkielen sana, se on hively. "Hipsutus" on jotain lasten puhetta. Ällöttävää aikuisen suusta. Lähinnä lässytystä.

    • Marketa69

      Hipsutus=paneminen hitaasti

    • hipoanal

      Hipsutus tarkoittaa peppupanoa

    • JormaHirvonen

      Tarkoittaa seksiä

    • Anonyymi

      Koodikieltä, tarkottaa naimista.

    • Anonyymi

      Mulla nousee niskakarvat pystyyn koko sanasta! Argh!
      Eräällä exällä oli tapana rapsutella mua kuin koiraa, ja voi että se otti hermoon! Vihasin sitä yli kaiken! Onneksi en ole moiseen sen koommin törmännyt.

      • Anonyymi

        No, vähästä on hermoon ottanut kun et kosketusta siedä. Onneksi pääsit eroon ja toivottavasti rapsuttaja löysi henkilön jota saa rapsutella. MInua saa hipsutella ja rapsutella, tykkään siitä :)


    • Anonyymi

      Se tarkoittaa huijaamista, tietenkin. =)
      Siitä olis kiva huijata sua, panemaan tai mitä ikinä nyt keksiikään.

      • Anonyymi

        Ihan kuin se olisi huono asia jos joku elämässä johtaa seksiin. Kenenkään elämä ei kuitenkaan saa alkuaan ilman seksiä. Ja kyllä naiset on ihan yhtä seksuaalisia kuin miehet, silloin kun suhde on terve niin kyllä sitä molemmat haluu joka kerta kun toinenkin.

        Ja mitä te seksin kestosta valitatte? Dumpatkaa sellaset minuuttimiehet ja ottakaa mies joka ottaa aikansa!


    • Anonyymi

      Tarkoittaa hellää taputusta hyvässä mielessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe