Introvertit naiset nettideiteillä

Tvekke

Olen yrittänyt etsiä tarkoituksella Suomi24 treffeiltä introverttejä naisia ikäluokassa 40 - 50 vuotta ja asuinpaikkana pääkaupunkiseutu. Eipä tunnu löytyvän, vaan jokainen nainen tuntuu olevan niin sosiaalinen, että huh, huh! Sukat pyörivät jaloissa, kun lukee mitä kaikkea naiset harrastavat ja puuhaavat ja miten kova sosiaalinen elämä heillä on. Luulisi deiteillä olevan niitäkin naisia, joita ei todellakaan nappaa kaikenmaailman kissanristiäiset, biletykset ja paikasta toiseen hyppelehtiminen.

Tietenkin toisesta päästä löytyvät ne jääkaappimagneetit, jotka eivät jaksa raahautua kotoaan erinäisten ongelmien vuoksi mihinkään. Tarkoitus olisi löytää tervepäinen introverttinainen, ajatteleva nainen, joka haluaisi samanlaista miesseuraa.

Mielelläni kuulisin naisilta kommentteja, että löytyykö etsimäni kaltaisia teidän joukostanne?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Sulla on nyt vähän väärä käsitys introvertista. Introvertti lataa akkujaan yksin (ei siis sinunkaan kanssasi), ekstrovertti lataa akkunsa muiden seurassa.
      Introverttisuus ei ole mikään este sosiaalisuudelle, aktiivisille harrastuksille tai esillä ololle.

      Mitä sinä siis oikeastaan haet? Epäsosiaalista, laiskaa ja huonoitsetuntoista, jolla ei kuitenkaan ole mt-ongelmia?

    • Älykkö

      Hei just luen kirjaa introverteista!
      Introvertteja on kirjan mukaan enemmän kuin ektrovertteja! Toivon onnea etsinnällesi!

    • 9ja2

      Introvertit nyt ei varsinaisesti täydennä toisiaan. Toisaalta sinun kuvauksesi ei vastaa suoranaisesti introverttia vaan yksinäistä, sosiaalisesti arkaa tai hissukkaa. Sellaisten mahdollisuus kohdata toisensa nettideiteillä on valitettavasti äärimmäisen pieni sillä onnistunutkin parinhaku netin kautta vaatii yleensä sen tusinan verran vesiperiä treffailuja.

    • kotonaViihtyvä

      Ohoh.. no onpas jännä juttu! Itse taas useita kotona viihtyviä naisia. Itse olen 39 vuotias nainen, joka on mielenkiintoinen yhdistelmä introverttia ja ekstroverttiä. Viihdyn hyvin kotona ja itsekseni. Viihdymme mieheni erinomaisesti kotona tehden tavallisia asioita. Jokusen kerran vuodessa matkustamme jonnekin.

      Teemme yhdessä töitä. En kaipaa työyhteisöjä. Minussa on kuitenkin myös se sosiaalinen puoli. Jos meidät kutsutaan synttäreille tai johonkin muihin juhliin, me viihdymme siellä erinomaisesti. Minä olen kotonani melkein missä vaan. Minun on hyvin helppo tutustua ihmisiin ja puhua mistä vaan.

      Minusta ihminen voi olla erittäin avoin ja ulospäinsuuntautunut ja ihmisläheinen, mutta kuitenkin erinomaisesti yksin viihtyvä. Jos joku ihminen tapaa minut ekaa kertaa, hän pitäisi minua ehdottomasti ekstroverttinä, mutta sitten taas jos kerron, että en viihdy työyhteisössä ja viihdyn erinomaisesti yksin, niin sen mukaan olisin introvertti.. että en siis tiedä kumpi minä oikeasti olen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe