11 v ja haluan värjätä hiukset

11w

haluisin värjätä hiukset ja siis oon 11v ja äiti sano et katotaa (ja siis haluun blondit ja mun luonnon väri on semmonen vaaleen ruskee) mut ongelmana on et minkä merkkisellä värillä värjään? jos värjään.

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannata

      ei kannata . hiusvärien myrkyt kuivattaa päänahkaa,hiukset katkeilee, hiuksista tulee elottomat ja kun kerran värjää ni tulee kierre

      • myrkytkö

        jos hiuksista haluaa todella hyväkuntoiset värjäyksenkin jälkeen niin ei kannata säästellä hoitoaineissa ja sitäpaitsi ei ne hiukset nyt naavaksi muutu jos niitä värjääkin useammin, ja ei se "myrkky" tee mitään konkreettista, jos tekisi, niin sitä ei myytäisi ollenkaan.


    • samanikänenjaviisas

      Lapsen ei kannata värjätä hiuksia, lapsella on vielä ohut päänahka joten se menee aivoihi tai jotain vastaavaa. Ja oon siis ite sun ikänen, täytän 12. En halua värjätä hiuksia, koska en haluu pilata hiuksii sillä myrkyllä. Ja anteeks toi kauhee "hiuksii. Hiukset" mut meijän luokalla on yksi tytteli joka värjäs liilaksi, ja on kuulema värjännyt 3-5 kertaa hiukset. Saapahan isona kärsiä.

      • hmmmmmh

        "se menee aivoihin tai jotain vastaavaa" noh, sun puolustukseksi oot vielä aika nuori, kuitenkin ei hiusten värjäämisestä ne mene pilalle, varsinkaan jos niistä pitää muuten huolta (kuten pesemällä ja hoitamalla) ja saattaa ehkä vähän hiukset kuivahtaa jos niitä värjää jatkuvasti juurikasvun peittäen, mutta se on kyllä sen arvoista!


    • sattuisikoolemaansama

      Sattuiko kyseisen tyttelin nimi olemaan Viivi, ja onko hän vielä luokallanne? Meidän luokallemme on sellainen Viivi, joka on myös värjännyt hiukset jotain 3-5 kertaa. Viivi on tullut kouluumme jotain puoli vuotta sitten.

    • Vaarallista

      Ei kannata värjätä hiuksia. Jos et pidä omista hiuksistasi, niin suosittelen käyttämään esim. Jotain säväyttävää hoitoainetta:)

    • khyyyl

      Vaalentaminen on kaikkein pahin.... Jos päätät värjätä hiukses niin suosittelisin ainaki sen ensimmäisen kerran värjään ihan kampaajalla. Ittelläni on sellaset hyvin vaaleet laventelinvioletit hiukset ja näihin tartti pohjana ihan valkohopeisen värin. Tosin mulla on shokkivärien takia ollu tosi vaaleet jo kauan. Aluks ku koko tukan värjäs niin ne oli aivan järkyttäväs kunnos. Pikkuhiljaa ne kuitenki parani hoitoaineilla sun muilla. Nyt ne on ihan ok ja vaalennan vaa juurikasvua sitä mukaa ku kasvaa.
      Mutta tosiaan, ainaki ekaks kampaajalle ja sitte vaan niitä juuria värjäillä, ku vaalee pysyy. Ja paljo vitamiineja, hoitoaineita ja hiusöljyjä. Ja jos alkaa kellastuun (vaaleelle käy yleensä niin) niin laitat vaan jonku hoitavan sävytteen siihen. Ainaki Biozelilta löytyy tosi hyviä hoitavia sävytteitä. Ne kestääki tosi hyvin.
      Mutta hoitoo vaatii tosi paljon ja se värin merkki on ihan ihmiskohtanen. Itte laitan värinpoistolla, mutta jokaisella on vähä oma maku. Pidäppäs huolta siitä tukasta ;)

    • kokemustaon.com

      Älä värjää. Teet itelles vaan hallaa. Alle 16 vuotiaat ei saa värjätä hiuksiaan ja hyvästä syystä! Se saattaa jo ensinmäisestä kerrasta lopettaa hiusten kasvun noin nuorella! :0

    • 535435345

      Hiusvärit on kyllä hirveetä myrkkyä, etenkin noin nuorille. Ei se synteettisten kemikaalien hankaaminen päänahkaan ole terveellistä, omankin äitini syövän syyksi epäillään osittain vuosikymmenien hiusvärin käyttöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe