Vaimo työntää dildoa peppuuni

black_monster

Vaikka vaimoni ei halua itse harrastaa anaaliseksiä, hän dildottaa minua ihan mielellään.

49

979

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zccchj

      Sulla on sit paskaperse akka joka tonkii toisten persettä hyi helvetti

      • tippaukko

        Onko löylykauha lähellä?


    • Jorma_Sterlingi

      ihana vaimo, haluan samanlaisen.

    • anurator

      Ihana vaimo sulla .... (Y)

    • zccghjj

      Sontatykki akkas on onneksi ei omaa miestä kiinnosta reikä joka suoltaa paskaa

      • P-tykki

        Melkoinen pervo, toisten vaimoista tuollaisia puhuu.


    • nuuhkukulli

      Ihanaa leijonat ihanaa sensuelli ihanan pehmeä nainen pyllisteli ihanasti lenkkipolulla.

    • sdalkalks

      Onhan tuo nyt aika homoa...

    • zxcghjk

      Yök ihan voi haistaa sen paskan hajun

      • xczyckkjh

        ...ja siksi runkkaat?


    • btewq

      Taidat olla homo kun muna haisee paskalle ...

      • ghtgmrp

        Taidat itse olla homo, kun haistelet toisten munia...


      • P-tykki
        ghtgmrp kirjoitti:

        Taidat itse olla homo, kun haistelet toisten munia...

        Hieno huomio


    • zxcccv

      Hyvinkö paska irtoo kun ensin jynssää teko hepillä

      • kijroittajamerstari

        Jos kiin nostaa niin miksi et itse kokeile


      • P-tykki

        Katso löylykauhaan? mikä kuva siellä näkyy ?


    • mer_mera

      Olen haistanut dildoa vaimoni käsittelyn jälkeen, ei dildo haise yhtään kakalle, koska olen hygieninen.

    • VaimoPanee

      Meillä sama juttu että vaimo ei halua harrastaa anaaliseksiä, mutta dildottaa minua kun pyydän ja joskus pyytämättäkin. Ihan kivaa vaihtelua. Eikä ollenkaan tuollaista kuin nuo muutamat haaveilijat kertovat.

      • N44

        Mulla on kaveri (17v) minne uppoo dildo iso kun rasvaa,kunnolla. Kiva katsoa tiukkaa pyllyä ja vartaloa.


    • dffghjjk

      Juu meillä työnnetään kesällä heinäseiväs perseeseen

      • P-tykki

        Super lyölykauhahan se siinä, onko kotoinen olo.


      • tippaukko

        Kesä on tulossa, levitä persiis.


    • peppuu

      Meillä on molemmin puolista peppu seksi vaikkakin muija antaa harvoin. Mut mua kyllä dildottaa usein. Ja hommatti tollanr strap-on dildo vyö ja on kyllä hyvä isolla dildolla;)

      • lskdks

        Onhan tuo kyllä aika homoa..


      • peppuu

        Mitäs homoo tossa on?


    • karppario

      Olis ihana kuunnella mitä sinä vaimoa teette soita niin kiihotan teitä

    • karppario

      Olis ihana auttaa molempia kiihoittumaan.olis ihana kuvitella,että tekisin vaimolles samalla tosi ihanaa.
      soittakaa 0405493186 tai tekstatkaa.
      nautitaan.

      • karppario

        Painun nukkumaan,kun ei kelpaa


      • hidasta.täällä
        karppario kirjoitti:

        Painun nukkumaan,kun ei kelpaa

        Et odottanut kuin reilut 10 minuuttia. Suomi24 on nykyään niin hidas, että viestisi ei ehkä edes vielä ollut näkynyt keskustelulistassa...


      • epätodnäk
        karppario kirjoitti:

        Painun nukkumaan,kun ei kelpaa

        Ja oletitko, että joku päiviä sitten tänne kirjoittanut olisi yhtäkkiä aamuyöstä paikalla ja lukemassa viestisi?


    • xxccghh

      Työnnä moottorisaha perseeseen hintti

      • tippaukko

        Tuo oli lyölykauhalta uutta, miten mahtavaa artikulointia. Oletko edes oma itsesi vai anus oottaen vaeltava kastraatti.


    • ajat_muuttuneet

      Nykyään muu kuin anaaliseksi on jotenkin turhaa. Vanhusten juttuja noi pimppa jutut.

    • saa69o
    • sddfghh

      Suolipanot sikojen hommaa hyi helvetti näitä ällöjä

      • tippaukko

        1800 luvulla oli vakio jotta sivistyneet naimisissa olevat miehet kävivät panemassa teinipoikia salaa vaimoiltaan. Samaan aikaan hoviväki, koirat ja hevoset panivat vaimoja. Kaikki tehtiin saalaa niinkuin nykyisinkin, kaikkia asian tietävät , osa näistä siveellisistä pieruista jotka tekevät mitä uskomattomimpia temppuja tuomitsee yhä muiden tekemiset, koska eivät vielä ole keksineet kokeilla niitä itse.


    • mies4447

      Meilläkin vaimo dildottaa välillä minua. Eikä itse ole kiinnostunut ollenkaan anaaliseksistä. Eikä tässä ole kummankaan mielestä mitään homomaista. Useimmiten pannaan pilluun.....

    • Mun eksä kanssa tykkäs kun dildotin sitä peppuun. Parhaimmillaan oltiin kuusysissä ja molemmilla liikkui dildot tai tapit pepuissa.

    • bimake69

      Kiihottaa.. Tulen panemaan sua peppuun ja naisesi katselee vieressä pillu märkänä.

    • Miesjgjiijffl

      Ihan hyvältä tuo dildotus tuntuu pepussa ja samalla jos vaimo vielä vatkaa vehjettäni. Eikä tosiaan oo mitään homomaista.

    • Vaikka hetero olen niin kyllä mun pepussa eilen oli dildo ja hyvää teki. Vaimolle pistettiin tilaukseen strap on jolla se voi panna mua.

      • saamapuoli

        Heterona harrastan seksiä ainoastaan naiseni kanssa. Straponilla sain minäkin pari päivää sitten oikein kunnolla.


      • Mä odotan sitä strap on vyötä ja sitä että naiseni panee mua kunnolla.


      • TurhaaKieltää

        No onhan tuo nyt aika homoa... mietipä itse: kyrpä perseessä tuntuu hyvältä ja haluat saada sitä lisää = homo. Sillä ei ole mitään väliä, onko tuo kyrpä kumia ja vyöllä naisen lantiossa, vaan sillä, että sua nussitaan perseeseen.


      • HETEROseksiä

        Taitaapa sulla olla hieman faktat sekaisin? Tuossa kun ei ole yhtään mitään homomaista, kun siinä on Nainen joka miestään kumikyrvällä eli sträpillä nai...
        Siis mies & nainen = HETEROseksiähän se on...
        Kokeileppa joskus itse, saatat jopa yllättyä :-)


      • joo tuntuu hyvältä kun nainen painaa kumikyrvällä peppuun ja samalla runkkaa mun kovaa kullia.


      • UskotkoItsekään
        HETEROseksiä kirjoitti:

        Taitaapa sulla olla hieman faktat sekaisin? Tuossa kun ei ole yhtään mitään homomaista, kun siinä on Nainen joka miestään kumikyrvällä eli sträpillä nai...
        Siis mies & nainen = HETEROseksiähän se on...
        Kokeileppa joskus itse, saatat jopa yllättyä :-)

        Mitä heteroa on siinä, jos mies vonkaa kyrpää perseeseen?


      • HETEROseksiä
        UskotkoItsekään kirjoitti:

        Mitä heteroa on siinä, jos mies vonkaa kyrpää perseeseen?

        Huoh... mikäpäs siinä sitten jos kerran viikossa, lauantaina, saunan jälkeen pimeässä peiton alla riittää...


    • Kyllä teki taas hyvää kun nainen paino kumikullilla pyllyyn ja samalla runkkas viimeyönä. Tänään saa sit nainen kunnon kyydit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe