arkistojen aarteita: numerovaanari

frompast

Heippa taas kaikille! Siis aapuuaa! Siis mun on ihan pakko ny kertoo heti mitä meille
tapahtu ku oltiin alueella matkustamas viikonloppuna!
Siis kauhee!! No. Me on käytetty veskissä joulusta asti semmost ihanan ruusuntuoksuista juttua ku laitetaa veden sekaan.(Niinku mä sain sen joulupukilta)
Siis voinkohan mä kertoo.... No kuiteski mä olin just lisäämässä sitä ku lippissetä (meil lapset sanoo sitä semmoseks ku sillä on aina lippis ku se tulee) ,tuli iltaneuvoille (niinku se käy ain aamulla ja illalla antamas hyviä neuvoja).

No. Sit se kysy multa et miks mä kaadan vettä sinne nii pikku pullolla ("abaut" puol litraa).
No...siis kauheeee.. mä sanoin et ku sitä kuuluu laittaa vaan korkillinen aina kerralla.
No se lippissetä katto sitä ja alko nauraa et eiks se kuulus laittaa sinne kemssan veteen???
Mistä mä oisin voinu tietää et veskillä on muka joku oma vesi??!!
Vai onks kotona muka oma vessavesi ja keittiövesi ja saunavesi??! Ei varmana nii.
Onneks se jutska on semmosta ihanaa luomuruusujuttuu tai "jotai" ettei siitä niinku oo tullu kipeeks.
Ja muuteski ei meidän perheessä vettä mee matkailless ku aina vähä isännän blandikseen jos se innostuu vetään.
Grillis ei tarvii vettä,lapset imee posket lontos trippejä ja isäntä yleensä vaa lappalaista ku se ei maistu oluselle.kahville meidän perhe matkustaa ain alueen ravinteliin, niinku ettei oikeestaan vettä mee ku vieraitten kahvii...apuasiis, onkohan ne huomannu..kääk?!!

Mut ihanaa ja aurinkoista viikkoo taas kaikille!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikaspaha

      alueella matkustamas :DD

      • Palstavahtijoksu

        Se on tuo Rumatikki,mikä auttaa tähän valtiotaloudenalijäämänkin hoitamiseen,ei mene rahat kalliisiin kesluslämmityksiin,eikä talvella tyhjään reissaamiseen.Olenko tänään maininnut jo puolisoni REINON?.T. Palstavahtijoksu taas.


    • xyzoäö

      Tämmöisen löysin numerokaravaanarilta

      Heippa taas kaikille!! Mun persilja kukkii!! Siis aivan ihanaa, mä en oo ikuna saanu mitää kasvia elään viikkoo kauempaa, mut nyt meiän kasvimaalla alueella se onnistu! Ihania keltasia kukkia!! Mä rakastan niitä ja isäntä kans ku se taas rakastaa keltasta. Ainoo paha jutska persiljankukis on et niistä tulee kädet sillee mustiks jos niitte varsii pitelee.
      Ja mä en oikke tajuu vaan, et kui ne mun persiljat on voinu nyt jo levitä sillee ympäri koko aluetta? Mut kai ne sit on sillee tuulisiittävii tai "jotain"??
      Mut ei tää viä mitään.Lippissedällä on jo keräkaalitkin kolkytsenttisii ja porkkanat kakskyt! Ja ne söi jo uusiiperunoita äitsyjenpäivänä! Meiän yks naapuri alueella kerto juorun, tai "sillee" ,et se ois muka nähny ku lippissetä osti niitä vihanneksia äsmarketista, ja et se sit laittas niitä öisin sinne kasvimaahansa?
      Mut mun mielest siin ei oo kyl mitää järkee. Miks tars valmiita jutskia laittaa muka viä kasvaan ku ne on jo kerran kypsiä??
      Lippissetä vaan on nii taitava ja viisas et se osaa lannottaa.

      Semmosta viel, et mun täytyy nykyään olla vähä sillee puhumatta ku siitä voi saada rasitusvamman. Kyl vähä voi muttei paljoo. Meil isäntä sano et niin voi kohta käydä ellei lakkaa rasittamasta,ja et se rasitusvamma on niiku sellanen, et nenä tulee kipeeks ja punaseks ja vesi valuu silmistä. Se on niiku jotenki allergista tai "sillee" Nyt on nii paha aika ku on siitospölyy paljo liikkeella nii et täytyy pitää suuta kii.

      Niin vielä,et mä koristelin meidän autoo ja vaunuu viikonloppuna ku oltiin alueella matkustamassa. Mä liimasin molempiin takapäähän kymmenen semmosta pientä karavaanaritarraa ku ne oli tarjoukses toimistolla. Ihan kivat tuli!! Ja lippissetäkin tykkäs. Se käveli kaverinsa kans meidän ohi ,ja mä kuulin ku se sano sille kaverille et kyl on hyvät perät!
      Ihanaa viikkoo taas kaikille! Ens viikonloppun saadaanki matkustaa taas paljo ku pidetää paisutettu viikonloppu! Smak ja moiskis!

      • varakara

        Helmi! :DDDDDD


      • jovainen
        varakara kirjoitti:

        Helmi! :DDDDDD

        vappumeininkiä :)


    • ykstoistapluskolme

      Onks Krissekin karavaanari?! ;)

    • Tyäeläkeläinen

      Se on Reino on on se puolisoni joko tänään aikaisemmin mainitsin?

    • kahvitnäytöllä

      Numerovaanari rocks! :D

    • nnpp

      Naiset on ihania otuksia.

      • Palstavahtijoksu

        Minulle riittää kyllä Reino,oletteko lukeneet juttuja päivittän Reinostani?on se se on vähän Jokinenkin se.


    • xxll

      Tämmöinenkin löytyi numerovaanarilta :D :

      Heippa taas kaikille!! Voi ku mun on ollu teitä kaikkii ikuva! Ja kiitti terkuist!! Ootte kyl nii sulosii !!
      Me päästään alueelle matkusteleen vast huomenna ku mennään enstex lakkiaisii. Siis apua!
      Mä alan varmaan taas niinku itkeen siä juhlis tai jotai, ne on nii ihanii tilanteita joteski.

      Meidän alueell jyystää! Varsiski iltasin. Se on niinku vissii se meitin alue joteski vulkaanisella alueella tai "jotai".
      Siä niinku vaunut alkaa sillee heiluun ajoittain. Isännän mielest se ainaski johtuu jyystämisest tai "jotai". Meilläkin meni telsuantennin varsi yks ilta ihan mutkalle.
      Se jutska liittyy sit vielä siihe, et millanen aisa vaunus on, ei kaikki vaunut heilu.
      Etuteltan sedät anto taas hyvän neuvon, et täytyy laittaa tunkkei alle nii ei niinku jyystä liikaa.
      Me haettii kans pilteemast niit semmonen tukkupakkaus mis on 12 tunkkii. Meil niit täytyy olla monta ku meidän vaunus on semmonen aisa.
      Ainaski meil isäntä sano et vähintään kolme tunkkii pitää olla joka sivulla ku sillä on nii tanakka kitkaveto-pää aisassa.
      Saas nähä et viäkö jyystää ku viritetään ne helluntaina vaunun alle.

      Me sit päätettii kans et lähdetää kesällä Puuhalahteen. Mä ostin jo uuden kartanki et voi niinku suunnitella kunnolla.
      Mun mielest täytyy matkat miettii niin et ei joudu peruuttaan yhtää. Mua niiku ahdistaa tai "sillee", ne peruuttamiset ku
      mä jotenki aina näytän väärin et kaikki on ihan vinksin vonksin..paree mennä vaan etuperin.

      Ihanaa ja aurinkoist helluntaita kaikille!! Nii ja hyvää yötä! Mä en voi kyl mennä tänä yönä
      nukkuun ku mä olin tänään kampaajalla ja on ne juhlat huomenn. Se laitto mun hiukset ihanast sillee niinku enkeleilläki!!
      Moi kaikille ja isot halit!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe