Miten avaan arvo-osuustilin?

Tarvitsen-apua

Tarkoitus on avata tili Nordnetissä. Saanko sieltä siis aivan oman tilin ja siihen kuuluvat pankkitunnukset yms? Eikö minun tarvitse siis sinne kertoa tätä nykyistä pankkia ja sen tilinumeroita? Onko tässä tilin avauksessa mitään sen kummenpaa asiaa jota olisi hyvä tietää ennen avausta? Tili on tarkoitus avat nyt mahdollisimman pian.

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Glen.Scandal

      Saa tilin. Ei saa tunnuksia. Toimii login nimellä ja salasanalla. Ennenkö laitat rahaa minnekään harjoittele leikkirahalla 1/2 vuotta.

      • youälyhoi

        Harjoittele leikkirahalla??Enpä ole typerämpää neuvoa kuullut aikoihin!


      • Glen.Scandal
        youälyhoi kirjoitti:

        Harjoittele leikkirahalla??Enpä ole typerämpää neuvoa kuullut aikoihin!

        Aattelin, että aloittaja halusi maksimaalisen voiton itselle. Mutta jos ei halua niin ei sitten.


    • paskamikäpaska

      Minulle tämän sontapuljun nimissä tekivät kohtalaisen kieron teon viime keväänä. Erehdyin lukemaan jostain talouspuolen uutisista tämän puljun nimissä toimitetun jutun, mikä saattoi ajaa osaltaan minutkin myynteihin huonoon aikaan.
      Se juttu oli erittäin kierosti laadittu siihen muotoon, että se oli profiloitu koskemaan juurikin minua - veikkaisinpa että jos jäljitettäs tuon ajankohdan asiakkaat puljussa - tuon profiloinnin täytti korkeintaan muutama, voi olla että olin ainoa.
      Eli se oli suora hyökkäys minua vastaan, täytti varmasti tuolla tavalla tehtynä monen tyyppiset rikoksen tunnusmerkistöt, ajauduin tosiaan ainakin osittain näiden sontauutisointien jälkeen minulle haitallisiin myynteihin. Tuo tuolla tavalla median kautta tehty profiloitu hyökkäily, aiemmin olen törmännyt vastaavaan homoaktivistien toimesta, niillä on myös ollut tuon kaltaisia kujeita. Voit varautua tämän puljun nimissä tapahtuvaan tuonkin kaltaiseen toimintaan jossain vaiheessa sijoittajan uraasi - sieltä löytyy tuon kaltaista, kenties homoaktivisteja - hyökkäilemään tuolla tavalla ehkäpä sinuakin vastaan.
      Niin näillä on lisäksi ne tekniset työkalut, millä pitäis yrittää jotain analyysejä tehdä, ne on aivan karmean huonot, niitä ei todellakaan tee mieli käyttää. Kehottaisin kiertämään tällaiset puljut kaukaa.

    • Stockia

      Meikäläisellä on tili Nordnetissä eikä sieltä mitään pankkitunnareita saa. Siis ei ole mielestäni ns. perinteinen pankki. Kuitenkin ihan paras osakekauppaa ajatellen. Katsoin vertailua http://asptili.fi/vertaile-pankkeja.html ja on myös aika halpa verrattuna joihinkin pankkeihin.

    • Tiätämätön

      Vertailussa oli oston hinnat, mutta entä myynti......? Kukas osaa kertoa?

      • pössihai

        Samat hinnat myös myynneistä.


    • paakapulju

      Jos ne laatii omia asiakkaitaan kohtaan tehtyjä yksilöityjä haitallisia uutisointeja, siis joko siellä puljussa on töissä näitä tai ne on jollain tasolla siellä tilanneet tuollaista toimintaa, kysymys on luottamuksesta. Mun luottamus ainakin meni tohon puljuun tuossa yhteydessä ja sanoisin tuon toiminnan täyttäneen ainakin jonkin sortin rikoksen tunnusmerkistöt - eli asiakkaan pitää varautua siihen, että vastapelureina siellä minne laittaa rahojaan, siellä on rikollisia.

    • paskamikäpaska

      Itse asiassa tuon tyyppinen järjestäytyneen rikollisuuden tunnusmerkit täyttävä toiminta on nyt tuon paskapuljun kohdalla viety sille asteelle, että allekirjoittanut toivoo jonain päivänä medioista lukevansa kuinka puljun fyysisen paikan kohdalla on vaan syvä kraatteri jäljellä - näin järjestäytyneen rikollisuuden kanssa pitäisi toimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe