Toinen rinta isompi...

Ongelmaihminen

Oon vielä nuori, mutta silti mua vaivaa asia mistä puhun.
Eli siis oikea rintani on paljon pienempi kuin vasen ja se hävettää.
Se ei oo kehittyny suunnilleen yhtään ja siis eka molemmat rinnat olivat
samassa vaiheessa. Oikea rinta ei oo tehny mitään muuta ku ihan varmasti vain pienentynyt siitä mitä se nyt kehitty.
Kukaan ei ymmärrä mua ku kaikki vaan kuitenkin sanoo:
"Kyllä se kehittyy ajan kanssa!"

Mutkun niinhän se ehkäpä onkin, mutta vasen rintani on kipeä, oikea ei ollenkaan ole niiku mikä ongelma?
Tulossa leirikoulu ja siellä sauna.. Pelkään, että mulle nauretaan, kun toinen rintani on pienempi..!
Ja luokallani on ihminen, joka tuijottaa aina silloin, kun olen pukemassa jotain vaatteita ja se varmaan leirikoulun suihkussakin tuijottaa koko ajan mua..

Oon kertonu tästä ensiksi mun isosiskolle sekä kaverilleni.
Miten voin sanoa äidille asiastani ja mitä ylipäätään voin tehdä?

1

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaaselvittänyt

      Heippa! Rintojen erimuotoisuus/-kokoisuus on ihan normaalia. Useimmilla naisilla ne ovat erikokoiset. Toisilla vähän enemmän toisilla vähän vähemmän aina sitä ei edes huomaa.

      Älä häpeä itseäsi! :) mäkin oon murehtinu samaa asiaa mutta kokoero on ajan mittaan vähän tasoittunut ja tosiaan itsestä ero tuntuu varmasti suuremmalta.

      Vasen on yleiseti suurempi kuin oikea (en tiedä miksi ehkä sille on joku biologinen syy). Se on oikeasti tosi yleistä ja luokallasi on varmasti muitakin jotka ovat miettineet samaa asiaa.

      Puhu äidillesi asiasta rohkeasti, jos et saa sitä mielestäsi pois. Rintaliiveillä ja toppauksilla kokoeron saa piilotettua helposti :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe