tyttöjen itsetyydytys vinkit

heheheh

kertokaa tyttöjen itsetyydytys vinkkei ilman seksileluja kun en omista, mutta voitte kertoa myös sellaisia joihin voi itse seksilelun tehdä tai hyödyntää kotoa löytyviä hedelmiä vihanneksia yms.

26

1259

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

      Hanki jätkö ja nussi sen kaa

    • Runkkari1

      Työnnä sormes persereikään

    • kovapoika22

      jostain luin että ei kannata mitää hedelmii yms laittaa sinne, sit älä laita mitää muutakaa joka saattas mennä poikki, ei meinaa oo varmaa kiva mennä lääkärille selittää että mikä sinne sisälle menikään :D

      • Voi hemmetti :'D miten ihmeessä sen saisi katkaistua? No varmaan jotenkin. Mutta mieti nyt, kai sen nyt saa sieltä itse ulos! Hanki tiedot naiselta, älä wikipedialta.


      • Ja siis en kyllä itse mitään porkkanoita käyttäisi.. Niin kirotun tyhmän kuulloista :'D Vähän epähygieeninenkin voi olla, mutta kortsu päälle niin.. Kai sitä VOI käyttää?


      • papapaa
        Dinnae kirjoitti:

        Ja siis en kyllä itse mitään porkkanoita käyttäisi.. Niin kirotun tyhmän kuulloista :'D Vähän epähygieeninenkin voi olla, mutta kortsu päälle niin.. Kai sitä VOI käyttää?

        Niin ja sen porkkanan voi sit syödä.


    • oonkuullu1

      Ota sähköhammasharja ja laita sen päähän porkkanan paksumpi pää ja oon kuullu et jos laitat kortsun siihen päälle nii sit se on viel parempi

    • FiksuXD

      Ota kaksi tai kolme pilliä. Päälystä ne teipillä taikka muovilla. Sitten voit leikkiä.

      • SaraUkkonen

        Mää oon koittanu kans! Ihan saatanan hyvä viilis. Oon myös pannu nikkasta. ( Toni Nikkainen, pääsi juuri yläasteelta pois.)


    • Mygirls_

      Kannattaa näin iltasin nukkua alasti peiton alla,se alkaa tuntuu alapääs ja sit nuolase kahta sormees ja sit sillä ala hieroo pilluas ja eti se oikee paikka mist tykkäät,työnnä sit eka yhtä sormee sisää ja sit ku tuntuu siltä että kaks kelpaa nii sinne vaa,varmaan kiva mun siskon tos vieres kuunnella kun teen tällä lailla ja pillu vaa läiskyy ja huokaukset kuuluu :D kerran se tuli ja työnsi sen sormet mun pilluun ja sano että jos tää on vikakerta ja teet ens kerralla sillon kun mä en ole kotona! t. 12v ja sisko 15v ;)

      • tyttö12v

        Täytyypä kokeilla


      • parhaillaanalasti

        siis toi alasti nukkumine alkaa panettaa mua ainaki iha vitust haha


    • moimoika

      Ite kiihotun siittä kun katon paavo pesusientä

      • 16wee

        :DDDDDDD


      • spongebobishot

        Dana


    • Lolwut1673oih

      Ananaksia 4 kappaletta jä ydinkärki peräpäähän hyvää tulee.

      • Lolwut1673oih

        *ja


    • dfg123

      Moottorisahaa rassaa eestaas ni tekee terää ;)

    • klkjhgfds

      lainaa kirjastosta kirja sata harjanvetoa ennen nukkumaanmenoa ja lue se ja hinkkaa ohjeiden mukaan ja hei älä unohda kertoa täällä miten nopeesti laukesit

    • hihoihin

      Laita sähkö hammasharja päälle ja se kilotrikselle tahts it

      • Tää toimii mul


    • ime pilluu

    • JimCurry

      Käännä jakkara ylösalasin ja istu pimpilläs yhen jalan päälles kunnes jalka uppoaa kokonaan sisällesi. sitten juot 2-3 gallonaa vettä niin että alkaa kusettaa ja sitten pinnistät niin tuntuu siltä ku pillu räjähtäisi! Mahtava konsti, suosittelen!

    • Aaro007

      Mitä vittua, oot meijän koulus ei juma!!

      • VELMIESJABRU

        P....orkkana sähköhammasharjaan naps- Power - suuurrrrr-rrrr-plops sssss.rrrrrrrr


    • Anonyymi

      Sormeta molempia reikiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      980
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      238
      775
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe