Oikea rinta isompi..

Eriparinen

Oon nuori, mutta tämä asiaa vaivaa minua.
Oikea rintani on paljon pienempi kuin toinen ja sen huomaa heti! Vasen rinta kipeä mut toinen ei oo yhtään eli mikä on ongelma..? Pelkään, että oikea rintani ei kasva ollenkaan ja se jää pieneksi..
Kukaan ei ymmärrä ku ne vaan sanoo:
"Kyllä se kehittyy ajan kanssa!"

Mutta onhan se totta ehkä.. En vaan saa rauhaa tästä ongelmasta.. Tästä oon kertonut mun isosiskolle ja parhaalle yatävälleni. Enpä ole sanonut äidille asiasta ku en tiiä miten saisin sanotuksi.

Mulla on leirikoulu tulossa ja siellä sauna. Luokallani on eräs tyttö, joka aina tuijottaa mua ku puen liikkatunnin jälkeen. Se varmasti töllää mua suihkussakin siellä leirikoulussa. Pelkään, että kaikki nauraa mun rinnoille :(

2

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoitajaÄitix

      Joskusn rinnat voi arat ja kiepät kun hormonikierto vaikuttaa niihin. Et ole ollenkaan ainut jolla rinnat oavat erikokoiset .Voi olla että se pienmpi rinta vielä kasvaa ja saa "kiinni" kokoa verrattuna toiseen rintaan. Sitten on meitä aikuisia naisia joilla on rinnat eriparia-itseasiassa kellään ei ole ihan symmetriset.Jotkut käyvät korjattamassa rintansa mutta vasta täysi-ikäisinä koska silloin kasvu on jo tapahtunut. Jos kokoero on merkittävä-leikkaus voidaan tehdä kuntasi sairaalassa . Odota rauhassa. Voit leirikoulua ajatellen pyytää äitisi kirjoittamaan tai soittamaan vastuuhenkilölle joka leirikouua johtaa (vaikka joku naisopettja) ja pyytää että saisit käydä yksin saunassa. Se ei ole ongelma järjestää. Nauti leirikoulusta vaan ja anna ajan tehdä tehtävänsä.

    • Aikaparantaa

      Hei eriparinen, on tosiaan niin, että rinnoissa on useimmilla ihmisillä suurempaa tai pienempää kokoeroa, kuten melkein kaikissa muissakin ruumiin osissa. Jos ihmisen kasvoja tarkastee tarkemmin, voi huomata, että ne ovat monilla kauniinakin pidetyillä hyvinkin eripariset. Mutta silmä 'korjaa' tällaisia asioita, emmekä kiinnitä epäsymmetrisyyteen yleensä huomiota. Jos joku yksittäinen henkilö tuijottaa sinua, kannattaa muistaa, että se on tavallaan merkki hänen omasta epävarmuudestaan. Toisaalta kokoero ei voi olla kovin järisyttävä, jos äitisi ja isosiskosi eivät kertomattasi ole huomanneet asiaa! Kiinnitätkö sinä huomiota muiden eriparisiin ruumiinosiin? Joku toinen kokee suurta häpeää jostain muusta asiasta, esimerkiksi pömppövatsasta, punaisesta nenästä, hörökorvista. Tällaiset ongelmat ovat kovin suhteellisia, ja oma ongelma tuntuu tietenkin itsestä kaikkein ikävimmältä. Silti valtaosa ihmisistä ei edes huomaa koko asiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe