Fitit muijat vai yhteinen aika?

mainikko

Olenko typerä ajatuksineni? Mieheni osti liput minulle ja hänelle tulevaan ensi viikonlopun Fitness Classic kisaan. Ajatuksena hänellä on sanojensa mukaan ihan yhteinen erilainen ajan vietto, koska olen itsekin urheilua rakastava nainen sekä messu alueella hengailu ja hyvä mieli. Hän kuitenkin osti lipun vain sille päivälle jolloin lavalle nousee naiset, bikini fitness, body fitness jne. Miksi ei miesten päivälle? Hän on se joka puhuu enempi tuosta viikonlopusta. Hän on muutenkin sellainen, että katselee koko ajan naisia minunkin läsnäollessa, joka on loukkaavaa. Tuntuu siltä, että hän on menossa itse sen takia, jotta pääsisi vain katselemaan niitä bikini kisailijoita ja hyvännäköisiä naisia ylipäätään. Tekisittekö miehet tolla tavalla, ettekä myöntäis sitä? Käytätte hyväksi tilaisuutta? Vai oisko kyse oikeesti siitä hyvästä mielestä jonka vietät kumppanis kanssa? Mulla on osittain fiilis mennyt lähteä.. Koska voitte vastata anonyymisti, niin haluaisin suoria ja rehellisiä vastauksia..

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tollomikätollo

      Mun puolesta ukko sais tunkea lippunsa sinne minne päivä ei paista. Yhteisen ajan vietto on todellakin muuta, kuin toisten naisten tuijottamista. Silloin keskitytään toisiinsa pääasiassa.

    • määmy

      Eli mies funtsi itseään. Mikää e estä suo hankkimast lippuu päivälle, ku miehet o laval.

    • föajföaf

      Niinpä, hommaa sinä vastalahjaksi liput miesten päivälle ja sanot että haluat molemmilla olevan kivaa.

      • jössessentään

        Sinäpäs - minäpäs, juupas-eipäs, sopii ongelmaan mihin tahansa ratkaisuksi


      • föahöta

        Eiköhän tässä nyt ole kyse enemmän siitä että toisen silmät pitää avata. Ensimmäistä kertaa. Ja toisen pitää rohjeta tehdä se. Siitä voi seurata vaikka jotain hyvää, mies alkaa ajatella asioita toisenkin silmin. Tai sitten ei, ja molemmat pääsevät jatkamaan omaa elämäänsä ilman toisen taakkaa.


    • Minä olen joskus ollut Rouva Ratikan kanssa katsomassa englantilaisia Chippendaleseja, eikä minun päässäni liikkunut tuollaisia ajatuksia kuin sinulla. Mahtaako tämä kertoa yksilöllisistä, sukupuolten välisistä vai molemmista eroista?

      • muskelirunoilija

        Johtuu miehen käyttäytyminen "Hän on muutenkin sellainen, että katselee koko ajan naisia minunkin läsnäollessa, joka on loukkaavaa".

        Aikanaan seurustelin naisen kanssa, joka sai mustasukkaisuuskohtauksen, kun yhtenä kesänä tulimme alas ja muutama nainen oli menossa hiihtohissillä. Toinen naisista sanoi (ehkä) jotain putoamisesta ja keksin hyvän vastaheiton.

        Sitten kun hän jutteli minulle tuntemattoman miehen kanssa ja kysyin kuka, tuli vastaukseksi "Ei kuulu sinulle".

        Siksi aloittajan mielestä mies osti itselleen sopivamman päivän ja sanoi ajatelleensa tarjota naiselleen päivän katsomaan naisfitnessejä.

        Tiedä sitten keiden silmiä hivelee ja keiden ei.


    • Ootsäkylläehkä

      Rehellinen ja suora vastaus:
      Olisi huomattavasti tärkeämpää keskittyä pariin asiaan. Ensinnäkin siihen, että kannat itse vastuun valinnoistasi. Myös sen kohdalla että valitset itse miehesi. Jos miehessäsi on rittävästi hyviä puolia ja suhteessanne riittävästi onnea tuottavia asioita, niin mitä oikein kitiset? Jos taas ei, niin kuka sinut pakottaa sen suhteen valitsemaan? Jos miehesi muiden naisten katselu on oikeasti sinua alentavaa eikä sovi sinun arvoihisi, niin sinä kannat ihan itse vastuun siitä mitä parisuhteessasi siedät ja hyväksyt, mitä et, ja miten mihinkin suhtaudut. Se tarkoittaa että jos huonoja puolia on liikaa, on ennemmin vaikka yksin, ei valitse ketä tahansa siksi etät olisi "joku" vaan ainoastaan siksi että haluaa seurustella, rakastaa ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Jos hyviä puolia on riittävästi, lakkaa kitisemästä tyytymättömyyttään ja pitää mielessä ne hyvät asiat. Monella tuntuu olevan tässä kohtaa ihan aikuiseksi kasvamisen paikka. Että voi voi sentään, ihan fitness-messuliput, no voi voi voi voi sentään sitten niin.

      Toinen asia on että miksi itsetuntosi on noin surkea? Paneeko se mies muita naisia vai vaan katsoo niitä? Olet itsekin kiinnostunut urheilusta, no tuskinpa. Olet epätoivoinen ja heikkoitsetuntoinen etkä liiku liikkumisen ilosta, ihaile muiden hyvää kuntoa tai saa mitään siitä, vaan yrität pysyä kauniimpana muiden takia, tai tunteaksesi itsesi hyväksi. Niin. Kun sen urheilun pitäisi vahvistaa itsetuntoa ja kehon kuvaa, olla kivaa tekemistä ja jos sinulla olisi hyvä itsetunto, olisi lienee ihan sama vaikka naisfitnessiä menisitkin katsomaan, koska et tuntisi itseäsi epävarmaksi. Lisäksi tuskin kyttäisit koko ajan miehesi katsomisia. Koska olisit itsevarma: siitä että hän on sinun, että sinä riität, että sinä olet hyvän suhteen ja rakkauden arvoinen. Ja siitä että jos suhde on huono, selviät ilmankin sitä, mutta siihen sinun ei tarvitse keskittyä niin kauan kun kaikki on hyvin.

      Että oletko typerä, no suoraan sanottuna, oli miehesi ajatukset mitkä tahansa, niin kyllä olet. Olet typerä jos olet valinnut oikeasti sinua alentavan miehen ja olet typerä jos pilaa hyvän ihmissuhteen omalla surkeudellasi. Olet typerä, kun olet jo tuhlannut monta päivää tuohon mökötykseen ja pään sisäiseen pashan jauhamiseen, kun olisit voinut vaan elää, nauttia elämästä, ja sitä rataa. Mutta ei, sinä valitsit ja varmaan nyt tuntuu tosi hyvältä.
      Jostain syystä etenkin naisten tuntuu olevan todella vaikea hyväksyä omaa vastuutaan omasta elämästään, edelleen miehen pitäisi tuoda se ja kantaa vastuu kaikesta: naisen valinnoista, tunteista, ajatuksista (taka-ajatuksista) ja jotenkin se miehen muuttaminen on sitä aikuista suhdetta (just) mutta oma kasvaminen voi jäädä MUIDEN virheiden huomion tasolle - tietenkin niin että kaikesta saa aina valittaa tekemättä mitään.

      Ja loppujen lopuksi, sinä valitset myös sen menetkö niitä fittejä muijia katsomaan. Omat huonot puolensa saa ja voi myöntää, tai kaikkeen ei vaan tarvi lähteä. Jos ei halua fittejä katsoa niin ei ole pakko. Katsos kun senkin voi ihan valita, että rakas, en halua lähteä kun olen mustis ja ärsyttää. Ihan esimerkiksi näin. Miksi sinne menisi mieltään pahottamaan? Toista et saa estää lähtemästä etkä siirtää tunteitasi tai nalkuttaa, mutta omat valintasi voit tehdä.
      Joten: muuta itseäsi, valintojasi, ajatuksiasi. Tee itse itsestäsi onnellinen ja ensi kerralla osta ne liput ihan itse. Hanki itsetunto ja mieti. Onko toi nyt tuon arvoista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe