Tatuointi eminem

1972shady

Olen tässä ajatellut kauan että haluan tatuoinnin joka muistuttaa minua eräästä minulle tärkeästä henkilöstä, Marshall Mathersista eli Eminem tai Slim Shady paremmin tunnettuna. Hänellä on minulle tärkeä ja henkilökohtainen merkitys en ala tekemään tähän kirjoitusta syylle mutta olen vähän päätynyt tulokseen jossa tatuoisin hänen syntymävuoden (1972) roomalaisin numeroin kylkeeni MCMLXXII ja sitten kun koittaa minulle henkisesti ja fyysisesti traagisin ja rankin päivä eli kun Marshall nukkuu pois niin käyn tatuoimassa tuon loppuun ja siinä olisi sitten tuo vuosiluku jonka perässä pieni viiva - ja viivan perässä infinity merkki.

Olisiko mukavan kuuloinen ?:--)

Ps. Ihan näin loppuun sanon, älä tule sanomaan minulle että tulet katumaan et voi tietää mitä ajattelet hänestä 30-vuoden päästä ja sulla on siitä jotain tatuoituna ihoosi huhhuh..,,, Minun ihoni, ei vaikuta sinuun mitenkään.

7

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muillakinhuonojaideoita

      Ei, tosi tyhmä idea.

    • Musteläikkätestitekijä

      Ideasta en sano mitään. Tatuoijalle tuskin on hirveän isoa merkitystä mitä asiakas kuuntelee tai ihannoi. Hän tekee työtä, eikä tarvitse olla samaa mieltä asioista asiakkaan kanssa. Pohjustus oli ehkä pitkä ja vähän tarpeeton, jos etsit vain tatuoijaa tekstitatuoinnille. Kyselepä mistä tahansa liikkeestä, eiköhän löydy tekijä.

    • mitävidduu

      Miten vittu enimem voi olla sulle niin tärkiä

      • Aloitusviestii

        Hän on minulle tärkeä yhtälailla kun sinun vanhempasi ovat sinulle tärkeitä. Marshall on suuri osa elämääni ja hän on auttanut minua enemmän mitä oikeastaan kukaan muu elämässäni joten hänellä on suuri merkitys minulle henkilökohtaisesti


    • bored

      Olet selvästi miettinyt tatuoinnin ideaa, pisteet siitä! Mielestäni jotain kuitenkin kertoo se, että tulit kysymään mielipidettä muilta: miksi muiden mielipiteellä olisi mitään väliä? Jos olet yhtään epävarma tatuoinnista tai tarvitset siihen ensin muiden hyväksynnän, älä ota sitä, ainakaan heti. Et kertonut aloituksessasi sitä, kuinka pitkään olet kyseistä tatuointia jo suunnitellut. Minä olen asettanut itselleni niin sanotun aikarajan tatuoinnin ottamiselle: jos saan päähäni tatuointiaiheen ja olen vielä vuodenkin päästä sataprosenttisen varma kuvasta, voin ottaa sen. Aiheita on pälkähtänyt päähän vuosien ajan kymmeniä, tatuointeja kehossani on kuitenkin vain kaksi. Moni tatuointiaihe on siis vuoden päästä tuntunut huonolta idealta. Suosittelisin siis odottamaan vielä esimerkiksi juurikin tuon vuoden verran ja katsomaan sitten mitä mieltä olet suunnittelemastasi tatuoinnista. Etenkin tuollaisia henkilöihin liittyviä tatuointeja kannattaa ihan oikeasti sulatella pidemmän aikaa vaikka se tuntuisikin heti oikealta. Toivottavasti tämä ei kuulostanut saarnaukselta! Niin kuin itsekin sanoit: sinun ihosi, päätös ja seuraukset ovat kokonaan sinun. Halusin vain kertoa oman näkemykseni ja tapani tatuointeihin liittyen, ja antaa sinullekin hieman miettimisen aihetta. Tatuoinnit kun tosiaan ovat ikuisia :)

      • IsoPee

        Timantit on ikuisia, tatuoinnit ei.


      • bored

        Kyll ne kuule omalla iholla ikuisia ovat, elämän loppuun asti. Tai ainakin saa kuluttaa paljon aikaa, vaivaa ja rahaa, jos niistä eroon haluaa. Ja silloinkin jää luultavasti jonkinlainen arpi muistuttamaan siitä, että tatuointi on joskus ollut olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe