Pojat kertokaa

Beautygurl

Noniin kertokaa pojat mihin ihastutte tytössä? Ja kuinka huomaa kun te ootte ihastuneita tai että mitä silloin teette? Kiitos :)

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3452354

      Ensimmäisenä tytön ulkonäkö, varsinkin kasvot kiinnittävät huomion mutta lopulta se on se luonne. Itseäni kiinnostaa tytöt, jotka ovat tempperamenttisia ja muutenkin puheliaita jne. En voi vastustaa sellaisia. Ja yleensä sen huomaa siitä, että katson(mme) paljon ihastustani ja hymyilen hänelle jne.

    • 55783113

      Ujo hymy :))

    • Polynomi

      Ensivaikutelman tekee ulkonäky, mutta oleellisinta on kyllä tytön luonne.

      Itse ihastuneena yleensä vilkuilen ihastustani ja hymyilen, minkä lisäksi näplään omaa tukkaani. xP

    • 199996

      Kauniit silmät saavat minut sulamaan täysin :) kevyellä ja luonnollisella meikillä varustetut perusnätit kasvot ovat myös semmoinen mihin ihastun :))
      Ihastuneena etsin katseellani joka päivä koulussa ihastuksen kohteeni ja muutenkin vilkuilen häntä aina välillä

    • 36353675

      se vähän riippuu. joskus ihastun ensisilmäyksellä tytön ulkonäön perusteella, mutta syvemmin ihastun tytön kivaan luonteeseen.

    • LuonneRatkaisee

      Luonne on se mikä on todella tärkeää tytöissä.

    • ujohkopojkaa

      Vaikka tykkään katsella hyvännäköisiä tyttöjä, ei kukaan heistä sytytä sitä tiettyä tunnetta rintaan. Itse tykkään rauhallisista, ujosti hymyilevistä, ja ihan hauskoista tytöistä. Toki ulkonäkö on plussaa, ja tämänhetkinen ihastukseni onkin todella hyvännäköinen! Toisaalta ulkoinen kauneus kumpuaa sisältäpäin tai jotain tällaista... :()

    • häshtäg_smiley

      Se mikä ihan ekalla kerralla muhun tekee vaikutuksen on se koko setti, niin luonne kuin ulkonäkökin - mut ennen kaikkea ne molemmat yhdessä. Ehkä justiinsa vähän ujompi luonne, kiva hymy, mua lyhyempi tyttö. Kunhan on selkeästi oma itsensä, niin kyllä! :)

      Kerrotaan esimerkkinä vaik siitä, kun alotin lukion: heti ekana päivänä huomasin pari tyttöä, molemmilla oma nätti hymynsä, mua lyhyempiä ja kivan oloisia tyyppejä. Ei ulkonäöltänsä välttämättä maailman kauneimpia, mut kokonaisuuen takia silti tosi söpöjä :3 Pari tyttöä taas ei vakuuttanut ihan sen ulkoisen habituksen takia, kun joka toinen sana oli vtu ja muutenkin ei mun makuun se luonne. Edelleenkin, samaa mieltä olen ko. tyypeistä

      Ihan samantyyppisiä kokemuksia on muualtakin.

      Eli siis summa summarum, luonne on se mihin ihastuu ja se sun luonne näkyy myös ulospäin. Ei se ulkonäkö tärkein oo. On silläkin tietty väliä, vaikka monet muuta väittää. Kaikkien silmä tykkää kuitenkin aina vähän erilaisista tyypeistä. Eli ole ylepänä se, kuka olet - ja niin hyvä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe