onko iphone 5c hyvä

uusipuhelin

Olen ehkä hankkimassa uutta puhelinta. Toi iphone 5c näytti ihan hylvältä ja hinta olis sopiva.
Voitteko laittaa iphone 5c käyttö kokemuksia.

53

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OstaPois4

      Ulkomalta tilatessa hinta 199 ei ole paha. Muistettava, että ydin onkin 32 bittinen, eli uudet tulevaisuuden ohjelmat ei pelaa...
      Näyttökin on pieni.
      Muuten toimiva puhelin jos tykkää ämpärimuovipuhelimista.

    • Ei ole hyvä. Paljon enemmän saat rahalle vastinetta esimerkiksi One Plus mallista. Iphonet ovat rajoitettuja laitteita ja niissä on Applen typerät epästandardit liitännät.

      • Känniman

        One Plus on rajoitettu malli, onko siinä ei ole muistikortinlukijaa ja vaihdettavaa akkua edes?
        Kaikista ohjelmista pitää maksaa koska siinä on android.

        Androidia ei ole tuettu lisälaitteissa juuri ollenkaan.


      • Latencyman

        Voisiko Vapunen (kannyman) vastata jo tähän.
        kerro yksikin täysiversio android ohjelmasta jonka saa ilmaiseksi?


      • Känniman kirjoitti:

        One Plus on rajoitettu malli, onko siinä ei ole muistikortinlukijaa ja vaihdettavaa akkua edes?
        Kaikista ohjelmista pitää maksaa koska siinä on android.

        Androidia ei ole tuettu lisälaitteissa juuri ollenkaan.

        Mitä niillä tekee nykyään? Ei mitään!


      • kannyman kirjoitti:

        Mitä niillä tekee nykyään? Ei mitään!

        One Plussassa on riittävästi tilaa jolloin muistikorttipaikalla ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään. ( Parhaassa mallissa yli 60 Gt) Lisäksi akku kestää puhelimen elinkaaren ajan mainiosti eli sitäkään ei tarvitse vaihtaa.

        Eli noi sinun kertomat jutut ovat aika turhia. Peruspuhelimessa akku on tärkeämmässä asiassa sillä niitä voidaan käyttää jopa yli 5-vuotta. ( Päivityksiä ei tarvitse tulla koska ei älypuhelin).


      • Kännimän
        kannyman kirjoitti:

        Mitä niillä tekee nykyään? Ei mitään!

        No tottakait tekee nykyäänkin ihan kuten aina ennenkin ja paljonkin.
        mitä sinä teet nykyään älypuhelimella kun voit puhua ilmankin puhelinta?


      • Kännimän kirjoitti:

        No tottakait tekee nykyäänkin ihan kuten aina ennenkin ja paljonkin.
        mitä sinä teet nykyään älypuhelimella kun voit puhua ilmankin puhelinta?

        Ei tee nykyään.


      • ilmaista
        Latencyman kirjoitti:

        Voisiko Vapunen (kannyman) vastata jo tähän.
        kerro yksikin täysiversio android ohjelmasta jonka saa ilmaiseksi?

        Minä olen kyllä saanut aina kaiken mitä oon tarvinnut ilmaiseksi androidiini :-D


      • Känniman
        ilmaista kirjoitti:

        Minä olen kyllä saanut aina kaiken mitä oon tarvinnut ilmaiseksi androidiini :-D

        No kerrohan sitten edes yksi täysversio ohjelmasta jonka saat ilmaiseksi joka normaalisti on maksullinen, anna nyt kuulua kun sellaista väität.


      • Känniman
        ilmaista kirjoitti:

        Minä olen kyllä saanut aina kaiken mitä oon tarvinnut ilmaiseksi androidiini :-D

        Niin, ja kyse on laillisesta eikö rikollisuudesta, eli piraateista.
        Puhun laillisista ohjelmista Google Play palvelusta.


      • HSL-kuski

        Matkakortinlukija, jota ei edes saa iPhoneen.


      • Känniman
        HSL-kuski kirjoitti:

        Matkakortinlukija, jota ei edes saa iPhoneen.

        Mutta nimeä et osaa kirjoittaa ja et tiedä vai miksi oleellinen jäi taas kertomatta?


      • Känniman
        HSL-kuski kirjoitti:

        Matkakortinlukija, jota ei edes saa iPhoneen.

        Löysin vain ilmaisen sovelluksen tuolla Matkakortinlukija sanalla, ei tuo ole maksullinen josta on tässä kyse.
        Edelleen, kerro yksikin maksullinen ohjelma jonka saa ilmaiseksi?


      • Känniman

      • Saivarit

        Niin harvoin maksullinen on ilmainen..


      • Känniman
        Saivarit kirjoitti:

        Niin harvoin maksullinen on ilmainen..

        Siitä on nyt kyse, androidiin ei koskaan ole mikään maksullinen ilmainen.
        Applen laitteisiin taas on joka päivä kymmenittäin.

        Eli olin oikeassa, androidiin maksaa kaikki ohjelmat.


      • Puhelinkokemusta

        Mulla on Andoidipuhelimia, vanha i phone 5 ja Nokia 925.
        Kaikkiin saa mainosrahoitteisen ilmaisen ohjelmiston ja maksullisen täysversion.

        Se mikä yhdistää puhelimia on hirvittävä määrä ns. bieruohjelmia, jotka on tehty sovellutuskehittimellä..aikaansaatu ohjelmia joissa ei ole päätä eikä häntää.
        10 ohjelmalla selviää helposti:
        1. Pankki /pankit
        2. NFC kirjoitinTAG jolla voi ohjelmoida tarrat
        3. Lämpömittari ja sää (tietysti voi käyttää selaimellakin)
        4. lehdet ja niiden sivut
        5. Nettiradiot
        6. TV kanavat
        7. Harrastusohjelmat, golf, hevosurheilu, veikkaus
        8. kartat, GPS, Here
        9. Office-paketti
        10. Ylimääräisten ohjelmien poistotyökalu (tosin vain i phonessa) jolla on kiva poistaa vaikka kaikki bierut merkkaamalla ohjelmat ja klik..

        Kun asennetuja ohjelmia alkaa olemaan yli 100 niin oikeian ohjelman etsiminen on hermoja raastavaa hommaa..


      • Känniman
        Puhelinkokemusta kirjoitti:

        Mulla on Andoidipuhelimia, vanha i phone 5 ja Nokia 925.
        Kaikkiin saa mainosrahoitteisen ilmaisen ohjelmiston ja maksullisen täysversion.

        Se mikä yhdistää puhelimia on hirvittävä määrä ns. bieruohjelmia, jotka on tehty sovellutuskehittimellä..aikaansaatu ohjelmia joissa ei ole päätä eikä häntää.
        10 ohjelmalla selviää helposti:
        1. Pankki /pankit
        2. NFC kirjoitinTAG jolla voi ohjelmoida tarrat
        3. Lämpömittari ja sää (tietysti voi käyttää selaimellakin)
        4. lehdet ja niiden sivut
        5. Nettiradiot
        6. TV kanavat
        7. Harrastusohjelmat, golf, hevosurheilu, veikkaus
        8. kartat, GPS, Here
        9. Office-paketti
        10. Ylimääräisten ohjelmien poistotyökalu (tosin vain i phonessa) jolla on kiva poistaa vaikka kaikki bierut merkkaamalla ohjelmat ja klik..

        Kun asennetuja ohjelmia alkaa olemaan yli 100 niin oikeian ohjelman etsiminen on hermoja raastavaa hommaa..

        Huoh, monestiko se pitää selventää ja uudestaan kirjoittaa että nyt ei ole kyse mainosrahoitteisista / mainoksilla höytetyistä ohjelmista vaan täysin maksullisesta ohjelmasta jonka saa hetken ajan ilmaisena täysiversiona.
        Yhtään ei androidiin ole koskaan, appleen niitä on joka päivä.

        Edelleen odotan vastausta kun Kännyman varsinkin väittää että on ja jopa enemmän, silti ei ole osannutkaan vastata.


      • HajuKuurojaVarten

        Typerä kommentti, kuka piarasuohjelmia haluaa edes ilmaseksi kokeilla.


      • Puhuva.vapa
        Känniman kirjoitti:

        Huoh, monestiko se pitää selventää ja uudestaan kirjoittaa että nyt ei ole kyse mainosrahoitteisista / mainoksilla höytetyistä ohjelmista vaan täysin maksullisesta ohjelmasta jonka saa hetken ajan ilmaisena täysiversiona.
        Yhtään ei androidiin ole koskaan, appleen niitä on joka päivä.

        Edelleen odotan vastausta kun Kännyman varsinkin väittää että on ja jopa enemmän, silti ei ole osannutkaan vastata.

        On ollut taas latenssimiehellä jankutuspäivät. On siinä kyllä järkyttävä idiootti, ei muuta voi sanoa. Sairas ihminen :(


      • Kännimani
        Puhuva.vapa kirjoitti:

        On ollut taas latenssimiehellä jankutuspäivät. On siinä kyllä järkyttävä idiootti, ei muuta voi sanoa. Sairas ihminen :(

        Totuuden myöntäminen on sinulle vissiin hankalaa, harmihan se on kun totuus tulee julki.
        Herjaaminen on sairasta.


    • Harkitsevielä

      Ite ostin vuosi sitten iphonen ja en suosittele kyllä yhtään. Aika paljon kaikkia ihme rajoituksia näissä applen laitteissa...

      • Musta-tuntuumies

        Kuten esimerkiksi?
        Sitten kerro oikeasti sellainen rajoitus joka haittaa puhelinkäytössä, mikään v.tun muokattavuus ei riitä.


      • Harkitsevielä
        Musta-tuntuumies kirjoitti:

        Kuten esimerkiksi?
        Sitten kerro oikeasti sellainen rajoitus joka haittaa puhelinkäytössä, mikään v.tun muokattavuus ei riitä.

        No esimerkiksi minä musiikki ihmisenä tykkään latailla musiikkia puhelimeen niin eipä onnistu iphoneen ilman tietokonetta. Soittoääniä joutuu tekemään siis oikeasti tekemään tietokoneen kautta. Lisäksi bluetooth ei toimi muiden laitteiden kanssa. Todella outoa!!! Sitten jouduin luomaan itselleni skype tilin jotta voin soitella videopuheluita joita joudun aika ajoin soittelemaan. Miksi iphonesta ei voi soittaa videopuheluita muihin kuin applen laitteisiin????? Tuokin tosi kummallinen rajoite. Sitten vielä yritin siirtää kaikkia yhteystietojani simkortin muistiin niin eipä ollut tämäkään mahdollista. Ainakaan en itse löytänyt mistään sellaista minkä kautta tuon numeroiden siirton olisi voinut tehdä. Tässäpä sulle muutamia todella ärsyttäviä puutteita/rajoituksia mitä applella on. Laitan toki lisää kun niitä varmasti tulee vielä lisääkin eteen.


      • Musta-tuntuumies
        Harkitsevielä kirjoitti:

        No esimerkiksi minä musiikki ihmisenä tykkään latailla musiikkia puhelimeen niin eipä onnistu iphoneen ilman tietokonetta. Soittoääniä joutuu tekemään siis oikeasti tekemään tietokoneen kautta. Lisäksi bluetooth ei toimi muiden laitteiden kanssa. Todella outoa!!! Sitten jouduin luomaan itselleni skype tilin jotta voin soitella videopuheluita joita joudun aika ajoin soittelemaan. Miksi iphonesta ei voi soittaa videopuheluita muihin kuin applen laitteisiin????? Tuokin tosi kummallinen rajoite. Sitten vielä yritin siirtää kaikkia yhteystietojani simkortin muistiin niin eipä ollut tämäkään mahdollista. Ainakaan en itse löytänyt mistään sellaista minkä kautta tuon numeroiden siirton olisi voinut tehdä. Tässäpä sulle muutamia todella ärsyttäviä puutteita/rajoituksia mitä applella on. Laitan toki lisää kun niitä varmasti tulee vielä lisääkin eteen.

        Eapplen laitteet on ylivertaisesti musiikinkuuntelussa ja tekemisessä aina olleet parhaimmat, se ei ole edes minun mielipide vaan puhdas fakta.

        Bluetooth toimii useamman laitteen kanssa yhteen kuin androidissa ja air play lisäksi.
        Kyllä minä olen soitellut videopuheluita ihan androidiin ja tietokoneeseen, esimerkiksi Hangoutilla saa video ja äänipuhelut aikaan, skypeähän nyt ei kukaan käytä nykyaikana.

        Miksi et vaihda pois iphoneasi jos se ei sinulle sovi?
        Pakottaako joku iphonen käyttöön?


      • harkitsevielä
        Musta-tuntuumies kirjoitti:

        Eapplen laitteet on ylivertaisesti musiikinkuuntelussa ja tekemisessä aina olleet parhaimmat, se ei ole edes minun mielipide vaan puhdas fakta.

        Bluetooth toimii useamman laitteen kanssa yhteen kuin androidissa ja air play lisäksi.
        Kyllä minä olen soitellut videopuheluita ihan androidiin ja tietokoneeseen, esimerkiksi Hangoutilla saa video ja äänipuhelut aikaan, skypeähän nyt ei kukaan käytä nykyaikana.

        Miksi et vaihda pois iphoneasi jos se ei sinulle sovi?
        Pakottaako joku iphonen käyttöön?

        Tuo sinun "faktasi" on vähän outo kun puhelimeen ei saa ladattua musiikkia edes jostai lataa youtubesta:-D ja bluetooth ei todellakaan toimi esim android laitteiden kanssa yhteen. Testattu on. Testaappa sinäkin:-D ja mitä nuihin videopuheluihin tulee niin kerroppa mulle se kohta tässä puhelimessa josta voi soittaa videopuhelun ilman skypejä tai hangoutteja????? Eipä taida sellasta olla. Ja mitä tulee puhelimen vaihtoon niin tilauksessa on. Mutta kiitos vielä neuvosta:-D :-D


      • IhmeTrollausta
        harkitsevielä kirjoitti:

        Tuo sinun "faktasi" on vähän outo kun puhelimeen ei saa ladattua musiikkia edes jostai lataa youtubesta:-D ja bluetooth ei todellakaan toimi esim android laitteiden kanssa yhteen. Testattu on. Testaappa sinäkin:-D ja mitä nuihin videopuheluihin tulee niin kerroppa mulle se kohta tässä puhelimessa josta voi soittaa videopuhelun ilman skypejä tai hangoutteja????? Eipä taida sellasta olla. Ja mitä tulee puhelimen vaihtoon niin tilauksessa on. Mutta kiitos vielä neuvosta:-D :-D

        apple onnensimmäisiä oikeita musiikkilaitteita, historiaa kun alat lukemaan.
        ios laitteisen vahvistus on ylivoimainen ja tuli eri laitteille samoin.
        Lisälaitteita on paljon enenmmän kuin androidpohjaisiin.

        Piraatejako sinä kuuntelet ja latailet?
        Kuuntele spotifyä ja osta musiikkisi tai ole ilman.
        Ainahan voit myös vaihtaa siihen androidiin.

        Miten androidilla voit soittaa videopuhelun ilman ohjelmistoa?
        Ajattele nyt edes mitä kirjoitat, ihme väkätystä.


      • Buahahahahaha
        harkitsevielä kirjoitti:

        Tuo sinun "faktasi" on vähän outo kun puhelimeen ei saa ladattua musiikkia edes jostai lataa youtubesta:-D ja bluetooth ei todellakaan toimi esim android laitteiden kanssa yhteen. Testattu on. Testaappa sinäkin:-D ja mitä nuihin videopuheluihin tulee niin kerroppa mulle se kohta tässä puhelimessa josta voi soittaa videopuhelun ilman skypejä tai hangoutteja????? Eipä taida sellasta olla. Ja mitä tulee puhelimen vaihtoon niin tilauksessa on. Mutta kiitos vielä neuvosta:-D :-D

        Mikä iphone sulla on ja paljollako sen myyt?
        Laita linkki huutonettiin vaikka.

        Sinähän voitkin kokeilla ja hämmästyä kuinka paljon iphone on androidia edellä, tule sitten kertomaan kokemukset kun olet jo tilannut androidin, muuten minkä mallin?

        Kokeile ainakin nämä ja anna kommentit, heh naurattaa jo valmiiksi, heh...

        - Audiolatenssi: lataa piano, syntikka tai rumpusofta ja tee vertailu.
        - Musiikkisoittimena laita sama volume ja soita ulkoisesta lähteestä, kummasti on applessa tehoa enemmän.
        - Sovellustarjonta: Lataa yksikin oikeasti ilmainen koko versio ohjelmasta androidille jossa ei tietenkään ole mainoksia, saman saat applelta ilmaisena mutta androidilla maksaa.
        Kytke android stereoon langattomasti, heh heh.
        Kytke autostereoon langattomasti, hah hah.
        Kytke telkakka asemaan, jos jostakin sellaisen löydät, heh heh.


      • TRI-Eliksiiri

        Kannattasko sun ottaa lääkkeet ja sitten hankkiä elämä ?


      • Buahahahaha
        TRI-Eliksiiri kirjoitti:

        Kannattasko sun ottaa lääkkeet ja sitten hankkiä elämä ?

        Kenen, aloittajanko kun sille vastasit?
        Minähän vain puhun puhdasta faktaa.


      • harkitsevielä
        Buahahahaha kirjoitti:

        Kenen, aloittajanko kun sille vastasit?
        Minähän vain puhun puhdasta faktaa.

        Vai pianoa sillä kännykällä pitäis vielä alkaa pimputtaan :-D et voi olla tosissas... Noh jotenkin kai sitä applea pitää yrittää mainostaa kun on muuten niin rajoitettu puhelin :-D


      • Buahahahaha
        harkitsevielä kirjoitti:

        Vai pianoa sillä kännykällä pitäis vielä alkaa pimputtaan :-D et voi olla tosissas... Noh jotenkin kai sitä applea pitää yrittää mainostaa kun on muuten niin rajoitettu puhelin :-D

        Ei tarvitse, kyse on siitä että näet mikä on paras musiikkikäytössä.
        Androidissa on niin älytön audiolatenssi että huomaat sen sitten kun olet kokeillut.
        Kerro sitten.


    • AUDIOLATENSSI

      Latenssimies vaihtanut nimimerkkiä, kun on lopussaankin tajunnut miten totaalisen naurettavaksi on itsensä täällä tehnyt horistessaan lääketokkuroissaan jostakin TÄYSIN YHDENTEKEVÄSTÄ audiolatenssista :D
      Eli kannattaako olla hiljaa niistä audiolatensseista ettei taas kohta tarvitse vaihtaa nimimerkkiä? :)

      • Latenssimies

        Sinä olet tehnyt itsesi naurunalaiseksi, yhtään faktaa et ole pystynyt kertomaan kuten minä.

        Kuten sanoin niin kokeile, heh heh.


      • harkitsevielä
        Latenssimies kirjoitti:

        Sinä olet tehnyt itsesi naurunalaiseksi, yhtään faktaa et ole pystynyt kertomaan kuten minä.

        Kuten sanoin niin kokeile, heh heh.

        No onhan sulle kerrottu paljonki faktoja. :-D


      • Latenssimies
        harkitsevielä kirjoitti:

        No onhan sulle kerrottu paljonki faktoja. :-D

        Yksikään ei pidä paikkaansa joten ei ole mitään faktaa, päästä keksittyjä valheita on kerrottu aikanaan.
        Nyt ei ole kuitenkaan pelkästään siitä kyse, vaan ylempä annoin jo juttuja mitkä kannattaa androidilla kokeilla kun hän on saanut sen puhelimensa.
        Edelleen odotan hintatietoja ja mallitietoja hänen iphonesta.

        Eihän tätä ilmaista ohjelmaakaan löytynyt androidiin joka on koko versio ilman mainoksia tietysti, kuten kokoversiot yleensä on.


      • harkitsevielä
        Latenssimies kirjoitti:

        Yksikään ei pidä paikkaansa joten ei ole mitään faktaa, päästä keksittyjä valheita on kerrottu aikanaan.
        Nyt ei ole kuitenkaan pelkästään siitä kyse, vaan ylempä annoin jo juttuja mitkä kannattaa androidilla kokeilla kun hän on saanut sen puhelimensa.
        Edelleen odotan hintatietoja ja mallitietoja hänen iphonesta.

        Eihän tätä ilmaista ohjelmaakaan löytynyt androidiin joka on koko versio ilman mainoksia tietysti, kuten kokoversiot yleensä on.

        Ihan kaikki mitä tuossa aiemmin kirjoitin iphonen rajoituksista pitää paikkaansa. ja en ole myymässä iphoneani sulle koska ostaja on jo tiedossa.


      • AUDIOLATENSSI
        Latenssimies kirjoitti:

        Yksikään ei pidä paikkaansa joten ei ole mitään faktaa, päästä keksittyjä valheita on kerrottu aikanaan.
        Nyt ei ole kuitenkaan pelkästään siitä kyse, vaan ylempä annoin jo juttuja mitkä kannattaa androidilla kokeilla kun hän on saanut sen puhelimensa.
        Edelleen odotan hintatietoja ja mallitietoja hänen iphonesta.

        Eihän tätä ilmaista ohjelmaakaan löytynyt androidiin joka on koko versio ilman mainoksia tietysti, kuten kokoversiot yleensä on.

        Latenssimies on kannymanin oikea käsi. Samanlaisia jankuttajia molemmat :D


      • Yliomistonmertirritt

        Taistelet iphone-tuulimyllyä vastaan, latenssihemmon päässä viiraa...

        Jos joku sanoo että uskonto tekee hulluksi niin nyt löytyy väitöskirjan tekijöille lisää kirjoitettavaa ja tutkittavaa, tosin taitaa teokset joutua huumorikirjojen joukkoon..


      • Latenssimies
        harkitsevielä kirjoitti:

        Ihan kaikki mitä tuossa aiemmin kirjoitin iphonen rajoituksista pitää paikkaansa. ja en ole myymässä iphoneani sulle koska ostaja on jo tiedossa.

        No muista tulla kuitenkin kertomaan ne kokemukset tänne mainitsemistani asioista.

        - Audiolatenssi: lataa piano, syntikka tai rumpusofta ja tee vertailu.

        - Musiikkisoittimena laita sama volume ja soita ulkoisesta lähteestä, kummasti on applessa tehoa enemmän.

        - Sovellustarjonta: Lataa yksikin oikeasti ilmainen koko versio ohjelmasta androidille jossa ei tietenkään ole mainoksia, saman saat applelta ilmaisena mutta androidilla maksaa.

        Kytke android stereoon langattomasti

        Kytke autostereoon langattomasti

        Kytke telkakka asemaan, jos jostakin sellaisen löydät


    • patukkalahje

      Kyllähän se iphone on tylsä neitipuhelin, varustettuna surkealla akulla. Siihen kyllästyy todella äkkiä. Sitten sen tajuaa kun ostaa kunnon android puhelimen, että miten paljon enemmän puhelimella pystyy tekemään. Tätähän nämä ompun omistajat eivät tahdo millään myöntää, vaikka se on ihan puhdas fakta.

      • Latencyman

        Ei fakta ole oma luulo vaikka niin luulet.
        Fakta on todellisiin testeihin ja kokemuksiin perustuva tieto.

        Kyllä Androidin ominaisuudet ei ole todellakaan niin monipuoliset, sovellustarjonta, lisälaitteet ja audiolatenssi on niin retuperällä kuin olla ja voi androidissa.


      • patukkalahje
        Latencyman kirjoitti:

        Ei fakta ole oma luulo vaikka niin luulet.
        Fakta on todellisiin testeihin ja kokemuksiin perustuva tieto.

        Kyllä Androidin ominaisuudet ei ole todellakaan niin monipuoliset, sovellustarjonta, lisälaitteet ja audiolatenssi on niin retuperällä kuin olla ja voi androidissa.

        Mikä helvetti on audiolatenssi? Katselin tuossa eri sivustoilta eri iphone mallien speksejä ja ominaisuuksia niin missään ei mainittu sanaa audiolatenssi. Minä luulen että sinun päässä on se audiolatenssi, joskin vähän löysänpuoleisena.


      • Audiolatencyman
        patukkalahje kirjoitti:

        Mikä helvetti on audiolatenssi? Katselin tuossa eri sivustoilta eri iphone mallien speksejä ja ominaisuuksia niin missään ei mainittu sanaa audiolatenssi. Minä luulen että sinun päässä on se audiolatenssi, joskin vähän löysänpuoleisena.

        Ei ole minun keksintöä valitettavasti vaikka näin kuvittele, eli ei ole minun päässäni mutta muusikkona kyllä kuulen viiveen äänessä jota ei korvakuuloton kuule ja huomaa.
        Jos osaat lukea niin löydät paljon aiheesta tietoa, tuossa on esimerkiksi androidin tajuttoman suuresta viiveestä asiaa.
        https://source.android.com/devices/audio/latency_measurements.html

        Tässä taas vertaluja lisää.
        http://superpowered.com/androidaudiopathlatency


    • anymouss

      Itsekin mietin kyseisen puhelimen ostamista koska kaverini ovat kehuneet puhelinta ja hinta on miellyttävä. Luin noita kritiikkejä mitä iphonella ei voi tehdä ja sama pätee nykyiseen samsung galaxy s4, en siis voi ladata musiikkia muualta kuin YouTubesta ja muutkin kritiikit täsmäävät enkä ajatellut niitä ns. ongelmiksi tai rajoitteiksi. Saisinko vielä muutaman mielipiteen enkä riitaa aikaiseksi:))

      • Audiolatencyman

        Mitä tarkoitat että et voi ladata muualta kuin you tubesta?

        Ensinnäkään You Tubesta ei latailla mitään vaan sieltä katsotaan, katsominen onnistuu tietenkin hyvin.
        Omat musiikit voi lisätä puhelimeen cd levyiltä tai mp3 tiedostoista, tietysti.
        Spotify on keksitty, tubein radio on keksitty jne.

        Kerroppa siis mitä iphonella ei voisi tehdä mitä muilla voi, el mitä pidät tärkeänä?


      • Huippulaatumusiikki

        Huippulaatuista musiikkia ei voi kuunnella mistään Youtubesta tai MP3 tiedostosta vaan se vaatii joko CD levyn tai musiikin pakkaus häviöttömään muotoon kuten flac.


      • Audiolatencyman
        Huippulaatumusiikki kirjoitti:

        Huippulaatuista musiikkia ei voi kuunnella mistään Youtubesta tai MP3 tiedostosta vaan se vaatii joko CD levyn tai musiikin pakkaus häviöttömään muotoon kuten flac.

        Kuka täällä on jostakin huippulaadukkaasta musiikista puhunut edes, sitä paitsi cd levyjen 16 bittinen 44.1 kHz laatu ei ole mitään huouulaadukasta nähnytkään.

        Applen itunes pakkaamaton ripperi on AppleLossless


      • puhuva.vapa
        Audiolatencyman kirjoitti:

        Kuka täällä on jostakin huippulaadukkaasta musiikista puhunut edes, sitä paitsi cd levyjen 16 bittinen 44.1 kHz laatu ei ole mitään huouulaadukasta nähnytkään.

        Applen itunes pakkaamaton ripperi on AppleLossless

        Melkoinen palstahullu tämä latenssimies :D
        Mieluummin lukee vaikka vapusen ubuntua kuin tuon pöljän piipitystä ja ulinaa :D


      • parastalaatua
        Audiolatencyman kirjoitti:

        Kuka täällä on jostakin huippulaadukkaasta musiikista puhunut edes, sitä paitsi cd levyjen 16 bittinen 44.1 kHz laatu ei ole mitään huouulaadukasta nähnytkään.

        Applen itunes pakkaamaton ripperi on AppleLossless

        Kyllä on:)


      • Audiolatencyman
        puhuva.vapa kirjoitti:

        Melkoinen palstahullu tämä latenssimies :D
        Mieluummin lukee vaikka vapusen ubuntua kuin tuon pöljän piipitystä ja ulinaa :D

        Et siis ymmärrä edes mistä täällä puhutaan, aika noloa piipittää ja herjata silloin kun e itse tajua asioista,


    • sampanjalubuntum

      unohdat sen ja huawein. hommaat puhtaan android luurin. tai lumia 640/950

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      3419
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2171
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      75
      1617
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe