Oikeesti tullee aivan vitun äkäne

turboam6

Moro jonnet. Mää hommasin tossa perjantaina mun mopoon pienen turbon ja hei helvetti nyt se ottaa vittu kaks piikkii ja se vie kiihytyksessä tän kylän husset mennen tullen vaikka mul o 50cc ja kuriton vakio putki. Ja mul o 11-58 välit ja lähtee kakosella keulii vaikka istuu penkin keskikohassa. Ja tuo turbo vinkuu iha mukavasti. Tuntuu että tää ois joku 70cc 2t... Sain eilen 1vaihteel keulii pelkäl kaasun.. Hommakkaa vittu turbo ja piilottaako se sinne rungon taakse jos se pakoputki mennee rungon takkaa...

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokujonne

      Juu mikäs mopo sulla on? Mulla on Baotian monkey ja ajaa vakiona 63km/h mutta olen 39kiloinen.....keulii 1vaihteella mutta ei ilman kytkintä

      • turboam6

        Sulla on paska mopo. Mulla on hm vm2013


      • 29393

        Ajaaks se sun kiinanmanki itteensä


    • fewrfewrfcqef

      remmiahdin on parempi. ja sitten vielä vesiruisku nii keuliiiiiiiiiiiiiii

    • detsijäbä

      mun detsi keulii takaperin 90kmh. etupyörält on sellaset 70hp

    • turboam6

      Ei vihhu kävin eile testaa et paljonko o heppoi nii oli 23hv vihhhuuu. Otin tos viimeviikol viivat 70cc dt jos oli enox.nii mä vei iha keposesti.

    • mmmopooooo

      Mun derbissä on tehari,pehari ja kehari ja kulkee 38kmh alamäkeen täyskaasul ryypyn kaa ja siin on 150cc kone ja tuottaa semmoset 2 heppaa ÄX DEE EI/VITTU 69/69

      • 3999

        jaa, no ei kai siin sitte


    • Paljompa ahtimesta on hyötyä 2t mopossa tuulettaakampikammiosta läpi suoraan eikä pyttyyn jää polttoaine/ilma seosta sitäkään mitä vakiona !

      • jaa69

        Iha tosi?


    • turboam6

      Tänää ku tulin koulusta nii poliisit ootti mua koulun pihalla, mut niille tuli toinen keikka ja ne sano et mun pittäis jäähä oottaa niitä. No enhän mää jääny oottaa vaa pistin "mopon" käyntii ja lähin kottiin päi nii ei vittu ne tuli mua vastaa ja lähin karkuu, nii samalla ku ajoin karkuu nii testasin huippuja nii kyl tää kulkee sen 110km/h 12,60 väleillä. Signa näytti 112km/h. Ei ne kytät saanu kii ku ajoin mettää. Toivottavasti ne ei käyvä mun rekkarii ku se lähti irti tos patkal:DDD

      • mulkero7

        Mul kulkee 44 vittu kato hei...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe