Kainuun selkä center: Mira Manninen

huolestuttaa

Kävin jokin aika sitten Miralla hieronnassa ja sain aika kovakouraisen ja kivuliaan käsittelyn. Ei siinä mitään ei voi juuri valittaa kun en sanonut sen sattuvan liikaa, mutta mietin onko hänellä yleensäkkin tämä tyyli että hieroo hyvin voimalla ja vaikka sanoo, että sattuu niin vain nauraa? Jäi vähän nimittäin epävarma olo uskaltaako tuonne nyt enää mennäkkään kun ei voi olla varma hellittääkö jos sattuu liikaa. Etenkään kun en kovin selkeästi sitä saa sanottua... Onko muilla ollut tällaisia kokemuksia? Ja uskaltaisinkohan vielä käydä uudestaan?

18

3792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljä_se_on

      Sama homma kuin ex-puusepällä joka antaa fysikaalista nykyään. Nauraa ja sanoo että ensi kerralla sitten kovemmin. Ei minkäänlaista tekniikkaa, vain voimalla runttaa.

      • huolestuttaa

        Mira nyt ei sentään sanonut että kovemmin ensi kerralla, mutta nyt oli siis kolmas kerta ja joka kerta vain otteet koventunut. En haluaisi hierojaa vaihtaa, mutta pelottaa että saa yhtä kivuliaan käsittelyn...


    • einarinarinari

      ootteko vähän uunoja... vaihtakaa hierojaa jos ei miellytä. samanlaisia asiakkaita mahto olla neki jotka sai sitä väliliha hierontaa. miettivät varmaan, että kai tämä ihan normaalia on.

      • huolissaan

        Siis tämä on normaalia sillä hänen käyttämä menetelmä on kivulias. Ystäväni käy nimittäin siellä myös, mutta sanoi ettei se ole koskaan ole liikaa sattunut. Itselle vain tuli tunne etten saa häntä hellittämään minkä takia en tiedä uskallanko enää mennä.


    • Kireäkö

      Kannattaisiko vaihtaa YKSINKERTAISESTI hierojaa??? kun täällä itkee ja valittaa toisen leipätyötä! Häpeä etes vähän. Itse olen kiertänyt yli 10 hierojaa Kajaanissa , niin mies /nais hierojia. Vain kolmea voisin suositella jos joku tuttu tulisi kysymään ,-nämä muut jotka laskutoimituksessa jäävät ulkopuolelle, jäävät myös minun listaltani pois. Mutta en minä ainakaan itse rupea mollaaman täällä kettään nimellä - ettei vaan syyt sinulla olisi henkilökohtaiset?! tiiä häntä- eikä kiinnostakkaan. Mutta vaihda hierojaa niin saat paikat kuntoon. ps: niska/hartiaseutu kun minulla on ollut kunnolla kireä/kipeä, samalla tavalla olen ollut allapäin ja äreä. että -vinkkinä -paas soittaen heti aamulla hierojalle! Hyvää kevään jatkoa.

      • huolissaan

        Tarkoitukseni ei todellakaan ollut ketään mollata. Aivan asiallisesti halusin kysellä onko tällaisia kokemuksia ollut muilla, jotta tietäisin paremmin ensi kerralla. Ja Miraa en todellakaan halua haukkua tai mitään! Kyllä se jotain kertoo, että hän sain yhdellä kertaa loppumaan puoli vuotta kestäneen päänsäryn. Ja henkilökohtaisia syyni eivät ole sillä jos olisivat en olisi hänen luonaan käynyt kertaa enempää. Se miksi en hierojaa mielelläni vaihda johtuu aivan suoraan siitä, että kärsin lievästä sosiaalisten tilanteiden pelosta joten hierontatilanteet ovat hyvin ahdistavia. Joten nyt kun yhden ihmisen kanssa tilanne on tuttu pysyn mielelläni siinä. Olisin toivonut vain muiden kokemuksia, jotta olisin seuraavalla kerralla vaikka uskaltanut sanoa reilusti jos ottaa liian kovaa.


    • valivaliaiai

      No juu, olen minäkin Miralla käynyt kuten muillakin hierojilla. Tosiasia on että jos on oikeesti kovat kivut ja pahoja oireita ne ei silittelemällä lähde. Hetkellisen ammattilaisen harkitun käsittelyn kivun kanssa kestää kyllä kun tietää kroonisen kivun lieventyvän joksikin aikaa. Ja jos ei käsittelyä kestä pitää vain vaihtaa hierojaa. Simppeliä eikö totta.

    • asiakas_76864

      mira manninen ei työskentele enään kainuun selkäcenterillä

    • ToimiTäälläOn

      Lähettäkää tekstari Toimi Kankaanniemelle niin tulee pikana paluukuormassa hellä hieroja. Siemenetkin tulee kaupan päälle ja itää kanssa jos pelto on kostea!

    • Raavacmies

      No, eikö aikamies uskalla sanoa naiselle, että PERKELE, lopeta se runttaaminen tai lyön. Vai onko kyseinen hieroja sellainen ISO-IITA, että arkajalat kärsii nahoissaan, kun eivät uskalla suutaan avata? Neitejäkö ootte??

      • Vlm

        😀 alkoipa hymyilyttämään tää kirjoitus. Kunpa näkisit tän Miran. Hento nainen.


    • Lihastykkääkivusta

      Mira on ollut paras hieroja, jolla olen käynyt. Hermopinteet aukeavat ja lihakset palautuvat. Ilman kipua ei saa pahimpia jumeja auki. Väitän, että yksi kunnon käsittely Miralla vastaa kahta-kolmea normaalia klassista hierontakäyntiä.

      • hermopinne

        Tyhmä väitä mitä väität! Ite taidat kirjoitella


      • Triccer

        Paras hieroja tähän mennessa. Ei jumit silittelemällä kummene.


    • Pätmäni

      hieronta on huono jos ei mällit lennä.. niin...

    • NäinPitää_ollakkin

      Jos hieronnasta halutaan jotain apuakin sen pitää myös tuntua. Silittelyt kuuluvat paremminkin sänkypuuhiin.
      Miraa en tunne mutta nyt tiedän minne seuraavaksi menen.

    • Huolesstunut

      Pointtini olikin että jos koettaa sanoa että tekee liian kipeää niin hellittääköhän? Vähän oli nimittäin sellainen fiilis ettei välttämättä hellitä ja viimeksi jo mentiin kivunsietokyvyn rajoille.

    • T1000

      Mira käyttää hieronnassaan ns triggerpistekäsittelyä, joka on kyllä kivulias. Etenkin, jos paikat on oikeasti paalissa. Se kivun palkinto on kuitenkin useimmissa tapauksissa helpottaneet jumit ja ne ei lähde hellällä käsittelyllä. Kehohan palauttaa itse itsensä; hieronta aloittaa palautumisprosessin. Mira haluaa saada hyviä tuloksia asiakkaalle ja triggerpistekäsittelyllä niitä saadaan. Normaali hieronnassa apu on väliaikainen, sillä todella kireillä lihaksilla on taipumus vetää kireäksi uudestaan muutaman päivän päästä käsittelystä. Tämä johtaa sitten jatkuvaan ramppaamiseen hierojalla lyhyellä syklillä. Tässä Mira tekee siis palveluksen asiakkaalle, jonka ei tarvitse joka viikko olla plintillä makoilemassa.

      Joka tapauksessa hieroja on asiakaspalvelija, jonka tehtävä on kuunnella. Jos suutaan ei saa auki, niin silloin on vaikea muuttaa otteitaan. Parasta olisi, jos puhuisit suoraan hänelle, jopa sosiaalisten tilanteiden pelostasi. Puhuminen auttaa myös yleisesti siihen sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Kääntäen ajateltuna, patoutuneet pelkotilat ovat nimittäin myös osa syy kropan kireyteen. Sama hermosto nimittäin ohjaa lihaksia, joka tuottaa ne pelkotilat (näin kärjistetysti).

      Jos sinulla on taipumusta ahdistua, niin silloin kevyt hemmotteluhieronta voi olla parempi vaihtoehto, iman sen kummempia tulostavoitteita. Se sentouttaa jo valmiiksi kierroksilla käyvää keskushermostoa. Silloin sinun kannattaa valita hieroja, joka tällaista käsittelyä tarjoaa. Kun haluat tuloksia ja fiilis on kohdillaan, niin mene Miralle.

      Aloita nyt kuitenkin rohkeasti avaamalla suusi, se kannattaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe