Aatami etsii Eevaa

Ouhrunq

Posliinikulleja nähtävillä ko. sarjassa. Miehet posliinina. Mitä mieltä?

36

466

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaroooon

      No mua taasen mietitytti että kun kaikilla oli posliini niin onkohan sillä juontajallakin karvaton pimpsa, varmaan on, luulisin ?

      • ljdbnt

        Ja voisihan juontajakin olla alasti. Kunnon lähikuvia pilluista ja kyrvistä myös kaivattaisiin.


    • poslmies

      Minusta olivat komean näköisiä.

    • AjeltuAatami

      Niin Eevoilla kuin Aatamllakin posllari on hyvän näköinen, tai ainakin siistitty pitää olla, lyhyeksi ajeltu menettelee myös.

    • veksi

      Ei siinä mitään, touhuillessa vaan pitää semmoista läiskettä ja litinää.

    • krunk

      No eilisen jakson tytöillä oli kyllä nätit posliinit molemmilla, vaaleella kivasti näkyi pimppaviiva.

      Nuolisin....

      • huhuhuhu

        Tuota vaaleaa pienitissistä voisi nuolla vaikka kuinka paljon. Menee polvet veteläksi kun katsoo tuota.


    • pois-kilpailu-m

      Paratiisisaarella on ihan luontevaa, sanoisko välttämätöntä olla alasti ja sheivattunakin, mutta voisko joskus poiketa tositeeveen pakollisista sisäänrakennetuista ilkeyksistä? Niinkuin nyt tässä miehiä ja naisia ei ollut yhtä paljon, ja täytyi sitten tehdä valinta ja tuottaa pettymys?

      Olis niin kiva katsoa, kun luontevasti edettäisiin mahdolliseen romanssiin. Kerrankin ei olisi kilpailuja. Olisi vain mahdollisimman otolliset olosuhteet seurustelulle. Oisi kiva katsoa ja eläytyä toisen asemaan.

    • kasljs

      No jos niinku vaivautuu katsomaan ohjelman sponsoroijan tarkemmin, niin tarviiko ihmetellä tuota posliinilinjaa enempää? Toisekseen, vehkeet kuulemma näyttää isommilta sheivattuina.. vaan eipä niistä prinssinakeista siltikään mitään hk:n sinisiä tule..

    • häppäritvilkku

      Nyt oli kunnon viiskymppinen leidi eevana, huh miten sexikäs & kiihoittava näky posliinipimppeineen ja ne tissit, uuh ei voinut pidätellä oli pakko ottaa kalu esiin ja laueta sille. Aivan ihanat isonänniset mukavasti heiluvat unelmatisut kauniilla naisella, tuollaista kun sais joskus maistaa, nam!&

      • ykspuumaaa

        Ihanaa kun miehet kuolaa myös meidän vähän varttuneempien naisten perään


      • puumaanuolen
        ykspuumaaa kirjoitti:

        Ihanaa kun miehet kuolaa myös meidän vähän varttuneempien naisten perään

        Tosiasia on että jos yli 50vee nainen on varustettu posliinipimpillä, niin liikakilot yms. asiat jäävät varjoon, kun näkee tuon karvattoman kolmion.


      • poikasilta

        Siistitty riittäisi ainakin miehillä. Näyttävät naurettavilta, kun ei ne meisselitkään, ihmeellisiä ole. Eriasia jos oikein lihamulkeroita hyvässä kropassa.


    • weijari

      Täällä on myös varttuneempi mies joka pitää aikuisista, kypsistä naisista. Hieman riippuvat rinnat isoine nänneineen on ihanat kauniit. Kainalooni ottaisin sellaisen naisen.

      • ykspuumaa

        No olen viiskymppinen ja itse luulin , että mulla jo parhaat päivänsä nähneet tisut. No miten väärässä olikaan, jopa mua yli kakskymmentä vuotta nuoremmat miehet kehuu tissei. Vau ihanaa kun tykkää hyvällä ja vaikka vähän panna tissien väliin. Ahhh


      • ykspuumaa kirjoitti:

        No olen viiskymppinen ja itse luulin , että mulla jo parhaat päivänsä nähneet tisut. No miten väärässä olikaan, jopa mua yli kakskymmentä vuotta nuoremmat miehet kehuu tissei. Vau ihanaa kun tykkää hyvällä ja vaikka vähän panna tissien väliin. Ahhh

        kyllä kelpaa varttuneempi nainen...nam


      • viiskaksvee

        Viisikymppisen isot maanvetovoiman muokkaamaat tissit ovat järkyttävän kiihottavat. Viisikymppinen isorintainen nainen varustettuna posliinilla, niin tämän pojan 16cm on täydessä kunnossa. Itsellä on myös puhtaaksi ajellut pussit, joten siisteyttä löytyy täältäkin.


    • Joo, tykkään. Molemmat sukupuolet posliineina.

      • Samoin, mekin molemmat posliineja....nam .


      • Hyvätnännit

        Tänään taas kaksi upeaa viiskymppistä leidiä, varsinkin se isompirintainen oli todella kiihoittava pakkaus, ihana vartalo kauniilla naisella eikä se toinenkaan ollut yhtään hassumpi sekään, oli jopa ensimmäinen jolla oli häpykarvat, mutta pidän enemmän tuollaisista isoista ja roikkuvista, ihanasti heiluvista tisuista kauniine nänneineen, nainen kuin unelma, tosi sexikäs…


      • 20052015

        Karvainen olisi karvattomana ollut paljon seksikkäämpi. Harmi, ettei ollut seivannut alakertaansa. Taisi olla aivan luomu.


    • Pääsponsorionrsfu

      Pääsponsori rsfu sheivaustuotteet....mistähän johtuisi tuol karvattomuus?

      • Hyvin huomioitu.


    • aaatami

      No nyt meidän koti Eevakin innostui ja ajoi itselle posliinin, ensimmäistä kertaa ja nimenomaa tämän ohjelman innoittamana. Ihanan sileä tuli ja kivan näköinen....

    • juulisa

      Meilläkin päätettiin kompata ohjelman innoittamana ja ajettiin molemmat karvamme kokonaan pois. Aluksi hieman hymyilytti mutta äkkiä tottui, seksikin on pikkasen kivempaa ilman karvoja...

    • Ehdottomasti posliini, niin miehillä kuin naisillakin !

    • gulikow

      No jaa, kattokaapa niitä kulleja, on aika naurettavan näköisiä. Kyllä karvat kuuluu kulliin...

      • Anonyymi

        Todellakin. Aikuinen mies karvattomana vaikuttaa kornilta pikkupojalta.


    • uusiolapset

      Ei voi mitään mutta posliinista tulee aina mieleen joku teini/lapsi ihannointi.
      Kyllä aikuisella naisella sopivasti trimmattu vaan on paras jos aikuisista naisista pitää.

      • iljettää

        Sullon likanen mielikuvitus, kun aikuisen seivatusta vitusta sulle tulee mieleen lapsi. Hyh, hyh!


      • Kiihottaa

        OLEN sairaan houtsu ja nähnyt monen kokosta. Nuorilla kun ei ole karvoja ja on aikuisen mittainen 25-30cm kyllä vanhakin innostuu kun seisoo. Monta saanut.


    • eihäpykarvoja

      Kyllä minä mielummin katselen posliiniksi sheivattuja kuin niitä jolla rehottaa tuuhea karvapehko jalkojen välissä, ne ovat mielestäni tosi rumia ja jos niitä karvoja pitää olla niin kai ne voi edes näyttää siistiltä. Onhan sitä mukavampi harrastaa suusexiäkin poslarin kanssa kuin että suu olis täynnä karvoja, yäk!

    • aatami on ainakin hyvän näköinen

    • rocknmies

      itsekkin nyt posliinikulli kun tuli viimeviikonloppuna kännissä annettua ajaa karvat. Viikonloppuhoito ehdotteli seivausta ja vetikaikki pois...

    • Heijaaa

      Melko pieniä naperoita noilla Aatameilla. Mikäli kyseiseen ohjelmaan mene pitäisi löytyä kunnon patukka joka heijaa kävellessä puolelta toiselle kuin seinäkellon heiluri..

      • johnnyhoo

        Tismalleen sama huomio. Itse hieman isomman omistajana ihmettelen että viitsivät näytellä noin pikkunakkeja.


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe