mikä siinä on väärää!!!!

kalapurilainen

mikä vittu teil on uskontoo ja riparii vastaa?uskonno tarkotus on hyvä.sen avul teistä pikkuhinteistäki voi kasvattaa ihmisii joilla on selkäranka ja kyky kunnioittaa toisia.
jumalaan ja tsiisuksee uskoo ken tahtoo mut paljon hyvää neki on kuulemma opettanu.
yks merkittävimmistä opetuksista on lähimmäisenrakkaus. täällä ois kaikki paremmi jos me tiedettäs mitä se tarkottaa.se opetetaa riparil.
Herätkää.

Ps.mun ripari oli helevetin hauska ja tapasin hienoja ihmisii.se oli parin jumalanpalvelukse arvone.neki o loppujelopuks aika siedettävii.te ootte vaa saatana negatiivisii...

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertier

      Todista!

    • Pineeh

      Saisit asiasi huomattavasti selvemmin ja fiksummin esitettyä, jos vähän katsoisit oikeinkirjoitusta.

    • juuuuh

      Kuuluuko lähimmäisenrakkauteen toisten halvantaminen nimityksillä kuten "pikkuhintti"? Uskonto ei ole välttämätön pohja hyville eettisille arvoille, eli sitä ei tosiaankaan tarvita kasvattamaan kenenkään selkärankaa.

      Mutta ottaen kantaa itse asiaan: olen riparini käynyt ja hausko viikko oli. Sinne voi hyvin mennä vaikkapa vahvistamaan käsitystään siitä, että Jumalaa ei ole. Asioiden sokean kieltämisen sijaan omat käsitykset pitäisi panna koetukselle. Se on merkki kypsästä ajattelusta. Leirin pitäisi kuitenkin olla jokaisen aivan oma valinta.

      • NytSaatana

        Nii, harmi vaan että täällä on niitä, jotka spämmii noita "joku on sanonut näin" viestejä joissa luettelevat jotain paskaa mitä ei ole missään ollut :D
        Eli jos kerrot meneväsi riparille, sinua kielletään koska se on heidän mielestä väärin. Jos menet kysymääm että saako siitä olla haluamaansa mieltä, he sanovat että tottakai. Ristiriitaista!


      • kalapurilainen

        anteeks et mua ärsyttää nää hipit jokka tulee tänne housut kintus,lippa vinos ja joku perkelee räppi taustal, pauhaan siitä kuinka jeesustelu on paskaa ja niide pitäs olla hirres

        Kunnioitan niitä jotka ansaitsevat kunnioituksen


    • eiuskovainen

      Vaikka kävisikin riparin se ei tarkoita suoraan sitä että sen jälkeen on jokin jeesustelija tms. Siellä todellakin oppii kaikkea tärkeää elämäänsä varten, kuten juuri muiden ihmisten kunnioittamista. Mutta jos ei kiinnosta ei sinne ole pakko mennä pilaamaan muiden leiriä, sillä siellä saattaa todellakin olla ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita aiheesta. Elikkä syyt että porukat pakotti tai että haluaa vain ne lahjarahat eivät ole oikeita ja aitoja syitä mennä riparille. Ja toivon ettette tule mollaamaan ja spämmimään keskusteluja joissa ihmiset yrittävät oikeasti puhua näistä uskonto-asioista ja ne ovat heille tärkeitä, sillä tuskin tekään haluaisitte että teidän kiinnostuksenkohteita, harrastuksia, teille tärkeitä ihmisiä tai muuta teille tärkeää tultaisiin haukkumaan.

      • kijnygt

        Kun saatanalle antaa pikkurillin niin on helevetin suuri riski, että menettää kaiken sille herralle. Niin kävi Paavalillekkin:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta.

        Tappamalla Jumalalle ja Jeesukselle uskollisia saa eksytettyä kristityksi miekalla:
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        Ja papisto aivopestynä et ymmärrä mitä menetät!

        Ja mitä tulee haukkumiseen niin totuuden esille ottaminen ei ole haukkumista.
        Sivisty ennen kuin arvostelet.


    • vapaaajattelijatar

      Uskonnot käskevät meidän olla tyytyväisiä kaikkeen ilman että me tiedetään mitään maailmasta, maailman kaikkeudesta (elikkä tarkottaa kun lähemmä avaruuteen tuonne huitsin kuikkaan asti) tai elämästä. Siksi ne ovat mielisairauksia. Ihmisen luomia mielisairauksia joilla kontrolloidaan isoja massoja ympäri maailman. Uskonnon nimissä kaikkein eniten mieleltään sairaimmat ihmiset saadaan tekemään mitä vain. Ja se on nähty etenkin näissä kulttuurin rikastajissa.

      • mjhyt

        Hyvin ilmaistu! Kiitos!


    • kalapurilainen

      Mä sain siä käsitykse et raamattu oli sen aja ihmiste tapa selittää tätä elämää.ihmine ei viäkään tajua kaikkee maailmasta.

      Ja jeesus oli viisas ukko joka tiesi asioita ja sai seuraajii.ylennettii jumalalliseks olemnoks vast myöhemmi(tarinat ei kattokaad pysy samana kahentuhanne vuode aikana)

      Ja ny se suurin asia.mulla on teoria kuka on jumala. Se ei oo ukkeli pilven pääl. Jumala on voima joka pitää meidät meidät ihmiset yhdes=rakkaus.eli jos uskon jumalaan,uskon rakkautee.(mainittu monta kertaa raamatus)

      Sitten taivas.kun ihmine kuolee se kuolee.ei ole yhtään mitää.ei tunteita ei kipua ei huolia ei ajatuksii...
      Sitä mää kutsusin taivaaks

      Eiks nää oo ihan varteenotettavii teorioit?

    • kalapurilainen

      Ja nää ääriuskovaiset...älkää tuomikko koko yhteisöö parin hörhön takii.
      pyydän

    • bnbmnhfvbgncgfg

      Uskonnot käskee meidän olla tyytyväisiä kaikesta kaikkeen ymmärtämättä maailmasta ja elämästä yhtään mitään.

      Aivopesu tähän mielisairauteen nimeltä uskonto alkaa heti synnyttyäsi, jatkuu lastentarhassa, koulussa ja rippikoulussa. Rippileirillä lyödään viimeinen naula arkkuun.

      Joten ei nyt helvetissä täysjärkisten ihmisten kannata ruveta moiseen liirumlaarumiin!

    • nuoriateisti

      Uskokoon, ken tahtoo. Minä en usko, ja joku kuulemma opettanut jotain? Ei varmaa tietoa, jotain monia monia satoja vuosia vanhaa tekstiä vain. Uskonto on oopiumia kansalle, ja uskonnon takia on tapettu kymmeniä MILJOONIA ihmisiä! Mielestäni uskonvapaus on kuitenkin hyvä asia, kunhan se ei vaikuta negatiivisesti ihmisiin, jotka eivät usko. Uskoa ei saa tuputtaa! Emme me ateistitkaan teitä käännytä ja paasaa ateismista. Käyttäytymistä pyydän näiltä uskonnontuputtajilta.

    • Totuus-voittakoon

      Kaikista eläneistä ihmisistä noin puolet on tapettu uskontojen takia. Uskonnot saastuttaa aivot ja siksi uskonnot pitäisi kriminalisoida välittömästi.
      Tämä ei ole valetta.

      • nuoriateisti

        Näin on. Uskonnot ovat pahan alku ja juuri.


      • kefjcia

        niinpä, uskovaiset eivät usko, että uskontunnustuksen kaltaiseksi aivopestyt Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään luopuneet ovat ihmisyydelle vaarallista. Etenkin nuoria vaikuttaa olevan helppo eksyttää mm kirkkohää valheilla. Jumala ja Jeesus ei ole sitäkään monia kirkkojen rituaalia asettanut vaan rikollisuuden herrat.

        Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut hää vieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman lupauksen yhteisestä liitosta.
        HUOM!
        Siihen tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta!

        Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.

        Joten nk. kirkkohää rituaalit ovat kirkon jne keksimää "rahasta ja ole tärkeä" valkeuden enkelinä saatanallisuudelle esiintyvä eksyttäjä valehtelija JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMESSÄ väärää todistusta jakavana ja "me pelastumme" valhellisuuteen harhaoppia.

        "tämän seurakunnan ja jumalan kasvojen edessä" niinkuin papisto yleensä asian rituaalissaan paasaa; tekee papista jumalan niinkuin monet muutkin rituaaleissa. "minä olen herra sinun jumalasi" ei ole Jumalan antamaa opia eikä kenelläkään ole oikeutta vaatia, että luder/lutheria pitää jumaloida eikä saa Jumala Valtakunnansa kaltaisuuttaan muka saa pitää vaikka sen kaltaisena on syntynyt! "sinulla ei saa olla muita jumalia" on ihmisyyden vastainen oppi.

        Esimerkkejä opeista joita Jeesuksen evankeliumi EI TUE:
        -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, sitä ei ole raamatussa.
        -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
        -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun.
        -"rakkauden kaksoiskäsky" ei edes väärennetyn raamatun oppia
        -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa
        -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne on rikollisen lisäys.
        -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne.
        -"hätälapsikaste" on lisäys.
        -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
        -"perisyntiä" ei raamattu tunne vielä mutta ehkä jo seuraavassa raamatun väärennöksessä sekin on.
        -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
        -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet.
        -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.
        -"tuomiosunnuntai" ei ole raamatullinen eikä evankeliumin oppia niinkuin ei "tuomiokirkotkaan" joita omistavat seurakunnat jotka eivät ole Jeesuksen perustamia.
        jne jne...

        Tämä herra jumala EI OLE luonut maailman kaikkeutta:
        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Tällaisiksi ei kukaan synny vaan tällaisiksi koulutetaan:
        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        luder/luther ei ole ihmisten jumala vaan Jumalan Valtakunnan kaltaisuudestaan ja ihmisyydestään uskontunnustuksessa luopuneiden ja eksytettyjen herra jumala.


    • Kielipollari2

      En lukenut kenenkään kommentteja (niitä oli liikaa ja ne olivat liian pitkiä).

      Totean vain: kielenkäyttö on monella alatyylistä!

      • ikn7y9hn

        hm!
        "monella" ja "en lukenut"
        Siis kyseessä on ennakkoluulo.


    • Deeppiishittii

      Uskonto myös tappaa ihmisiä. Ihmiset syrjäytyy uskontojen takia. Tyttöjä ei kouluteta ja naitetaan 15-vuotiaina. Ihmiset, ajatelkaa myös sitä toista puolta asioissa. Uskonto ei ole pelkästään hyvä asia.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe