Raiskausfantasiat

Työnjohtaja_1980

Heissan!

Naistenlehtien mukaan ei ole niin kauhean harvinainen fantasia, mitäs mietitte kun käsi käy peiton alla? :-) Isoa mustaa vai peräti montaa...?

Onko kukaan toteuttanut moista roolileikkiä? Itseä kiinnostaisi, olisi kiva jakaa ajatuksia aiheen tiimoilta.

21

642

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikerialaista

      Olin kivan kivan pojan kanssa, Kotoisin nigeriasta. Kotonaan sillä oli neljä veljeä. Kun nai niin veljet tuli vuorostaan, eikä siinä voinu kun antaa. Sen isäkin kävi kun käski muut pois, oli kestämistä.

    • Etelässä

      Äitini kanssa lomarannalla oltiin, olin17v ujo kun tummat ukot juotti ja menin "jatkoille". Siinä lähti pikkarit ja ukot anto munaa (raiskas) että mutta ei satuttanut. Aamulla anto votkapullon ja leipää.Siitä jäi kiksi että uudestaan monen kanssa.

      • Neitsy

        Olin kuustoista kun etelässä veivät asuntoon. Riisuvat ja pitelivät kiinni jalat levällään ja käsistä kiinnii. Tuntu ettei lopu koskaan kun "joku" halus panna jatkuvasti. Oli opetus.......


      • Anonyymi

        Huomasko äitisi mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasko äitisi mitään?

        Juu sen kun spede vietiin niuvanniemen suljetulle


    • kohtaeronnutjakarannut

      Ei tunnu miestä enää 50 vuotta vanha tavara kiinnostavan, joten yksin kotosalla mielikuvitus saa vallan. Monesti pari liikaa nettivideoita kuolannutta nuorukaista alkavat kähmiä työpaikalla kielloista huolimatta. Kohta paitasta sinkoavat napit ja hametta nostellaan vastustelusta huolimatta, rinnat vapautetaan liiveistä innokkaiden suiden armoille. Vastusteluni innostaa repimään sukkahousuihini ties minkä mentävän aukon, pakaroideni ollessa jo punaiset nuorten käsien kovakouraisessa käsittelyssä. Nuorukaisten sauvat osoittavat yläviistoon tavalla jota en ole nähnyt vuosikausiin, toisen pidellessä kiinni ensimmäinen työntyy märkään mättääseen. Suurinpiirtein tässä vaiheessa alkaa mielikuvituksessa hämärtyä tuo väkisin tapahtuvat osuus...

      Joskus on käynyt mielikuvitusputkimieskin kylässä, kylpytakki ei suojannut tarpeeksi. Tai lompakon hukuttua baarissa, nuori taksimies hermostui maksukyvyttömyydeeni ja teki ensinmainitun käsittelyn kotipihassa.

      Kysymykseen totettamisesta, en ole harkinnut, mutta mistä näitä aina tietää, kun tuo nuorin lentää pesästä.

      • Haluisitkos toteutta jonkun fantasiasi?


    • Yllä oli tuo nigerialais juttu. Itselläni on vähän samanlainen kokemus. Seurustelin yhden Zairelaisen? miehen kanssa. Oli kylläkin minua vanhempi. Mutta opiskelija kuten minä. Vietin paljon aikaa hänen solukämpässä. Ymmärsimme molemmat että vanhemmistani johtuen suhteella ei ole tulevaisuutta vai seksi merkitsi. Seurustelin siis yhden kanssa mutta kyllä annoin sen kämppiksellekkin ystäväni luvalla. Sain kavereiltä kerran oudon kysymyksen. Niiden kaveri olisi tulossa käymään suomessa ja viipyisi vain viikon. Voisinko antaa myös hänelle. Jäisi kaverille hyvä kuva vierailusta. Asiasta ei pitänyt olla ongelmia kunnes kuulin että kyseessä olisi sitten näytelmä. Tarkoitus olisi että minut otettetaisiin väkisin. Harkinnan jälkeen suostuin. Juttuun tuli ylläreitä kun päädyin useamman miehen käyttöön. Ei siis pelkästään tuon vieraan. En tiedä poikaystäväni osuutta mutta jatkoimme kyllä seurustelua. Vaikka viikko oli tosi rankka.
      -
      Kuulisin mielelläni myös muiden toteutuneista leikeistä.

    • Joskun koulun hiihtoloman aikaan ruvettiin seurustelemaan. Silloin oli kaveripiirissä sellainen meno että kaikki piti olla tyttö- tai poikakaveri. Somali oli ihan kiva kaveri. Hyvät jutut ja sopivasti ujo. Me mentiin monesti meille koulun jälkeen ja oltiin ihan alasti. Tehtiin läksyjä ja katottiin telkkaa. Sit kerran me leikittiin jotain hippasta ja mä halusin painia. Laitoin sen selälleen rahin päälle ja ratsastin sillä. Se oli mun eka kerta. Somali sanoi myös samaa. Se tykkäs siitä miten mä punastuin. Me käytettiin silloin kaikki ne kumit mitä oltiin koulusta saatu. Sen jälkeen me mentiin aina koulun jälkeen meille harrastamaan seksiä. Joskus mä soitin sille aamulla et tulee hakee mut kouluun kun mä halusin sitä niin paljon.


      Joskus keväällä ennen koulun loppua me juteltiin mitä me haluttais, jotain sellaista pervoa seksiä, sellaista mitä koskaan ei uskaltais toteuttaa. Se kerto omansa ja omani. Mä sanoin haluavani olla usean miehen kanssa yhtäaikaa. Sillai että useampi mies panisi mua. Se oli hauskaa, sovittiin ettei kerrota muille mutta jos mahdollista niin autetaan toisiamme toteuttamaann pervot juttumme. Yks päivä ennen kevätjuhlia se kysyi multa koulun pihalla olinko mä ollut tosissani. Sanoin haluavani edelleen sellaista kimppajuttua. Mä oli näyttänyt sille joitakin nettijuttuja missä oli yksi vaalee tyttö ja useampi musta mies. Se vois järkätä jotain jos mä oikeasti ,ihan tosissani, haluaisin.


      Meiltä loppu koulu aikaisemmin sinä päivänä. Me mentiin meille. Riisuin sen ja itseni alasti. Laitoin rahin keskelle huonetta. Somali kävi siihen selälleen ja mä istuin sen päälle. Mä ratsastin siinä hiljaa ja pyysin sitä kertomaan mitä ne mustat miehet tekisi mulle. Se kerto kaikkee mitä me oltiin niissä nettijutuissa nähnyt. Musta tuntui että mä punastuin silloin enemän kuin koskaan. Äkisti se hiljeni, katsoi mua ja laukes siinä alla. Mä tunsin kuinka se pulppus mun sisään. Mä odotin hetken ja kysyin mikä päivä mä voisin tavata ne sen kaverit. Sillai ihan tosissaan. Mä puhun kesätöistä, se sanoi. Mä pääsisin kesäksi töihin johonkin sen serkun tutulle jos ne sais aina naida mua. Sekin tulis sinne mut me ei sit tunnettais toisiamme. Mä olisin sielä aina alasti. Tekisin jotain hommia, mut tärkeintä olisi et ne sais naida mua ihan milloin vaan ja miten vaan. Mä olin ihan hiljaa ja kysyin milloin mä voisin aloittaa.


      Sille oli hirveen tärkeetä etten mä kertois niille että me seurustellaan. Mun pitäs sanoa että se vaan tuntee mut kavereiden kautta ja että mä tykkään siitä kun mahdollisimman moni panee mua. Ne ei varmaan suostuis panee jos ne tietäis että seurustelen somalin kanssa.

      • olet-laatutyttö-m

        Kirjoituksessasi oli jotakin erityismiellyttävää. Kieliasu paljastaa että olet laadukas tyttö, samoin asia, fantasia ja pyrkimys sen toteuttamiseen. Sekin oli viehättävää, kun kerroit, että olitte jo ennen eka yhdyntää poikaystäväsi kanssa aina alasti. Nainhän tulee tietysti ollakin. Anna suloista, kiihottavaa vittuasi niin monelle, kuin vain haluat. Hyvää jatkoa! :)


      • olet-laatutyttö-m kirjoitti:

        Kirjoituksessasi oli jotakin erityismiellyttävää. Kieliasu paljastaa että olet laadukas tyttö, samoin asia, fantasia ja pyrkimys sen toteuttamiseen. Sekin oli viehättävää, kun kerroit, että olitte jo ennen eka yhdyntää poikaystäväsi kanssa aina alasti. Nainhän tulee tietysti ollakin. Anna suloista, kiihottavaa vittuasi niin monelle, kuin vain haluat. Hyvää jatkoa! :)

        Kiitos, näin teen.


      • Anonyymi

        Tämä idiootti se taas sekoilee


    • Ikäneit

      Etelässä saa vanhempikin nainen nauttia. Kun maksaa 4-6 pojalle niin saa mitä haluaa pitkään alistettuna.

    • KaksiM

      Mun kaverin kasksi nuorempaa poikaa humalassa riisuvat ja naivat.Molempiin samaan aikaan. Siitä jäi kiksi että olin niiden kanssa salaa, Saivat naida molemmat kunnolla.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • käviskös

      mustaa kovaa suurta"nainen"

    • Anonyymi

      Koiraa ulkoiluttaessa olen noudattanut aina samaa reittiä jossa kuljentieltä kaupunkimetsän polkua mäen päälle ja takaisin tielle.
      Nyt sitten viime perjantsuna mäen päälle oli kokoontunut joukko mustaihoisia nuorukaisia enkä uskaltanut nyt kulkea heidän ohitseen vaan parinkymmenen metrin päästä käännyin takaisin.
      Nuoret alkoivat huutelemaan hävyttömyyksi mm.",tuu tänne niin saat täti munaa".
      Mielikuviini pesiytyi ajatus pojista ja kaikenlaisia ajatuksia mitä olisivat minulle tehneet.
      Lauantaina kävelin jälleen polkua pitkin mäkeä ylös kun samat, noin toistakymmentä poikaa näkivät minut ja alkoivat taas huutelemaan hävyttömyyksiä.
      "Onko tädillä hameen alla märkä pillu, tuu rohkeesti vaan tänne niin saat kunnon panot"!
      Kukaan koskaan ei ole puhunut minulle niin rumia kuin nämä pojat.
      Fantasia pojista ottamassa minua kuitenkin nyt pyörii päässäni ja ajatus siitä kiihoittaa aivan sairaanloisesti. Aiemmin en tällaisia raiskaus fantasioita ole ajatellut.
      Rva52

      • Anonyymi

        Ja spede onkin taas rouva buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja spede onkin taas rouva buaahaa

        Spede botti toimii lakkaamatta 24 tuntia vrk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spede botti toimii lakkaamatta 24 tuntia vrk.

        Sinähän sen tiedät spede Buaahaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe